III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy pzp. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1b. ustawy pzp. które zostały określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz potwierdzone w treści niniejszej siwz .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
6.2.3.Warunek w zakresie Sytuacja ekonomiczna lub finansowa zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: a) dla zadania częściowego nr 1 na kwotę nie niższą niż; 400 000,00 PLN. b) dla zadania częściowego nr 2 na kwotę nie niższą niż; 100 000,00 PLN. c) dla zadania częściowego nr 3 na kwotę nie niższą niż; 250 000,00 PLN. Oferent składający ofertę na dwie lub trzy części wykaże że zdolność finansową; sumując wartość środków określonych dla tych części na które składa ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia załączone do oferty, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2.3. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy pzp Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Informacje dodatkowe
6.3. Waluta. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NPB, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed wszczęciem postępowania.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
6.2.1. Zdolność techniczna i zawodowa Warunek w zakresie zdolności technicznej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje; Dla zadnia częściowego nr 1 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadająca posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Dla zadnia częściowego nr 2 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadająca posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Dla zadnia częściowego nr 3 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadająca posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Oferent składający ofertę na dwie lub trzy części wykaże że dysponuje; 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadająca posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy prawo budowlane, oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017, poz. 1332 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 65); które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie objętym umową; Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2014 r., poz. 1946 t.j.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków w postepowaniu, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy pzp Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
6.2.2. Warunek w zakresie doświadczenia wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub odbudowie : a) dla zadania częściowego nr 1 – drogi leśnej o nawierzchni tłuczniowej na powierzchni min. 3500 m2. b) dla zadania częściowego nr 2 - drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 200 m2. c) dla zadania częściowego nr 3 - drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 500 m2. Oferent składający ofertę na dwie lub trzy części wykaże że; wykonał roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub odbudowie ; drogi leśnej o nawierzchni tłuczniowej na powierzchni min. 3500 m2. oraz drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 200 m2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków w postepowaniu,, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2.2.a) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy pzp Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
10.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujące dokumenty: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 10.2. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postepowaniu wraz z ofertą składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. 10.2.1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.2.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1. 1) pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) pkt 2-4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10.3.1. Dokumenty, o których mowa w pkt.10.3. pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 10.3 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 10.3.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 10.3.1. stosuje się. 10.3.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10.3.4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 10.1 pkt. 1, składa dokument, o którym mowa w pkt. 10.3 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 10.3.1 zdanie pierwsze stosuje się. 10.3.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9.1 W celu spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej, opisanego w pkt. 6.2.1. SIWZ Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy: 9.1.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 9.1.2 W celu spełnienia warunku w zakresie doświadczenia, opisanego w pkt. 6.2.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 9.2 W celu spełnienia warunku w zakresie sytuacji finansowej, opisanej w pkt. 6.2.3. SIWZ Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
14.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1 – 20 000,00 zł, Dla zadania częściowego nr 2 – 4 000,00 zł, Dla zadania częściowego nr 3 – 10 000,00 zł, 14.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.03.2018 r do godz. 11.00 14.3. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PEKAO S.A. I Oddz. W Lubaczowie nr: 93 1240 2584 1111 0000 3944 5436; w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). f) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniach (oryginał) musi zostać złożone w Kasie Zamawiającego (pokój nr 111, pierwsze piętro) ponadto musi : obejmować cały okres związania ofertą, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium do zapłaty żądanej kwoty do wysokości nie przekraczającej sumy gwarancyjnej stanowiącej kwotę wadium, zgodnie z warunkami przetargu. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 14.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy pzp. 14.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp , oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.10. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena (koszt) |
60,00 |
Okres gwarancji równy z okresem rękojmi; (minimum 60 miesięcy, maksymalnie 96 miesięcy) |
20,00 |
% kary umownej Zamawiającego |
10,00 |
% kary umownej Wykonawcy |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: a) potrzeby wprowadzenia zmian w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, wywołanej zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, a także zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymi podobnymi okolicznościami; b) potrzeby wprowadzenia zmian w miejscu i sposobie wykonania robót budowlanych, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych lub innymi podobnymi okolicznościami; c) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: - zmianami wynikającymi ze zmian przepisów prawa, norm, standardów, wiedzy technicznej, - wystąpieniem robót dodatkowych mających wpływ na termin realizacji zamówienia podstawowego; - okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej, d) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług (VAT) b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę: c) zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy czym w sytuacjach opisanych w ust. 2 lit. b i c Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia i przedstawić stosowne dokumenty. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian niestanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian niestanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki / protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-14, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
15.3. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia. 15.4. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. 15.5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 22.1. W danym postępowaniu wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wymagane w wysokości 10 % wartości umowy brutto. 22.2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi w leśnictwie Młodów nr inw. 220/1968 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót, 1. Nawierzchnia km 0+000,00 -1+225,00 i km 1+295,00 ÷ 1+575,00 10 cm – warstwa górna nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie 20 cm – warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/62 stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa odsączająca z piasku km 1+225,00 ÷ 1+295,00 15 cm – warstwa górna nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych 10 cm – warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa odsączająca z piasku wykonana na szerokości korony drogi Pobocza Dla km 0+000,00 ÷ 1+575,00 drogi przyjęto pobocze o szerokości 0,75 m. Lokalnie np. przy przepustach pobocza mogą być szersze. Pobocza ziemne o spadkach poprzecznych 6%. 2. Mijanki, składy na drewno W celu umożliwienia wyminięcia się pojazdów dokumentacja techniczna uwzględnia wykonanie mijanek w ilości 4 szt. zintegrowanych ze zjazdami lub samodzielnych. Szerokość mijanki 2,50 m (szerokość jezdni wraz z mijanką 6,0 m), długość 23,0 m bez skosów, długość skosu wjazdowego i wyjazdowego po 17,5 m, spadek poprzeczny zgodny z jezdnią. Dla mijanek w km 0+195,97 str. L; km 0+319,07 str. L; 0+633,50 str. L i 0+951,96 str. L zaprojektowano konstrukcję nawierzchni: 10 cm – warstwa górna nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie 20 cm – warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/62 stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa odsączająca z piasku Wg zalecenia Inwestora w dokumentacji technicznej w km 1+245,00 ÷ 1+275 str. L uwzględniono wykonanie składu na drewno o wymiarach 30 x 10 m. Dla składu na drewno zaprojektowano konstrukcję nawierzchni: 15 cm – warstwa górna nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych 10 cm – warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa odsączająca z piasku wykonana na szerokości korony drogi Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni drogi leśnej odbywa się powierzchniowo wykorzystując odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne jezdni do obustronnych rowów przydrożnych mających wraz z projektowanymi przepustami pod koroną drogi stanowić sprawny system odwodnienia drogi. Zaprojektowano rowy trapezowe przy szerokości dna 0,4 m, nachyleniu skarpy wewnętrznej 1:1,5, a skarpy zewnętrznej 1:1. Zaprojektowano następujące przepusty z rur PEHD pod koroną drogi: Km 0+245,40 – przepust z rur ø100 długości 10,0 m Km 0+716,00 – przepust z rur ø60 długości 9,0 m Km 1+148,60 – przepust z rur ø80 długości 9,0 m Km 1+453,90 – przepust z rur ø80 długości 8,0 m Zaprojektowano również odmulenie lub wykonanie rowu odprowadzającego wodę z przepustów na długości jak w zestawieniu przepustów. Istniejące rowy zostaną odmulone i odkrzaczone, wykonane nowe rowy w miejscach gdzie brakuje zgodnie z profilem podłużnym. W km 0+374 projektuje się rów odprowadzający wodę z rowu lewego poza obszar drogi na długości 150,0 m. 3. Zjazdy Na zjazdach publicznych i indywidualnych w km 0+273,00 str. P, km 0+300,00 str. L, km 0+476,00 str. P, km 0+512,00 str. P, km 0+760,00 str. P, km 0+828,00 str. L i km 0+929,00 str. L zaprojektowano konstrukcję nawierzchni: 10 cm – warstwa górna nawierzchni z kruszywa łamanego 4/31,5 stabilizowanego mechanicznie 20 cm – warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/62 stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa odsączająca z piasku Na zjazdach publicznych w km 1+241,00 str. P i nawrotce w km 1+276,75 str. L zaprojektowano konstrukcję nawierzchni: 15 cm – warstwa górna nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych 10 cm – warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa odsączająca z piasku wykonana na szerokości korony drogi Zastosowano włączenie się zjazdów do drogi łukami o promieniach 8 ÷ 11 m. Szerokość zjazdu wynosi 3,5 m. Zaprojektowano utwardzenie zjazdu na długości 20 - 30 m od krawędzi drogi. Roboty ziemne Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zdjąć humus. Objętości robót ziemnych obliczono na podstawie przekrojów poprzecznych w miejscach charakterystycznych ale nie rzadziej jak co 25,0 m. Grunty nie przydatne do wbudowania na miejscu należy przeznaczyć do wywozu. Grunty przydatne do wbudowania należy wykorzystać na miejscu a brakującą objętość gruntów do wbudowania należy dowieźć. 4. Oznakowanie drogi, Projektuje się w km 0+050,00 str. L ustawić znak ostrzegawczy A-7 „ustąp pierwszeństwa”. Na czas prowadzenia robót należy oznakować i zabezpieczyć teren zgodnie z obowiązującymi przepisami drogowymi. 5. W treści załączników do SIWZ w miejscach gdzie występuje opis „….warstwa górna nawierzchni z kruszywa łamanego 4/31,5….” winno być „….warstwa górna nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5….” 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych. UWAGA; W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót a projektem obowiązują zapisy zawarte w projekcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45111200-0, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (koszt) |
60,00 |
Okres gwarancji równy z okresem rękojmi; (minimum 60 miesięcy, maksymalnie 96 miesięcy) |
20,00 |
% kary umownej Wykonawcy |
10,00 |
% kary umownej Zamawiającego |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:3.12. Miejsce realizacji: Województwo Podkarpackie, powiat lubaczowski, gmina Lubaczów, Nadleśnictwo Lubaczów, leśnictwo Młodów, na działkach ewidencyjnych o nr. 990, 1003/3, 994/1, 994/2, 995/1, 995/2 Krowica Hołodowska,
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 242/49 w leśnictwie Młodów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi nr 242/49, będzie polegała na budowie 7 szt. mijanek w km 2+660, 2+960, 3+124, 3+534, 3+880, 4+060, 4+390. Projektowana konstrukcja nawierzchni mijanek : - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm , - w-wa podbudowy górnej z mieszanki tłuczniowej 0-31,5 grubość w-wy 15 cm, - w-wa podbudowy dolnej z mieszanki tłuczniowej 0-63 grubość w-wy 15 cm, - geowłóknina , - w-wa odsączająca z piasku 25 cm, Pobocza Pobocza ziemne szerokości 1,0 m projektuje się na całym odcinku przy mijance . Powierzchnię pobocza należy wyprofilować nadając jej spadek poprzeczny 6 % w stronę rowu . Niweleta mijanek Niweletę mijanki zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącej nawierzchni drogi oraz istniejącego terenu . Spadek nawierzchni istniejącej jezdni jednostronny . Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych. UWAGA; W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacja techniczną, obowiązują zapisy zawarte w dokumentacji technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45111200-0, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (koszt) |
60,00 |
Okres gwarancji równy z okresem rękojmi; (minimum 60 miesięcy, maksymalnie 96 miesięcy) |
20,00 |
% kary umownej Wykonawcy |
10,00 |
% kary umownej Zamawiającego |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:3.9. Miejsce realizacji: Województwo Podkarpackie, powiat lubaczowski, gmina Lubaczów, Nadleśnictwo Lubaczów, leśnictwo Młodów, Działka ewidencyjna nr 1381 i 1385 obręb Krowica Hołodowska, Działka ewidencyjna nr 85, 86, 87, 89 i 90 obręb Sieniawka
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 242/54 w leśnictwie Polanka i Werchrata |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi nr 242/54, będzie polegała na budowie 17 szt. mijanek w km 0+249, 0+450, 0+670, 1+080, 1+565, 1+700, 1+895, 2+450, 2+950, 3+270, 3+425, 3+600, 3+917, 4+079, 4+325, 4+595, 4+885. Projektowana konstrukcja nawierzchni mijanek : - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm , - w-wa podbudowy górnej z mieszanki tłuczniowej 0-31,5 grubość w-wy 15 cm, - w-wa podbudowy dolnej z mieszanki tłuczniowej 0-63 grubość w-wy 15 cm, - geowłóknina , - w-wa odsączająca z piasku 25 cm, Pobocza Pobocza ziemne szerokości 1,0 m projektuje się na całym odcinku przy mijance . Powierzchnię pobocza należy wyprofilować nadając jej spadek poprzeczny 6 % w stronę rowu . Niweleta mijanek Niweletę mijanki zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącej nawierzchni drogi oraz istniejącego terenu . Spadek nawierzchni istniejącej jezdni jednostronny . Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych. 2. Budowa miejsc postojowych na 6 stanowisk dla samochodów osobowych przy leśniczówce w Werchracie. Projektowana konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna beton asfaltowy 5 cm, - w-wa nawierzchni z mieszanki tłuczniowej 15 cm, - w-wa podbudowy dolnej z mieszanki tłuczniowej 15 cm, - geowłóknina , - istniejące podłoże gruntowe piaszczyste UWAGA; W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacja techniczną, obowiązują zapisy zawarte w dokumentacji technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45111200-0, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (koszt) |
60,00 |
Okres gwarancji równy z okresem rękojmi; (minimum 60 miesięcy, maksymalnie 96 miesięcy) |
20,00 |
% kary umownej Wykonawcy |
10,00 |
% kary umownej Zamawiającego |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:3.9. Miejsce realizacji: Województwo Podkarpackie, powiat lubaczowski, gmina Horyniec Zdrój, Nadleśnictwo Lubaczów, leśnictwo Polanka, Werchrata , Działka ewidencyjna nr 174, 175/1, 176, 195, 196, 197, obręb Stare Brusno, Działka ewidencyjna nr 165/4, 738 , 739 , 740/1, 741/1, 738, 742 obręb Werchrata