Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBudzyń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyGMINA BUDZYŃ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00011537
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b89e779-79a1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002788/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej Nr 201521P w m. Sokołowo Budzyńskie - etap II

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Nr 201526P w m. Nowe Brzeźno - etap III

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 201535P w m. Dziewoklucz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.budzyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.budzyn.pl; http://bip.budzyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Budzyń (Platformie ZETO PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z Platformy ZETO PZP” oraz „Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla Wykonawcy”.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZETO PZP tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji z wyjątkiem Internet Explorer; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).7. Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP.8. Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 201521P w m. Sokołowo Budzyńskie - etap IIPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 201521P - od km 0+990,00 do km 1+988,70, o długości odcinka 998,70 m z przebudową zjazdów na działki i odtworzeniem rowów przydrożnych– roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego, na terenie części działek o numerach ewidencyjnych 413 i 170 położonych w obrębie ewidencyjnym Sokołowo Budzyńskie.Stan Istniejący: Obecnie jezdnie drogi gminnej ma nawierzchnię gruntową miejscami ulepszoną tłuczniem o szerokości 4,10 – 4,50 m, nawierzchnia jest zniszczona po długoletniej eksploatacji.Szerokość korony drogi 6,00 – 8,00 m a pasa drogowego 7,70 - 13,50 m. Zjazdy na przyległe działkio nawierzchni gruntowej. Odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych doistniejących, zamulonych rowów i na przyległy teren.Dane wyjściowe przebudowy drogi:- klasa drogi (ulicy) – D; Vp=30 km/h; KR 1;jezdnia:- jedna jezdnia jeden pas ruchu: dopuszcza się szerokość min. - 3,50 (5,00 mijanka) m,- pochylenie podłużne ≤ 10%,- pochylenie poprzeczne – 2%,- łuki kołowe R ≥ 150,0 m, dopuszcza się 20,0 (wyj. 12,0) m,- proste przejściowe – 15,00 m,- promień prawoskrętów r ≥ 6,0 m,- pobocze – min. 0,75 m,- spadek pop. pobocza – 6-8%.zjazdy:- szerokość jezdni min. 3,0 m,- przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem min. 3,00 m,- pochylenie podłużne – max. 5%.Konstrukcje nawierzchni:Nawierzchnia jezdni na podłożu gruntowym ulepszonym:• 15 cm – wyrównanie profilu – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,• 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70,• 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,Zjazdy bitumiczne:• 10 cm – warstwa odcinająca – piasek,• 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,• 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70,• 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,Planowane ogólne zakresy prac:1. Jezdnie wykonanie nawierzchni o konstrukcji jak wyżej szerokości – 4,00 m z poszerzeniem na łukach poziomych. Na mijankach szerokość jezdni 5,00 m.2. Pobocza - wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 1,00 m o nawierzchni gruntowejulepszonej.3. Zjazdy należy wykonać umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego.4. Roboty ziemne -z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków do rowów przydrożnych, oraz na wykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na uzupełnienie w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Ewentualnynadmiar ziemi wywieźć na odkład.Po wykonaniu robot ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98.5. Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - nawierzchnia zostanie odwodniona powierzchniowopoprzez takie wyprofilowanie jej przekroju poprzecznego i podłużnego, który spowoduje ich odprowadzenie do oczyszczonych rowów przydrożnych lub na przyległy teren.6. Zieleń -w celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanych elementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych i skarpach rowów. Do zabudowania górnych warstw zieleńców należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc projektowanych zjazdów i wykonanych rowów. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą.7. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome - planuje się oznakować znakami A-1 i A-2 zakręt w km 1+480,90.8. Zabezpieczenie ruchu - na istniejącym przepuście planuje się ustawienie stalowych barier ochronnych U-14a (N1W4A).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 201526P w m. Nowe Brzeźno - etap IIIPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją trzeciego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201526P w miejscowości Nowe Brzeźno od km 1+840,00 do km 2+146,90 o długości 306,90 m z wykonaniem ścieżki rowerowej i zjazdów na działki wraz z odtworzeniem rowów przydrożnych - roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego.Stan Istniejący: Obecnie przebudowywana droga ma jezdnię o nawierzchni bitumicznej, szerokości 5,00 – 6,00 m. Szerokość korony 8,00– 10,00 m a szerokość pasa drogowego 11,00 - 13,00 m.Niweleta jezdni na poziomie przyległego terenu. Rowy przydrożne zamulone.Dane wyjściowe przebudowy drogi:klasa drogi –D; Vp=40 km/h; KR 1; - przekrój podstawowy jezdni 5,00 (2*2,50) m, - promień łuku poziomego 250 m, to spadek jak na prostej, - spadek poprzeczny nawierzchni 2%, - pobocze min. 0,75 m, - spadek poprzeczny poboczy 8%, - max pochylenie podłużne 10%, - promienie łuków wklęsłych i wypukłych 600 m.ścieżka rowerowa:- szerokość – 2,00,- pochylenie podłużne – ≤5% (wyj. do 15%),- pochylenie poprzeczne – 1% do 3%,zjazdy:- szerokość jezdni min. 3,0 m,- skosy 1:1 lub wyokrąglenia łukiem r=3,00 m,- pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi), na dalszym odcinku 15%.Przebieg drogi w planie - nie przewiduje sie się zmian w przebiegu drogi w planie.Przebieg drogi w przekroju podłużnym - w przekroju podłużnym droga przebiega po istniejącychspadkach podłużnych.Przekrój normalny - nawierzchnię drogi przewiduje się wykonywać według następującej technologii:Na istniejącej nawierzchni bitumicznej: 1 cm – skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem, 4÷8 cm – warstwa wyrównawczo-wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,ścieżka rowerowa: 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, 15 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych CNR, 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 5S 50/70,zjazdy bitumiczne: 22 cm – warstwa mrozoochronna – piasek, 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C 90/3, ze skropieniem asfaltem, 4 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,zjazdy z kostki betonowej: 22 cm – warstwa mrozoochronna – piasek 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanychC 90/3, 3 cm – podsypka piaskowo-cementowa, 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I,Przyjęto szerokość jezdni 5,00 m. Po prawej stronie przebudowywanej drogi przewiduje się wykonanie ścieżki rowerowej o szerokości 2,00 m. Rowy przydrożne należy odtworzyć (oczyścić) i wykarczować krzaki z odwozem gruntu i krzaków na składowisko. Pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur o średnicy 30 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przez brukowanie. Po wykonaniu nawierzchni należy wykonać uzupełnianie poboczy gruntem ulepszonym na szerokość 0,75 m, nadając im spadek 8% zgodnie ze spadkiem poprzecznym jezdni.Odwodnienie - za pomocą spadów poprzecznych i podłużnych na przyległy teren i do rowu przydrożnego.Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome - nie planuje się wprowadzenia zamian w istniejącym oznakowaniu jezdni, tylko ścieżka rowerowa zostanie oznakowana odpowiednimi znakami pionowymi i poziomymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 201535 w m. Dziewoklucz.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy drogi gminnej Nr 201535 w miejscowości Dziewoklucz od skrzyżowania z drogą gminną nr 201531P km 0+002,00 (krawędź jezdni) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1491P km 1+454,00 (krawędź jezdni) o długości 1 452,00 m.Stan Istniejący - tereny po których planuje się wykonanie drogi mają nawierzchnięw początkowym odcinku naturalną, gruntową (do km 0+470,00) a dalej tłuczniową o szerokości 3,50 – 5,30 m. Szerokość pasa drogowego 8,00 - 10,50 m.Dane wyjściowe przebudowy drogi: klasa drogi (ulicy) – D; Vp=30 km/h; KR 1;jezdnia:- jedna jezdnia, jeden pas ruchu min. 3,50 m,- imax. = 12%; imin. = 0,3%,- na skrzyżowaniu imax. = 3% na dł. 20,0 m,- Rmin. = 20,0 m (wyj. przy kącie ~90o – 12,00 m),- Rpion. = 300 m,- r = 6,0 m,- spadek poprzeczny – 2%,zjazdy:- szerokość jezdni min. 3,0 m,- przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem min. 3,00 m lub skosy 1:1,- pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi), na dalszym odcinku 15%.Konstrukcje nawierzchni:od km 0+002,00 do km 0+470,00, na poszerzeniach i na zjazdach: 20 cm – podbudowa – dwuwarstwowa mieszanka kruszyw niezwiązanych C 90/3, ze skropieniem asfaltem, 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,od km 0+470,00 do km 1+454,00 na istniejącej nawierzchni tłuczniowej: 10 cm – podbudowa – górna warstwa mieszanka kruszyw niezwiązanych C 90/3, ze skropieniem asfaltem, 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,zjazdy bitumiczne: 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70.Planowane ogólne zakresy prac:Jezdnie - szerokość jezdni 4,00 m (5,00 m obrębie skrzyżowań i na mijankach) z odpowiednim poszerzeniem na łukach poziomych. Po prawej stronie od km 0+952,20 do km 0+960,20 zostanie ustawiony betonowy krawężnik uliczny 15*30*100 cm wystający na ławie betonowej C16/20 zabezpieczający przepompownię ścieków.Zjazdy - umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego. Zjazdy na posesje, na pola i drogi wewnętrzne o nawierzchni bitumicznej szerokości 4,00 lub 5,00 m.Pobocza - po wykonaniu nawierzchni należy wykonać uzupełnianie poboczy gruntem ulepszonym z humusowaniem i obsianiem trawą na szerokość 0,75 m, nadając im spadek 8% zgodnie ze spadkiem poprzecznym jezdni.Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - za pomocą spadów poprzecznych i podłużnych na przyległy teren.Roboty ziemne - z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniemszeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na korekcie profilu podłużnego celem uzyskania spadków do oczyszczonego rowu oraz na wykonaniu koryta na poszerzeniach i pod projektowane zjazdy. Roboty ziemne to w większości wykopy, usunięcie ziemi roślinnej. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na uzupełnienie w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład. Po wykonaniu robot ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98.Zieleń - w celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanychelementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych, terenach za krawężnikiem i skarpach rowu i wykopów. Do zabudowania górnych warstw zieleńców należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc projektowanych robot ziemnych. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą.Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome –w związku z utwardzeniem nawierzchni jezdni zachodzi konieczność oznakowania powyższych elementów znakami pionowymi

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł, co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;4) zdolności technicznej lub zawodowej: tj. a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 robotybudowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości robót budowlanych minimum 400 000,00 zł brutto,co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy/robót posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegaćna potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotuudostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lubsytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. 6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą,który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego ( zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuudzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ).Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniudotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 7.Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: a) Dla części Nr 1 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł). b) Dala części Nr 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). c) Dala części Nr 3 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 19.04.2021 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz okoliczności i warunków dopuszczalnych zmian treści zawartej umowy określonych w rozdziale XVII SWZ, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w niżej wymienionych przypadkach:1) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie umowy w przypadku utrudnień spowodowanych stanem epidemii w kraju, które miały wpływ na: - dostęp do zakupu materiałów budowlanych, - transport materiałów,- ograniczony czas pracy pracowników,- przemieszczanie się ludzi i sprzętu,- wykonanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie.2) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może dopuścić wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej, w trakcie prowadzenia inwestycji w zakresie technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko, gdy proponowane przez Inżyniera lub Zamawiającego rozwiązanie jest lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt i nie prowadzi do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 5% należnego wynagrodzenia.3) Zamawiający dopuszcza inne zmiany postanowień umowy, takie jak: a) zmiany technologii wykonywania robót i/lub rodzaju materiałów, z których będą wykonane roboty budowlane, w przypadku w szczególności zaprzestania produkcji materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych albo właściwszych w zaistniałej sytuacji. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materiałów. Zmiana rodzaju materiałów i/lub technologii realizacji, jeśli nie powoduje zmiany wynagrodzenia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy,b) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, rezygnacja z planowanego podwykonawstwa, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,c) zmiana sposobu rozliczania umowy ( inne terminy rozliczania lub za inne części wykonanych robót ) lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek np. zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia,d) zmiana wynikająca z przejęcia zobowiązań przez Zamawiającego względem podwykonawców Wykonawcy.2. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto umowę, i którego ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 3. W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, ale nie więcej niż o 10%, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego.4. Jeżeli w toku realizacji przedmiotu umowy Strony ustalą wykonanie robót zamiennych, to roboty pierwotnie planowane zostaną wyłączone z zakresu podstawowego przedmiotu umowy na podstawie zakresu zmian określonych w protokołach konieczności oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, a w przypadku braku takich elementów rozliczeniowych, podstawą będą powszechnie stosowane katalogi KNR i ceny rynku lokalnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.budzyn.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-19

2021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecimy ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2. Termin do 31 maja w Turku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Budzyń: Przebudowa dróg w Gminie Budzyń
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Budzyń: Przebudowa dróg w Gminie Budzyń
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa z przebudową budynku biurowego polegająca na budowie windy zewnętrznej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI