Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Brzuze
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-517
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9d1d13-19ea-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011469/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę w systemie miniPortal tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0
albo Firefox;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 120205C w miejscowości Radzynek-Somsiory o długości 680 m.
Budowa drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5 m oraz obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m, wykonaniu konstrukcji zjazdów z betonu asfaltowego.
1.1. Stan istniejący:
Istniejąca droga gminna nr 120205C stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej, pól, gospodarstw rolnych. Droga jest klasy technicznej L (lokalna). Droga na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię jezdni utwardzoną kruszywem łamanym o szerokości od 3,0 do 4,0 m i obustronne pobocza gruntowe. Stan techniczny nawierzchni jest niezadowalający. Droga posiada liczne nierówności i deformacje. Zagospodarowanie drogi stanowią głównie tereny rolne oraz lokalnie zabudowa zagrodowa.
1.2. W zakres zadania inwestycyjnego wchodzi:
1. Roboty przygotowawcze
2. Nawierzchnia jezdni
3. Zjazdy
4. Pobocza
5. Inne roboty: wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
1.3. Założenia projektowe dla budowanej drogi gminnej:
Klasa drogi ..................................... - L
Kategoria ruchu ............................. - KR1
Prędkość projektowa ..................... - 40 km/h
Szerokość jezdni ............................. - 5,00 m
Spadek poprzeczny jezdni ……………. - 2,0 % (daszkowe)
Szerokość poboczy .......................... - 2 x 0,75 m
Spadek poprzeczny poboczy ............ - 8,0 %
1.4. Konstrukcje nawierzchni
1) jezdnia drogi gminnej (KR1):
a) profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie
b) podbudowa z mieszanki niezwiązanej – kruszywo łamane 0/31,5 gr. 18 cm
c) wyrównanie istniejącej podbudowy kamieniem łamanym 0/31,5 rozściełanym mechanicznie o średniej grubości 5 cm,
d) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
e) skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
f) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
g) skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
h) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (AC 8 S) gr. 3 cm,
i) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (AC 11 W) gr. 3 cm,
2) zjazdy:
a) wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie,
b) warstwa odsączająca o gr. 15 cm,
c) podbudowa z mieszanki niezwiązanej – kruszywo łamane 0/31,5 gr.23 cm,
d) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
e) skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
f) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
g) skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
h) nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca AC 11W gr.3cm,
i) nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC 8S gr.3cm,
3) pobocza:
a) uzupełnienie poboczy dowiezionym gruntem kat. III wraz z uformowaniem
i zagęszczeniem – pobocza jezdni i zjazdów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2;
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowy drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni co najmniej 2.000 m² i min. klasy L oraz min. kategorii KR1 co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2;
b) dysponują :
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera załącznik nr 6 par. 19
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 05.10.2021 r. do godz. 10.00 za pośrednictwem za pośrednictwem systemu miniPortal wg zasad określonych w rozdziale II niniejszej SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni