Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 110376 L W MIEJSCOWOŚCI SZPERÓWKA ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEBRZESZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846821095
1.5.8.) Numer faksu: 846821030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczebrzeszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 110376 L W MIEJSCOWOŚCI SZPERÓWKA ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e6f3298-7b5f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002087/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 110376 L w miejscowości Szperówka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.szczebrzeszyn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.szczebrzeszyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ww. dokumenty składa się poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: za pomocą poczty elektronicznej um@szczebrzeszyn.pl. lub zp@szczebrzeszyn.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra rozwoju, pracy, technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. poz. 2415);2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”. 4. Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym wykonawcy, na co wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie a wykonawca zapoznał się z ich treściąMaksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Rejestracja i korzystanie z Platformy wymaga posiadania sprzętu komputerowego z podstawowym oprogramowaniem biurowym oraz dostępem do internetu. Nie ma wymagania posiadania specjalistycznych programów czy urządzeń.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA SZCZEBRZESZYN, POD ADRESEM: PLAC TADEUSZA KOŚCIUSZKI 1, 22-460 SZCZEBRZESZYN, TEL. 84 6821 095, EMAIL: UM@SZCZEBRZESZYN.PL;2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Danych Osobowych poprzez e-mail: iodo@zeto.lublin.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „ Przebudowa drogi gminnej nr 110376 L w miejscowości Szperówka” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu.5) Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej , jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacjii zakresu działania archiwów zakładowych.6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP 271.2.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 110376 L w miejscowości Szperówka od km 0+014,80 do km 0+527,34. Konstrukcja nawierzchni: 1.1 na istniejącej nawierzchni bitumicznej • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg WT-2 – 4 cm., • warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11 W wg WT-2 – gr. zgodna z tabelą wyrównań,• istniejąca nawierzchnia bitumiczna.1.2 na istniejącej nawierzchni z kruszywa • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg WT-2 – 4 cm., • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W wg WT-2 – 4 cm. • warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 frakcji 0-31,5 – gr. zgodna z tabelą wyrównań,• istniejąca nawierzchnia z kruszywa. 1.3. nowa konstrukcja drogi oraz na poszerzeniach • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg WT-2 – 4 cm., • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W wg WT-2 – 4 cm. • warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 frakcji 0-31,5 – 20 cm., • Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C ¾ (z betoniarni) – 20 cm.Zjazdy:Nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 frakcji 0-31,5 – 10 cm.,Pobocza: Nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 frakcji 0-31,5 – 10 cm.,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) GWARANCJA PONAD OKRES 36 MIESIĘCY NA ROBOTY BUDOWLANE – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) GWARANCJA PONAD OKRES 36 MIESIĘCY NA ROBOTY BUDOWLANE – waga 40%Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja ponad okres 36 miesięcy – dodatkowy okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia ponad okres 36 miesięcy) będą liczone wg następującego wzoru:G= [(Go-36)/36] x 40Gdzie:G – liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancje w zakresie robót budowlanych w miesiącach,Go – gwarancja w zakresie robót budowlanych podana w miesiącach przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany a do wzoru zostanie podstawiony jako 72 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt. i nie będzie on podstawiany do wzoru. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7