Przebudowa dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych wraz z budową parkingów, ciągów pieszych w osiedlach: Garbarskie, Szopena, Cmentarna w Lubartowie. Przebudowa i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych i oświetlenia kolidującego z przebudową dróg oraz przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej TPSA kolidującej z przebudowa dróg.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubartów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-02-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-01
  • Numer ogłoszenia512604-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512604-N-2018 z dnia 2018-02-01 r.

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie: Przebudowa dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych wraz z budową parkingów, ciągów pieszych w osiedlach: Garbarskie, Szopena, Cmentarna w Lubartowie. Przebudowa i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych i oświetlenia kolidującego z przebudową dróg oraz przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej TPSA kolidującej z przebudowa dróg.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, krajowy numer identyfikacyjny 48647400000, ul. ul. Cicha  6 , 21100   Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 463 90 01, e-mail madamczyk@smlubartow.pl, faks 081 855 30 15.
Adres strony internetowej (URL): www.smlubartow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółdzielnia Mieszkaniowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.smlubartow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.smlubartow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłką pocztową czy kurierską
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, pokój 101 Sekretariatu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych wraz z budową parkingów, ciągów pieszych w osiedlach: Garbarskie, Szopena, Cmentarna w Lubartowie. Przebudowa i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych i oświetlenia kolidującego z przebudową dróg oraz przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej TPSA kolidującej z przebudowa dróg.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania ze względu na lokalizację osiedli: 1.1. Zadanie I - os. Garbarskie 1.2. Zadanie II - os. Szopena 1.3. Zadanie III - os. Cmentarna które zostały podzielone na etapy ze względu na branże robót budowlanych przy czym nie stanowią one odrębnych części przedmiotu zamówienia: a) przebudowa dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych wraz z budową parkingów, ciągów pieszych w osiedlach: Garbarskie, Szopena, Cmentarna w Lubartowie, b) przebudowa i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych i oświetlenia kolidującego z przebudową dróg, c) przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej TPSA kolidującej z przebudowa dróg. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45112600-1 Usunięcie drzew lub krzewów 45112330-7 Rekultywacja terenu 2. Szczegółowy opis zakresu robót. 2.1. Szczegółowy opis zakresu robót znajduje się łącznie w opracowanych projektach budowlanych, wykonawczych, budowlano - wykonawczych, projekcie budowlanym zamiennym na osiedle Cmentarna, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, rysunkach wykonanych robót na osiedlu Cmentarna i szczegółowym opisie zawartym w niniejszej SIWZ. a) dokumentacja techniczna na przebudowę dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych w osiedlu Garbarskie jest opracowana razem z osiedlem Powstańców Warszawy – Al. 1000-Lecia na którym to osiedlu roboty zostały już zrealizowane na wcześniejszym etapie i nie są przedmiotem zamówienia zał. nr 9 do SIWZ. b) budowa oświetlenia za pomocą latarni zasilanych z baterii solarnych ujęte w dokumentacji technicznej branży elektroenergetycznej w osiedlu Garbarskim nie jest przedmiotem zamówienia i nie będzie realizowana, c) dokumentacja techniczna dla osiedli Cmentarna i Chopina znajduje się w jednym opracowaniu dla branży drogowej na „przebudowę dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych w osiedlach: Cmentarna – Szaniawskiego i Chopina w Lubartowie wraz z budową parkingów, ciągów pieszych”, dla branży elektroenergetycznej „Przebudowa i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych kolidujących z przebudową dróg” dla branży telekomunikacyjnej „Przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej TPSA kolidującej z przebudową dróg” i znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ. d) dokumentacja techniczna na „przebudowę dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych w osiedlach: Cmentarna – Szaniawskiego i Chopina w Lubartowie wraz z budową parkingów, ciągów pieszych” w osiedlu Szopena będzie realizowana jedynie w zakresie odcinka wzdłuż budynku przy ul. Lipowa 6A na to osiedle, a także dla branży elektroenergetycznej w jego obrębie, i znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ. Przedmiar robót branży drogowej uwzględnia pełen zakres robót do wykonania na tym odcinku, zaś w branży elektroenergetycznej i teletechnicznej opracowany jest łącznie z osiedlem Cmentarna oraz niewykonywanym odcinku drogi przy ul. Lipowa 8. e) projekt budowlany zamienny wraz z kompletem dokumentacji technicznej branży drogowej oraz elektroenergetycznej na „przebudowę dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych w osiedlach: Cmentarna – Szaniawskiego i Chopina w Lubartowie wraz z budową parkingów, ciągów pieszych” dotyczy jedynie osiedla Cmentarna i wprowadza zmiany w stosunku do projektu budowlanego w zakresie nowo projektowanej drogi dojazdowej służącej pojazdom uprzywilejowanym, przebudowy istniejącej drogi dojazdowej, budowy nowych dróg pożarowych, budowy nowych parkingów wraz z jezdniami manewrowymi, remontu nawierzchni placu postojowego, utwardzenia nawierzchni przy drogach pożarowych, remontu istniejących nawierzchni chodników oraz wykonaniu nowych chodników wewnątrz osiedla. Ponadto zmiany objęte niniejszym projektem dotyczą rozszerzenia zakresu przebudowy istniejących chodników wewnątrz osiedla. W ramach niniejszego projektu zamiennego zaprojektowano również kosze na śmieci i ławki parkowe oraz ich lokalizację; Ponadto w branży elektroenergetycznej wymianę oraz zamiana lokalizacji istniejącego stanowiska słupowego nN w miejsce nie kolidujące z drogą i znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ . f) przebudowa dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych w osiedlu Cmentarna jest częściowo zrealizowana w zakresie branży drogowej przebudowanych odcinków chodników wzdłuż i dojść do budynków ul.: Lipowa 1A, Słowackiego 3A, Słowackiego 3B w Lubartowie i nie stanowi przedmiotu zamówienia, jak na załączonym rysunku nr 12 do niniejszej SIWZ, 2.2. w branży drogowej • Os. Garbarskie - poszerzenie wraz ze wzmocnieniem istniejącej konstrukcji nawierzchni dróg pożarowych, - budowę i przebudowę parkingów dla samochodów osobowych, - budowę i przebudowę jezdni manewrowych obsługujących dojazd do parkingów dla samochodów osobowych, - budowę i przebudowę chodników, - roboty wykończeniowe związane z odtworzeniem terenów zielonych, - karczowanie drzew i krzaków, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. • Os. Szopena - poszerzenie wraz ze wzmocnieniem istniejącej konstrukcji nawierzchni dróg pożarowych, - budowę i przebudowę parkingów dla samochodów osobowych, - budowę i przebudowę jezdni manewrowych obsługujących dojazd do parkingów dla samochodów osobowych, - budowę i przebudowę chodników, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku, - roboty wykończeniowe związane z odtworzeniem terenów zielonych, - karczowanie drzew i krzaków, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. • Os. Cmentarna - zmiana nawierzchni drogi pożarowej z asfaltowej na nawierzchnię z kostki brukowej, - zmianę nawierzchni istniejącego placu i parkingu przy drodze pożarowej na nawierzchnię z płyt ażurowych, - wykonanie drogi dojazdowej przeznaczonej do ruchu wyłącznie dla pojazdów uprzywilejowanych, od drogi powiatowej nr 1528L – ul. Lipowa. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, - przebudowę istniejącej drogi asfaltowej stanowiącą drogę dojazdową w technologii kostki brukowej, - budowę dróg pożarowych o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę parkingów wraz z jezdniami manewrowymi, - remont nawierzchni placu postojowego przy budynku Słowackiego 3B - utwardzenie terenu płytami ażurowymi przy drogach pożarowych, - remont istniejących nawierzchni chodników oraz wykonanie nowych chodników wewnątrz osiedla Ponadto: - rozbiórkę chodnika z betonowej kostki brukowej wzdłuż projektowanej drogi dojazdowej, - rozbiórkę istniejących obrzeży, - rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych, - rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, - ustawienie nowych obrzeży betonowych, - ustawienie nowych fazowanych krawężników betonowych, - ustawienie nowych prostokątnych krawężników betonowych, - przebudowę istniejącej drogi asfaltowej o oznaczeniu stanowiącą drogę dojazdową w technologii kostki brukowej, - regulację wysokościową istniejącej nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, - wykonanie konstrukcji nowych chodników przy drogach pożarowych o oznaczeniach przy nowych parkingach, - wymianę ścieku korytkowego przy budynku Lipowa 1A, - rozbiórkę i przesunięcie istniejących wpustów deszczowych, - regulację wysokościową istniejących włazów i zaworów infrastruktury technicznej, - usunięcie drzew kolidujących z przyjętymi rozwiązaniami projektowymi, - ustawienie znaków pionowych, - karczowanie drzew i krzaków, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. - roboty wykończeniowe związane z odtworzeniem terenów zielonych oraz wykonanie terenów zielonych w miejscu rozbiórki istniejącej nawierzchni wzdłuż drogi dojazdowej i jezdni manewrowych przy projektowanych parkingach. 2.3. w branży elektroenergetycznej - usunięcie kolizji bądź zabezpieczenia istniejącej sieci, - przebudowa oświetlenia (własność PGE Dystrybucja), - przestawienie latarni, 2.4. w branży telekomunikacyjnej - usunięcie kolizji bądź zabezpieczenia istniejącej sieci 2.5. Rozszerzenie i uściślenie zakresu robót całości przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca zobowiązuje się do zlecenia doświadczonemu ornitologowi inwentaryzacji przyrodniczej w zakresie występowania ptaków gatunków chronionych. Uzyskania przez Wykonawcę w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych zezwoleń wydanych przez właściwe organy w sprawach Ochrony Środowiska w celu zapewnienia danemu gatunkowi zastępczych miejsc lęgowych, a w przypadku wystąpienia gatunków chronionych zawieszenie odpowiednich budek lęgowych lub podjęcia innych właściwych działań, b) inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót, c)Wykonawca zobowiązany jest skoordynować prace związane z przebudową dróg wewnętrznych w osiedlu Garbarskim z pracami Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Lubartowie polegającymi na przebudowie sieci cieplnych tj. wymianie rur stalowych w technologii tradycyjnej na rury preizolowane, d) ze względu na równorzędne wykonywanie prac drogowych na osiedlach Garbarski i Szopena należy je skoordynować w wykonawcą tych robót, e) przed przystąpieniem do robót branży drogowej należy dokonać przebudowy sieci elektroenergetycznej oraz przebudowy i zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej, 3. Kierownik budowy branży drogowej będzie pełnił funkcję koordynatora nad kierownikiem branży elektrycznej i telekomunikacyjnej. Kierownicy poszczególnych branż odpowiedzialni będą za roboty w swojej branży. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2 Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określona w punkcie 4.1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 5. Szczegółowy zakres robót do wykonania znajduje się w projektach budowlanych, wykonawczych, budowlano – wykonawczych, projekcie budowlanym zamiennym na osiedle Cmentarna, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, rysunkach wykonanych robót na osiedlu Cmentarna i szczegółowym opisie zawartym w niniejszej SIWZ w której zostały doprecyzowane i dopisane dodatkowe roboty w szczególności w pkt. III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. Przedmiary robót, projekty budowlane, wykonawcze, budowlano – wykonawcze, projekt budowlany zamienny na osiedle Cmentarna, rysunki wykonanych robót na osiedlu Cmentarna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowią załącznik nr 9, 10, 11, 12 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, nawet jeśli nie zostały uwzględnione lub załączone do SIWZ, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę robót należy opracować w oparciu o SIWZ i załączone dokumenty oraz wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. Uwaga !!! Część załączonych przedmiarów robót uwzględnia zakres robót już wykonanych oraz zakres robót nie podlegających wykonaniu co należy uwzględnić przy określeniu ceny i załączonym kosztorysie ofertowym. Wykonawca ponadto, w ramach wynagrodzenia ofertowego, uzyska niezbędne pozwolenia na zrealizowanie przedmiotu zamówienia m.in. zgodę na zajęcie pasa drogowego oraz poniesie wszelkie opłaty z tym związane. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, technologie, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Zezwolenie projektanta na zastosowanie innych materiałów i technologii niż wykazane, zawarte jest w dokumentacji. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny:  winny spełniać funkcje jakiej mają służyć,  nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m – cy. Oferta z nie wypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45230000-8
45233222-1
45223300-9
45231000-5
45232300-5
45232200-4
45112330-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ 5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4 do SIWZ, potwierdzonych dołączonymi referencjami. 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę – zał. nr 5 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia – zał. nr 6 do SIWZ, 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 do SIWZ. 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia. 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec Wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł. 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359, z późn. zm.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie: "Wadium na przebudowę dróg wewnętrznych poprzez ich dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych wraz z budową parkingów, ciągów pieszych w osiedlach: Garbarskie, Szopena, Cmentarna w Lubartowie, znak sprawy NTI/R-02/2018”. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wraz z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95,00
Udzielona gwarancja na roboty 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI