Przebudowa drogi gminnej nr 110320 C w miejscowości Płonne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 110320 C w miejscowości Płonne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomin
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyGMINA RADOMIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054986
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 110320 C w miejscowości Płonne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomin 1a

1.5.2.) Miejscowość: Radomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-404

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566837522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radomin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 110320 C w miejscowości Płonne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca10f863-b482-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000121/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 110320C w miejscowości Płonne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.radomin.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 9 pkt. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:a) drogąelektroniczną: https://epuap.gov.pl/wps/portal,b) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/.4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej,wymaga założenia konta na ePUAP.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. a)Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:- w zakresie proceduryprzetargowej Pani Emilia Prądzyńska, tel. 730-012-916, email: e.pradzynska@radomin.pl - w zakresieopisu przedmiotu zamówienia Pan Łukasz Szyjkowski, tel. 531-129-521, email:l.szyjkowski@radomin.plb) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuOgłoszenie nr 2021/BZP 00052111/01 z dnia 2021-05-122021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.e) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. f) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jakozałącznik do niniejszej SWZ/OPiW. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.2.2021.EP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 411647,41 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowana na działce nr 58 w obrębie ewidencyjnym Płonne o długości 999 mb finansowana z Rządowego Funduszu Dróg Lokalnych. Na przedmiotowym odcinku droga gminna nie posiada skrzyżowań z żadną drogą. Istniejąca droga posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem naturalnym. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem naturalnym. Projektowany odcinek drogi posiada zjazdy w ilości 6 sztuk zgodnie z planem sytuacyjnym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:Kryterium oceny ofert jest:cena = 60%okres gwarancji =40%razem = 100% (100pkt)a) Kryterium cena - Qc będzie oceniana na podstawie ceny oferty brutto ailość punktów obliczona wg poniższego wzoru: Qc= Cmin – najniższa cena zaoferowana brutto Co –cena badanej ofertyQc – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercieb) Kryterium okresgwarancji - Qok będzie oceniana na podstawie długości okresu gwarancji w miesiącach. Minimalnyokres gwarancji wynosi 60 miesięcy (5 lata) a maksymalny 84 miesiące (7 lat). Ocena zostanieOgłoszenie nr 2021/BZP 00052111/01 z dnia 2021-05-122021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanedokonana na podstawie długości terminu gwarancji zadeklarowanego przez wykonawcę w ofercieprzedłożonej zamawiającemu a ilość punktów w tym kryterium obliczona zostanie wg poniższegowzoru:Qok= Go –okres gwarancji badanej oferty w miesiącach Gmax – najdłuższy okres gwarancjispośród złożonych ofertQok – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie c) Ocenie podlegaćbędzie gwarancja ponad wymagane minimum1) w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje okresgwarancji powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert przyjmie 84 miesiące,natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę.Liczbapunktów możliwych do uzyskania dla każdej oferty, obliczana będzie według następującego wzoru:Q =Qc+QokMaksymalna ilość punktów jaka może uzyskać wykonawca, wynosi - 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenia polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treśćodpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, którezamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość iaktualność.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, przewiduje możliwość dokonywania zmiany umowy w następującym zakresie.1)Zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy/ zmniejszenie jego zakresuspowodowanąuzasadnionymi przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, które sprawiają, że przedmiotumowy należy wykonać w inny sposób aniżeli pierwotnie to przewidział Zamawiający w umowie,a ponadto zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy jest korzystna dla Zamawiającego, wszczególności:a) stwierdzenie wad lub braków dokumentacji uniemożliwiających realizacjęumowy lub wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian,b) w wyniku rezygnacjiZamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub potrzeby zaniechania poszczególnychrobót z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;c) konieczności zrealizowania umowy przyzastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane wDokumentacji Projektowej (w szczególności w przypadku wycofania z rynku starych rozwiązańtechnologicznych/ technicznych lub materiałowych),– w zakresie dostosowania umowy do tychzmian, w tym m.in. odpowiednim, zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy.2)Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowymożliwa będzie w przypadku koniecznościwstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek okoliczności niezależnych odWykonawcy, w szczególności takich, jak:a) niekorzystne warunki atmosferyczne,uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania (np. intensywne opadyśniegu, deszczu, temperatury poniżej -5OC), b) przyczyny techniczne, (np. kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami czy niewypałami/niewybuchami, konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych),c) przyczynyorganizacyjne, tj. brak pełnego dostępu do terenu budowy, inne przyczyny zawinione przezZamawiającego,d) przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy będącenastępstwem zaistnienia siły wyższej),e) ujawnienie się trakcie wykonywania przedmiotu umowywad w dokumentacji projektowej,f) konieczność wprowadzenia do przedmiotu umowy i dodokumentacji zmian sposobu realizacji umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminurealizacji przedmiotu umowy,g) konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych wzakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy,h)Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052111/01 z dnia 2021-05-122021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneodmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń,uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przezwłaścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji,i) inne przyczyny zewnętrzne niezależneod Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lubwykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione iniemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie/ przeszkodę w prowadzeniu robót,j) wprzypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą (wszczególności: w wyniku przedłużającego się postępowania przetargowego, czy możliwych ikoniecznych działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych nainwestycję - o czas jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarciaumowy.Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. a – i będzie potwierdzeniew dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzórautorski wystąpienia w/w okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresuwstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności –zatwierdzonego przez Zamawiającego, oraz podpisane aneksy do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI