Przebudowa dróg w Gminie Wyśmierzyce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg w Gminie Wyśmierzyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWyśmierzyce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyGMINA WYŚMIERZYCE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00407177
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Wyśmierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48)6157003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Wyśmierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37615ccb-511d-4963-aa40-fd4e2571373e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018841/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg w Gminie Wyśmierzyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37615ccb-511d-4963-aa40-fd4e2571373e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treścizapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawiewymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treściwiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogąskorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwemPlatformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
umwysmierzyce@wysmierzyce.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że spełnia wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROA.271.03.04.2024.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań w ramach inwestycji „Przebudowa dróg w Gminie Wyśmierzyce”:

Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej 110619W:
W ramach zadania planowana jest przebudowa istniejącej drogi gminnej nr 110619W, działka o nr ew. 1106 obręb Kostrzyn, o długości ok. 24,23 mb o jednej jezdni głównej i dwóch pasach ruchu ½ (uzupełnienie nawierzchni po wykonaniu przepustu). Droga do wykonania o jezdni bitumicznej (nawierzchnia twarda) szerokości 4,50 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m utwardzonymi kruszywem łamanym.
Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z AC 11 s – 4 cm,
- warstwa wiążąca z AC 16 W – 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 -20 cm,
- warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C1,5/2 – 15 cm

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 10.1 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna,
- Załącznik nr 10.2 – Opis,
- Załącznik nr 10.3 – Orientacja (Załącznik graficzny),
- Załącznik nr 10.4 – Plan (załącznik graficzny),
-Załącznik nr 10.5 – Przekrój (załącznik graficzny),
- Załącznik nr 10.6 – Przedmiar robót


Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej 110602W w miejscowości Jabłonna:
W ramach zadania planowana jest przebudowa istniejącej drogi gminnej 110602W, na działce o nr ew. 57 obręb Jabłonna, długości ok. 281 m o jednej jezdni głównej i jednym pasie ruchu 1/1. Droga do wykonania o jezdni bitumicznej (nawierzchnia twarda) szerokości 4,00 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m utwardzonymi kruszywem łamanym.
Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z AC 11 s – 4 cm,
- warstwa wiążąca z AC 16 W – 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 -20 cm,
- warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C1,5/2 – 15 cm

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 11.1 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna,
- Załącznik nr 11.2 – Opis,
- Załącznik nr 11.3 – Orientacja (Załącznik graficzny),
- Załącznik nr 11.4 – Plan (załącznik graficzny),
-Załącznik nr 11.5 – Przekrój (załącznik graficzny),
- Załącznik nr 11.6 – Przedmiar robót

Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej 110608W Brodek-Zacharzów:
W ramach zadania planowana jest przebudowa istniejącej drogi gminnej 110608W, na działce o nr ew.128 obręb Romanów, długości ok. 439,02 m o jednej jezdni głównej i jednym pasie ruchu 1/1. Droga do wykonania o jezdni bitumicznej (nawierzchnia twarda) szerokości 4,00 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m utwardzonymi kruszywem łamanym.
Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z AC 11 s – 4 cm,
- warstwa wiążąca z AC 16 W – 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 -20 cm,
- warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C1,5/2 – 15 cm

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 12.1 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna,
- Załącznik nr 12.2 – Opis,
- Załącznik nr 12.3 – Orientacja (Załącznik graficzny),
- Załącznik nr 12.4 – Plan (załącznik graficzny),
-Załącznik nr 12.5 – Przekrój (załącznik graficzny),
- Załącznik nr 12.6 – Przedmiar robót

Zadanie nr 4: Przebudowa drogi gminnej 110619W w miejscowości Kostrzyn ze względu na budowę chodnika:
W ramach zadania planowane jest wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości standardowej 2,3 m, lokalnie zawężony do szerokości nie mniejszej niż 1,0m. Przebudowane zostaną istniejące zjazdy (wszystkie zjazdy są zjazdami zwykłymi). Chodnik ten obramowany zostanie krawężnikami betonowym wystającym 15x30x100 cm od strony jezdni oraz wtopionym 15x22x100 cm na długości zjazdów i przejściach dla pieszych.
Konstrukcja nawierzchni chodników:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej – 8 cm.,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm.,
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 – 15 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C1,5/2 – 10 cm.

Konstrukcja zjazdów:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej – 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm,
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 – 20 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C1,5/2 – 15 cm.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 13.1 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna,
- Załącznik nr 13.2 – Opis,
- Załącznik nr 13.3 – Orientacja (Załącznik graficzny),
- Załącznik nr 13.4 – Plan (załącznik graficzny),
-Załącznik nr 13.5 – Przekrój (załącznik graficzny),
- Załącznik nr 13.6 – Przekrój podłużny,
- Załącznik nr 13.7 – Przedmiar robót.

Zadanie nr 5: Przebudowa drogi gminnej 110604W w miejscowości Witaszyn:
W ramach zadania planowana jest przebudowa istniejącej drogi gminnej 110604W, nr ew. działki 549 obręb Witaszyn o długości ok. 778 m o jednej jezdni głównej i dwóch pasach ruchu 1/ 2. Droga do wykonania o jezdni bitumicznej (nawierzchnia twarda) szerokości 4,50 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m utwardzonymi kruszywem łamanym.
Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z AC 11 s – 4 cm,
- warstwa wiążąca z AC 16 W – 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 -20 cm,
- warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C1,5/2 – 15 cm

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 14.1 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna,
- Załącznik nr 14.2 – Opis,
- Załącznik nr 14.3 – Orientacja (Załącznik graficzny),
- Załącznik nr 14.4 – Plan (załącznik graficzny),
-Załącznik nr 14.5 – Przekrój (załącznik graficzny),
- Załącznik nr 14.6 – Przedmiar robót.

Zadanie nr 6: Przebudowa drogi gminnej w Wyśmierzycach dz. nr ew. 811/1
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- realizacji robót budowlanych dla planowanej inwestycji, tj. przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni o szerokości 4,5m, z obustronnymi poboczami o szerokości 0,5m każde, wzmocnionych kruszywem łamanym o gr 10 cm. Wykonanie powierzchniowego systemu odwodnienia pasa drogowego.
Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 15.1 – PFU - Przebudowa drogi gminnej w Wyśmierzycach dz. nr ew. 811/1,
- Załącznik nr 15.2 – Przedmiar robót - Przebudowa drogi gminnej w Wyśmierzycach dz. nr ew. 811/1

Zadanie nr 7: Przebudowa drogi gminnej, ul. Sosnowej w Wyśmierzycach – dz.ew. nr 3423/4
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- realizacji robót budowlanych dla planowanej inwestycji, tj.
• przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni i zjazdów, z zachowaniem ich dotychczasowych szerokości;
• określenie grupy nośności podłoża i w razie potrzeby wykonanie jego wzmocnienia;
• wykonanie konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
• wykonanie odwodnienia terenu poprzez zamontowanie 2 sz. studni betonowych i żelbetonowych w gotowym wykopie o średnicy 1200 mm i głębokości 2 m,
• wykonanie ścieków z płyt betonowych ażurowych 60x40x10 ułożonych na podsypce piaskowej z wypełnieniem wolnych przestrzeni grysem kamiennym 4/8,
• wykonanie rurociągów kanalizacji grawitacyjnej z rur ze ścianką profilowaną PVC-U, PP I PE łączonych kielichowo – rury długości 3 m, o średnicy 150/160mm,
• wykonanie 2 szt. studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500m z osadnikiem bez syfonu,
• w przypadku stwierdzenia kolizji, zabezpieczenie lub przebudowę sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej i elektroenergetycznej w pasie drogowym, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi;
• ocenę konieczności budowy kanału technologicznego i w razie stwierdzenia zasadności wykonać go o parametrach minimalnych;
• oznakowanie docelowe całego odcinka drogi.
Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 16.1 – PFU - Przebudowa drogi gminnej ul. Sosnowej w Wyśmierzycach – dz. ew. 3423/4
- Załącznik nr 16.2 - Uproszczony przedmiar robót - Przebudowa drogi gminnej, ul. Sosnowej w Wyśmierzycach – dz.ew. nr 3423 4

Zadanie nr 8: Przebudowa drogi gminnej 110617W Grzmiąca – Górki – dz. ew. nr 435
W ramach zadania planowana jest przebudowa istniejącej drogi gminnej 110617W Grzmiąca-Górki, na działce nr 435 obręb Grzmiąca o długości ok. 1150 mb. Droga do wykonania o jezdni bitumicznej (nawierzchnia twarda) szerokości 5 m z poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m utwardzonymi kruszywem łamanym. Wzdłuż jezdni zostanie wykonany jednostronny chodnik o szerokości całkowitej 2,3m, lokalnie zawężony do minimum 1,5m.
Konstrukcja jezdni:
- warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC – 4 cm,
- warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC – 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 – 25 cm,
- warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej z cementem C3/4 – 15 cm.

Konstrukcja nawierzchni chodników:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej – 8 cm.,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm.,
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 – 15 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C1,5/2 – 10 cm.

Konstrukcja zjazdów:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru grafitowego– 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm,
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 – 20 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C1,5/2 – 15 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien wykazać, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej lub betonowej lub mineralno-bitumicznej o łącznej wartości minimum 3 000 000,00 zł, poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

b) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególności – posiadających wymagane uprawnienia i certyfikaty, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), tzn.:
 zapewni jedną osobę – projektanta w specjalności drogowej lub projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej — posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania konstrukcji obiektu lub kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu (zgodnie z obowiązującymi przepisami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane,
 zapewni jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp; (Na podstawie art. 127 ust. 1 pkt 1 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków).
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP oraz w zakresie określonym w art. 108 ust. I pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo — w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 9;;
5) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - załącznik nr 9;.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł; słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczy w Białobrzegach Oddział Wyśmierzyce 33 9117 0000 0100 2802 2000 0140. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – „Przebudowa dróg w Gminie Wyśmierzyce”.
6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego.
7. Wadium podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może zostać wniesione przez jednego z tych podmiotów.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą;
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5 % ceny brutto wskazanej w §3 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.
3. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
nie później niż w terminie 35 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej.
4. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.
5. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone, zgodnie z postanowieniami § 5. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich - Tłuszcz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: woj. mazowieckie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI