IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik numer 9a i 9b do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-22, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w Gminie Skoczów, z podziałem na 2 części: Część 1: Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej, Część 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak – Szatkowskiej. 2. CZĘŚĆ 1: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, sieci gazowej i sieci elektroenergetycznej, przebudową jezdni drogi wewnętrznej w zakresie budowy chodnika, opaski i miejsc postojowych, przebudową ul. Menniczej w zakresie przebudowy jezdni, remontu chodników i opasek (bezpieczników), przebudową ul. Polnej w zakresie przebudowy jezdni i chodników, remontu chodników i opasek (bezpieczników), przebudową ul. Szkolnej w zakresie przebudowy jezdni, remontu chodników i opasek (bezpieczników) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej” , zgodnie z dokumentacją projektową: 1) projektem budowlanym „Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej” (branża: drogowa, sanitarna: sieć gazowa, wodociągowa ,elektroenergetyczna), opracowanmy od października 2018r. do marca 2019r. zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 517 z dnia 12.04.2019 r., 2) przedmiarami robót, 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych., które stanowią załącznik do SIWZ. 2.2. Zakres zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, sieci gazowej i sieci elektroenergetycznej, przebudową jezdni, budową chodnika, opaski i miejsc postojowych, remontem chodników i opasek (bezpieczników) na następujących odcinkach: 1) A – B ul. Szkolna od ul. Mickiewicza do ul. Menniczej -133,70 m, 2) B – C ul. Szkolna od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej - 67,37 m, 3) D – E ul. Polna od ul. Mickiewicza do ul. Menniczej - 138,52 m, 4) F – G ul. Mennicza od ul. Szkolnej do parku im. E. Biszorskiego – 72,28m, 5) H – I ul. Mennicza odcinek do ul. Ustrońskiej - 69,57 m, 6) Szerokość jezdni - 3,00 - 5,00 m, 7) Ilość miejsc postojowych - 8 szt, 8) Wymiary miejsc postojowych - 2,5 x 5,0 m. 2.3. Przewidywany zakres robót: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni, 2) roboty ziemne, 3) zabezpieczenie infrastruktury, 4) rozbiórka sieci kanalizacji deszczowej, 5) rozbiórka sieci wodociągowej 6) rozbiórka sieci gazowej 7) rozbiórka sieci elektroenergetycznej napowietrznej, 8) rozbiórka sieci elektroenergetycznej kablowej, 9) rozbiórka słupa elektroenergetycznego, 10) budowa sieci kanalizacji deszczowej, 11) budowa wpustów jezdnych i czołowo-bocznych wraz z przykanalikami, 12) budowa studni kanalizacji deszczowej, 13) przebudowa sieci wodociągowej, 14) przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej, 15) przebudowa słupów elektroenergetycznych 16) przebudowa sieci elektroenergetycznej kablowej, 17) przebudowa sieci gazowej, 18) wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, opasek (bezpieczników), zjazdów, miejsc postojowych, 19) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, opasek (bezpieczników), zjazdów, miejsc postojowych, 20) wykonanie warstwy podbudowy, 21) wykonanie docelowej organizacji ruchu, 22) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 23 października 2018r. o Funduszu Dróg Samorządowych. 23) Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniem planu sytuacyjnego i planu nawierzchni dla zadania inwestycyjnego „Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej” znak B-NR.5183.767.2018.PK z dnia 02.11.2018 na prowadzenie robót budowlanych na obszarze leżącym na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta Skoczowa wpisanego do rejestru zabytków pod pozycją nr A-389/81. 2.4. Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na podstawie zatwierdzonej listy, o której mowa w art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wraz z całym materiałem zawartym w dokumentacji projektowej, siwz, STWOiR oraz przedmiarach robót. 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zawartych w dokumentacji projektowej i SIWZ niezależnie czy były ujęte w przedmiarze robót. 5. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. 9. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wskazane w przedmiarze robót) na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45111200-0, 45231220-3, 45231300-8, 45233000-9, 45233120-6, 77314100-5, 34922100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
10,00 |
Doświadczenie kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej na obszarze leżącym na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak – Szatkowskiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w Gminie Skoczów, z podziałem na 2 części: Część 1: Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej, Część 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak – Szatkowskiej. 2. CZĘŚĆ 2: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z wymianą sieci kanalizacji deszczowej, budową sieci wodociągowej, remontem sieci gazowej; przebudową jezdni drogi, remontem chodników, przebudową skrzyżowań z drogami gminnymi, przebudową zjazdów indywidualnych i publicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak - Szatkowskiej”, zgodnie z dokumentacją projektową: 1) projektem budowlanym „Przebudowa wraz z remontem drogi gminnej ul. Kossak – Szatkowskiej w Skoczowie, opracowanym w marcu 2019r. do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust.5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 12.04.2019 r., nie wniosło sprzeciwu, 2) projektem budowlanym „Remont drogi gminnej ul. Groszówka w Skoczowie”, opracowany w czerwcu 2019r. do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust.5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 08.07.2019 r., nie wniosło sprzeciwu, 3) projektem budowlanym „Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Kossak – Szatkowskiej, ul. Żebroka, ul. Wspólna, ul. Groszówka w Skoczowie, opracowanym w maju 2019r., do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 12.09.2019 r., nie wniosło sprzeciwu, 4) przedmiarami robót, 5) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. 2.2. Zakres I zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej; przebudową sieci wodociągowej; zabezpieczenie sieci podziemnych rurami ochronnymi, przebudową jezdni, remont chodników, utwardzenie poboczy przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych na odcinku od skrzyżowania ul. Kossak - Szatkowskiej z ul. Objazdowej do skrzyżowania z ul. Jana Żebroka: 1) długość odcinka przeznaczonego do przebudowy - 958,51 m, 2) Szerokość jezdni - 5,50 m, 3) Pobocza utwardzone kruszywem kamiennym- 2 x 0,75 m, 4) Szerokość remontowanego chodnika dla pieszych - 1,50m, 5) Klasa drogi – L, 6) Kategoria ruchu - KR3, 7) Sieć kanalizacji deszczowej od Ø315 do Ø 500 - 1231,00m. 2.3. Zakres II zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej; przebudową sieci wodociągowej; zabezpieczenie sieci podziemnych rurami ochronnymi, przebudową jezdni, remont chodników, utwardzenie poboczy przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych ul. Groszówka na odcinku od skrzyżowania z ul. Kossak - Szatkowskiej do Al. Jana Pawła II: 1) długość odcinka przeznaczonego do przebudowy - 70,17 m, 2) Szerokość jezdni - 3,50 m, 3) Szerokość jezdni wraz z mijanką - 5,00 m, 4) Pobocza utwardzone kruszywem kamiennym - 2 x 0,75 m, 5) Klasa drogi – D, 6) Kategoria ruchu - KR2, 7) Sieć kanalizacji deszczowej Ø 400 -21,50 m. 2.4. Przewidywany zakres robót: 1) Przebudowa jezdni poprzez ujednolicenie szerokości do 5,50 m + poszerzenia na łukach, 2) Wykonanie nowej konstrukcji oraz nawierzchni jezdni, 3) Wykonanie poboczy z kruszywa po obu stronach jezdni szer. 2x0,75m, 4) Wykonanie nowych krawężników drogowych wzdłuż całego odcinka drogi, 5) Remont istniejących chodników poprzez wymianę ich konstrukcji oraz nawierzchni, 6) Przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, 7) Wymiana istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej wraz z wymianą studni oraz studni rewizyjnych, 8) Przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, 9) Remont placu na skrzyżowaniu ulic Zofii Kossak – Szatkowskiej z ulicą Wspólną, 10) Wykonanie progu zwalniającego jako elementu ograniczającego prędkość oraz poprawiającego bezpieczeństwo, 11) Montaż oprawy oświetleniowej doświetlającej przejście dla pieszych, 12) Zabezpieczenie sieci kolidujących z projektowaną inwestycją, 13) Montaż urządzenia sygnalizacyjnego do wskazywania prędkości rzeczywistej zasilanego solarnie, 14) wykonanie docelowej organizacji ruchu, 15) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 23 października 2018r. o Funduszu Dróg Samorządowych – dotyczy zakresu I. 2.5. Prace budowlane będą prowadzone na odcinku drogi zlokalizowanej w całości w strefie częściowej ochrony konserwatorskiej „B”. Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Bielsku – Białej uzgodnił pozytywnie planowane przedsięwzięcie pismem znak B-AR.5183.11.2019.JM z dnia 14.02.2019r. 2.6. Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na podstawie zatwierdzonej listy, o której mowa w art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych – dotyczy zakresu I. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wraz z całym materiałem zawartym w dokumentacji projektowej, siwz, STWOiR oraz przedmiarach robót. 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zawartych w dokumentacji projektowej i SIWZ niezależnie czy były ujęte w przedmiarze robót. 5. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. 9. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wskazane w przedmiarze robót) na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45113000-2, 45100000-8, 45246000-3, 45243600-8, 45111200-0, 45223500-1, 45232130-2, 45320000-6, 45233140-2, 45233200-1, 45233280-5, 45233144-0, 45232200-4, 45232300-5, 45231220-3, 45111240-2, 45233000-9, 45233221-4, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
10,00 |
Doświadczenie kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: