Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w miejscowościach: Objazda, Przewłoka, Wodnica polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0598152401
1.5.8.) Numer faksu: 0598144257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg w miejscowościach: Objazda, Przewłoka, Wodnica polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e4509f-a283-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000982/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa polegająca na zmianie powierzchni na betonową dróg gminnych (droga Wodnica, Lędowo, Przewłoka, Objazda, Machowinko, Wytowno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.ustka.ug.gov.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, zzastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowegoodwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych wpostaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminiekorzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania naePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubcyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentówstworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adrespoczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 9 swz.6. Dane postępowania można wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.7. Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.07.2021.MA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: ul. Polna w m. Objazda”Zadanie polega na:- rozebraniu nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,0m i długości łącznie 70 m wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki,- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 30 cm i szerkości 3,0m na długości łącznie 315 m,- wykonaniu koryta poboczy o głębokości 15 cm i szerkości 2x0,75m na długości łącznie 315 m,- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjnenawierzchni na szerokości 4,5 m na długości łącznie 315 m,- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 315 m,- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 315 m,- pielęgnacji nawierzchni,- wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywałamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy kruszywa po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 75 cm na długości łącznie 315 m.- wykonaniu regulacji pionowej armatury kanalizacyjnej.Cechy stwardniałego betonu:Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm igłębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.
4.2.5.) Wartość części: 164364,93 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%. Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów wkryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%. Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów wkryteriach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: odcinek ul. Dębowej w m. Przewłoka”Zadanie polega na:- rozebraniu istniającej nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o powierzchni 180 m2,- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 30 cm i szerkości 3,0m na długości łącznie 100 m,- wykonaniu koryta poboczy o głębokości 15 cm i szerkości 2x0,75m na długości łącznie 100 m,- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjnenawierzchni na szerokości 4,5 m na długości łącznie 100 m,- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 100 m,- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 100 m,- pielęgnacji nawierzchni,- wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywałamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy kruszywa po zagęszczeniu 10 cmna szerokości 75 cm na długości łącznie 100 m.- wykonaniu nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej o powierzchni 31,5 m2 z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm napodbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zgęszczeniu 15 cm,- wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych w korycie głębokości 30cm z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanegomechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm o powierzchni 180 m2 (płyty z rozbiórki)- wykonaniu regulacji pionowej armatury wodno - kanalizacyjnej.Cechy stwardniałego betonu:Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm i głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.
4.2.5.) Wartość części: 83646,14 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%. Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów wkryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%. Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów wkryteriach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: droga w kierunku posesji 34 – 37 w m. Wodnica”Zadanie polega na:- rozebraniu istniającej nawierzchni z płyt betonowych pełnych o powierzchni 180 m2,- rozebraniu istniającej nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o powierzchni 30 m2,- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 30 cm i szerkości 3,0m na długości łącznie 80 m,- wykonaniu koryta poboczy o głębokości 15 cm i szerkości 0,75m na długości łącznie 210 m,- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjnenawierzchni jezdni i poboczy na szerokości 4,5 m i długości 80 m oraz na szerokości 0,75 m i długości 50 m,- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 80 m,- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 80 m,- pielęgnacji nawierzchni,- wykonaniu jednostronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy kruszywa po zagęszczeniu 10 cmna szerokości 75 cm na długości łącznie 80 m.- wykonaniu ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych na ławie betonowej z oporem o długości 130 mb,- wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych pełnych w korycie głębokości 30cm z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku o powierzchni 144 m2 (płyty zrozbiórki)- wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych w korycie głębokości 30cm z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku o powierzchni 24 m2 (płyty zrozbiórki)- wykonaniu regulacji pionowej armatury wodociągowej,- wykonaniu konserwacji rowu melioracyjnego na długości 100 mb.Cechy stwardniałego betonu:Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm igłębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.
4.2.5.) Wartość części: 78032,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%. Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów wkryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 16 SWZ.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%. Kryteriumnr 2 – okres gwarancji – 40%.Następnie punkty zostaną zsumowane. P = C + GZa Ofertęnajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczna ilość punktów zobu kryteriów. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów wkryteriach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4