Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 10813 O Kadłub Wolny - Łąki Kadłubskie – Piłat, remont istniejących przepustów w m. Siedliska oraz wykonanie podbudowy na drogach gminnych wewnętrznych .......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZĘBOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Izydora Murka 2
1.5.2.) Miejscowość: Zębowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-048
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774216076
1.5.8.) Numer faksu: 774216076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 10813 O Kadłub Wolny - Łąki Kadłubskie – Piłat, remont istniejących przepustów w m. Siedliska oraz wykonanie podbudowy na drogach gminnych wewnętrznych .......
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17c54d4d-d68a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037787/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 10813 O-Kadłub Wolny-Łąki Kadłubskie-Piłat (Kadłub Wolny ul. Główna)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: pdf., excel., doc., zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.1.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Zębowice. Zamówienie podzielone jest na części. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oferty na wszystkie części zamówienia.
Częściami zamówienia są :
Część nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 102813 O Kadłub Wolny - Łąki Kadłubskie - Piłat
od km 0+000 do km 1+465 o łącznej długości 1465 mb dz. nr 931, 883/1, 897, 926, 917/1, 821 obręb Kadłub Wolny;
Część nr 2: Ułożenie podbudowy nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm na drogach wewnętrznych Gminy Zębowice:
3) Radawie długość drogi 670 mb dz. nr 390,395 obręb Radawie;
4) Zębowice długość drogi 125 mb dz. nr 1655,1654/1,1727 obręb Zębowice.
Część nr 3: Wykonanie podbudowy tłuczniowej oraz nawierzchni z kostki betonowej pod wiatę przystankową w miejscowości Radawie powierzchnia 46,50 m2 dz. nr 281 obręb Radawie;
Część nr 4: Remont istniejących przepustów w miejscowości Siedliska:
3) Przepust Ø 1000 długości 10,0 mb miejscowość Siedliska dz. nr 112 obręb Siedliska;
4) Przepust Ø 800 długości 8,00 mb miejscowość Siedliska dz. nr 139 obręb Siedliska.
2. Opis zakresu robót do wykonania dla każdej z części zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1
Przebudowa drogi gminnej nr 102813 O Kadłub Wolny - Łąki Kadłubskie - Piłat
od km 0+000 do km 1+465 o łącznej długości 1465 mb dz. nr 931, 883/1, 897, 926, 917/1, 821 obręb Kadłub Wolny
Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozbiórka istniejącej nawierzchni z asfaltobetonu grubości 4 cm i szerokości 2,80 mb- 4102 m2
• Rozbiórka istniejącej podbudowy z tłucznia o grubości 15 cm i szerokości 2,80 mb – 4102 m2
• Wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni pod konstrukcję nowej nawierzchni na grubości 19 cm i szerokości 1,20 mb- 2239,50 m2
• Wykonanie podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem Rm =2,5 MPa o gr. 15 cm i szerokości 4,0 mb - 5860 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego bazaltowego warstwa o gr. 15 cm / kruszywo frakcji 0-63 mm i szerokości 4,0 mb / –5860 m2
• Ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50/70 o gr. 4 cm i szerokości 3,50 mb warstwa ścieralna –5127,50 m2
• Ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu AC 16 W 50/70 o gr.5 cm i szerokości 3,50 mb warstwa wiążąca- 5127,50 m2
• Wykonanie zjazdów i mijanek konstrukcja nawierzchni jak na drodze – 481,50 m2
• Remont przepustu Ø 400 i Ø 600 pod przebudowaną drogą- 16,0 mb
• Remont istniejących przepustów Ø 400 pod zjazdami – 106 mb
• Uzupełnianie poboczy klińcem 0-31,50mm - 2197,50 m2
• Odmulenie istniejących rowów przydrożnych - 530 mb
• Ustawienie oznakowania pionowego odblaskowego – 9 szt
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 2
Ułożenie podbudowy nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm na drogach wewnętrznych Gminy Zębowice
1. Radawie długość drogi 670 mb dz. nr 390, 395 obręb Radawie
Przedmiot i zakres robót budowlanych:
• Wykonanie profilowania podłoża wraz z wałowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na szerokości 3,50 mb -2445 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wapiennego frakcji 0-63 mm na grubości 15 cm i szerokości 3,50 mb – 2445 m2
2. Zębowice długość drogi 125 mb dz. nr 1655, 1654/1, 1727 obręb Zębowice
Przedmiot i zakres robót budowlanych:
• Wykonanie profilowania podłoża wraz z wałowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na szerokości 4,00 mb -500 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego bazaltowego frakcji 0-63 mm na grubości 15 cm i szerokości 4,00 mb – 500 m2
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 3
Wykonanie podbudowy tłuczniowej oraz nawierzchni z kostki betonowej pod wiatę przystankową w miejscowości Radawie powierzchnia 46,50 m2 dz. nr 281 obręb Radawie
Przedmiot i zakres robót budowlanych:
• Wykonanie korytowania pod konstrukcję nawierzchni na grubości 20 cm i szerokości zgodnej z przedmiarem robót - 46,50 m2
• Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 46,50 m2
• Wykonanie ławy betonowej pod obrzeże C12/15 – 2,16 m3
• Ułożenie obrzeży betonowych 30x8 cm – 24 mb
• Ułożenie podbudowy z kamienia bazaltowego frakcji 0-63mm grubości 15 cm – 46,50 m2
• Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm – 46,50 m2
• Uzupełnienie pobocza klińcem wapiennym 0-31,50mm po wykonanym utwardzeniu- 14 m2
• Ustawienie oznakowania pionowego odblaskowego – szt. 2
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 4
Remont istniejących przepustów w m. Siedliska
1. Przepust Ø 1000 długości 10,0 mb miejscowość Siedliska dz. nr 112 obręb Siedliska
Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozbiórka istniejącego przepustu Ø 1000 – 8,0 mb
• Rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz z korytowaniem na grubości 15 cm – 16 m2
• Ułożenie przepustu Ø 1000 z rur PVC PP wraz z obudową wlotu i wylotu – 10 mb
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna grubość 15 cm – 32,0 m2
• Ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50/70 o gr. 5 cm i szerokości 3,20 mb warstwa ścieralna –16,00 m2
• Ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu AC 16 W 50/70 o gr.4 cm i szerokości 3,20 mb warstwa wiążąca- 16,00 m2
• Oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych z namułu o grubości 20 cm – 100 mb
2. Przepust Ø 800 długości 8,00 mb miejscowość Siedliska dz. nr 139 obręb Siedliska
Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozbiórka istniejącego przepustu Ø 800 – 6,0 mb
• Rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz z korytowaniem na grubości 15 cm – 16 m2
• Ułożenie przepustu Ø 800 z rur PVC PP wraz z obudową wlotu i wylotu – 8,00 mb
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna grubość 15 cm – 26,0 m2
• Oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych z namułu o grubości 20 cm – 100 mb
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa ( przedmiary robót, opisy, rysunek ) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB ), które stanowią załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :
1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), co potwierdzają przez złożenie aktualnej informacji z banku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej tj. :
1. doświadczenie:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg co najmniej klasy D i kategorii min. KR1 wraz z chodnikami, o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami;
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
2. dysponują :
kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 );
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: – 20.000,00 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych ),
z dopiskiem :
Przebudowa drogi gminnej nr 10813 O Kadłub Wolny - Łąki Kadłubskie – Piłat, remont istniejących przepustów w m. Siedliska oraz wykonanie podbudowy na drogach gminnych wewnętrznych na terenie Gminy Zębowice
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 01.07.2022 r.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Banku Spółdzielczego oddział w Zębowicach, nr rachunku :
82 8909 1029 2002 0000 2437 0003
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) muszą wykazać, że spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę elektroniczną lub postać elektroniczną lub kopię potwierdzoną przez notariusza elektronicznym podpisem kwalifikowanym,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7)przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawarto w załączniku nr 6 do SWZ Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-02 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-01