Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej numer 203497K ulica Partyń w km od 0+000 do 1+393 w miejscowości Łęg Tarnowski, Gmina Żabno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: /014/ 645-60-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzabno@zabno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej numer 203497K ulica Partyń w km od 0+000 do 1+393 w miejscowości Łęg Tarnowski, Gmina Żabno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78bfac30-b49b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003492/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa drogi gminnej nr K203497 ul. Partyń w Łęgu Tarnowskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/umwzabno/Article/get/id,26825.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal tgdowski@zabno.pl, pbroda@zabno.pl,umzabno@zabno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Zamawiający przewiduje komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą pocztyelektronicznej: a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Piotr Broda Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12 wew. 32, email:pbroda@zabno.pl b) w sprawach proceduralnych – Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 31, e-mail: tgdowski@zabno.pl 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do komunikacji”. 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.8) Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, ,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności wformatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt.. 9) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy).Wzakresie nie wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi gminnej numer 203497K ulica Partyń w km od 0+000 do 1+393 w miejscowości Łęg Tarnowski, Gmina Żabno” c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.d) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.e) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.f) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 10 do SWZ.g) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.h) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.i) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 10 do SWZ. Sposób i zasady udostępnienia danych osobowych określają zapisy SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.34.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej numer 203497K ulica Partyń w km od 0+000 do 1+393 w miejscowości Łęg Tarnowski, Gmina Żabno. 2) W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące roboty:a) Roboty drogowe: wprowadzenie tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenie robót zdjęcie warstwy humusu w zakresie kolizji z projektowaną inwestycją rozebranie nawierzchni drogowej wraz z podbudowami w zakresie od początku opracowania (km lokalny 0+000.00) do końca opracowania (km lokalny 1+393.00) wraz ze skrzyżowaniami objętymi zakresem; alternatywnie dopuszcza się stosowanie technologii polegających na „recyklingu w miejscu” rozebranie poboczy i nawierzchni zjazdów objętych zakresem w granicach pasa drogowego roboty ziemne (wykopy) pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów i poboczy korytowanie – profilowanie podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne jezdni, chodników, zjazdów i poboczy stabilizacja podłoża gruntowego spoiwem wykonanie warstw konstrukcyjnych (podbudów) jezdni, chodników i zjazdów ułożenie elementów galanterii drogowej (krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, obrzeży betonowych na ławie betonowej, korytek przykrawędziowych) wykonanie nawierzchni brukowych chodników wykonanie nawierzchni bitumicznych jezdni wykonanie nawierzchni bitumicznych, brukowych i tłuczniowych zjazdów wykonanie robót ziemnych związanych z budową / przebudową rowów wykonanie poboczy tłuczniowych zasypanie wykopów i profilowanie skarp nasypów oznakowanie pionowe i poziome roboty wykończeniowe i porządkoweb) Odwodnienie: wykonanie wpustów deszczowych przykrawężnikowych z osadnikami na jezdni drogi gminnej w lokalizacji oznaczonej na rysunku sytuacji / projektu zagospodarowania terenu (PZT) wraz z przykanalikami PCV odprowadzającymi wody opadowe z wpustów do studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej wykonanie korytek ściekowych przykrawędziowych w lokalizacji oznaczonej na rysunku sytuacji / PZT wykonanie korytek betonowych typu głębokiego (przebudowa rowu prawostronnego w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową) wykonanie wpustów deszczowych z osadnikami w linii korytek betonowych jw. wraz z przykanalikami PCV odprowadzającymi wody opadowe z wpustów do studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej zabudowa studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej (uwaga: ostatnie studnie przed wylotami są jednocześnie osadnikami zawiesiny ogólnej) budowa kolektorów kanalizacji deszczowej wykonanie wylotów kanalizacji deszczowej W1 do W9 do istniejących rowów melioracyjnych, studni chłonnych i rowu przydrożnego wykonanie studni chłonnych wraz z wylotami kanalizacji deszczowej do tych studni przebudowa, umocnienie, likwidacja rowów przydrożnych w lokalizacji oznaczonej na rysunku sytuacji / PZT wykonanie / przebudowa odcinków krytych rowów przydrożnych pod zjazdami rozbudowa istniejącego systemu kanalizacji deszczowejc) Kanał technologiczny: budowa kanału technologicznego pod chodnikiem i poboczem lewym składającego się z części przelotowej o łącznej długości 1393m oraz studni teletechnicznych oznaczonych na rysunku PZT. 3) Charakterystyka drogi na której realizowane będą roboty w ramach przedmiotu zamówienia:a) Klasa drogi – Lb) Prędkość projektowa – 30 km/hc) Obciążenie ruchem – KR-2d) Długość odcinka drogi gminnej objętego opracowaniem – 1393 mb e) Szerokość podstawowa pasa ruchu – 2,75 mf) Szerokość pasa ruchu na odcinku objętym uspokojeniem ruchu – 2.50 m g) Spadek poprzeczny zasadniczy na prostej – daszkowy 2%h) Szerokość pobocza – 0.75 mi) Spadek poprzeczny pobocza – 5% od jezdnij) Długość chodników – 1398 mb (z kostki betonowej)k) Szerokość chodników (z krawężnikiem i obrzeżem) 2.23 m4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) zatwierdzenia projektu organizacji ruchu tymczasowej i dokonania oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, oraz prowadzenia stałej kontroli wykonanego oznakowania oraz zapewnienia aby organizacją ruchu obejmowała faktycznie zajmowaną strefę robót. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji oznakowania, b) wystąpienia do zarządzających sieciami kolidującymi z zakresem robót o uzgodnienie zakresu prac w pasie drogowym i opłacenie nadzorów gestorów sieci uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, c) wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania,d) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika realizacji inwestycji we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,e) przed przystąpieniem do korytowania pod projektowaną konstrukcję jezdni dokonania frezowania istniejących warstw bitumicznych z odwozem na odkład – destrukt stanowi własność Zamawiającego, wykonania wykopów kontrolnych w miejscach uzgodnionych z osobami kierującymi budową celem sprawdzenia podłoża poniżej spodu projektowanej konstrukcji jezdni. 5) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają: a) Dokumentacja Techniczna – Załącznik nr 6 do SWZ, b) STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ, c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.6) W projektowanych postanowienia umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączony do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 4) ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót i posiada on jedynie charakter pomocniczy. 7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 8) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót, Specyfikację Techniczną oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg