Przebudowa dróg wraz z chodnikami i parkingami na terenie Gminy Ogrodzieniec. Przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg wraz z chodnikami i parkingami na terenie Gminy Ogrodzieniec. Przebudowa wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wodociągowymi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOgrodzieniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyGmina Ogrodzieniec
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00332034
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wraz z chodnikami i parkingami na terenie Gminy Ogrodzieniec. Przebudowa wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wodociągowymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wraz z chodnikami i parkingami na terenie Gminy Ogrodzieniec. Przebudowa wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami wodociągowymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2bb28a-671c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Ogrodzieniec - Serce Jury, Poprawa jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową i wodociągową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ogrodzieniec.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email wskazany w ust. 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@ogrodzieniec.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg ul. Plac Wolności, Krótka, Nowy Świat, E. Orzeszkowej, Cmentarna II Etap, Pagórkowa, Bonerów wraz z chodnikami i parkingami na terenie Gminy Ogrodzieniec. Przebudowa wodociągu rozdzielczego wraz
z przyłączami wodociągowymi do granicy działki zlokalizowanych w miejscowości Giebło w rejonie ul. Edukacyjnej i Częstochowskiej.
• Ulica Plac Wolności
Dane techniczne :
- długość 500,00 m
- szerokość jezdni : 6,00 m
- powierzchnia jezdni drogi 3230 m2
- powierzchnia zjazdów : 350,0 m2
- powierzchnia chodników : 1330,0 m2
- powierzchnia wyniesionego skrzyżowania : 380 m2
- powierzchnia miejsc postojowych : 720 m2
- kanał technologiczny : 620 mb
- droga klasy technicznej D.
- szybkość projektowana Vp=40km/h
- kategoria ruchu : KR2.
Zakres prac do wykonania :
- wytyczenie drogi
- wykonanie rozbiórki nawierzchni drogi i chodników
- wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową konstrukcji nawierzchni
i odwodnienia
- wykonanie elementów odwodnienia
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- ułożenie podsypki piaskowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ułożenie krawężników oraz obrzeży betonowych
- wykonanie nawierzchni drogi , wjazdów, chodników i wyniesionego skrzyżowania
- wykonanie doświetleń przejść dla pieszych
- plantowanie skarp i terenów zielonych
- budowa kanału technologicznego.
• ul. Krótka :
Dane techniczne :
- długość 152,00 m
- szerokość jezdni : 6,00 m
- powierzchnia jezdni drogi 930 m2
- powierzchnia zjazdów : 160,0 m2
- powierzchnia chodników : 550,0 m2
- kanał technologiczny : 188 mb
- droga klasy technicznej D.
- szybkość projektowana Vp=40km/h
- kategoria ruchu : KR2
Zakres prac do wykonania :
- wytyczenie drogi
- wykonanie rozbiórki nawierzchni drogi i chodników
- wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową konstrukcji nawierzchni i odwodnienia
- wykonanie elementów odwodnienia
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- ułożenie podsypki piaskowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ułożenie krawężników oraz obrzeży betonowych
- wykonanie nawierzchni drogi , wjazdów, chodników
- wykonanie doświetleń przejść dla pieszych
- plantowanie skarp i terenów zielonych
- budowa kanału technologicznego.
• ul. Nowy Świat :
Dane techniczne :
- długość 151,00 m
- szerokość jezdni : 5,20 m ( z miejscami postojowymi malowanymi na jezdni)
- powierzchnia jezdni drogi 830 m2
- powierzchnia zjazdów : 149,0 m2
- powierzchnia chodników : 490,0 m2
- powierzchnia ścieku z kostki betonowej : 65m2
- kanał technologiczny : 130 mb
- droga klasy technicznej D.
- szybkość projektowana Vp=40km/h
- kategoria ruchu : KR2.
Zakres prac do wykonania :
- wytyczenie drogi
- wykonanie rozbiórki nawierzchni drogi i chodników
- wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową konstrukcji nawierzchni i odwodnienia
- wykonanie elementów odwodnienia
- wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- ułożenie podsypki piaskowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ułożenie krawężników oraz obrzeży betonowych
- wykonanie nawierzchni drogi , wjazdów, chodników
- wykonanie doświetleń przejść dla pieszych
- plantowanie skarp i terenów zielonych
- budowa kanału technologicznego.
• ul. Orzeszkowej w Ogrodzieńcu.
Przed przystąpieniem do przebudowy należy dokonać rozbiórki:
a) nawierzchni drogi;
b) nawierzchni zjazdów w obrębie pasa drogowego oraz chodnika;
c) krawężników oraz obrzeży;
d) demontażu istniejących studzienek kanalizacyjnych oraz studni.
Dane techniczne :
- długość 416,00 m
- szerokość jezdni : 5,50 i 6,00 m
- szerokość ścieżki pieszo-rowerowej – 3,50 m w tym ciąg rowerowy 2,00 m i pieszy 1,50 m
- szerokość chodnika od 1,50 m do 2,00 m
- szerokość utwardzonej opaski – od 0,50 m do 1,00 m
- szerokość poboczy utwardzonych - 0,50 m
- długość remontowanej kanalizacji – 227,60 m
- powierzchnia całkowita – 4009,90 m²
- powierzchnia jezdni drogi - 2424,70 m²
- powierzchnia jezdni alei parkowej – 84,00 m²
- powierzchnia ciągu pieszo-jezdnego – 673,50 m²
- powierzchnia chodnika – 327,00 m²
- powierzchnia opaski – 66,60 m²
- powierzchnia zjazdów – 243,10 m²
- powierzchnia istniejącej nawierzchni do regulacji wysokości – 191,00 m²
- droga klasy technicznej L.
- szybkość projektowana Vp=30km/h
- kategoria ruchu : KR1
Zakres prac do wykonania :
- wytyczenie robót
- wykonanie rozbiórki nawierzchni jezdni, chodnika, zjazdów oraz elementów istniejącej kanalizacji.
- wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową konstrukcji nawierzchni jezdni, ciągów pieszo-jezdnych, chodnika, opasek, zjazdów oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej.
- zabudowa studni kanalizacyjnych, kanału deszczowego oraz studzienek ściekowych
- wykonanie zasypki elementów kanalizacji deszczowej.
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
- ułożenie warstwy geowłókniny separacyjnej i podsypki piaskowej;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
- ułożenie krawężników oraz obrzeży betonowych.
- wykonanie nawierzchni jezdni drogi gminnej, ciągów pieszo-jezdnych, chodnika, zjazdów oraz opasek i poboczy utwardzonych.
- plantowanie skarp i terenów zielonych.
• ul. Cmentarnej II Etap.
Dane techniczne :
– kategoria – gminna;
– klasa techniczna – D;
– prędkość projektowa – 30 km/h;
– długość – ok. 120m, zakończenie na istniejącym odwodnieniu liniowym;
– szerokość jezdni – 4,5-6,5m;
– pochylenie poprzeczne - 2%;
– nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej;
– odwodnienie – realizowane będzie przez spadek dwustronny do istniejących wpustów deszczowych.
Zatoka
– nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej,
– szerokość 2,5m,
– długość 30m (bez skosów),
– skos 1:1
Zjazdy indywidualne
– kąty przecięcia osi zjazdów z osią drogi – ok. 900
– szerokości zjazdów – odtworzone, dostosowane do bram
– skosy – 1:1
Zakres prac do wykonania :
- przebudowa jezdni, zatoki postojowej i budowa chodnika ul. Cmentarnej;
- przebudowa parkingu na 42 stanowiska;
- przebudowa jezdni ul. Cmentarnej i zjazdu;
- wykonane zostaną następujące rozbiórki: nawierzchni drogi i parkingu oraz krawężników i obrzeży (materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć na odległość do 15km
w miejsce wskazane przez Inwestora);
- nasadzenie 3 gatunków drzew liściastych w istniejącym pasie zieleni:
1 /15 szt. - Głóg pośredni 'Paul's Scarlet'b (Crataegus x media)
2 /4 szt. - Klon pospolity Globosum szczepiony na pniu (Acer platanoides Globosum),
3 /2 szt. - Lipa drobnolistna 'Bohljecm (Tilia cordata).
• ul. Pagórkowej w Ryczowie.
Dane techniczne :
- długość 191,80 m
- szerokość jezdni : 4,00 m
- szerokość poboczy : od 0,30 m do 0,75 m
- powierzchnia całkowita : 982,5 m2
- powierzchnia jezdni drogi 817,5 m2
- powierzchnia zjazdów : 102,0 m2
- powierzchnia umocnienia ażurami : 63,0 m2
- droga klasy technicznej L.
- szybkość projektowana Vp=30km/h
- kategoria ruchu : KR1
Zakres prac do wykonania :
- wytyczenie drogi
- wykonanie rozbiórki elementów ogrodzeń
- wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową konstrukcji nawierzchni i odwodnienia
- wykonanie elementów odwodnienia
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- ułożenie podsypki piaskowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ułożenie krawężników oraz obrzeży betonowych
- wykonanie nawierzchni drogi i wjazdów
- udrożnienie i umocnienie rowów
- plantowanie skarp i terenów zielonych
• ul. Bonerów w Podzamczu.
Dane techniczne :
- długość 398,17 m
- szerokość jezdni : 4,00 do 5,00 m
- powierzchnia jezdni drogi 1586,60 m2
- powierzchnia zjazdów : 44,0 m2
Dane ogólne.
Projekt przebudowy ulicy obejmuje poszerzenie jezdni ulicy z 3,00 do 4,00 m z lokalnym poszerzeniem do 5,00 m, całkowitą wymianę konstrukcji jezdni i jej odwodnienie.
Zabezpieczenie kabli energetycznych.
Wzdłuż i w poprzek ulicy Bonerów przebiega podziemna sieć energetyczna, którą na zaznaczonych na projekcie zagospodarowania odcinkach należy zabezpieczyć przez umieszczenie kabli w dwudzielnych rurach osłonowych.
Przyjęto, że na istniejących przyłączach gazowych przecinających poprzecznie istniejącą drogę były założone rury ochronne.
• wodociąg rozdzielczy wraz z przyłączami wodociągowymi do granicy działki zlokalizowanych w miejscowości Giebło w rejonie ul. Edukacyjnej i Częstochowskiej
Zakres zadania.
- budowa sieci wodociągowej PE100 – Ø125/90/63[mm],
- budowa przyłączy wodociągowych PE100 – Ø63/32[mm],
- odcięcie istniejącego wodociągu rozdzielczego oraz przyłączy wodociągowych.
Wodociąg rozdzielczy oraz przyłącza wodociągowe będą prowadzone w ciągu ulicy Edukacyjnej (częściowo w zieleńcu i chodniku oraz częściowo w drodze asfaltowej),
a także częściowo w pasie drogowym ul. Częstochowskiej .
W rejonie ul. Edukacyjnej, należy wymienić wszystkie przyłącza wodociągowe (15 sztuk) na odcinku nowo wybudowana sieć wodociągowa – granica działki prywatnej oraz wykonać połączenie nowo wybudowanych odcinków przyłączy z istniejącymi w granicy działki prywatnej.
Dodatkowo należy wykonać dwa nowe przyłącza wodociągowe i doprowadzić je do ściany zewnętrznej budynku. Ponadto w przypadku przyłączy wodociągowych: P1, P2, P7, P10, P11, P12 i P14 należy wykonać odcinki w rejonie działki prywatnej zgodnie
z PZT.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, m.in.: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary, opinie geotechniczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku;
2) uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku;
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
4) zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca musi dysponować (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia:
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (ze szczególnym uwzględnieniem wymogu Zamawiającego określonego w Dziale XV ust. 1 pkt 3 SWZ);
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (ze szczególnym uwzględnieniem wymogu Zamawiającego określonego w Dziale XV ust. 1 pkt 4 SWZ - Załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późń. zm.). Więcej informacji nt. wadium znajduje się w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia Wykonawcy zaliczki w wysokości stanowiącej 5% należnego Wykonawcy wynagrodzenia, płatnej na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 5 dni roboczych od daty protokolarnego przejęcia placów budowy i potwierdzenia rozpoczęcia prac budowlanych przez inspektora nadzoru Zamawiającego wpisem do dziennika budowy. Wykonawca obowiązany jest do wystawienia faktury VAT obejmującej kwotę udzielonej zaliczki.
Zaliczka zostanie zaliczona na poczet wynagrodzenia należnego Wykonawcy i rozliczona w fakturze końcowej.
Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę, na zasadach określonych w Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Uchwała Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy pzp oraz
w przypadku:
1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;
2) zmiany osoby wskazanej w § 24 ust. 1 umowy w przypadku:
a) ważnych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby,
b) niewywiązywania się przez tą osobę z ciążących na niej obowiązków,
c) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
W przypadku zmiany, o której mowa powyżej, osoba wskazana przez Wykonawcę winna posiadać uprawnienia co najmniej takie jakich wymagano w Specyfikacji Warunków Zamówienia;
3) zmiany § 9 ust. 1 umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki
w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2;
4) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych
5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, która polegać będzie na:
obniżeniu wynagrodzenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku VAT.
Zmiana wynagrodzenia, o której mowa powyżej dotyczyć będzie wyłącznie części wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, która w dniu wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT pozostała do zapłaty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl, Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortal.u

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Uchwała Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI