Przebudowa dróg wewnętrznych i remont parkingu na terenie Miasta i Gminy Lipsko

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych i remont parkingu na terenie Miasta i Gminy Lipsko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipsko
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-30
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Lipsko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082055
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa dróg wewnętrznych i remont parkingu na terenie Miasta i Gminy Lipsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto i Gmina Lipsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 670223340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜1 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: ˜Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜(48)3780048

1.5.8.) Numer faksu: ˜(48) 3780175

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜umig@lipsko.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.lipsko.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa dróg wewnętrznych i remont parkingu na terenie Miasta i Gminy Lipsko

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-328f3b75-ccfa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000086/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa dróg wewnętrznych i remont parkingu na terenie Miasta i Gminy Lipsko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜www.pzp.lipsko.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜www.pzp.lipsko.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej:1) zapośrednictwemPlatformy zamówień publicznych pod adresem: pzp.lipsko.eu., (składanie ofert,wyjaśnieniatreści SWZ, zmiana treści SWZ, zmiana terminu składania i otwarcia ofert )2) drogąelektroniczną podadresem: radoslaw.winiarczyk@lipsko.eu Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiającypodaje następującewymagania techniczne i organizacyjne związane z korzystaniem z Platformyzamówień publicznych:1)Stały dostęp do sieci internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszejniż 512 kb/s,2) Komputerklasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram,procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac OSx10.4, Linux, lubich nowsze wersje,3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnejwersji obsługującaTLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,4) Włączona obsługa JavaScript,5)Zainstalowany programAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,6) Podłączonywbudowany do komputeraczytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatuużywanego przez użytkownika lubaplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw.Podpis chmurowy),7) Dopuszczalneformaty danych tj. plików do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip,.docx, .xls,.xlsx,.rar,.7zip,.jpg,.jpeg,.png,.txt,.tiff,.xsades, .sig oraz inne formaty dokumentów zwyjątkiem plikówwykonywalnych8) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plikzałączony przezUżytkownika na Platformie zamówień publicznych i zapisany, widoczny jest wsystemie, jakozaszyfrowany – format kodowania UTF 8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jestdopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert9) Oznaczenieczasu odbiorudanych przez Platformę zamówień publicznych stanowi datę oraz dokładny czas (dd mmrrrr hh:mm:ss)generowany wg platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiemczasu UTC.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestBurmistrz Miasta i Gminy Lipsko, ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko, tel. /0-48/ 37-80-048 fax. /0-48/ 37-80-175;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować podadresem e-mail: info@lipsko.eu3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie podstawowym oraz w celu archiwizacji.4) odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜RGS.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przebudowa ulicy przy stadionie w Lipsku o długości odcinka 204 mb.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych - roboty pomiarowe, - rozebranie krawężników betonowych - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych b) ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 z oporem na ławie betonowej.c) podbudowy- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni niebitumicznych- wykonanie wykopów pod jezdnię (poszerzenie) o gr. 35cm szer 0.80 m- wykonanie warstwy odcinającej z piasku średnia grubość 10 cm (poszerzenia nawierzchni drogi)- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 25 cm (poszerzenie nawierzchni drogi)- Wyrównanie istniejącej podbudowy - nawierzchni betonowej (bloczki) mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową AC 16P standard II. Mieszanka mineralno-bitumiczna asfaltowa, sposób wbudowania mechaniczny średnio 50 kg/m2- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną mechaniczne w ilości 0,5 kg/m2d) warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cme) warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 3 cmf) robót wykończeniowych- wykonanie oznakowania pionowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Poręba o długości odcinka 228 mb.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych - roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym dł.228 mb- karczowanie drzew (ścinanie drzew i karczowanie pni mechaniczne) o śr. 10-15 cm bez utrudnieńb) podbudowy- mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni niebitumicznych- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym (mieszanka sortowana (0-31,5), grubość warstwy ponad 10 cm śr.gr 15 cm- skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową (istniejącej nawierzchni)c) warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cmd) warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 4 cme) robót wykończeniowych- uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym dolomitowym śr. grubości 8 cm- wykonanie oznakowania pionowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 281w msc. Walentynów o długości odcinka 234 mbZakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych - roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym dł.234 mbb) podbudowy- mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni niebitumicznych- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym (mieszanka sortowana (0-31,5), grubość warstwy ponad 10 cm śr.gr 15 cm- skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową (istniejącej nawierzchni)c) warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cmd) warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 4 cme) robót wykończeniowych- uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym dolomitowym śr. grubości 8 cm- wykonanie oznakowania pionowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Remont parkingu przy ul. 1 Maja i Śniadeckiego w LipskuZakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych - roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej,b) nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową x2- nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 4 cm- nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm – 895 m2c) roboty wykończeniowe i towarzyszące- regulacja pionowa studni kanalizacyjnych z włazami,- regulacja pionowych studzienek kanalizacyjnych kratek ściekowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofertna zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) dla części I - Przebudowa ulicy przy stadionie w Lipsku o długości odcinka 204 mb- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 120 000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem należytego wykonania.b) dla części II - Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Poręba o długości odcinka 228 mb- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem remont, budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 80 000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem należytego wykonania.c) dla części III - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 281w msc. Walentynów o długości odcinka 234 mb- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem remont, budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 80 000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem należytego wykonania.d) dla części IV - Remont parkingu przy ul. 1 Maja i Śniadeckiego w Lipsku- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem remont, budowę lub przebudowę drogi, parkingu o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 40 000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem należytego wykonania.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem na kwotę wynikającą z sumy wartości robót budowlanych wymaganej dla każdego z zadań (np. w przypadku gdy wykonawca chce złożyć oferty na 4 części to musi się wykazać doświadczeniem o wartości min. 320 000,00 zł brutto), przy czym ilość robót budowlanych składających się na wymaganą wartość nie może być większa (może być mniejsza) niż 4. d) dla wszystkich części - dysponuje osobą/ami, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi legitymująca się uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie wydanymi na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych objętych niniejszym zamówieniem, posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w branży drogowej liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. Osoba o której mowa powyżej powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1944 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi do ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzieleniezamówienia:1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie do innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 7 do SWZ.2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu:1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ.2)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;2) zobowiązanie i oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 i 7 SWZ (jeżeli dotyczy); 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy):- pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;- pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne).4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy).5) kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonająposzczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.4. Oświadczenia idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesieniezabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜W trakcie realizacji postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem że, zmianyte będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będziez okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zakreszmian określony w Załączniku nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜pzp.lipsko.eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

˜Zamawiający wskazuje, iż do negocjacji ofert zaprosi 3 wykonawców którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i które zawierają najniższe ceny spośród cen wszystkich ofert złożonych w niniejszym postępowaniu. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, jest mniejsza niż 3, Zamawiający kontynuuje postępowanie.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lipsko: NA DOSTAWĘ STOŁU OPERACYJNEGO NA SALĘ CIĘĆ
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lipsko: Zakup z dostawą mięsa i wędlin w II półroczu 2021 roku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dróg powiatowych polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI