Przebudowa drogi gminnej 420047K w km od 0 + 007,50 do km 1 + 061,00 w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej 420047K w km od 0 + 007,50 do km 1 + 061,00 w miejscowości Groń, Gmina Bukowina Tatrzańska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBukowina Tatrzańska
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-25
  • ZamawiającyGmina Bukowina Tatrzańska
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00237818
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 420047K w km od 0 + 007,50 do km 1 + 061,00 w miejscowości Groń, Gmina Bukowina Tatrzańska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowina Tatrzańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 144

1.5.2.) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugbukowinatatrzanska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbukowinatatrzanska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 420047K w km od 0 + 007,50 do km 1 + 061,00 w miejscowości Groń, Gmina Bukowina Tatrzańska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e553080-dd48-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040595/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej 420047K w km od 0 + 007,50 do km 1 + 061,00 w miejscowości Groń, Gmina Bukowina Tatrzańska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Przebudowa drogi gminnej 420047K w km od 0 + 007,50 do km 1 + 061,00 w miejscowości Groń, Gmina Bukowina Tatrzańska” – znak sprawy: IZW.271.1.5.2024.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
1) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57);
2) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 67).
8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z; Zamawiający dopuszcza .rar
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

Szczegóły opisano w rozdziale 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 30 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 30 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZW.271.1.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 420047K w km od 0 + 007,50 do km 1 + 061,00 w miejscowości Groń, Gmina Bukowina Tatrzańska.
Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, wraz załącznikami, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) 2) Dokumenty formalne i załączniki do projektu budowlanego:
a) Zgłoszenie robót z dnia 20.12.2022 r., wraz z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu w drodze decyzji ze strony organu architektoniczno – budowlanego, Starosty Tatrzańskiego znak: AB.6743.1091.2022.RWG z dnia 16.01.2023 r.
b) Projekt zagospodarowania terenu – przebieg sieci uzbrojenie terenu – rys. 1.1.
c) Projekt zagospodarowania terenu – przebieg sieci uzbrojenie terenu – rys. 1.2.
d) Projekt zagospodarowania terenu – przebieg sieci uzbrojenie terenu – rys. 1.3.
e) Odpis protokołu z narady koordynacyjnej dodatkowej znak: GG-RDG.6630.53.2022 Starosty Tatrzańskiego z dnia 18.08.2022 r.
f) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach znak: OŚ.6220.5.2021 Wójta Gminy Bukowina Tatrzańska z dnia 02.08.2021 r.
g) Decyzja o pozwoleniu wodno-prawnym znak: KR.ZUZ.3.4210.144.2022.MU Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 12.04.2022 r.
h) Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego znak: TNT/NMD/092/2022 wydane przez Tauron Nowe Technologie S.A. z dnia 21.04.2022 r.
i) Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej znak: TD/OKR/OME/K/WT/ST/480/2022 wydane przez Tauron Dystrybucja S.A. z dnia 18.05.2022 r.
j) Uzgodnienie projektu wykonawczego znak: TD/OKR/OME/2022-12-13/0000012 wydane przez Tauron Dystrybucja z dnia 13.12.2022 r.
k) Uzgodnienie projektu znak: TNT/NMD/UP/092/2022 wydane przez Tauron Nowe Technologie S.A. z dnia 06.03.2023 r.
l) Uzgodnienie branżowe (Aktualizacja warunków technicznych usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej) znak: TD/OKR/OMD/2022-03-23/0000011 wydane przez Tauron Dystrybucja S.A., z dnia 23.03.2022 r.
m) Warunki przełożenia i zabezpieczenia sieci teletechnicznej znak: TTDSIKU-24762/22/RP wydane przez Orange Polska z dnia 06.07.2022 r.
n) Uzgodnienie dokumentacji na przełożenie sieci teletechnicznej znak: TTDSIKU-4 7008/22/RP wydane przez Orange Polska z dnia 15.11.2022 r.
o) Warunki przyłączenia znak: WP/062079/2022/O09R06 wydane przez Tauron Dystrybucja z dnia 01.06.2022 r.
p) Opinia geotechniczna opracowana przez mgr inż. Adriana Ładę z grudnia 2020 r.
q) Projekt techniczny „Przebudowy sieci energetycznej oświetleniowej” opracowany przez mgr. Inż. Marka Fałtę z sierpnia 2022 r. (opis 15 str. + R/E1, R/E2, R/E3, R/E4).
r) Projekt techniczny „Przebudowy sieci energetycznej …” opracowany przez mgr. Inż. Marka Fałtę z sierpnia 2022 r. (opis 15 str. + R/E1, R/E2, R/E3, R/E4, R/E5, R/E6, R/E7, R/E8, R/E9).
3) Projekt Zagospodarowania Terenu PZT (część opisowa, orientacja, rysunki).
4) Projekt Architektoniczno – Budowlany, branża drogowa (komplet).
5) Projekt Architektoniczno – Budowlany, branża elektroenergetyczna (komplet).
6) Projekt Architektoniczno – Budowlany, branża teletechniczna (komplet).
7) Projekt Wykonawczy i STWIOR, branża drogowa (komplet).
8) Projekt Wykonawczy (techniczny), przebudowa sieci energetycznej (komplet).
9) Projekt Wykonawczy (techniczny) oświetlenie (komplet).
10) Projekt Budowlano – Wykonawczy, branża teletechniczna (komplet).
11) Przedmiary robót:
a) Przedmiar robót, roboty drogowe.
b) Przedmiar robót, energetyka.
c) Przedmiar robót, oświetlenie.
d) Przedmiar robót, teletechnika.
12) Projekt umowy na roboty budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował doświadczeniem, tj. wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o długości przynajmniej 0,5 km i wartości przynajmniej 1 000 000,00 złotych, (jeden milion złotych, 00/100)
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przynajmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- w specjalności drogowej, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, (kierownik robót).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, zgodne z załącznikiem nr 5 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych, zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował doświadczeniem, tj. wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o długości przynajmniej 0,5 km i wartości przynajmniej
1 000 000,00 złotych, (jeden milion złotych, 00/100)

Wykaz osób
Wykaz osób, zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przynajmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- w specjalności drogowej, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, (kierownik robót),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, (kierownik robót).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wzór oferty na roboty budowlane
2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)
4. Kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).
Szczegóły opisano w rozdziale 16 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisano w rozdziale 13 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy określa załącznik nr 6 do SWZ, tj. "Projekt umowy na roboty budowlane".
Dopuszcza się również nie wymienione w projekcie umowy zmiany redakcyjne, stylistyczne, nie zmieniające w sposób istotny postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego w Tarnowie. Interesuje mnie postawienie do stanu surowego. Powierzchnia zabudowy około 300m2, całkowita około 600m2 (parter i piętro). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI