Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzuze
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyGMINA BRZUZE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Brzuze

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-517

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9d1d13-19ea-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011469/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 120205C Radzynek-Somsiory na odcinku 0,680 km

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę w systemie miniPortal tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0
albo Firefox;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 120205C w miejscowości Radzynek-Somsiory o długości 680 m.
Budowa drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5 m oraz obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m, wykonaniu konstrukcji zjazdów z betonu asfaltowego.

1.1. Stan istniejący:
Istniejąca droga gminna nr 120205C stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej, pól, gospodarstw rolnych. Droga jest klasy technicznej L (lokalna). Droga na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię jezdni utwardzoną kruszywem łamanym o szerokości od 3,0 do 4,0 m i obustronne pobocza gruntowe. Stan techniczny nawierzchni jest niezadowalający. Droga posiada liczne nierówności i deformacje. Zagospodarowanie drogi stanowią głównie tereny rolne oraz lokalnie zabudowa zagrodowa.
1.2. W zakres zadania inwestycyjnego wchodzi:
1. Roboty przygotowawcze
2. Nawierzchnia jezdni
3. Zjazdy
4. Pobocza
5. Inne roboty: wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
1.3. Założenia projektowe dla budowanej drogi gminnej:
Klasa drogi ..................................... - L
Kategoria ruchu ............................. - KR1
Prędkość projektowa ..................... - 40 km/h
Szerokość jezdni ............................. - 5,00 m
Spadek poprzeczny jezdni ……………. - 2,0 % (daszkowe)
Szerokość poboczy .......................... - 2 x 0,75 m
Spadek poprzeczny poboczy ............ - 8,0 %
1.4. Konstrukcje nawierzchni
1) jezdnia drogi gminnej (KR1):
a) profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie
b) podbudowa z mieszanki niezwiązanej – kruszywo łamane 0/31,5 gr. 18 cm
c) wyrównanie istniejącej podbudowy kamieniem łamanym 0/31,5 rozściełanym mechanicznie o średniej grubości 5 cm,
d) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
e) skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
f) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
g) skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
h) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (AC 8 S) gr. 3 cm,
i) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (AC 11 W) gr. 3 cm,
2) zjazdy:
a) wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie,
b) warstwa odsączająca o gr. 15 cm,
c) podbudowa z mieszanki niezwiązanej – kruszywo łamane 0/31,5 gr.23 cm,
d) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
e) skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych,
f) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
g) skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych,
h) nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca AC 11W gr.3cm,
i) nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC 8S gr.3cm,
3) pobocza:
a) uzupełnienie poboczy dowiezionym gruntem kat. III wraz z uformowaniem
i zagęszczeniem – pobocza jezdni i zjazdów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2;
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowy drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni co najmniej 2.000 m² i min. klasy L oraz min. kategorii KR1 co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2;
b) dysponują :
 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera załącznik nr 6 par. 19

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 05.10.2021 r. do godz. 10.00 za pośrednictwem za pośrednictwem systemu miniPortal wg zasad określonych w rozdziale II niniejszej SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI