Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 351216W RELACJI SŁAWNO- GRANICA Z GMINĄ ZAKRZEW, ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLANÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD GMINY WOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 20
1.5.2.) Miejscowość: Wolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-625
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wir@wolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 351216W RELACJI SŁAWNO- GRANICA Z GMINĄ ZAKRZEW, ETAP II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a9c465-a26f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003196/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 351216W relacji Sławno - granica z gminą Zakrzew, etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Dróg Samorządowych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wolanow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wolanow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się przy użyciu platformy. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały określone w SWZ i regulaminie platformy dla Wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:-obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;-obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-Udostępnianie protokołu i załączników -W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO -W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.2.2021.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1203121,72 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej nr 351216W relacji Sławno- granica z gmina Zakrzew, etap II (o długości 828,75 m) . W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem i kosztorysem ofertowym stanowiącym załączniki do niniejszej specyfikacji.Zakres prac obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowea) Roboty pomiarowe (w tym: wykonanie przez uprawnionego geodetę: tyczenia jezdni, rowu otwartego, rowu krytego; sporządzenia pomiarów kontrolnych zgodnie ze specyfikacją techniczną; sporządzenia w 3 egzemplarzach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wszystkich obiektów inżynierskich; przeniesienia kolidujących punktów geodezyjnych) b) Wykonanie pomiarów uzupełniających i innych prac pomiarowych koniecznych do prawidłowej realizacji robótc) Rozebranie przepustu z rur betonowych o D=800mm wraz z rozebraniem ścianek czołowych betonowych monolitycznychd) Rozebranie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. śr. 20cm wraz z odwiezieniem i rozłożeniem w miejsce wskazane przez Inwestorae) Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni: ø 16-35cm, ø 36-45cm, ø 46-55cm, ø 76-100cmf) Karczowanie pni o średnicy 76-100cmg) Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia - gęstych powyżej 60% powierzchni2.Roboty ziemnea) Wykopy związane z korytowaniem pod konstrukcję jezdni, ławę ścieku, wykonania rowów przydrożnych, wraz z odwiezieniem nadmiaru urobku na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Inwestora (wg tabeli robót ziemnych)b) Wykopy związane z korytowaniem pod konstrukcję odsadzek warstw konstrukcyjnych, zjazdu z BA, poszerzeń na łuku wraz z odwiezieniem nadmiaru urobku na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Inwestorac) Wykopy związane z wykonaniem studni łapaczowych, rewizyjnych, odcinka rowu krytego D=400mm, przepustów pod projektowaną drogą wraz z odwiezieniem nadmiaru urobku na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Inwestorad) Formowanie nasypów z gruntu dowiezionego G1 (wg. tabeli robót ziemnych)3.Podbudowaa) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchnib) Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z CBGM 0/11,2mm C1,5/2,0 gr. 15cm pod konstrukcję jezdnic) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego 0/11,2mm gr. 10cm pod konstrukcję jezdnid) Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm gr. 20cm pod konstrukcjęe) Oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa asfaltem w ilości 0,5-0,7 kg/m24.Roboty nawierzchniowea) Wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC 16 P 50/70 dla KR2 gr. 7cmb) Skropienie warstwy podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,3- 0,5 kg/m2c) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla KR2 gr. 5cm5.Pobocza i zjazdya) Mechaniczne profilowanie poboczy i zjazdów gruntowychb) Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego stabilzowanego mechanicznie 0/31,5mm gr 10cm6.Odwodnieniea) Wykonanie z rur HDPE D=400mm przepustów pod zjazdami indywidualnymi, odcinków rowu krytegob) Ława fundamentowa żwirowa pod przepust rurowy HDPE D=400mm c) Ścianki czołowe dla rur D=400mmd) Wykonanie przepustów D=600mm z rur HDPE, pod proj. Drogąe) Ława fundamentowa żwirowa pod przepust z rur betonowych D=600mmf) Ścianki czołowe dla rur D=600mmg) Wykonanie przepustów D=800mm z rur HDPE, pod proj. Drogąh) Ława fundamentowa żwirowa pod przepust z rur betonowych D=800mmi) Ścianki czołowe dla rur D=800mmj) Wykonanie studni łapaczowej z kręgów betonowych D=1200mm z osadnikiem i kratą – komplet7.Roboty towarzyszące i wykończenioweRegulacja urządzeń uzbrojenia podziemnego: - zasuwy gazowe8.Organizacja i urządzenia bezpieczeństwa ruchua) Ustawienie oznakowanie pionowegob) Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowegoc) Ustawienie barier ochronnych9.Uporządkowanie terenu budowy i dokonanie komisyjnego odbioru robót
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert: cena oferty- 60% (max 60 pkt)- okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty- 40 % (max 40 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10