Przebudowa drogi gminnej nr F007414 Bożnów-Tomaszowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej nr F007414 Bożnów-Tomaszowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻagań
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-02-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Żaganiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia771723-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771723-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Urząd Gminy w Żaganiu: Przebudowa drogi gminnej nr F007414 Bożnów-Tomaszowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Żaganiu, krajowy numer identyfikacyjny 000542184, ul. Armii Krajowej  9 , 68-100  Żagań, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 777 021, , e-mail urzad@gminazagan.pl, , faks 683 772 336.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminazagan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.gminazagan.pl/zamowienia_publiczne/11/249/Przebudowa_drogi_gminnej_nr_F007414_Boznow-Tomaszowo_0D_0A/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Żagań ul.Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr F007414 Bożnów-Tomaszowo
Numer referencyjny: OSO.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr F007414 Bożnów-Tomaszowo.Część drogowa:przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr F007414 o następujących parametrach:- długość drogi do przebudowy :1.905,90m, szerokości jezdni 6,0m,- rozbiórka całości nawierzchni jezdni na odcinku w km od 0+240,17 do 0+300,00,- rozbiórka w km 0+000 do 1+350 prawostronnie ( lub lewostronnie – w zależności od rys.PZT) jezdnia z pasem szerokości średnio 1,5m ,- rozbiórka w zakresie nawiązania z drogami prostopadłymi, - rozbiórka wszystkich nawierzchni chodników i zjazdów wraz z obrzeżami i krawężnikami w obrębie opracowania, - rozbiórka ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej,- wycinka drzew wraz z karczowaniem i frezowaniem pni,- karczowanie krzaków porastających rowy,- czyszczenie istniejących rowów,- ułożenie nawierzchni jezdni z mieszanki SMA11 o gr. 5cm ułożonej na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC11W o grubości 6cm oraz warstwie wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W o średniej grubości 4cm (100kg/m2) z ułożeniem geosiatki,- ułożenie bitumicznej siatki dylatacyjnej,- wykonanie dodatkowych warstw konstrukcyjnych z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 20cm i gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr.15cm,- wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2,5 oraz 3,0m z betonu asfaltowego AC11S o gr.4cm ułożonego na warstwie wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W o gr. 3cm i podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr.20cm,- wykonanie chodników o szerokości 2,0m z kostki betonowej o gr. 8cm ułożonej z na posypce piaskowo-cementowej i na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr.20cm,- wykonanie dwóch zatok autobusowych o szerokości 3,0m ( o długości 56,0m) każda z kostki betonowej czerwonej o gr.8cm,- wykonanie wyniesione przejścia dla pieszych o szerokości 6,0m z kostki betonowej o gr. 8cm w kolorze czerwonym o pasy w kolorze szarym,- Wykonanie krawężników o wymiarach 15x30cm i 15x22cm ustawić na ławie betonowej z betonu C12/15,- wykonanie zmiany organizacji ruchu,- wykonanie na odcinku niezabudowanym odwodnieniu drogi poprzez zrzuty wód deszczowych do przydrożnych rowów za pomocą wpustów deszczowych,- wykonanie wymiany wszystkich istniejących wpustów,- wykonanie renowacji istniejących rowów odwadniających,- wykonaniu dwustronnym pasie zieleni,- zakup i montaż nowych ławek. Geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych.Konstrukcja Konstrukcja nawierzchni jezdni:- 5cm - warstwa ścieralna nawierzchni z mieszanki SMA11;- 6cm – warstwa wiążąca betonu asfaltowego AC16W- geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż/wszerz pasma 100/100KN . Należy ułożyć na całej szerokości jezdni - 4cm – (średnio 100kg/m2) – warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16WKonstrukcja nawierzchni jezdni na odcinkach jezdni polegających pełnej rozbiórce lub korekcie:- 5cm - warstwa ścieralna nawierzchni z mieszanki SMA11;- 6cm – warstwa wiążąca betonu asfaltowego AC16W- geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż/wszerz pasma 100/100KN . Należy ułożyć na całej szerokości jezdni - 4cm – (średnio 100kg/m2) – warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W- 20cm - podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm- 15cm – podbudowy z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPaKonstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego:- 4cm – warstwa nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S- 3cm – warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W- 20cm –podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm- grunt rodzimy Konstrukcja nawierzchni zjazdów bitumicznych:- 5cm – warstwa nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S- 6cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W- 20cm –podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm- grunt rodzimyKonstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej:- 8cm –nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej- 3-5cm- posypka piaskowo-cementowej- 20cm- podbudowy zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm- 15cm-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa- grunt rodzimyKonstrukcja nawierzchni wyniesionych przejść dla pieszych - 8cm –nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej z szarymi pasami - 3-5cm- posypka piaskowo-cementowej- 20cm- podbudowy zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm- 15cm-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa- grunt rodzimyKonstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych przez chodnik:- 8cm –nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej- 3-5cm- posypka piaskowo-cementowej- 20cm- podbudowy zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm- grunt rodzimyKonstrukcja nawierzchni chodników , dojść do posesji oraz placu- 8cm –nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej- 3-5cm- posypka piaskowo-cementowej- 20cm- podbudowy zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm- grunt rodzimyTereny zielone:- 10 cm – warstwy humusu z obsianiem trawą - grunt rodzimyPobocza:- 10cm –kruszywo łamane 0/31,5mm wraz z zamiałowaniem, - grunt rodzimyZestawienie projektowanych elementów:- powierzchnia nawierzchni bitumicznej jezdni 11.950,0m2,- powierzchnia nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego-3,150,0m2,- powierzchnia zjazdów bitumicznych- 275,0m2 ,- powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej szarej (chodnik)-1.900,0m2,- powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej szarej (plac)-170,0m2,- powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej czerwonej (zjazdy)-430,0m2,- powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej czerwonej (zatoki autobusowej)-230,0m2,- powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej (wyniesione przejścia)-144,0m2,- długość krawężników 15x30cm-2. 150,0m,- długość krawężników 15x22cm( w tym 15x22/30)- 1.110,0m,- długość obrzeży betonowych 8x30- 2,270,0m,- długość ścieków przykrawężnikowych – 1,400,0m,- ilość wpustów-32kpl,- kanały PCV-U fi200 SN12-192,0m,- powierzchnia poboczy -840,0m2,- powierzchnia terenów zielonych -2,390,0m2Część elektryczna: przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr F007414 o następujących parametrach:- kablowa linia oświetleniowa z naniesionymi słupami drogowymi o wysokości 8,0m, malowane w kolorze oprawy , posadowione na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wysokość zawieszenia oprawy to 8,0m , rozstaw słupów oświetleniowych 43m, jednak z uwagi na istniejącą infrastrukturę techniczną nie zawsze możliwe jest zachowanie odległości 43m pomiędzy projektowanymi słupami oświetleniowymi. Kolor opraw i słupów szary,- słupy do oświetlenia przejść dla pieszych w wysokości 6,0m,- oprawy oświetlenia drogowego o odporności na warunki atmosferyczne IP66 w II klasie ochronności, odporność na uderzenia IK09,- kabel zasilający YAKXS 4 x 35mm2,- zasilanie projektowanych opraw oświetlenia drogowego podzielono na dwa oddzielne obwody jeden ze stacji transformatorowej S-8598 Bożnów i projektowanej rozdzielnicy oświetleniowej OD-598 zgodnie z warunkami zasilania nr 16304/2020/OD4/ZR5 z dn. 04.03.2020r., drugi obwód zasilany z stacji transformatorowej S-8348 poprzez istniejącą rozdzielnicę oświetleniową znajdującą się przy w/w stacji z likwidowanego obwodu oświetleniowego przy wykorzystaniu istniejącego kabla YAKY 4 x 35mm2,- przyłączenie projektowanego kabla poprzez mufę rozgałęźną wskazaną na rys. E1. Do ochrony kabli zastosowano rury przepustowe Ø75 o wytrzymałości na ściskanie 750N.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231400-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wykonawca musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- składane w terminie 3 dni od podania informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej zamawiającego 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie (jeśli dotyczy) 4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeśli dotyczy)5) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (jeśli dotyczy)6) Kosztorys ofertowy wraz z podaniem wysokości stawek kalkulacyjnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
40 000 zł (czterdzieści tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,b) w dokumentacji projektowej wystąpiły istotne braki lub błędy, także te polegające na niezgodności przepisami prawa,c) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji zgody osób trzecich lub właściwych organów,e) wystąpił stan siły wyższej, np. klęska żywiołowa, którego nie można było przewidzieć , w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,f) miały miejsce działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencja winy którejkolwiek ze stron,g) wystąpiły warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi.2) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji okoliczności wykonawca nie wykona pewnego zakresu robót i nie wpłynie to na jakość przedmiotu umowy;3) w zakresie zmiany wynagrodzenia pod warunkiem, że nastąpi zmiana stawki urzędowej podatku VAT;4) Zmiany osoby kierownika budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy – zmiana taka może zostać dokonana jedynie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż proponowana na stanowisko kierownika budowy inna osoba, posiada kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wykazane w stopniu nie mniejszym, niż w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Konieczność zmiany osoby kierownika budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie, i zaakceptowana przez Zamawiającego.5) w zakresie zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;6) w zakresie robót zamiennych, które mogą dotyczyć:a) zmiany technologii robót,b) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,c) zmiany wymiarów lub położenia części robót budowlanychPod warunkiem, że proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje dokumentacja projektowa oraz, że nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.7) w zakresie robót dodatkowych dot. ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej,8) pozostałe zmiany mogą być spowodowane:a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje zamówienia,b) gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tej inwestycji, w tym zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu.9) w zakresie zmiany harmonogramu robót pod warunkiem wystąpienia rodzaju zmian i okoliczności ich wystąpienia j.w.10) w zakresie zapisów dotyczących podwykonawstwa w sytuacji:a) rezygnacji z podwykonawcy,b) zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót powierzonych podwykonawcom,c) zaangażowania podwykonawcy, pomimo iż w ofercie nie był on zadeklarowany, pod warunkiem, że potwierdzi brak podstaw wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,d) zastąpienie podwykonawcy innym podwykonawca pod warunkiem, że potwierdzi brak podstaw wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.02.2021, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zadanie dofinansowane w ramach "Funduszu Dróg Samorządowych".Umowa z Wykonawcą zostanie podpisania pod warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie z Wojewodą Lubuskim w ramach „Funduszu Dróg Samorządowych ".
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI