Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 152192B ulica Łomżyńska we wsi Konarzyce polegająca na budowie drogi dla pieszych”
z „Remont drogi dla pieszych przy ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Konarzyce”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 864737347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 152192B ulica Łomżyńska we wsi Konarzyce polegająca na budowie drogi dla pieszych”
z „Remont drogi dla pieszych przy ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Konarzyce”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7278c9ef-8e15-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.34.2023.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej nr 152192B ulica Łomżyńska we wsi Konarzyce polegająca na budowie drogi dla pieszych”
z „Remont drogi dla pieszych przy ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Konarzyce”.
1. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Zakres I: Przebudowa drogi gminnej nr 152192B ulica Łomżyńska we wsi Konarzyce polegająca na budowie drogi dla pieszych; 2) Zakres II: Remont drogi dla pieszych przy ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Konarzyce. 2. Przedmiot zamówienia dla Zakresu I: 1) Wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informującej, iż pomoc finansowa pochodzi ze środków finansowych przekazanych przez Województwo, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w załączniku do umowy. 2) Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków wraz z usunięciem pozostałości po karczowaniu, roboty ziemne – usunięcie humusu. 3) Usunięcie drzew i karczowanie pni wraz z wywozem dłużyc i karpiny. 4) Usunięcie humusu. 5) Roboty ziemne: a) Roboty ziemne koparkami wraz z transportem urobku; b) Formowanie i zagęszczanie nasypów; c) Zagęszczanie nasypów spycharkami. 6) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem. 7) Roboty nawierzchniowe: a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; b) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych; c) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej. d) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej. 8) Roboty wykończeniowe: a) Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi; b) Humusowanie skarp wraz z obsianiem trawą. 9) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; 3. Przedmiot zamówienia dla Zakresu II: 1) W zakresie robót objętych projektem budowlanym znajduje się m.in. wykonanie następujących robót: 2) Wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych o pochodzeniu środków finansowania zadania. 3) Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, 4) Roboty ziemne – usunięcie warstwy humusu, 5) Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie krawężników o obrzeży betonowych i ław z betonu, b) Wywóz gruzu; c) Rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej polbruk i złożenie jej na paletach, 6) Wykonanie wykopów mechanicznie wraz z transportem urobku, 7) Regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych i włazów kanalizacyjnych, 8) Ustawianie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem; 9) Roboty nawierzchniowe: a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; b) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych; c) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej. d) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej. 10) Wykonanie poręczy ochronnych 11) Humusowanie skarp wraz z obsianiem trawą, 12) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej, 13) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45000000-7 - Roboty budowlane
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w dziale VIII
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacje z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
wpisu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty –- Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać
spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4. lit. b) SWZ. - Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4a do
SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać
spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.4 ppkt. 2.4.2 SWZ. załącznik nr 4b do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 15:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-10