Przebudowa drogi gminnej 109100L w miejscowości Turobin i Przedmieście Szczebrzeszyńskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej 109100L w miejscowości Turobin i Przedmieście Szczebrzeszyńskie w gminie Turobin w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego oraz budowy zjazdów indywidualnych z drogi gminnej 109100L – etap II od km 0+000,00 do km 0+563,79
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTurobin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Turobin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775616-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775616-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Turobin: Przebudowa drogi gminnej 109100L w miejscowości Turobin i Przedmieście Szczebrzeszyńskie w gminie Turobin w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego oraz budowy zjazdów indywidualnych z drogi gminnej 109100L – etap II od km 0+000,00 do km 0+563,79
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turobin, krajowy numer identyfikacyjny 95036918400000, ul. ul. Rynek  4 , 23-465  Turobin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 833 343, , e-mail urzad.gminy@turobin.pl, , faks 846 833 335.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugturobin.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugturobin.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Turobin ul. Rynek 4, 23-465 Turobin; Biuro podawcze pokój nr 11

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej 109100L w miejscowości Turobin i Przedmieście Szczebrzeszyńskie w gminie Turobin w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego oraz budowy zjazdów indywidualnych z drogi gminnej 109100L – etap II od km 0+000,00 do km 0+563,79
Numer referencyjny: ZP.271.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Opis przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy budowy ciągu pieszo-rowerowego orazspecyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.Ilekroć opis przedmiotu zamówienia określony w dokumentacji projektowej odnosi się do normeuropejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencjitechnicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 upzp Zamawiający dopuszczarozwiązania równoważne opisywanym. Dla każdego takiego przypadku, o ile wystąpiłw dokumentacji projektowej, Zamawiający dodaje dopisek „lub równoważne". W związkuz powyższym Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 4 upzp dopuszcza rozwiązania równoważneopisywanym. Jednocześnie, o czym mowa w art. 30 ust. 5 upzp Wykonawca, który powołuje się narozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, żeoferowana przez niego robota budowlana, dostawa spełnia wymagania określone przezZamawiającego.Jeżeli projekt wykonawczy lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótwskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenieZamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 upzp, dopuszcza stosowanie „produktów" równoważnych.Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametryjakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawianeprzez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzezzapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymaganiatowarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomuoczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, określenie standarduwykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi niepowodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów.Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakterprzykładowy. Projekt wykonawczy, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczeniekonkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produktyrównoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomieparametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrachlub lepszych. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 upzp, należy doWykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3.1. Wykonawca musi dysponować osobą, która posiada uprawnienia budowlane bezograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osobawskazana jako ta, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi należeć dowłaściwej izby samorządu zawodowego. Taki wpis Wykonawca zobowiązany jest uzyskaćoraz przedłożyć Zamawiającemu stosowny dokument w terminie przed podpisaniemumowy.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawiez dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) orazw Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawiesamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednioobowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawąz dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz .U. z 2020r. poz. 220) do pełnieniasamodzielnej funkcji w budownictwie.2.3.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiedniąwiedzę i doświadczenie i wskażą należycie wykonane, zgodnie z przepisami Prawabudowlanego i prawidłowo ukończone roboty (zrealizowane w okresie ostatnich pięciulat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) polegające na wykonaniu (w ramach budowy, przebudowy lubremontu) chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2.000m2. Roboty tedotyczą łącznie tych zadań zrealizowanych należycie przez Wykonawcę w ramachjednej umowy na roboty budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. OŚWIADCZENIA, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86ust. 5.2.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,0 której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp - wg Zał. nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody wykazując, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2.2. Konsekwencją niezłożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupykapitałowej (wg wzoru Zał. nr 7), po uprzednim wezwaniu do złożenia na podstawie art. 26ust. 3 upzp, jest wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12upzp (dotyczy Wykonawcy, którego oferta została oceniona wstępnie jakonajkorzystniejsza).3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA składane przez Wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona.Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:3.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku udziałuw postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V pkt 2 SIWZ:3.1.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5-u lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania1 podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wg wzoru Zał. nr 4„Doświadczenie Zawodowe"Wykaz dotyczy zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia (patrz Rozdział V pkt 2ppkt 2.3. SIWZ) j. polegające na wykonaniu (w ramach budowy, przebudowy lub remontu)chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2.000m2, w ramach jednej umowy naroboty budowlane.Wykonawca dołączy dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w Zał. nr 4„Doświadczenie Zawodowe" zostały wykonane należycie, w szczególności informacjao tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowoukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów załączyinne dokumenty poświadczające spełnienie warunku.3.1.2. Informację o osobie, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - w specjalności drogowej(samodzielna funkcja techniczna w budownictwie, musi należeć do właściwej izby samorządubudowlanego) wg wzoru Zał. nr 5 „Potencjał Kadrowy".3.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.9, składane są w oryginale lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałemdokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polegaWykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albopodwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie zazgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania przedstawienia oryginału dokumentu lubnotarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentujest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.3.4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem najęzyk polski.3.5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia MinistraRozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz.1126, z późn. zm.).3.6. Złożenie podrobionego, przerobionego, poświadczającego nieprawdę albo nierzetelnegodokumentu albo nierzetelnego, pisemnego oświadczenia dotyczącego okoliczności o istotnymznaczeniu celem uzyskania zamówienia publicznego jest karalne (art. 297 ustawy z dnia 6czerwca 1997 roku Kodeks karny - Dz. U. z 2020r. poz. 1444 ze zm.).3.7. Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazałbraku podstaw wykluczenia zostanie wykluczony z tego postępowania o zamówienie publiczne(art. 24 ust. 1 pkt 12 upzp).3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wynikające z art. 24aa ust. 1 i ust. 2 upzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI