Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 B ulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 B ulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łomża
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-18
  • Numer ogłoszenia638430-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638430-N-2018 z dnia 2018-10-18 r.

Gmina Łomża: Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 B ulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomża, krajowy numer identyfikacyjny 450669944, ul. M. Skłodowskiej Curie  1a , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862165263, e-mail dpazik@gminalomza.pl, faks 8621652 64.
Adres strony internetowej (URL): www.gminalomza.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.gminalomza.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gminalomza.pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, pokój nr 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 B ulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Obsługa geodezyjna, 2. Roboty drogowe – CPV nr 45233140-2, 45111300-1, 45111200-0, 45233290-8: 1. rozbiórka istniejącej jezdni bitumicznej – ok. 7 030 m2, 2. rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej, z kruszywa i płyt betonowych – ok. 2 115 m2, 3. rozbiórka podbudowy z kruszywa – ok. 9 300 m2, 4. rozbiórka chodników – ok. 160 m2, 5. rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych – ok. 115 m, 6. rozbiórka przepustów pod zjazdami o średnicy 40 cm – ok. 280 m, 7. roboty ziemne – wykopy, nasypy – ok. 13 290 m3, 8. budowa przepustów pod korona drogi – 35 m, 9. założenie rur osłonowych dwudzielnych na istniejące kable energetyczne i telekomunikacyjne – 179,5 m, 10. regulacja wysokościowa armatury wodociągowej, sanitarnej i telekomunikacyjnej – ok. 29 szt. 11. ustawienie krawężników drogowych 15 x 30 cm na ławie betonowej w oporem – ok. 3 730 m, 12. wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 11 880 m2,  warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm,  podsypka cementowo - piaskowa o grubości 5 cm,  podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C50/30 o grubości 22 cm,  warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm. 13. ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm – 3 640 m, 14. wykonanie chodników z kostki betonowej polbruk szarej grubości 6 cm, na podsypce piaskowej o grubości 5 cm – ok. 5 530 m2, 15. ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm – ok. 170 m, 16. wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej polbruk kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa o grubości 20 cm – ok. 780 m2, 17. zamontowanie progów zwalniających – 3 szt., 18. oznakowanie poziome – ok. 87 m2, 19. oznakowanie pionowe – 74 szt., 3. Budowa kanału deszczowego – CPV nr 45232130-2 1. wykopy – ok. 5 560 m3, 2. zasypanie wykopów – ok. 5 080 m3, 3. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 250 mm – ok. 224 m, 4. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 315 mm – ok. 799 m, 5. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 400 mm – ok. 433 m, 6. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 500 mm – ok. 310 m, 7. budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 100 cm z włazami ulicznymi – 50 szt., 8. budowa studni osadnikowych z kratami – 89 szt., 9. budowa przykanalików z rur PCV o średnicy 200 mm – ok. 260 m, 10. budowa osadnika piasku o średnicy 150 cm – 2 szt. 4. Odwodnienie korpusu drogowego – CPV nr 45232130-2 1. rozbiórka przepustu pod drogą z rur żelbetowych o średnicy 800 mm – ok. 18 m, 2. budowa przepustu pod drogą z rur żelbetowych WIPRO o średnicy 80 cm – 35 m, 3. umocnienie rowu na wlocie i wylocie przepustów – ok. 124 m2, 4. ustawienie barier ochronnych U-11a typu olsztyńskiego – 65 m. 5. Budowa nowego oświetlenia drogowego – CPV nr 45231400-7 1. wykopy – ok. 380 m3, 2. zasypanie wykopów – ok. 310 m3, 3. układanie kabli o różnych przekrojach – według dokumentacji – ok. 1 660 m, 4. ułożenie rur osłonowych o średnicy 110 mm – ok. 233,5 m, 5. ustawienie słupów oświetleniowych stalowych, z wysięgnikami i oprawami LED 50W – 49 szt., 6. montaż uziemień – ok. 1760 m. 6. Przebudowa wodociągu – CPV nr 45232150-8 1. wykopy – ok. 360 m3, 2. zasypanie wykopów – ok. 190 m3, 3. demontaż istniejącego wodociągu żeliwnego o średnicy 150 mm – ok. 130 m, 4. ułożenie rur osłonowych o średnicy 110 mm – ok. 233,5 m, 5. wykonanie wodociągu z rur PVC o średnicy 160 mm – ok. 126 m, 6. przełączenie przyłączy do nowego wodociągu – 3 szt. 7. Przebudowa linii energetycznych – CPV nr 45232200-4 1. wykopy – ok. 4,3 m3, 2. zasypanie wykopów – ok. 3,4 m3, 3. demontaż istniejących przewodów linii niskiego napięcia – ok. 350 m, 4. demontaż słupów żelbetowych – 1 szt.,, 5. ustawienie słupów żelbetowych wirowanych – 3 szt., 6. montaż przewodów linii napowietrznej – ok. 350 m, 7. układanie kabli YAKY i YAKXs 4 x120 mm2 – 7,35 m, 8. zabezpieczenie istniejących kabli rurami dwudzielnymi o średnicy 110 mm – 20 m. 8. Przebudowa linii telekomunikacyjnych – CPV nr 45232300-5 1. układanie kabli w rowie wykonanym i zasypanym mechanicznie – ok. 690 m, 2. ułożenie rur osłonowych o średnicy 110 mm – ok. 68,5 m, 3. demontaż istniejących kabli – ok. 682 m. 9. Projekt organizacji ruchu na czas budowy,

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232130-2
45231400-7
45232150-8
45232200-4
45232300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: roboty, których nie da się ustalić w dniu ogłoszenia przetargu i w dokumentacji (np. wymiana gruntu)
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawca powinien wykazać, że: 1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony 00/100) złotych każda. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku, jeśli Wykonawca wykonał na różnych zadaniach roboty drogowe, sanitarne, energetyczne i telekomunikacyjne i uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże on, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 2 700 000,00 (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 955 000,00 (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową wodociągów o wartości minimum 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową oświetlenia i linii energetycznych o wartości minimum 250 000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda i co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnej o wartości minimum 70 000,00 (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda 2. dysponuje do realizacji zamówienia publicznego osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, 3. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie dróg, sieci sanitarnych, sieci energetycznych i sieci telekomunikacyjnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawca powinien wykazać, że: a) znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony 00/100) złotych, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy) złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawca powinien wykazać, że: 1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony 00/100) złotych każda. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku, jeśli Wykonawca wykonał na różnych zadaniach roboty drogowe, sanitarne, energetyczne i telekomunikacyjne i uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże on, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 2 700 000,00 (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 955 000,00 (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową wodociągów o wartości minimum 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową oświetlenia i linii energetycznych o wartości minimum 250 000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda i co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnej o wartości minimum 70 000,00 (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda 2. dysponuje do realizacji zamówienia publicznego osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, 3. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie dróg, sieci sanitarnych, sieci energetycznych i sieci telekomunikacyjnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy dołączyć: 14. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 16. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 17. Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – polegać będzie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 18. Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w punkcie 17. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty: a) pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) oświadczenie, że jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożona zostanie Zamawiającemu umowa regulująca współpracę tych wykonawców. 2. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: każdy z osobna: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, b) posiadają ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, natomiast wspólnie muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, b) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia, c) posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: a) posiada zdolność techniczną lub zawodową wymaganą przez Zamawiającego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 20-23 ustawy Pzp – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 8. Wykaz wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony 00/100) złotych każda. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku, jeśli Wykonawca wykonał na różnych zadaniach roboty drogowe, sanitarne, energetyczne i telekomunikacyjne i uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże on, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 2 700 000,00 (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 955 000,00 (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową wodociągów o wartości minimum 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową oświetlenia i linii energetycznych o wartości minimum 250 000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda i co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnej o wartości minimum 70 000,00 (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 9. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, 10. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie dróg, sieci sanitarnych, sieci energetycznych i sieci telekomunikacyjnych. 11. Dowody na to, że roboty, o których mowa w punkcie 8 zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 12. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych. 13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Oświadczenia o: a) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, b) dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót w dniu .............., c) dysponowaniu lub dostępie do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony 00/100) złotych, d) dysponowaniu pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. o specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie dróg, sieci sanitarnych, sieci energetycznych i sieci telekomunikacyjnych, e) posiadaniu uprawnień przez pracowników skierowanych do wykonania robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie dróg, sieci sanitarnych, sieci energetycznych i sieci telekomunikacyjnych, f) części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 3 w dziale III niniejszej SIWZ oraz: a) wskaźniki kalkulacyjne to jest: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk, b) zestawienie sprzętu (zgodnie z wykazem wynikającym z kosztorysu ofertowego) wraz z cenami za m-g, c) zestawienie cen głównych materiałów (zgodnie z wykazem wynikającym z kosztorysu ofertowego).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności należy dołączyć: 1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwaranacji 30,00
termin płatności faktur 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Ostateczna wartość zadania - w oparciu o faktycznie wykonane ilości robót. 2. Udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe, których zakresu nie można przewidzieć w dniu ogłoszenia przetargu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI