Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój oraz Przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój oraz Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHoryniec-Zdrój
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Horyniec-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-03
  • Numer ogłoszenia533219-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533219-N-2019 z dnia 2019-04-03 r.

Gmina Horyniec-Zdrój: Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój oraz Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 65090067700000, ul. Al. Przyjaźni  5 , 37-620  Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 313 455, e-mail ug@horyniec-zdroj.pl, faks 166 313 455.
Adres strony internetowej (URL): www.horyniec-zdroj.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.horyniec-zdroj.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.horyniec-zdroj.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju, Aleja Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój oraz Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie
Numer referencyjny: ZP.271.02.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój 1. NAZWY I KODY STOSOWANE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ - CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategorii D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1 – 2 - szerokość jezdni km 0 + 000 – km 0 + 580: 3.50m - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 – km 0 + 580 - szerokość pobocza ziemnego str. L i P: 0.75m – 1.00m - uzupełnienie ubytków nawierzchni km 0 + 300 – km 0 + 480 str. L i P 0.35m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi teren zabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą gminną - KPO km 0 + 580 za istniejącym zjazdem str. P Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec – Zdrój i obejmuje działki obręb geodezyjny Horyniec - Zdrój działki nr ewidencyjny: 2464, 2465, obręb geodezyjny Radruż działki nr ewidencyjny: 453/1. 2.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm, oraz wykonanie wzmocnienia nawierzchni kruszywem sortowanym 0/63 gr. 7cm i gr. 15cm i kruszywem sortowanym 0/32 gr. 5cm. Następnie projektuje się ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm z betonu asfaltowego KR 1 – 2 i warstwy ścieralnej gr. 3cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 2.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 – km 0 + 300 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0 + 300 – km 0 + 480 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 5cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 480 – km 0 + 580 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana uzupełnienia ubytków nawierzchni - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 2.5 Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych odprowadzone są do istniejących rowów przydrożnych strona lewa a następnie do przepustów i cieków wodnych. Rowy na w/w odcinku są w dobrym stanie technicznym i nie wymagają na chwilę obecną żadnych robót. W przypadku problemów z odpływem wody Gmina Horyniec – Zdrój we własnym zakresie wykona niezbędne roboty w celu zapewnienia odpowiedniego odwodnienia. Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. - przepust km 0 + 006 fi 60 dł.20mb projektowane odmulenie części przelotowej i murki czołowe Wykonanie ścianek czołowych umocnienie wylotów przepustu z kamienia o grubości 12cm – 16cm, ułożonego na podsypce cementowo – pisakowej 1: 4 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową ilość kamienia na 1 szt. umocnienia 2m2. 2.6 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w „Tabeli zjazdów”. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów. 2.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami. - km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą gminną 3. OZNAKOWANIE PIONOWE Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. W celu bezpiecznego wyjazdu z drogi projektuje się następujące oznakowanie (słupek i tablice znaku). - km 0 + 015 str. L znak A - 7, słupek stalowy Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm ocynkowanych, montowanych, zabetonowanych i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. 4. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia, oraz inne urządzenia nie ujęte na planie sytuacyjnym. - sieć wodociągowa, kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służby 5. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Część II Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie 1. NAZWY I KODY STOSOWANE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ - CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategoria D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1-2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny pól szlakowy km 0 + 273 – km 0 + 758 - szerokość jezdni km 0 + 273 – km 0 + 758: 3.00m - projektowane mijanki km 0 + 130, km 0 + 320 str. L szer. 1m i str. P szer. 1m , dł. 10mb, ze skosami 1 : 7 - uzupełnienie ubytków nawierzchni km 0 + 723 – km 0 + 758 str. L: 0.30m km 0 + 723 – km 0 + 758 str. P: 0.30m - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 273 – km 0 + 758 str. P: 1.00m – 1.25m km 0 + 273 – km 0 + 758 str. L: 1.00m – 1.25m - projektowana nawierzchnia drogi utwardzenie z kruszywa - odwodnienie drogi przepusty, spadki podłużne i poprzeczne, rowy - przebieg drogi teren niezabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 273 płyta skrzyżowania z drogą leśną o nawierzchni bitumicznej - KPO km 0 + 758 początek istniejącej nawierzchni bitumicznej Projektowana przebudowa nawierzchni drogi gminnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój. Działki objęte przebudową obręb geodezyjny Horyniec - Zdrój działki nr ewidencyjny 1134. 2.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy nawierzchni należy wykonać koryto, profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków. Następnie wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 20cm, utwardzenie: dolną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 gr. 7cm, 10cm, 12cm, 15cm i górną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 gr. 7cm. Następnie warstwą ścieralną z betonu asfaltowego gr. 6cm. Uwaga! niweletę nawierzchni należy dostosować do istniejącego teren śr. 10cm powyżej istniejącej niwelety nawierzchni gruntowej. 2.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy i jednostronny 3%. Projektowana nawierzchnia km 0 + 273 – km 0 + 573 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 573 – km 0 + 723 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0 + 723 – km 0 + 758 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 5cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia mijanek - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Uwaga! warstwę z kruszywa należy skropić lepiszczem asfaltowym Projektowana nawierzchnia uzupełnienia ubytków nawierzchni km 0 + 723 – km 0 + 758 - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku 2.5 Odwodnienie, rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów i przepustów. Grunt z koryta należy wykorzystać przy formowaniu nasypów i poboczy ziemnych str. L i P. Na omawianym odcinku nie występują należy zaprojektować następujące elementy odwodnienia. - km 0 + 281 wykonanie przepustu fi 60 dł. 8mb z murkami kamiennymi str. P i L Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać z kamienia o grubości 12cm – 16cm, ułożonego na podsypce cementowo – pisakowej 1: 4 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową ilość kamienia na 1 szt. umocnienia 2m2. 2.6 Zjazdy Na omawianym odcinku nie występują zjazdy do pól i lasów. 2.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku nie występują skrzyżowania z drogami. 2.8 Oznakowanie pionowe Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego, w związku z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu dla użytkowników projektuje się następujące oznakowanie pionowe. Projektuje się wykonanie słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 283 str. L znak B – 20, słupek stalowy - km 0 + 283 str. L znak D – 4a, słupek stalowy 3. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb 4. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą co najmniej: Część 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój Suma gwarancyjna – 300 000,00 zł Część 2 – Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie Suma gwarancyjna – 200 000,00 zł Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wymagana wartość ubezpieczenia musi odpowiadać sumie wartości ubezpieczenia wymaganej dla tych części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a. Kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65). b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: Budowie lub rozbudowie lub przebudowę drogi publicznej o wartości: Część I – 300 000,00 zł brutto Część II – 200 000,00 zł brutto Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może żądać dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) wykazu wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenia Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Kosztorys ofertowy. Obligatoryjnym elementem oferty jest szczegółowy Kosztorys ofertowy - jest niezbędnym dokumentem umożliwiającym zamawiającemu zweryfikowanie czy oferowany przedmiot jest poprawny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i prawidłowo wyceniony. Ponadto opisany w kosztorysie sposób i zakres wyceny poszczególnych prac pozwoli zamawiającemu wstępnie ocenić ofertę także pod kątem ewentualnego wystąpienia ceny rażąco niskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Część 2 – Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres określony w ofercie, jednakże nie mniej niż 24 miesiące i nie więcej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 2. Istotne postanowienia umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 4. Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. 5. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury wraz z kompletem niezbędnych dokumentów z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie anek-su do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany istotne umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy,. Zmiana terminu dopuszczalna jest wyłącznie z przyczyn: błędów projektowych, niekorzystnych warunków geologicznych których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, konieczności wstrzymania prac ze względu na znaleziska archeologiczne, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej lub niekorzystnych warunków pogodowych z wyłączeniem okresu zimowego, zmian w zasadach finansowania zamówienia. W przypadku wystąpienia niniejszych przesłanek termin realizacji wydłuża się maksymalnie o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. 3. Zamawiający dopuszcza konieczność wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazane osoba spełnia warunki udziału w postępowaniu w ramach, którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy w przypadku konieczności zmian projektowych z przyczyn niezależnych od stron Rozliczenie takowych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym opartym o parametry cenotwórcze zawarte w kosztorysie załączonym
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategorii D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1 – 2 - szerokość jezdni km 0 + 000 – km 0 + 580: 3.50m - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 – km 0 + 580 - szerokość pobocza ziemnego str. L i P: 0.75m – 1.00m - uzupełnienie ubytków nawierzchni km 0 + 300 – km 0 + 480 str. L i P 0.35m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi teren zabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą gminną - KPO km 0 + 580 za istniejącym zjazdem str. P Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec – Zdrój i obejmuje działki obręb geodezyjny Horyniec - Zdrój działki nr ewidencyjny: 2464, 2465, obręb geodezyjny Radruż działki nr ewidencyjny: 453/1. 2.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm, oraz wykonanie wzmocnienia nawierzchni kruszywem sortowanym 0/63 gr. 7cm i gr. 15cm i kruszywem sortowanym 0/32 gr. 5cm. Następnie projektuje się ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm z betonu asfaltowego KR 1 – 2 i warstwy ścieralnej gr. 3cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 2.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 – km 0 + 300 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0 + 300 – km 0 + 480 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 5cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 480 – km 0 + 580 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana uzupełnienia ubytków nawierzchni - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 2.5 Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych odprowadzone są do istniejących rowów przydrożnych strona lewa a następnie do przepustów i cieków wodnych. Rowy na w/w odcinku są w dobrym stanie technicznym i nie wymagają na chwilę obecną żadnych robót. W przypadku problemów z odpływem wody Gmina Horyniec – Zdrój we własnym zakresie wykona niezbędne roboty w celu zapewnienia odpowiedniego odwodnienia. Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. - przepust km 0 + 006 fi 60 dł.20mb projektowane odmulenie części przelotowej i murki czołowe Wykonanie ścianek czołowych umocnienie wylotów przepustu z kamienia o grubości 12cm – 16cm, ułożonego na podsypce cementowo – pisakowej 1: 4 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową ilość kamienia na 1 szt. umocnienia 2m2. 2.6 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w „Tabeli zjazdów”. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów. 2.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami. - km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą gminną 3. OZNAKOWANIE PIONOWE Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. W celu bezpiecznego wyjazdu z drogi projektuje się następujące oznakowanie (słupek i tablice znaku). - km 0 + 015 str. L znak A - 7, słupek stalowy Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm ocynkowanych, montowanych, zabetonowanych i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. 4. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia, oraz inne urządzenia nie ujęte na planie sytuacyjnym. - sieć wodociągowa, kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służby 5. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategoria D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1-2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny pól szlakowy km 0 + 273 – km 0 + 758 - szerokość jezdni km 0 + 273 – km 0 + 758: 3.00m - projektowane mijanki km 0 + 130, km 0 + 320 str. L szer. 1m i str. P szer. 1m , dł. 10mb, ze skosami 1 : 7 - uzupełnienie ubytków nawierzchni km 0 + 723 – km 0 + 758 str. L: 0.30m km 0 + 723 – km 0 + 758 str. P: 0.30m - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 273 – km 0 + 758 str. P: 1.00m – 1.25m km 0 + 273 – km 0 + 758 str. L: 1.00m – 1.25m - projektowana nawierzchnia drogi utwardzenie z kruszywa - odwodnienie drogi przepusty, spadki podłużne i poprzeczne, rowy - przebieg drogi teren niezabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 273 płyta skrzyżowania z drogą leśną o nawierzchni bitumicznej - KPO km 0 + 758 początek istniejącej nawierzchni bitumicznej Projektowana przebudowa nawierzchni drogi gminnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój. Działki objęte przebudową obręb geodezyjny Horyniec - Zdrój działki nr ewidencyjny 1134. 2.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy nawierzchni należy wykonać koryto, profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków. Następnie wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 20cm, utwardzenie: dolną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 gr. 7cm, 10cm, 12cm, 15cm i górną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 gr. 7cm. Następnie warstwą ścieralną z betonu asfaltowego gr. 6cm. Uwaga! niweletę nawierzchni należy dostosować do istniejącego teren śr. 10cm powyżej istniejącej niwelety nawierzchni gruntowej. 2.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy i jednostronny 3%. Projektowana nawierzchnia km 0 + 273 – km 0 + 573 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 573 – km 0 + 723 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0 + 723 – km 0 + 758 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 5cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia mijanek - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Uwaga! warstwę z kruszywa należy skropić lepiszczem asfaltowym Projektowana nawierzchnia uzupełnienia ubytków nawierzchni km 0 + 723 – km 0 + 758 - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku 2.5 Odwodnienie, rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów i przepustów. Grunt z koryta należy wykorzystać przy formowaniu nasypów i poboczy ziemnych str. L i P. Na omawianym odcinku nie występują należy zaprojektować następujące elementy odwodnienia. - km 0 + 281 wykonanie przepustu fi 60 dł. 8mb z murkami kamiennymi str. P i L Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać z kamienia o grubości 12cm – 16cm, ułożonego na podsypce cementowo – pisakowej 1: 4 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową ilość kamienia na 1 szt. umocnienia 2m2. 2.6 Zjazdy Na omawianym odcinku nie występują zjazdy do pól i lasów. 2.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku nie występują skrzyżowania z drogami. 2.8 Oznakowanie pionowe Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego, w związku z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu dla użytkowników projektuje się następujące oznakowanie pionowe. Projektuje się wykonanie słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 283 str. L znak B – 20, słupek stalowy - km 0 + 283 str. L znak D – 4a, słupek stalowy 3. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb 4. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI