Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 200, 260/2 w miejscowości Piaseczno.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 200, 260/2 w miejscowości Piaseczno.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzcińsko-Zdrój
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-18
  • ZamawiającyGMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00424911
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 200, 260/2 w miejscowości Piaseczno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzcińsko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@trzcinsko-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzcinsko-zdroj.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zadaniem gminy jest bieżące i nieprzerwane zaspokajanie zbiorowych potrzeb ludności w drodze świadczenia powszechnie dostępnych usług.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 200, 260/2 w miejscowości Piaseczno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ea3175-61d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):
Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:
zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
14) Użycie przez wykonawcę do kontaktu z zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Platformy na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.7.2023.IRG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest przebudowa drogi gminnej (publicznej) w miejscowości Piaseczno poprzez nadanie jej normatywnej szerokości, wykonanie nawierzchni bitumicznej, zjazdów bitumicznych i mijanek.

W ramach tego przedsięwzięcia planuje się:

Na działce nr 262/2 remont istniejącej konstrukcji drogi na odcinku 590,92 m,- lokalnej przebudowie drogi polegającej na wykonaniu każdorazowo na długości 25,00 m dwóch poszerzeń jezdni do szerokości 5,00 m. Projekt swoim zakresem obejmuje roboty budowlane branży drogowej.

Na działce nr 200 remont istniejącej konstrukcji drogi na odcinku 880,00 m,- lokalnej przebudowie drogi polegającej na wykonaniu każdorazowo na długości 25,00 m trzech poszerzeń jezdni do szerokości 5,00 m. Projekt swoim zakresem obejmuje roboty budowlane branży drogowej.

Teren przewidziany pod przeprowadzenie inwestycji stanowi pas drogowy drogi
gminnej ( gmina Trzcińsk o -Zdrój ). Przedmiotowa droga przebiega od
zachodniej granicy działki 200 i 260/2, i prowadzi do granicy gminy. Droga ta
prowadzi dalej na wschód do miejscowości Chłopowo (gmina Myślibórz). Opracowywany
odcinek w stanie istniejącym ma szerokość wąchając się od 3,00 m miejscowo nawet do 3,50 m, przyjęto wartość ~3,30 m jako średnią szerokość jezdni. Na odcinku objętym opracowaniem nie występuje oznakowanie pionowe i poziome. Teren zaliczany jest do terenu płaskiego, a sama droga biegnie w poziomie terenu. Droga pełni rolę drogi dojazdowej rozprowadzającej i stanowi dojazd do przyległych pól uprawnych i sadów. Bezpośrednie otoczenie działki drogowej stanowią grunty rolne takie jak pola, łąki i sady, a także lasy.
Na terenie objętym opracowaniem występują krzewy i zarośla lokalnie kolidujące z
konieczną do zachowania skrajnią drogi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena – waga kryterium 60 %
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez wykonawcę ceny w następujący sposób:

najniższa cena ofertowa
x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.

2) okres gwarancji i rękojmi – waga kryterium 30%
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji i rękojmi w następujący sposób:

okres gwarancji i rękojmi w ofercie ocenianej
------------------------------------------------------------ x 100 pkt. x 30%
najdłuższy zaoferowany okres gwaranci i rękojmi

Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Maksymalny okres gwarancji i rękojmi – 65 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji i rękojmi na okres krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami SWZ.
Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji i rękojmi na okres dłuższy niż 65 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie przyjęty okres 65-miesięczny, czyli maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi zgodny z oświadczeniem wykonawcy.

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia - waga kryterium 10 %.

Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaoferowanej przez wykonawcę
w formularzu oferty wysokości kary umownej, w następujący sposób:

wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki
w wykonaniu przedmiotu umowy w ofercie ocenianej
------------------------------------------------------------ x 100 pkt. x 10%
najwyższa zaoferowana wysokość kary umownej
za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie drogi kategorii publicznej co najmniej na długości 700 m, obejmującą wykonanie nowej nawierzchni jezdni z masy mineralno – bitumicznej wraz z załączeniem dowodów określających czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazując czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna budowę/przebudowę drogi kategorii publicznej co najmniej w zakresie branży drogowej. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
W przypadku składania oferty wspólnej, a także w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, wykonaniem robót budowlanych winien wykazać się jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał.
Ocena spełniania warunku będzie oceniana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.

b) dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą (skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na stanowisko: Kierownik budowy/kierownik robót drogowych, który odpowiedzialny będzie za koordynację robót i przebieg budowy oraz współpracę z Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym. Wymagania: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń (uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie), ponadto posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, minimum na jednym zakończonym zadaniu polegającym na przebudowie bądź budowie drogi o nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych na odcinku o minimalnej długości 600 m,.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium należy wnieść w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 94 9370 1020 0400 0130 2004 0001. W tytule przelewu należy wskazać nazwę przedmiotu zamówienia z dopiskiem: wadium.
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy polegających na:
1) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu Umowy;
2) zmianie wynagrodzenia;
3) zmianie zasad i terminów dokonywania płatności wynagrodzenia;
4) zmianie sposobu spełnienia oraz zakresu świadczenia;
5) zmianie osoby wskazanej w § 12 ust. 1 niniejszej Umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-17 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Miejski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI