Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 11411E relacji Brąszewice- Wólka Klonowska oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Żarnów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brąszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 98
1.5.2.) Miejscowość: Brąszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-277
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438211778
1.5.8.) Numer faksu: 438211873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_braszewice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 11411E relacji Brąszewice- Wólka Klonowska oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Żarnów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56774ef3-9796-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001081/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 114111E relacji Brąszewice - Wólka Klonowska oraz drogi wewnętrznej w miejscowosci Żarnów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.braszewice.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.braszewice.bip.net.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 4) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SIWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za miniPortalu lub na adres e-mail*:ug_braszewice@wp.pl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Brąszewicach, ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice 2. Inspektorem ochrony danych osobowych / jest Pani Edyta Gęślak, kontakt: Urząd Gminy w Brąszewicach, e-mail iod@braszewice.pl, tel. 43 821 17 783. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 5. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych; 2)ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; 3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia prawnego ciążącego na administratorze.6. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmiotyupoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Posiada Pani/Pan prawo: 1)żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; 4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 11.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 13. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT.271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 11411E relacji Brąszewice- Wólka Klonowska oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Żarnów. Przebudowę drogi relacji Brąszewice- Wólka Klonowska o dł. 589,89 m +10 m włączenie oraz szerokości 3,5 m należy wykonać w następujący sposób: 1) Jezdnia:a) w km 0+000÷0+097,61 należy istniejącą nawierzchnię sfrezować oraz wykonać poszerzenie jezdni o konstrukcji :- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 15cm - fr. 0/31,5mm -stabilizacja gruntu cementem C3/4 Mpa gr. 20 cm wykonywana na miejscu (dopuszcza się z dowozu).Podbudowę i stabilizację wykonać łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza Następnie na całości ułożyć beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm. b) w km 0+097,61÷0+589,89 należy wykonać przebudowę w następujący sposób - beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm. - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 15cm - fr. 0/31,5mm -stabilizacja gruntu cementem C3/4 Mpa gr. 20 cm wykonywana na miejscu(podbudowę i stabilizację wykonać łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza )Krawędzie jezdni na całej długości drogi należy uszczelnić asfaltem.2) PoboczaWykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości od 0,75 do 1,2 umocnione z kruszywa łamanego stabilizowanego – frakcja 0/31,5mm poprzez wyrównanie istniejącej podbudowy na średnią grubość ok. 5cm. 3) Zjazda) Zjazdy indywidulane - Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 15cm - fr. 0/31,5mm -Stabilizacja gruntu cementem C3/4 Mpa gr. 20 cm wykonywana na miejscub) Zjazdy publiczne- Beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm. - Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 15cm - fr. 01,5mm -Stabilizacja gruntu cementem C3/4 Mpa gr. 20 cm wykonywana na miejscu wykonane 4) Wykonawca wykona remont dwóch przepustów ( przepust w km 0+0437 oraz podzjazdem) 3. Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Żarnów o długości 603,13m +6m włączenie i szerokości 4,0 m należy wykonać w następujący sposób: 1) Jezdnia :- Beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC11S) gr. 5cm. - Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 15cm - fr. 0/31,5mm -Stabilizacja gruntu cementem C3/4 Mpa gr. 20 cm wykonywana na miejscu. Podbudowę i stabilizację należy wykonać łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza 2) Pobocza: Wykonawca wykona obustronne pobocza o szerokości max. 0,75 m lub do granic pasa drogowego umocnione z kruszywa łamanego stabilizowanego – frakcja 0/31,5mm poprzez wyrównanie istniejącej podbudowy na średnią grubość ok. 5cm. Pobocza 3) Remont przepustów.Wykonawca wykona remont 3 przepustów( w km 0+030, w km 0+332, w km 0+500) 4. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej (do odbioru drogi należy przedstawić oświadczenie geodety i złożeniu inwentaryzacji do ośrodka dokumentacji geodezyjnej). 6. Wszelkie prace należy wykonać z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. 7. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 11. Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji oraz do pół uprawnych. 12. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570 z poźń. zm.).13. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112500-0 - Usuwanie gleby
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233320-8 - Fundamentowanie dróg