III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa w tym kryterium minimalnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające z których jednoznacznie wynika, że posiada na koncie bankowym minimum 100 tys. zł lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; dotyczy każdego wykonawcy, który złoży ofertę, niezależnie od ilości części zamówienia, których dotyczyć będzie oferta;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł każda (należy przez to rozumieć budowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.); dotyczy każdego wykonawcy, który złoży ofertę, niezależnie od ilości części zamówienia, których dotyczyć będzie oferta;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a/ informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b/ zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółek cywilnych: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wykonawca składa zarówno w odniesieniu do spółki, jak i każdego ze wspólników. - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wykonawca składa w odniesieniu każdego ze wspólników oraz dodatkowo do spółki jeżeli, spółka cywilna zatrudnia pracowników lub zgłosiła do ubezpieczenia osoby i odprowadza składki z innych tytułów (umów cywilnoprawnych) oraz dokonała wymienionych czynności w odniesieniu do wspólników. d/ Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć następujące dokumenty: a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b/ zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d/ wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlaną polegające na budowie (należy przez to rozumieć budowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 250 tyś. zł. każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; e/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 100 tys. zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. f/ zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) część I – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2) część II - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 3) część III – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
doświadczenie kierownika budowy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-17, godzina:
09:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lemany, 3 odcinki - odcinek B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lemany, gm. Szczytno 2. Zadanie podzielone jest na 3 części, każda część odpowiada jednemu odcinkowi: 1) część I – odcinek B (o długości ok. 144 mb) 2) część II – odcinek C (o długości ok. 370 mb) 3) część III – odcinek D (o długości ok. 149 mb) Zakres robót obejmuje przebudowę łącznie 3 odcinków dróg wewnętrznych o łącznej długości 663,0 mb. (149,00 + 370,00 + 144,00) o nawierzchni gruntowo-żwirowej w miejscowości Lemany, gm. Szczytno w ramach której zakłada się: Przed rozpoczęciem wykonywania robót nawierzchniowych, wykonać zgłoszenia prac do administratorów oraz zabezpieczenia sieci energetycznej, telekomunikacyjnej oraz gazowej na przebudowywanych odcinkach, a także zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci dokonać przebudowy kolizyjnych odcinków sieci. Należy również dokonać zgłoszenia zajęcia pasa drogowego DK – 58 do GDDKiA. Roboty drogowe przewidują: - ścinanie drzew i karczowanie pni, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, - rozebranie zjazdów z kostki brukowej, - rozebranie istniejącej nawierzchni gruntowych, - zdjęcie powierzchniowej warstwy humusu i gleby, - wykonanie robót ziemnych, - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie pobocza z kruszywa, - wykonanie zjazdów publicznych na DK 58, - wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej, - wykonanie robót porządkowych, - wykonanie regulacji studzienek i zaworów, - ustawieni krawężników - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Parametry geometryczne: - klasa drogi - D, - kategoria obciążenia ruchem - KR -1, - jezdnia szerokości bitumicznej - od 3,5 m - w pobliżu skrzyżowania z DK -58 poszerzenie - do 5,80 m - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2,00 % - pobocza kruszywowe o spadku - 5,00 % - szerokość pobocza - 0,75 m. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej zjazdów z DK 58: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN –S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszona podłoża z pospółki - 25 cm, - Razem - 54 cm. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN –S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszona podłoża z kruszywa naturalnego - 5 cm, - podbudowa gruntowa G1/2 - Razem - 44 cm. Konstrukcja nawierzchni poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - 10 cm, - podsypka z pospółki - 10 cm, Razem - 20 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych na posesje: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - 20 cm, Razem - 25 cm. Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233320-8, 45233220-7, 45314310-7, 45314310-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lemany, 3 odcinki - odcinek C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lemany, gm. Szczytno 2. Zadanie podzielone jest na 3 części, każda część odpowiada jednemu odcinkowi: 1) część I – odcinek B (o długości ok. 144 mb) 2) część II – odcinek C (o długości ok. 370 mb) 3) część III – odcinek D (o długości ok. 149 mb) Zakres robót obejmuje przebudowę łącznie 3 odcinków dróg wewnętrznych o łącznej długości 663,0 mb. (149,00 + 370,00 + 144,00) o nawierzchni gruntowo-żwirowej w miejscowości Lemany, gm. Szczytno w ramach której zakłada się: Przed rozpoczęciem wykonywania robót nawierzchniowych, wykonać zgłoszenia prac do administratorów oraz zabezpieczenia sieci energetycznej, telekomunikacyjnej oraz gazowej na przebudowywanych odcinkach, a także zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci dokonać przebudowy kolizyjnych odcinków sieci. Należy również dokonać zgłoszenia zajęcia pasa drogowego DK – 58 do GDDKiA. Roboty drogowe przewidują: - ścinanie drzew i karczowanie pni, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, - rozebranie zjazdów z kostki brukowej, - rozebranie istniejącej nawierzchni gruntowych, - zdjęcie powierzchniowej warstwy humusu i gleby, - wykonanie robót ziemnych, - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie pobocza z kruszywa, - wykonanie zjazdów publicznych na DK 58, - wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej, - wykonanie robót porządkowych, - wykonanie regulacji studzienek i zaworów, - ustawieni krawężników - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Parametry geometryczne: - klasa drogi - D, - kategoria obciążenia ruchem - KR -1, - jezdnia szerokości bitumicznej - od 3,5 m - w pobliżu skrzyżowania z DK -58 poszerzenie - do 5,80 m - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2,00 % - pobocza kruszywowe o spadku - 5,00 % - szerokość pobocza - 0,75 m. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej zjazdów z DK 58: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN –S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszona podłoża z pospółki - 25 cm, - Razem - 54 cm. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN –S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszona podłoża z kruszywa naturalnego - 5 cm, - podbudowa gruntowa G1/2 - Razem - 44 cm. Konstrukcja nawierzchni poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - 10 cm, - podsypka z pospółki - 10 cm, Razem - 20 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych na posesje: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - 20 cm, Razem - 25 cm. Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233320-8, 45233220-7, 45314310-7, 45314310-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lemany, 3 odcinki - odcinek D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lemany, gm. Szczytno 2. Zadanie podzielone jest na 3 części, każda część odpowiada jednemu odcinkowi: 1) część I – odcinek B (o długości ok. 144 mb) 2) część II – odcinek C (o długości ok. 370 mb) 3) część III – odcinek D (o długości ok. 149 mb) Zakres robót obejmuje przebudowę łącznie 3 odcinków dróg wewnętrznych o łącznej długości 663,0 mb. (149,00 + 370,00 + 144,00) o nawierzchni gruntowo-żwirowej w miejscowości Lemany, gm. Szczytno w ramach której zakłada się: Przed rozpoczęciem wykonywania robót nawierzchniowych, wykonać zgłoszenia prac do administratorów oraz zabezpieczenia sieci energetycznej, telekomunikacyjnej oraz gazowej na przebudowywanych odcinkach, a także zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci dokonać przebudowy kolizyjnych odcinków sieci. Należy również dokonać zgłoszenia zajęcia pasa drogowego DK – 58 do GDDKiA. Roboty drogowe przewidują: - ścinanie drzew i karczowanie pni, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, - rozebranie zjazdów z kostki brukowej, - rozebranie istniejącej nawierzchni gruntowych, - zdjęcie powierzchniowej warstwy humusu i gleby, - wykonanie robót ziemnych, - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie pobocza z kruszywa, - wykonanie zjazdów publicznych na DK 58, - wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej, - wykonanie robót porządkowych, - wykonanie regulacji studzienek i zaworów, - ustawieni krawężników - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Parametry geometryczne: - klasa drogi - D, - kategoria obciążenia ruchem - KR -1, - jezdnia szerokości bitumicznej - od 3,5 m - w pobliżu skrzyżowania z DK -58 poszerzenie - do 5,80 m - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2,00 % - pobocza kruszywowe o spadku - 5,00 % - szerokość pobocza - 0,75 m. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej zjazdów z DK 58: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN –S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszona podłoża z pospółki - 25 cm, - Razem - 54 cm. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN –S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszona podłoża z kruszywa naturalnego - 5 cm, - podbudowa gruntowa G1/2 - Razem - 44 cm. Konstrukcja nawierzchni poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - 10 cm, - podsypka z pospółki - 10 cm, Razem - 20 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych na posesje: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR-1 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - 20 cm, Razem - 25 cm. Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233320-8, 45233220-7, 45314310-7, 45314310-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: