Przebudowa drogi gminnej nr 090595C – ulicy Św. Wojciecha w Kołaczkowie w km od 0+000...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 090595C – ulicy Św. Wojciecha w Kołaczkowie w km od 0+000 do km 0+271,55.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzubin
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającyGMINA SZUBIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045463
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 090595C – ulicy Św. Wojciecha w Kołaczkowie w km od 0+000 do km 0+271,55.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Szubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 090595C – ulicy Św. Wojciecha w Kołaczkowie w km od 0+000 do km 0+271,55.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-073ec264-a985-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 090595C - ulicy Św. Wojciecha w Kołaczkowie w km od 0+000 do km 0+271,55

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szubin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szubin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szubin. 2. Ofertę oraz oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należyzłożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADYMINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymaganiadotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl 4. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADYMINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzenia i przesłania oferty oraz pozostałych dokumentów w tym podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.19 ust.1 PZP obowiązek informacyjny ,októrym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), został spełniony w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 090595C – ulicy Św. Wojciecha w Kołaczkowie w km od 0+000 do km 0+271,55.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Św. Wojciecha w Kołaczkowie, na odcinku od km 0+000 (skrzyżowanie z ulicą Pałucką) do km 0+271,55 (skrzyżowanie z ulicą Powstańców Wielkopolskich), w tym:1) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m;2) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej o szerokości i długości dostosowanej do istniejących zjazdów;3) uzupełnienie nawierzchni istniejących chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej;4) wykonanie dojść do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 1,00 m – 1,20 m;5) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej;6) wymianę istniejących wpustów deszczowych;7) wykonanie kanału technologicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: sposób oceny ofert został opisany w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże w zakresie doświadczenia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 2 roboty budowlane polegające na przebudowie, budowie lub rozbudowie jezdni, placu, parkingu z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda robota.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy 2)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresieokreślonym SWZ ( jeśli dotyczy), 3)Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 PZP. ( jeśli dotyczy), 5) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, 6) Pełnomocnictwo jeżeli ofertę, oświadczenie i inne dokumenty składa osoba nie uprawniona do reprezentacji podmiotu (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 455 Ustawy Pzp, w szczególności w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności w zakresie zmiany:1) wynagrodzenia w przypadku:a) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych Umową, która wejdzie w życie po zawarciu Umowy – zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku (bez zmiany wynagrodzenia netto Wykonawcy);b) realizacji dodatkowych robót budowlanych zaakceptowanych przez Zamawiającego nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne do prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy i wynikają z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, o których Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia umowy;c) z tytułu pominięcia robót zgodnie z §14 ust. 1 pkt 1 umowy.2) zmiana terminu:a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania;b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego np. niesprzyjające warunki atmosferyczne – tj. np. długotrwałe intensywne opady śniegu, gradu, deszczu utrzymujących się, co najmniej trzy dni, temperatury powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały miejsce i bezpośredni wpływ na wstrzymanie realizacji robót – w tym przypadku termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie proporcjonalnie do czasu wystąpienia ww. zdarzeń;c) zatrzymania robót przez urzędy nadzoru budowlanego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień z tymi urzędami;d) wykonania zamówień dodatkowych, robót budowlanych lub robót zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objęte umową podstawową – o czas wykonywania tych zamówień;e) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, 2 – 4 i ust. 2 Pzp o czas niezbędny na dokonanie stosownych zmian, o ile wprowadzenie tych zmian wymaga wstrzymania realizacji zamówienia podstawowego, zaakceptowanego przez Zamawiającego i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego;3) innych:a) rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – odpowiednia zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrzeżeniem postanowień § 9 Umowy w zw. z 462 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych;b) zmiany podmiotu, o którym mowa w § 9 ust. 26, o ile wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;c) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron;2. Wszelkie zmiany w Umowie dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z wyjątkiem ust. 1 pkt. 1, lit. a, pkt 3 lit a.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szubin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18

2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont konserwatorski zabytkowego kolumbarium - Chodecz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont konserwatorski zabytkowego kolumbarium (1733 r.). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mleka i jego przetworów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szubin: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Szubin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont mostu na rzece Iłżance w miejscowości Jedlanka Nowa
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa drogi gminnej nr 109800D w Małej Wsi Dolnej”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI