Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rzeplin i Ulhówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1
1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6616004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rzeplin i Ulhówek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa9dd251-178d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003446/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Ulhówek ul. Wspólna o dł. 375mb, Szczepiatyn o dł. 375mb, Rzeplin o dł. 130mb, Rokitno o dł. 400mb.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.ulhowek.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.ulhowek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
Platformy przetargowej pod adresem https://pzp.ulhowek.pl/ (zwanej dalej Platformą przetargową) w
wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania. 2. Ofertę składa się pod
rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. 3. Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę
przetargową 4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ składane są w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Poświadczenie za
zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu
kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 5. Zamawiający może również komunikować się z
Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gmina@ulhowek.eurzad.eu .6. Wszelkie
wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem -
Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie przetargowej. 7. W uzasadnionych
przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Każda
wprowadzona przez Zamawiającego zmiana staje się w takim przypadku częścią SWZ. Dokonaną
zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na Platformie przetargowej. 8. Zamawiający nie przewiduje
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Urząd Gminy Ulhówek reprezentowany przez Wójta Gminy Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678
Ulhówek; 2) jednostka wyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się
skontaktować za pośrednictwem adresu e- mail: iod@ulhowek.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rzeplin i Ulhówek” (BGK.271.3.2021) /dane
identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rzeplin i Ulhówek ” ( składający się z dwóch zadań) .
Kody CPV:
- Roboty drogowe - 45233140-2,
- Instalowanie oznakowania drogowego - 45316213-1,
- Roboty w zakresie naprawy dróg - 45233142-6,
1. Zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rzeplin o dł. 205mb.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- poszerzenie jezdni,
- podbudowa istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna,
- utwardzenie poboczy,
- roboty wykończeniowe.
2. Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ulhówek o dł. 440mb.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- poszerzenie jezdni,
- podbudowa istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna,
- utwardzenie poboczy,
- roboty wykończeniowe.
3. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, przedmiary robót wykonawca powinien traktować jedynie jako materiały pomocnicze. Wyceny kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przedstawione materiały tj. dokumentację projektową, specyfikację warunków zamówienia, specyfikację wykonania i odbioru robót budowlanych, wydane uzgodnienia oraz na podstawie własnej wiedzy i doświadczenia nabytego w ramach prowadzonej działalności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy
zdolności w zakresie doświadczenia, tj.:1) doświadczenie zawodowe Warunek ten zostanie
spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie) minimum 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie dróg o
nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
każda z tych robót oraz przedstawi dowody (poświadczenia) potwierdzające, że roboty te
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) kadra
techniczna Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji
zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności
minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.
Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.), lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Należy wykazać, że w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił 2 – krotnie funkcję
kierownika budowy na budowie lub przebudowie drogi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą:1) W celu oceny spełnienia
przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a)
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w
zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SWZ. 2. Wykaz
podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie
Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały
wykonane - minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 2) wykaz osób (minimum 1), skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6.500,00 zł. słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.ulhowek.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-31