III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, z których jednoznacznie wynika, że posiada na koncie bankowym minimum:- 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na jedną część;- 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na dwie części;- 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na trzy części;w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie drogi (należy przez to rozumieć przebudowę lub budowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) o nawierzchni asfaltowej i wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy pzp w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotachw oświadczeniu.2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;3) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;4) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;W przypadku spółek cywilnych:- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wykonawca składa zarówno w odniesieniu do spółki, jak i każdego ze wspólników.- zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wykonawca składa w odniesieniu każdego ze wspólników oraz dodatkowo do spółki jeżeli, spółka cywilna zatrudnia pracowników lub zgłosiła do ubezpieczenia osoby i odprowadza składki z innych tytułów (umów cywilnoprawnych) oraz dokonała wymienionych czynności w odniesieniu do wspólników.5) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach,o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wrazz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć następujące dokumenty:1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1-8 ustawy pzp (załącznik nr 3 do SIWZ);3) oświadczenie o zatrudnieniu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnionych na umowę o pracę (załącznik nr 7 do SIWZ); 4) informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;5) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;7) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie drogi (należy przez to rozumieć przebudowę lub budowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowychw wysokości minimum - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na jedną część;- 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na dwie części;- 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na trzy części;w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;9) kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium (w przypadku trwającej w tym czasie niedostępności Urzędu Gminy Szczytno dla interesantów w związku z akcją mającą na celu zapobieżenie rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 - oryginał wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w odrębnej kopercie dołączonej do koperty z ofertą);10) zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:1) część I - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2) część II - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).3) część III - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
30,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-25, godzina:
11:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 170 mb) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 170 mb)” Zakres prac do wykonania w 2020 obejmuje wykonanie podbudowy i likwidację kolizji z sieciami.2. Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 170 mb.) dz. nr 113/1,113/10 w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z drogą gminną wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.Projektowane roboty obejmują: • wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy, • ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami, • wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,• wykonanie poboczy drogi,• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych,• wykonanie zjazdów indywidualnych. Roboty drogowe przewidują: - roboty przygotowawcze, - zabezpieczenie terenu, - geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm,- wykonanie robót wykończeniowych,- wykonanie oznakowania pionowego.Parametry geometryczne: - konstrukcja jezdni – konstrukcja ,,A” - klasa drogi, - D, - prędkość projektowej,- 30 km/h, - kategoria obciążenia ruchem, - KR -1, - liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2 - korona drogi -5,50 m., - szerokość jezdni - 3,50 m., - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 % - spadek łuki poziome: daszkowy - 2 % - spadek pobocza nie utwardzonego - 5 % - szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m. - szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT, - szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.Konstrukcja nawierzchni jezdni:Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra. - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010 -wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)Razem - 38 cm.OdwodnieniePrzewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w p[przyległy teren.Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.Zjazdy do posesji zabudowanych:Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:- kostka betonowa o gr. - 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr.- 3-5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm, - podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg. PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm, - podłoże gruntowe – piasek średni G1,Razem od 41-43 cm. Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej zakończone leżącym krawężnikiem.Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.Oznakowanie pionowe w/g Projektu.Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).Wartość robót przeznaczonych do fakturowania w 2020 r nie może przekroczyć kwoty 50 000,00 zł).Wykonawca zobowiązany będzie do montażu tablicy informacyjnej na nieruchomości stanowiącej własność Zamawiającego (w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym). Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w terminie do 2 tygodni przed umownym terminem zakończenia robót budowlanych dane niezbędne do umieszczenia na tablicy informacyjnej. Wzór tablicy informacyjnej zawarto w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ.Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki SIWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
30,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 186 mb) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 186 mb)” Zakres prac do wykonania w 2020 obejmuje wykonanie podbudowy i likwidację kolizji z sieciami.2. Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 186 mb.) dz. nr 103/1, 104/10 w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z drogą gminną wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.Projektowane roboty obejmują: • wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy, • ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami, • wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,• wykonanie poboczy drogi,• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych,• wykonanie zjazdów indywidualnych. Roboty drogowe przewidują: - roboty przygotowawcze, - zabezpieczenie terenu, - geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm,- wykonanie robót wykończeniowych,- wykonanie oznakowania pionowego.Parametry geometryczne: - konstrukcja jezdni – konstrukcja ,,A” - klasa drogi, - D, - prędkość projektowej, - 30 km/h, - kategoria obciążenia ruchem, - KR -1, - liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2 - korona drogi -5,50 m., - szerokość jezdni - 3,50 m., - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 % - spadek łuki poziome: daszkowy - 2 % - spadek pobocza nie utwardzonego - 5 % - szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m. - szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT, - szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.Konstrukcja nawierzchni jezdni:Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra. - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010 - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)Razem - 38 cm.OdwodnieniePrzewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.Zjazdy do posesji zabudowanych o podejścia do furtek:Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:- kostka betonowa o gr. - 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm, - podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm, - podłoże gruntowe – piasek średni G1,Razem od 41-43 cm. Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej zakończone leżącym krawężnikiem.Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.Oznakowanie pionowe w/g Projektu.Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).Wartość robót przeznaczonych do fakturowania w 2020 r nie może przekroczyć kwoty 55 000,00 zł).Wykonawca zobowiązany będzie do montażu tablicy informacyjnej na nieruchomości stanowiącej własność Zamawiającego (w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym). Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w terminie do 2 tygodni przed umownym terminem zakończenia robót budowlanych dane niezbędne do umieszczenia na tablicy informacyjnej. Wzór tablicy informacyjnej zawarto w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ.Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki SIWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
30,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
"Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 198 mb)" |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 198 mb)” Zakres prac do wykonania w 2020 obejmuje wykonanie podbudowy i likwidację kolizji z sieciami.2. Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 198 mb.) dz. nr 97/2, 97/11 w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z drogą gminną wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.Projektowane roboty obejmują: • wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy, • ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami, • wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,• wykonanie poboczy drogi,• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych,• wykonanie zjazdów indywidualnych. Roboty drogowe przewidują: - roboty przygotowawcze, - zabezpieczenie terenu, - geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm,- wykonanie robót wykończeniowych,- wykonanie oznakowania pionowego.Parametry geometryczne: - konstrukcja jezdni – konstrukcja ,,A” - klasa drogi, - D, - prędkość projektowej, - 30 km/h, - kategoria obciążenia ruchem, - KR -1, - liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2 - korona drogi -5,50 m., - szerokość jezdni - 3,50 m., - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 % - spadek łuki poziome: daszkowy - 2 % - spadek pobocza nie utwardzonego - 5 % - szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m. - szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT, - szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.Konstrukcja nawierzchni jezdni:Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra. - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010 - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)Razem- 38 cm.OdwodnieniePrzewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w p[przyległy teren.Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.Zjazdy do posesji zabudowanych:Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:- kostka betonowa o gr. - 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm, - podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm, - podłoże gruntowe – piasek średni G1,Razem od 41-43 cm. Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej zakończone leżącym krawężnikiem.Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.Oznakowanie pionowe w/g Projektu.Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).Wartość robót przeznaczonych do fakturowania w 2020 r nie może przekroczyć kwoty 65 000,00 zł).DOTYCZY KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:Wykonawca zobowiązany będzie do montażu tablicy informacyjnej na nieruchomości stanowiącej własność Zamawiającego (w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym). Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w terminie do 2 tygodni przed umownym terminem zakończenia robót budowlanych dane niezbędne do umieszczenia na tablicy informacyjnej. Wzór tablicy informacyjnej zawarto w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ.Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki SIWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
30,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: