„Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km 0+003 do km 1+980 oraz drogi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km 0+003 do km 1+980 oraz drogi wewnętrznej w km 0+002 do 0+992 w miejscowości Kraczewice oraz Spławy, gmina Poniatowa”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoniatowa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-15
  • ZamawiającyGmina Poniatowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010829
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km 0+003 do km 1+980 oraz drogi wewnętrznej w km 0+002 do 0+992 w miejscowości Kraczewice oraz Spławy, gmina Poniatowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poniatowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodzieżowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818204836

1.5.8.) Numer faksu: 818203573

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.poniatowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umponiatowa.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km 0+003 do km 1+980 oraz drogi wewnętrznej w km 0+002 do 0+992 w miejscowości Kraczewice oraz Spławy, gmina Poniatowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dfae06c-7298-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km. 0+003 do km 1+980 oraz drogi wewnętrznej w km 0+002 do 0+992 w miejscowości Kraczewice oraz Spławy, gmina Poniatowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.um.poniatowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZPdostępnej pod adresem https://przetargi.um.poniatowa.pl Szczegółowe informacje na ten tematdostępne są w pkt 11 SIWZ. https://przetargi.um.poniatowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwemPlatformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://przetargi.um.poniatowa.pl. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć kontona Platformie Zamówień publicznych ZETOPZP:https://przetargi.um.poniatowa.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwościzalogowania lub założenia bezpłatnego konta. 2. Wykonawca przystępując do postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadaniakonta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy,określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://przetargi.um.poniatowa.pl/oraz uznaje go za wiążący. 5. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podajenastępujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazszyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a) dopuszczalne formaty przesyłanychdanych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg,.jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig, oraz innych formatach plików określonych w przepisach wydanych napodstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizującychzadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z wyjątkiem formatów wykonywalnych (takich jak np. EXE, COM, DLL, BAT). b) informacje na temat kodowania i czasuodbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP izapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminuskładania ofert;6. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika Wykonawcazobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych.Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasadykorzystania z platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 7. Sporządzanie i przekazywanieinformacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 8.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasuUTC.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km 0+003 do km 1+980 oraz drogi wewnętrznej w km 0+002 do 0+992 w miejscowości Kraczewice oraz Spławy, gmina Poniatowa” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących kompleksową przebudowę trzech odcinków drogi, tj. odcinek I - droga gminna nr 108052L Kraczewice – Spławy od km 0+003 do km 0+993, dł. 0,990 km, odcinek II – droga gminna nr 108052L Spławy - Kraczewice – Poniatowa od km 0+990 do km 1+980, dł. 0,990 km oraz odcinek III - droga wewnętrzna od km 0+002 do km 0+992, dł. 0,990 km położona na działkach nr ewid. 126, 158, obręb 14-Spławy, poprzez: • odcinek I: wykonanie nawierzchni składającej się z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej AC 11 S – gr. 5 cm (KR 2) na istniejącej nawierzchni mineralno-bitumicznej w tym lokalne poszerzenie drogi do szer. 4,00 m ze względu na nienormatywną szerokość pasa ruchu na odcinku 0+487 – 0+600 (str. L), 0+600 – 0+650 (str. P), 0+780 – 0+990 (str. P); wykonanie konstrukcji - w-wa ulepszonego podłoża – stabilizacja cementem Rm=2,5MPa (10 cm), podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32mm (20 cm), podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P (5 cm), siatki przeciwspękaniowej – geosiatka o wytrzymałości min. 50kn/m oraz w-wy ścieralnej (AC 11 S); wykonanie lokalnego frezowania istniejącej nawierzchnia bitumiczna 0-3cm (jezdnia zdeformowana, uszkodzenia – pęknięcia zmęczeniowe) na odcinkach: 0+000 – 0+280, 0+590 – 0+800, 0+970 – 0+990, wykonanie wzmocnienia pobocza gruntowego kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/32mm, gr. 10cm, szer. 0,40-0,50m, wykonanie kompleksowego oznakowania poziomego oraz pionowego • odcinek II: wykonanie robót asfaltowych – nawierzchnia składająca się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S – gr. 5 cm (KR 2), w tym poszerzenie konstrukcji drogi do uzyskania nawierzchni szer. 4,00m ze względu na nienormatywną szerokość istniejącej jezdni (zawężona jezdnia 3,80 – 3,90m) stosując: w-wę ulepszonego podłoża – stabilizacja cementem Rm=2,5MPa (10 cm), podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,50mm (20 cm), podbudowę zasadniczą z betonu asfaltowego AC 22 P (5 cm), całość przykryta w-wą betonu asfaltowego AC 11 S (gr. 5cm) jako warstwa ścieralna drogi gminnej; przebudowę przepustu drogowego z kręgów betonowych Ø40cm (dł. 6,50m) na przepust z rury karbowanej polietylenowej Ø40cm (dł. 8,00m) posadowionej na fundamencie z pospółki, w miejscu przepustu konstrukcja drogi do odtworzenia z zastosowaniem: podbudowy z kruszyw kamiennych o zmiennej frakcji (w-wa dolna 0-63mm, w-w górna 0-31,5mm) stabilizowanych mechanicznie pakietu warstw betonu asfaltowego (AC 11 W jako w-wa wiążąca gr. 4cm oraz AC 11 S jako w-wa ścieralna gr. 3 cm); wzmocnienie pobocza gruntowego kruszywem łamanym 0-31,5mm, gr. 10cm, szer. 0,75m, szerokość poboczy lokalnie może ulec zawężeniu ze względu na niekorzystne ukształtowanie terenu oraz istn. zagospodarowania terenu itp.; • odcinek III: wykonanie robót asfaltowych – nawierzchnia składająca się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S – gr. 3 cm (KR 1 – 2) na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W – gr. 4 cm (KR 1 – 2) posadowionych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,50mm (10 cm), całość wybudowana na istniejącej nawierzchni posiadającej liczne deformacje – koniecznej do uzupełnienia w technologii kruszyw łamanych stab. mechanicznie 0-31,50mm, średnio 10cm po uprzednim mechanicznym przeprofilowaniu; wzmocnienie pobocza gruntowego kruszywem łamanym 0-31,5mm, gr. 10cm, szer. 0,75m, szerokość poboczy lokalnie może ulec zawężeniu ze względu na niekorzystne ukształtowanie terenu w postaci skarp ziemnych, wąwozu itp.; umocnienie skarp drogi za pomocą płyt betonowych ażurowych skarpowych 60x40x8 ułożonych w poziomie na podsypce cem.-piaskowej 1:4 wypełnionych humusem; odwodnienie korony drogi za pomocą ścieków drogowych (typ trójkątny) 50x50x18/20 ułożonych na podsypce cem.-piaskowej 1 : 4 gr. 4 cm oraz podbudowie z ławy betonowej B-15 (C12/15); kompleksowe wykonanie oznakowania,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramachposzczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: -zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.-sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie-zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty budowlane z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni utwardzonej o wartości robót budowlanych minimum 800 000,00 zł brutto. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia): W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.) SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środkidowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.d) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: Okoliczności wymienione w par. 18 Wzoru Umowy - załącznik nr 2 do SIWZ.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiającymoże wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.um.poniatowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-13

2021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI