Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 107923L w m. Nałęczów – ul. Spacerowa od km 0+006,50 do km 0+720
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nałęczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 50 14 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dsatola@naleczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://naleczow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 107923L w m. Nałęczów – ul. Spacerowa od km 0+006,50 do km 0+720
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f4193d0-a0e2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004097/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej Nr 107923L w m. Nałęczów – ul. Spacerowa od km 0+006,50 do km 0+720
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://naleczow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naleczow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:- stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasyPC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MSWindows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10.0);- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lubinny obsługujący pliki w formacie .pdf.10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkości do 100 MB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,ASIC, XMLenc.11. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz zzałącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie,jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.12. Oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.13. O terminie przesłania decyduje czaspełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danychosobowych jest: Gmina Nałęczów Ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów Nr telefonu 81 501 45 00Nr faksu 81501 41322) Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, adres email:adrian.dziura@lokalneogniwo.pl.3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonymw trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.4) odbiorcami danych osobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ust. ustawy Pzp. 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6) obowiązekpodania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności osóbfizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącegoosobą fizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np. dane osobowezamieszczone w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobąfizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp.7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) osoby fizyczne posiadają: a) Na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących .b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowyw zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników .c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego .d) prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy RODO.9) nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO.b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:1) Zamawiający udostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących iczynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowaw dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.2) Udostępnianie protokołu i załącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którymmowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.5) W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.6) Wprzypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODOspowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniazamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1024993,62 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi gminnej o istniejącej nawierzchni z „trylinki” usytuowanej na działce o nr ewidencyjnym nr 723 położonej w miejscowości Charz A, gmina Nałęczów, pow. puławski .Zakres robót obejmuje: wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego dwuwarstwowo o szerokości 5,00m wraz z poszerzeniem istniejącej nawierzchni z trylinki do 5,00 m (z wykorzystaniem jako podbudowa w-w a dolna), wykonanie chodnika o szerokości 2,00 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz wykonanie zjazdów o szerokości 4,00m i długości (zmiennej) w granicy pasa drogowego do istniejących posesji również o nawierzchni z kostki brukowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jakoofertę najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN2) zdolności technicznej lub zawodowej Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę i/lub przebudowę i/lub remont drogi lub ulicy o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.b) dysponuje następującymi osobami:co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń i przynajmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnićzamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mudo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej,w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie zewzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny środekdowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie zwzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ.3. Wykonawca, w przypadku polegania nazdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art.118 ustawy, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczeniepodmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotuoraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakimwykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych wRozdziale VII SWZ (art. 125 ust. 5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiZałącznik nr 4a do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składakażdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw dowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy