Przebudowa drogi gminnej nr 108471D-UL. Kościuszki dz. nr 775 na odcinku od 0+000...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 108471D-UL. Kościuszki dz. nr 775 na odcinku od 0+000 do 0 +150 i dz. nr 776 na odcinku od 0+000 do 0+160 obręb Krotoszyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrotoszyce
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krotoszyce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-29
  • Numer ogłoszenia590482-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590482-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Gmina Krotoszyce: Przebudowa drogi gminnej nr 108471D-UL. Kościuszki dz. nr 775 na odcinku od 0+000 do 0 +150 i dz. nr 776 na odcinku od 0+000 do 0+160 obręb Krotoszyce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krotoszyce, krajowy numer identyfikacyjny 39064746900000, ul. Piastowska  46 , 59-223  Krotoszyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. , e-mail j.swider@krotoszyce.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.krotoszyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.krotoszyce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać pisemnie
Adres:
Piastowska 46, 59-223 Krotoszyce Urzad Gminy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 108471D-UL. Kościuszki dz. nr 775 na odcinku od 0+000 do 0 +150 i dz. nr 776 na odcinku od 0+000 do 0+160 obręb Krotoszyce
Numer referencyjny: IB.43.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:a) w zakresie drogowym- budowy jezdni szerokości 5,0 m o nawierzchni bitumicznej wraz z rzędem (szerokość 0,2 m) kostki betonowej wzdłuż krawężnika. Projektuje się także chodnik szerokości 2,0m (szerokość netto bez uwzględnienia obramowania) z kostki betonowej. Obramowanie chodnika od strony jezdni z krawężników betonowych najazdowych 15x22cm, natomiast obramowanie chodnika od strony zewnętrznej z obrzeży betonowych 8x30cm. Projektuje się zjazdy: - o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej na posesje prywatne, - o nawierzchni bitumicznej na przyległe drogi gminne. Szerokość zjazdów należy dostosować do warunków terenowych. Dodatkowo, na dwóch odcinkach planuje się zarurowanie rurą PP DN600, SN8 istniejącego rowu zlokalizowanego w pasie przedmiotowej drogi gminnej (dz. nr 775, obr. 0010, Krotoszyce): a) odcinek pierwszy L=39,0m, i=2,82%: – początek zarurowania w km 0+079,0 poprzez wpięcie do istniejącego wylotu rury fi160, rzędna wpięcia (dna rury) 155,22, – koniec zarurowania w km 0+118,0 poprzez wpięcie do istniejącego wlotu przepustu fi600 pod zjazdem na posesję dz. nr 770, rzędna wpięcia (dna rury) 154,12. b) odcinek drugi L=11,0m, i=2,82%: – początek zarurowania w km 0+125,0 poprzez wpięcie do istniejącego wylotu przepustu fi600 pod zjazdem na posesję dz. nr 770, rzędna wpięcia (dna rury) 154,10. – koniec zarurowania w km 0+136,0 poprzez wpięcie do istniejącego wlotu przepustu fi600 pod zjazdem na posesję dz. nr 771, rzędna wpięcia (dna rury) 153,79. Rury PP DN600, SN8 układać na fundamencie 0,6x0,2m z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 (dolna warstwa) oraz warstwie - 15cm zagęszczonej pospółki (górna warstwa). W obrębie dz. nr 758/15 zaprojektowano komorę rewizyjną o wymiarach 2,0x3,0x1,66m. W skład komory wchodzą: - żelbetowa płyta denna gr. 20 cm, beton klasy C20/25, zbrojona podwójnie siatką prętów #12 w rozstawie co 15cm z zachowaniem otuliny 5cm, stal A-IIIN, - żelbetowa płyta stropowa gr. 20 cm, beton klasy C20/25, zbrojona podwójnie siatką prętów #12 w rozstawie co 15cm z zachowaniem otuliny 5cm, stal A-IIIN, - ściany boczne gr. 24 cm murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Dopuszcza się wykonanie dwóch ścian (ściana wlotowa i wylotowa rury fi1000) z betonu C20/25. W komorze rewizyjnej przewiduje się następujące rzędne: - rzędna wpięcia (wlotu) istniejącej rury betonowej fi1000 – 153,40, - rzędna wpięcia (wlotu) istniejącej rury betonowej fi600 – 153,60, - rzędna wylotu z komory – proj. rura betonowa fi1000 – 153,32. Dodatkowo w okolicach wylotu z komory projektuje się prefabrykowaną ściankę betonową fi1000 (rzędna wylotu 153,31) oraz zabezpieczenie dna i skarp rowu (za wylotem) w postaci płyt ażurowych 40x60x8 cm ułożonych na podsypce piaskowo-cementowej 4:1. Jako zabezpieczenie ruchu pieszych, po zewnętrznej stronie chodnika projektuje się bariery U-11a na odcinkach: - od km 0+079,0 do km 0+118,0, L=39,0m, - od km 0+125,0 do km 0+136,0, L=11,0m, - od km 0+141,0 do km 0+152,0, L=11,0m. Lokalizacja barier uwzględnia występowanie zjazdów na posesje tj. dz. nr 770, 771. Parametry obiektu Podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi: - klasa techniczna – D (droga dojazdowa) - kategoria drogi – droga gminna - kategoria ruchu – KR-2 - prędkość projektowa – 30 km/h - długość projektowanej jezdni: 217,2m - szerokość jezdni – 5,00 m - spadki poprzeczne jezdni jednostronne 2,0% (lokalnie 4,0%) - długość projektowanego chodnika: 237,0m (214,0m+23,0m) - szerokość chodnika bez obramowania (netto) – 2,0 m - szerokość chodnika z obramowaniem – 2,23m - spadki poprzeczne chodnika jednostronne 2,0% (na wysokości zjazdów dostosowane do warunków terenowych) - szerokość poboczy – 0,75 m - spadki poprzeczne poboczy jednostronne 8%- pozostałe wymagania techniczne zawiera- projekt budowalny stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.b) w zakresie kanalizacji deszczowejProjektuje się kanały deszczowe wraz z króćcami z rur i kształtek PVC-u kl. S DN250 i DN315 SN8 SDR 34, SLW 60 łączonych poprzez kielich i systemowe uszczelki gumowe. Rury układać zgodnie z normą PN-92/B-10735 oraz zaleceniami producenta. W przypadku braku na mapie rzędnych posadowienia infrastruktury technicznej, przyjęto ich normatywne zagłębienie. W przypadku kolizji projektowanego kolektora z istniejącą infrastrukturą w obrębie drogi należy przeprowadzić korektę rzędnych projektowych z zachowaniem minimalnego spadku 0,5 %, pod nadzorem Inspektora Nadzoru. Studnie chłonne. Projektuje się studnie chłonne Ø1200 (SCH1 i SCH2) z prefabrykowanych elementów betonowych z betonu C35/45 wodoszczelnego (min. W8) i nasiąkliwości nie większej niż 4% łączonych systemowo na uszczelki elastomerowe. Studnia musi się składać z następujących elementów: - kręgi betonowe łączone systemowo na uszczelki elastomerowe, - kręgozwężka otworem na właz kanałowy, - pierścienie dystansowe pod zwieńczenie studni, - włazy żeliwne typu ciężkiego klasy D400 wg PN-EN 124:2000 z wypełnieniem betonowym, samoblokujące się/ zwieńczenie typu wpust deszczowy okrągły D400 - fabrycznie zamontowane stopnie złazowe typu ciężkiego, mijankowo, co 30 cm, - systemowy pierścień odciążający, - systemowe szczelne przejścia dla rur kanalizacyjnych przez ściany studni „in-situ” z uszczelką. Na spodzie studni chłonnych zastosować następujące warstwy filtracyjne: - pospółka 10-20 mm – gr. warstwy - 0,3 m - żwir 3-5 mm – gr. warstwy - 0,3 m - piasek średnioziarnisty 0,25-0,5 mm – gr. warstwy – 0,3 m Warstwy układać tak aby największe uziarnienie było na powierzchni warstwy filtracyjnej. Włazy studzienek zlicować do projektowanej nawierzchni. Wpusty deszczowe Dla odbioru wód opadowych napływających z powierzchni ulicy zaprojektowano wpusty ściekowe uliczne Ø1000 (WP1-WP4, WP6-WP8) z prefabrykowanych elementów betonowych z betonu C35/45 wodoszczelnego (min. W8) i nasiąkliwości nie większej niż 4% łączonych systemowo na uszczelki elastomerowe. Studnia musi się składać z następujących elementów: - dennica – kineta ślepa z osadnikiem 0,5 m - kręgi betonowe łączone systemowo na uszczelki elastomerowe,- kręgozwężka z otworem na właz kanałowy, - pierścienie dystansowe pod zwieńczenie studni, - włazy żeliwne typu wpust deszczowy okrągły klasy D400 - fabrycznie zamontowane stopnie złazowe typu ciężkiego, mijankowo, co 30 cm, - systemowy pierścień odciążający, - systemowe szczelne przejścia dla rur kanalizacyjnych przez ściany studni „in-situ” z uszczelką. Wpust WP4 połączyć z projektowanym przepustem za pomocą przyłącza siodłowego 250/600. Wpusty montować na podłożu z betonu C12/15 grub. 10cm, klasa D400 wg PN-EN 124:2000. Przed ustawieniem dolnego prefabrykatu na betonie ułożyć 2 cm warstwę świeżej zaprawy cementowej Rz=12 MPa (aby dokładnie wypoziomować prefabrykat i aby styk z podłożem był na całej powierzchni).Pozostałe wymagania techniczne zawiera- projekt budowalny stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.c)oświetlenie uliczneSieć oświetlenia drogowego projektuje się jako kablową z oprawami oświetleniowymi ulicznymi zabudowanymi na słupach oświetleniowych z blachy aluminiowej profilowanej. Zaprojektowano dwa obwody oświetleniowe uliczne o następujących charakterystykach: Obwód nr 1 i 2: zgodnie z warunkami przyłączeniowymi nr WP/013125/2020/O02R01 z dnia 02.03.2020 r. zaprojektowano linie kablową typy YAKY 4x35 mm2 wyprowadzoną z punktu przyłączenia określonego w w/w warunkach, tj. zaciski prądowe na wyjściu przewodu od słupowego rozłącznika bezpiecznikowego zabudowanego na słupie IV/II/5, w kierunku projektowanej wolnostojącej szafki oświetlenia ulicznego z tworzywa SOU1. Szafkę należy uziemić poprzez nabicie sond miedziowanych gwintowanych (rezystancja ˂30Ω) i wykonać zgodnie ze schematem przedstawionym w niniejszym projekcie. Na szafce oświetleniowej umieścić trwały duży nr szafki, działkę na której jest zamontowana oraz umieścić w środku jej schemat. Z szafki SOU1 wyprowadzić linię kablową typu YAKY 4x35 mm2 w kierunku słupów oświetleniowych.Pozostałe wymagania techniczne zawiera- projekt budowalny stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.d) kanały technologiczneŁącznie zaprojektowano budowę: - kanału technologicznego ulicznego (KTu): 206,0 m - kanału technologicznego przepustowego (KTp): 32,0 m - rur osłonowych dla kanału technologicznego ulicznego (KTu): 18,0 m (dla rur opto) - rur osłonowych w ramach przewiertu sterowanego dla kanału technologicznego ulicznego (KTu): 44,0 m (dla rur opto) - studni kablowych kanału technologicznego (KTu) i (KTp): 6 szt.Bilans terenu: a) powierzchnia proj. jezdni 1154,0m2 z podziałem na: - powierzchnia bitumiczna: 1110,0 m2 - powierzchnia z kostki betonowej (ściek przykraweżnikowy): 44,0m2 b) powierzchnia proj. chodników netto (bez obramowania): 424 m2 c) powierzchnia proj. chodników brutto (wraz z obramowanaiem): 472,8 m2 d) powierzchnia proj. zjazdów bitumicznych: 93,0 m2 e) powierzchnia proj. zjazdów z kostki betonowej: 140,0 m2 f) powierzchnia proj. poboczy: 115,0m2 g) powierzchnia istn. terenów utwardzonych: 24,0 m2 h) powierzchnia przedmiotowych działek inwestora w zakresie niniejszego opracowania: 2734,0 m2 2) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej,3) organizację ruchu na czas budowy.2. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony jest w załącznikach do SIWZ (dokumentacja techniczna i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót).Jeżeli w dokumentacji do opisu zamówienia użyto znak firmowy należy uważać, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów czy technologii równoważnych.3. W celu dokonania wyceny zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny zamówienia na podstawie kosztorysu ofertowego dołączonego do oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli ich charakter pracy spełnia przesłanki określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.). Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia.A) OPERATORZY SPRZĘTU BUDOWLANEGOB) ROBOTNICY PRAC ZIEMNYCH W TYM PRACOWNICY FIZYCZNI
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 300 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie ( 2) roboty budowlane związane z budową lub przebudową dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto co najmniej 300 000,00 - każda robota,b) w realizacji zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadającą co najmniej 5 letni staż zawodowy jaki kierownik robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający wezwie Wykonawce do przedstawienia imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy zamówieniu po wybraniu najkorzystniejszej oferty.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie:a) spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ,b) braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Brak podstaw wykluczenia oceniony zostanie na podstawie złożonych oświadczeń wykonawcy.c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.d) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.e) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów (art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy):- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i dowodów, o których mowa poniżej. Dowodami są: referencje, inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów,- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5,- oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – załącznik nr 6,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
oferty należy składać pisemnie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
czas gwarancji 30,00
termin wykonania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ze względu na ciężkie warunki pogodowe przewiduje się jednokrotne aneksowanie terminu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI