Przebudowa dróg z podziałem na części.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg z podziałem na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBanie
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-31
  • ZamawiającyGmina Banie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skośna 6

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914166381

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b39ea55c-fe66-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://banie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://banie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy eZamawiający dostępnym pod adresem https://banie.ezamawiajacy.pl
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy eZamawiający, określone w Regulaminie Platformy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę eZamawiający.
7. Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w Patformie eZamawiający ze strony głównej z zakładki „Lista postępowań PZP”.
8. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (z wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” udostępnionego przez Platformę eZamawiający.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub ID postępowania.
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: urzad@banie.pl
11. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej (z wyjątkiem oferty), na wskazany w ust. 10 adres email.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://banie.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest: Urząd Gminy Banie;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Banie pod adresem: urzad@banie.pl,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zmianami),
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPU.7234.70.2021.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 370 w Baniewicach (200,00 m)

Nr Opis robót Jm Ilość
1 2 3 4
DROGA WEWNĘTRZNA W KM 0+000 DO 0+200
1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na trasach dróg w terenie równinnym km 0,2
2 Roboty ziemne z transportem urobku w miejsce wybrane przez wykonawcę robót - usunięcie nadmiaru ziemi z otoczenia drogi m3 25
0+005-0+020 strona L 25,0*1,0*1,0 m3 25
2. KONSTRUKCJA DROGI
ustawienie krawężników
3 Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 40x40cm pod ławy krawężnikowe m 408
droga, strona P+L 2*200,0+4,0+4,0 m 408
4 Ława betonowa z oporem pod krawężniki m3 21,4
408,0*0,0525 m3 21,4
5 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22x100cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej m 408
droga, strona P+L 2*200,0+4,0+4,0 m 408
konstrukcja drogi
6 Koryta o głębokości 30cm na całej szerokości jezdni i chodników wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI z uformowaniem poboczy z uzyskanego gruntu z wyrównaniem do wymaganego profilu. Zagęszczenie poboczy. m2 800
droga 200,0*4,0 m2 800
7 Wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość po zagęszczeniu 10cm m2 800
droga 200,0*4,0 m2 800
8 Podbudowy z kruszyw łamanych o frakcji 0/31,5mm, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm m2 800
droga 200,0*4,0 m2 800
9 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej, układane na podyspce cementowo-piaskowej. Typ kostki - BEHATON m2 800
droga 200,0*4,0 m2 800
10 Regulacja pionowa studni rewizyjnych urządzeń podziemnych szt 4
11 Regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych szt 2
3. ZJAZDY DO POSESJI
12 Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 40x40cm pod ławy krawężnikowe m 141,2
zjazd nr 1 4,0+1,5+1,5 m 7
zjazd nr 2 5,0+1,5+1,5 m 8
zjazd nr 3 4,0+1,5+1,5 m 7
zjazd nr 4 4,0+1,5+1,5 m 7
zjazd nr 5 4,0+2,0+2,0 m 8
zjazd nr 6 5,5+2,0+2,0 m 9,5
zjazd nr 7 5,0+2,0+2,0 m 9
zjazd nr 8 5,0+2,5+2,5 m 10
zjazd nr 9 4,0+2,5+2,5 m 9
zjazd nr 10 5,0+3,0+3,0 m 11
zjazd nr 11 5,0+2*2,3+2*3,0 m 15,6
zjazd nr 12 5,0+2*2,3+2*3,0 m 15,6
zjazd nr 13 4,0+13,5+7,0 m 24,5
13 Ława betonowa z oporem pod krawężniki m3 7,4
141,2*0,0525 m3 7,4
14 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22x100cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej m 141,2
zjazd nr 1 4,0+1,5+1,5 m 7
zjazd nr 2 5,0+1,5+1,5 m 8
zjazd nr 3 4,0+1,5+1,5 m 7
zjazd nr 4 4,0+1,5+1,5 m 7
zjazd nr 5 4,0+2,0+2,0 m 8
zjazd nr 6 5,5+2,0+2,0 m 9,5
zjazd nr 7 5,0+2,0+2,0 m 9
zjazd nr 8 5,0+2,5+2,5 m 10
zjazd nr 9 4,0+2,5+2,5 m 9
zjazd nr 10 5,0+3,0+3,0 m 11
zjazd nr 11 5,0+2*2,3+2*3,0 m 15,6
zjazd nr 12 5,0+2*2,3+2*3,0 m 15,6
zjazd nr 13 4,0+13,5+7,0 m 24,5
konstrukcja zjazdów
15 Koryta o głębokości 30cm na całej szerokości jezdni i chodników wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI z uformowaniem poboczy z uzyskanego gruntu z wyrównaniem do wymaganego profilu. Zagęszczenie poboczy. Wywiezienie nadmiaru gruntu w miejsce wybrane przez wykonawcę m2 179,8
zjazd nr 1 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 2 (5,5+7,5)/2*1,0 m2 6,5
zjazd nr 3 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 4 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 5 (4,0+6,0)/2*1,20 m2 6
zjazd nr 6 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 7 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 8 (5,5+7,5)/2*1,8 m2 11,7
zjazd nr 9 (4,0+6,0)/2*1,8 m2 9
zjazd nr 10 (5,0+7,0)/2*2,0 m2 12
zjazd nr 11 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 12 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 13 2*2,0*2,0/2+(4,0+7,5)/2*8,0 m2 50
16 Wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość po zagęszczeniu 10cm m2 179,8
zjazd nr 1 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 2 (5,5+7,5)/2*1,0 m2 6,5
zjazd nr 3 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 4 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 5 (4,0+6,0)/2*1,20 m2 6
zjazd nr 6 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 7 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 8 (5,5+7,5)/2*1,8 m2 11,7
zjazd nr 9 (4,0+6,0)/2*1,8 m2 9
zjazd nr 10 (5,0+7,0)/2*2,0 m2 12
zjazd nr 11 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 12 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 13 2*2,0*2,0/2+(4,0+7,5)/2*8,0 m2 50
17 Podbudowy z kruszyw łamanych o frakcji 0/31,5mm, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm m2 179,8
zjazd nr 1 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 2 (5,5+7,5)/2*1,0 m2 6,5
zjazd nr 3 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 4 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 5 (4,0+6,0)/2*1,20 m2 6
zjazd nr 6 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 7 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 8 (5,5+7,5)/2*1,8 m2 11,7
zjazd nr 9 (4,0+6,0)/2*1,8 m2 9
zjazd nr 10 (5,0+7,0)/2*2,0 m2 12
zjazd nr 11 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 12 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 13 2*2,0*2,0/2+(4,0+7,5)/2*8,0 m2 50
18 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej, układane na podyspce cementowo-piaskowej. Typ kostki - BEHATON m2 179,8
zjazd nr 1 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 2 (5,5+7,5)/2*1,0 m2 6,5
zjazd nr 3 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 4 (6,0+4,0)/2*1,0 m2 5
zjazd nr 5 (4,0+6,0)/2*1,20 m2 6
zjazd nr 6 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 7 (5,5+7,5)/2*1,2 m2 7,8
zjazd nr 8 (5,5+7,5)/2*1,8 m2 11,7
zjazd nr 9 (4,0+6,0)/2*1,8 m2 9
zjazd nr 10 (5,0+7,0)/2*2,0 m2 12
zjazd nr 11 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 12 5,0*2,3+(5,0+8,5)/2*2,3 m2 27
zjazd nr 13 2*2,0*2,0/2+(4,0+7,5)/2*8,0 m2 50
19 Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej kpl 1

Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 89 w Sosnowie (132,00 m)

Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 89 w Sosnowie, ETAP I
Nr Opis robót Jm Ilość
1 2 3 4
DROGA WEWNĘTRZNA W KM 0+000 DO 0+132
1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na trasach dróg w terenie równinnym km 0,13
ustawienie krawężników
2 Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 40x40cm pod ławy krawężnikowe m 289,5
od km 0+000 do km 0+132 strona P+L 15,0+(2*9,0)+(2*127)+2,5 m 289,5
3 Ława betonowa z oporem pod krawężniki m3 15,2
beton w ilości 0,0525m3/m 289,5*0,0525 m3 15,2
4 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22x100cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej m 289,5
od km 0+000 dokm 0+132 15,0+(2*9,0)+(2*127)+2,5 m 289,5
konstrukcja drogi
5 Koryta o głębokości 30cm na całej szerokości jezdni i chodników wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI z uformowaniem poboczy z uzyskanego gruntu z wyrównaniem do wymaganego profilu. Zagęszczenie poboczy. m2 548,5
126,0*4,0+(4,0+2,5)/2*6,0+2*(5,0*5,0/2) m2 548,5
6 Wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość po zagęszczeniu 10cm m2 548,5
126,0*4,0+(4,0+2,5)/2*6,0+2*(5,0*5,0/2) m2 548,5
7 Podbudowy z kruszyw łamanych o frakcji 0/31,5mm, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm m2 548,5
126,0*4,0+(4,0+2,5)/2*6,0+2*(5,0*5,0/2) m2 548,5
8 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej, układane na podyspce cementowo-piaskowej m2 548,5
126,0*4,0+(4,0+2,5)/2*6,0+2*(5,0*5,0/2) m2 548,5
9 Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej kpl 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego - zał. nr 1 do SWZ
2. Wartość oferty powinna być podana cyfrowo i słownie z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów i rabatów.
3. Cena powinna również obejmować koszty geodezyjne (np. wytyczenie, inwentaryzację podwykonawczą), koszty związane z zajmowaniem pasa drogowego, kolizjami z sieciami obcymi.
4. Cena oferty stanowi wynagrodzenie kosztorysowe.
5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN), Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

d) zdolności technicznej lub zawodowej;

Zamawiający uzna że warunek doświadczenia jest spełniony jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę:
1)Minimum jedną realizację która w swoim zakresie odpowiada wykonaniu zadania polegającego na przebudowie, budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 200 000, 00 zł brutto dla wszystkich części zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) wskazane wyżej warunki w postępowaniu mogą spełniać łącznie (warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie)

2)Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą minimum
3-letnie doświadczenie zawodowe w powyższej specjalności, w kierowaniu robotami budowlanymi lub budową, od momentu uzyskania uprawnień budowlanych - Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał nr 4 do SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 1,2 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokumenty o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
- może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
- podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą
1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w zdaniu pierwszym stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zał nr 3 do SWZ;
4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 1;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonie umowy.
2. Inne dokumenty i załączniki, które musi zawierać oferta:
1) Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy – zał nr 1do SWZ
2) Kosztorys ofertowy z tabelą elementów scalonych – opracowane na podstawie przedmiaru robót - zał nr 6 do SWZ
3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy)
4) Oświadczenie RODO – zał nr 10 do SWZ
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zał nr 11 do SWZ (jeżeli dotyczy)
3. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówieni. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://banie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI