"Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeziorany
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-16
  • Numer ogłoszenia602531-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602531-N-2017 z dnia 2017-10-16 r.

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran: "Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, krajowy numer identyfikacyjny 51074355100000, ul. Plac Zamkowy  4 , 11320   Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 392 748, e-mail um-budownictwo@wp.pl, faks 895 392 760.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać w formie pisemnej, za pomocą operatora pocztowego, osobiści lub pocztą kurierską
Adres:
Gmina Jeziorany, Plac Zamkowy 4, m11 -320 Jeziorany, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Jezioranach w pokoju nr 19 I piętro - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775"
Numer referencyjny: BR-ZP.271.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia. "Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775" Kod CPV zamówienia - CPV 45-00-00--00-7 Roboty budowlane 2.Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775" Droga gminna publiczna Nr 163007N na działce nr 205 obrębu Franknowo gm. Jeziorany, początek od drogi P1422N 0+000, koniec 0+915 ( granica dz. nr 124) . W maju i czerwcu 2017 wykonano przebudowę drogi na odcinku 612 mb, kilometraż - od 0+ 000 do 0+612 3. Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N. Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205, kilometraż od 0+612 do 0+775, długości 163 mb, pow. ok. 994 m2 w zakresie ujętym w obmiarze robót(pomocniczy-zał. nr 7 do siwz)oraz załączonej mapce poglądowej - szkic(zał. nr 9 do siwz) wraz z wykonaniem powierzchniowego odwodnienia drogi. 3.1.Opis stanu istniejącego. Droga gminna publiczna Nr 1633007N na odcinku do przebudowy o długości 163 m i powierzchni ok. 994m2, posiada nawierzchnię brukową z kamienia polnego. Szerokość drogi od 4 do 6 m, szerokość pasa drogowego: od 8 m do 12 m, brak ciągu pieszego , brak odwodnienia drogi. 3.2.Opis przedmiotu zamówienia. Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 o długości 163 mb polega na zmianie nawierzchni z kamienia polnego na nawierzchnię z kostki betonowej z wykonaniem ciągu pieszego po prawej stronie drogi (od centrum Franknowa) oraz krawężnikiem betonowym po lewej stronie drogi. - szerokość drogi: 5 m ( jezdnia 3,7 m + chodnik 1,3 m) - kostka betonowa „polbruk” gr. 8 cm w kolorze szarym (jezdnia) - kostka betonowa „polbruk” gr. 8 cm w kolorze czerwonym (ciąg pieszy) Zakres robót: - wykonanie i profilowanie koryta z pozostawieniem istniejącej nawierzchni brukowej, - ułożenie obrzeży betonowych, - ustawienie krawężników i krawężników najazdowych na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie odwodnienia. 3.3.Podbudowa. Należy wykorzystać istniejącą nawierzchnię z kamienia polnego uzupełnionej kruszywem łamanym oraz podsypką cementowo- piaskową. 3.4.Ciąg pieszy. Ciąg pieszy należy wybudować po prawej stronie drogi (od centrum Franknowa). Obrzeża chodnika i krawężniki najazdowe w obrębie zjazdów do posesji należy wbudować na granicy pasa drogowego. Na długości ok. 24 mb – od istniejącego nowego chodnika po prawej stronie drogi do początku zjazdu do szkoły podstawowej, należy wybudować chodnik o szer. 1,3 m z kostki czerwonej gr. 8,0 cm , oddzielony od jezdni krawężnikiem. Na zjeździe do szkoły należy wbudować krawężnik najazdowy (połączenie nowej nawierzchni i istniejącej nawierzchni brukowej na zjeździe) . Od końca zjazdu do końca drogi chodnik wykonać jako zespolony z jezdnią , bez krawężnika , wydzielony kolorem czerwonym, szer. 1,3 m. 3.5.Zjazdy. Zjazd wykonać do posesji Nr 28 (lewa strona drogi od centrum Franknowa) w obrębie pasa drogowego. Zjazd zakończyć krawężnikiem najazdowym. 3.6.Miejsce postojowe. Miejsce postojowe należy wybudować po lewej stronie drogi na długości ok. 41 m ( od granicy działki Nr 218 (posesja nr 28) do słupa energetycznego), szerokość miejsca postojowego: 1,5 m, miejsce postojowe zakończyć krawężnikiem najazdowym. 3.7.Odwodnienie. W miejscach wskazanych na załączonej mapce wybudować studnie rewizyjne z wpustami ulicznymi. Po lewej stronie drogi , od istniejącej nowej nawierzchni do studni rewizyjnej wykonać odwodnienie korytkiem ściekowym, od studni rewizyjnej do końca drogi odwodnienie w kształcie zaniżonego rzędu kostek betonowych. 3.8. Obsługa geodezyjna. 4 Pozostałe informacje. a. Należy się zapoznać ze szczegółowych wyliczeniem rodzaju i ilości robót znajdujących się w przedmiarze robót(pomocniczy), b. Należy dokonać wizji lokalnej odcinka drogi do przebudowy i zdobyte informacje wykorzystać do przygotowania oferty c. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opisu przedmiotu w SIWZ, zdobytymi informacjami w czasie wizji lokalnej drogi do przebudowy wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuka budowlaną. d. Wszystkie materiały budowlane muszą posiadać wymagane atesty i muszą być w pierwszym gatunku jakościowym. e. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia Dziennika Budowy i rejestrowania wszystkich robót(przebudowa drogi). 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp „Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 6. W związku z zapisem ust. 2, Wykonawca przed podpisaniem umowy, składa w formie pisemnej oświadczenie, że osoby realizujące czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 2, są zatrudnione na umowę o pracę. 7.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 5 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. Mapa poglądowa odcinka drogi gminnej publicznej nr 163007N zał. 12a 6. Dokładną mapę sytuacyjno - wysokościową drogi publicznej Nr 163001N można obejrzeć w internecie na e-mapa powiatu olsztyńskiego w trybie publicznym, adres - https://powiatolsztynski.geoportal2.pl/ 7. Kierownik Budowy ma obowiązek prowadzenia Dziennika Budowy. 8. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej w terenu budowy ponosi Wykonawca. Zgodnie z art. 9a ustawy Pzp Zamawiający przewidział w siwz czas na wizję lokalną. Wizja Lokalna ternu budowy winna się odbywać przy udziale pracownika odpowiedzialnego za drogi. Dopuszcza się wizję lokalną bez pracownika Urzędu Miejskiego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  1   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące: a. wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - kwota minimum 0,1 mln zł. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum 0,1 mln zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert b. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - kwota gwarancyjna minimum 0,1 mln zł Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 0,1 mln zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże , że spełnia minimalne warunki dotyczące: a. doświadczenia Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na: - przebudowie istniejącej drogi na drogę z kostki brukowej z odwodnieniem, zjazdami i chodnikiem - minimum 0,5 km. b. kadra techniczna - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: 1/kierownikiem robót w specjalności drogowej pełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 3 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1(upadłość, likwidacja) ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) informację o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum 0,1 mln zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 2) lit. a SIWZ. 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę gwarancyjna minimum 0,1 mln zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 0,1 mln zł. na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 2) lit. b SIWZ. 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 3) lit. a SIWZ. 4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 3) lit. b ppkt. 1/ SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta; 2. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; Dowód wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł ( jeden tysiąc złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
GWARANCJA 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji – załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy: 1) Termin wykonania zamówienia może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez niego zawiniona, c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót, d) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie/prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologią ich wykonywania, normami lub innymi przepisami, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, e) wady dokumentacji projektowej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru robót, f) wystąpienia wynikłych podczas realizacji zadania, koniecznych do wykonania robót dodatkowych, nieujawnionych na etapie przygotowania przedmiotu niniejszej umowy potwierdzonych przez Inspektora nadzoru robót. 2) zmiany Wykonawcy w przypadku: a) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, jak również w razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy, b) śmierci Wykonawcy będącego osoba fizyczną, prowadzącego samodzielnie działalność gospodarczą, c) ciężkiej choroby Wykonawcy będącego osobą fizyczną, uniemożliwiającej mu realizację zamówienia, 3) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych w trakcie realizacji umowy, 4) ograniczeniu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót, takich jak na przykład obowiązek uzyskania koniecznych wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę modernizację przepompowni ścieków
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę modernizację przepompowni ścieków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remonty mieszkaniowego zasobu komunalnego w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP w Szprotawie - etap I.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI