Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyGmina Lisewo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00071116
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Lisewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 871118514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Chełmińska 2

1.5.2.) Miejscowość: ˜Lisewo

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜86-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜p.kowal@lisewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.bip.lisewo.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-b18312d1-c2d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00005882/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w miejscowości Krajęcin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://bip.lisewo.com/przetargi/23

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜1) W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz przy użyciu poczty elektronicznej - adres poczty elektronicznej:p.kowal@lisewo.com 2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyzamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego również na miniPortalu, którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej -adres poczty elektronicznej: p.kowal@lisewo.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„ Formularza dokomunikacji”. 2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3) Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 4)Zamawiający na pierwszej stronie SWZ zamieszcza link do postępowania na miniPortalu oraz IDpostępowania (nr wygenerowany przez miniPortal). Dane postępowanie można wyszukać również naLiście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania.5) Dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę zapośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” jako załączniki. Zamawiającydopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pośrednictwem pocztyelektronicznej - adres poczty elektronicznej:: p.kowal@lisewo.com 6) Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).7) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP iudostępnionego również na miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców naminiPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jestpodać m.in. adres skrzynki ePUAP oraz adres poczty elektronicznej przy pomocy których prowadzonabędzie korespondencja związana z postępowaniem. 8) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zewzględów technicznych rozmiar przesyłanych plików nie może przekraczać 150 MB.9) Ofertę składasię, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 10) Ofertę należyzłożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentupierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałegow ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny zamawiającytraktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postaćelektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutekprzekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanieopatrzony prawidłowym podpisem.11) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisanyzostał w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane wzwiązku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danychosobowych jest zamawiający, tj. Gmina Lisewo, ul. Chełmińska 2, 86-230 Lisewo. Podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jejpodstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorochrony danych osobowych w Gminie Lisewo, ul. Chełmińska 2, 86-230 Lisewo - kontakt:iod@lisewo.com3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a)przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy zwyłonionym w postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacjąumowy, d)przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórkizamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartejumowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawnianewykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okresobowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymiarchiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkachokreślonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawosprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczeniaprzetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, którejdane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawosprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne,jednakże ich niepodanie może uniemożliwić zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunkówudziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, coskutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9)Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danychosobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując daneosobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotycząceprzetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜RGiI.271.2.2021.PK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin na długości odcinka 0,995 km.1) Zakres robót związanych z przebudową drogi polegać będzie na zmianie rodzaju nawierzchni jezdni na bitumiczną i obejmuje wykonanie:- jezdni o nawierzchni bitumicznej z mijanką- poboczy umocnionych kruszywem kamiennym- poboczy gruntowych - zjazdów- elementów związanych z bezpieczeństwem ruchu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja techniczna (załącznik Nr 5 do SWZ), Wzór umowy (załącznik Nr 6 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Szczegółowo opisane w Cz. XIV. SWZ - Opis kryteriów, którymizamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) Zdolności technicznej lub zawodowej - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykonania w ramach jednej umowy / kontraktu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji drogi za kwotę minimum 700 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜-

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1) W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykonania w ramach jednej umowy / kontraktu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji drogi za kwotę minimum 700 000,00 zł brutto.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜-

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1. Postanowienia odnośnie dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem o którym mowa w Cz. VII pkt 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby. b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Na ofertę składają się również pozostałe, wymagane specyfikacjądokumenty, oświadczenia jeżeli dotyczą one wykonawcy - składane przez wykonawcę wsytuacjach i na zasadach określonych w specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w Cz. VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2) W przypadku, o którym mowa w Cz. V pkt 4 ppkt 2) lub ppkt 3) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Wzór umowy, który stanowi załącznik Nr 6 do SWZ określa rodzaj, zakres, charakter orazwarunki wprowadzania zmian postanowień zawartej z wykonawcą umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜-
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lisewo: Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lisewo: Przebudowa drogi gminnej nr 060324C Malankowo – Dąbrówka
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej nr 060331C w m. Krajęcin
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI