Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBudzyń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-02
  • ZamawiającyGMINA BUDZYŃ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-15
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00398693
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d648b25c-53ad-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ul. Drążki w m. Budzyń

1.1.10 Przebudowa ul. Rolnej w m. Budzyń

1.1.22 Przebudowa drogi w m. Kąkolewice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d648b25c-53ad-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 684898,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi w m. Kąkolewice, od km. 0+002,0 do km. 0+133,2 na części działek o nr 15, 76 i 78 obręb - Kąkolewice, jednostka ewidencyjna – Budzyń - obszar wiejski.

Stan istniejący:
• teren zabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – 3,0 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 0,5 do 1,0 m.
Na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana.
W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 3,0 m i na dług. 131,2 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej na skrzyżowaniu i mijankach mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 8 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na trzech zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem0/31,5 mm), na szerokości po 0,5 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców.

Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 3,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2
• długość drogi – 131,2 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 3,0 m,
• szerokość jezdni – przekrój na łuku poziomym R(1) 4,1 m,
• spadek poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym oraz na łukach poziomych (dwustronny),
• szerokość pobocza – 0,5 m.
• projektuje się wykonanie przebudowy trzech zjazdów do przyległych posesji o konstrukcji podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70, warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (długość po osi – od 1,0 do 16,1 m, szerokość – od 3,0 do 6,3 m, połączenie jezdni z zjazdami będzie wyokrąglone łukami o wielkości R = od 1,0 do 3,0 m, spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni, spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni).
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Oznakowanie pionowe:
Do ustawienia na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 201541P są nw. znaki pionowe:
- w odległości 15,0 m przed wjazdem na drogę gminną 201541P, dla lewego kierunku ruchu znak pionowy A-7,
- przy wjeździe w przebudowywaną drogę wewnętrzną z drogi gminnej 201541P, dla prawego kierunku ruchu umieścić należy znak pionowy D-4a.
W/w znaki pionowe będą zamontowane na dwóch słupkach o dług. po 3,6 m.
Znaki umieścić należy w odległości 0,5 metra od krawędzi jezdni, na wysokości 2,0 metra licząc do dolnej krawędzi znaku.
Tarcze znaków wykonane muszą być z blachy ocynkowanej grubości min. 1,5 mm, z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie, z profilami usztywniająco – mocującymi.
Wielkość znaków - grupa znaków średnia (S). Stosowane słupki do znaków wykonać z rur stalowych o Ø od 60 mm do 70 mm. Znaki na słupkach montowane muszą być w sposób zapewniających ich stabilność.

Po wykonaniu robót należy wykonać odtworzenie i pielęgnację przyległych zieleńców do nowo wbudowanej nawierzchni zjazdu w 0+088,7 wraz z humusowaniem i obsianiem trawą w miejscach ich zniszczenia.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczna,
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.5.) Wartość części: 81227,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi ul. Drążki, w m. Budzyń,
od km. 0+000,0 do km. 0+372,0 na części działki o nr 1202/1, obręb - Budzyń, jednostka ewidencyjna – Budzyń – miasto.

Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – 3,5 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
Na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 3,5 m i na dług. 372,0 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• ułożenie warstwy mrozoochronnej z piasku o grub. 15 cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30,
o grub. 22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej)
o łącznej grub. 9 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców.

Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 3,5 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
• długość drogi – 372,0 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 3,5 m,
• spadek poprzeczny jezdni – 2 % (dwustronny),
• szerokość pobocza – 1,0 m,
• wykonanie przebudowy czterech zjazdów do przyległych pól lub posesji o konstrukcji podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70, warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (długość po osi – 3,0 m, szerokość – 4,0 m, połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie łuków o wielkości 3,0 m, spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni, spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni)
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Oznakowanie pionowe:
Po wykonaniu umocnienia jezdni na przebudowywanym odcinku drogi, dla lewego kierunku ruchu, w km. 0+100,0 należy ustawić komp. znaków pionowych A-30 z tabliczką o treści „Zmiana nawierzchni”. Zastosowany znak pionowy musi mieć lico wykonane z folii odblaskowej min. II generacji. Znak umieścić należy po prawej stronie drogi w odległości 0,5 metra od krawędzi jezdni, na wysokości 2,0 metra licząc do dolnej krawędzi znaku.
Tarcza znaku wykonana musi być z blachy ocynkowanej grubości min. 1,5 mm, z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie, z profilami usztywniająco – mocującymi.
Wielkość znaków - grupa znaków średnia (S).
W/w znak pionowy będzie zamontowany na słupku o dług. 4,1 m.
Zastosowany słupek do znaku wykonać z rury stalowej o Ø od 60 mm do 70 mm.
Znak na słupku zamontowany musi być w sposób zapewniający jego stabilność.

Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów wraz z redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową pasa drogowego.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacja techniczna
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.5.) Wartość części: 353181 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi ul. Rolnej w m. Budzyń,
od km. 0+001,8 do km. 0+373,6 na części działek nr 24/1, 72/2, 74, 77, 78, 79/1 i 88/1,
obręb - Budzyń, jednostka ewidencyjna – Budzyń.

Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – od 3,9 do 4,4 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
Na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta
poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 3,5 m i o dług. 371,8 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 10 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych o łącznej grubości
9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na sześciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną
o łącznej grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców.

Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 3,5 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
• długość drogi – 373,6 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 3,5 m,
• spadki poprzeczny jezdni – 2 %,
• szerokość pobocza – 1,0 m,
• projektuje się wykonanie przebudowy sześciu zjazdów do przyległych pól i posesji o konstrukcji podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70, warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (długość po osi – 2,5 m, szerokość – 4,0 m, połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m, spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni, spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni)
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Oznakowanie pionowe:
Po wykonaniu umocnienia ul. Rolnej należy na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 201515P ustawić należy nowy znak pionowy A-7. Znak ten umieścić należy na słupku o dług. 3,6 m w odległ. 15 m od skrzyżowania. Zastosowany znak pionowy musi mieć lico wykonane z folii odblaskowej min. I generacji lub wyższej. Znak umieścić odpowiednio po prawej stronie drogi w odległości od 0,5 do 2,0 metra od krawędzi jezdni, na wysokości 2,2 metra licząc do dolnej krawędzi znaku.
Tarcza znaku wykonana musi być z blachy ocynkowanej grubości min. 1,5 mm, z podwójnie zagiętą krawędziąna całym obwodzie, z profilami usztywniająco – mocującymi.
Wielkość znaku - grupa znaków średnia (S).
Stosowane słupki do znaków wykonać z rur stalowych o Ø od 60 mm do 70 mm.
Znaki na słupkach montowane muszą być w sposób zapewniających ich stabilność.

Na poprzecznym połączeniu początkowego odcinka przebudowywanej drogi w km. 1+001,8 musi być wykona wcinka wzdłuż krawędzi jezdni drogi gminnej nr 201515P. Wcinka polegać ma na wykonaniu frezowania profilującego na dług. 14,0 m o szerok. 0,3 m i o śred. grub. 4 cm pod ułożenie bitumicznej warstwy ścieralnej. Materiał z frezowania należy wbudować w przyległe pobocze drogi.
Powierzchnia nawierzchni jezdni do frezowania wynosi 4,2 m2.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacja techniczna
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.5.) Wartość części: 250498,7 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
- na część nr 1: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
- na część nr 2: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
- na część nr 3: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
UWAGA! WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE LUB WIĘCEJ CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ: 300.000,00 ZŁ (TRZYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 2)

2) zdolności technicznej lub zawodowej: tj.:
a) doświadczenie:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane , z których każda polegała na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA KILKA CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKÓW JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 2)

Uwaga:
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.

b) dysponują lub będą dysponować:
- kierownikiem budowy/robót (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Osoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy w trakcie realizacji zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będzie zmuszony do zmiany kierownika budowy musi zapewnić udział osoby, o wiedzy i doświadczeniu odpowiadającym warunkom określonym w niniejszym SWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 5)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm. ).
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
(wg załącznika nr 7),
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5)
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 3.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich dokonania zawarto w Projekcie umowy –
odpowiednio załącznik Nr 6.1, nr 6.2, nr 6.3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI