Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 110377 L w miejscowości Lipowiec Kolonia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEBRZESZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846821095
1.5.8.) Numer faksu: 846821030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczebrzeszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 110377 L w miejscowości Lipowiec Kolonia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2210b535-6f7c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002087/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 110377 L w miejscowości Lipowiec Kolonia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.szczebrzeszyn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.szczebrzeszyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ww. dokumenty składa się poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1.) drogą elektroniczną: za pomocą poczty elektronicznej um@szczebrzeszyn.pl. lub zp@szczebrzeszyn.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra rozwoju, pracy, technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. poz. 2415);2. poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”. 4. Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym wykonawcy, na co wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie a wykonawca zapoznał się z ich treściąW celu złożenia oferty bądź komunikowania się z zamawiającym za pośrednictwem platformy miniPortal, Wykonawca musi mieć założone konto na platformie ePuap. Wykonawca posiadający konto na ePuap ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do formularza do komunikacji”. Dalsze postępowanie opisane jest w instrukcji platformy pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja użytkownika miniPortal-ePUAP.pdf. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Rejestracja i korzystanie z Platformy wymaga posiadania sprzętu komputerowego z podstawowym oprogramowaniem biurowym oraz dostępem do internetu. Nie ma wymagania posiadania specjalistycznych programów czy urządzeń. 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA SZCZEBRZESZYN, POD ADRESEM: PLAC TADEUSZA KOŚCIUSZKI 1, 22-460 SZCZEBRZESZYN, TEL. 84 6821 095, EMAIL: UM@SZCZEBRZESZYN.PL;2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Danych Osobowych poprzez e-mail: iodo@zeto.lublin.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „ Przebudowa drogi gminnej nr 110377L w miejscowości Lipowiec Kolonia” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu.5) Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej , jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacjii zakresu działania archiwów zakładowych.6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP 271.2.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:przebudowa drogi gminnej nr 110377 L w miejscowości Lipowiec Kolonia od km 0+000,00 do km 0+808,56 o nawierzchni bitumicznej z poboczami obustronnymi z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m. oraz opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,Charakterystyka: Konstrukcja jezdni (na istniejącej nawierzchni + poszerzenia): warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg WT-2 – 4 cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W wg WT-2 – 4 cm., warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 frakcji 0-31,5 – na istniejącej 10 cm, na poszerzeniach 20 cm., podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C ¾ (z betoniarni) – 20 cm na poszerzeniach,Zjazdy:Nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 frakcji 0-31,5 – 10 cm.,Pobocza:Nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 frakcji 0-31,5 – 10 cm.,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) GWARANCJA PONAD OKRES 36 MIESIĘCY NA ROBOTY BUDOWLANE – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) GWARANCJA PONAD OKRES 36 MIESIĘCY NA ROBOTY BUDOWLANE – waga 40%Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja ponad okres 36 miesięcy – dodatkowy okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia ponad okres 36 miesięcy) będą liczone wg następującego wzoru:G= [(Go-36)/36] x 40Gdzie:G – liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancje w zakresie robót budowlanych w miesiącach,Go – gwarancja w zakresie robót budowlanych podana w miesiącach przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany a do wzoru zostanie podstawiony jako 72 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt. i nie będzie on podstawiany do wzoru. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja ponad 36 miesięcy na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7