Przebudowa dróg- ułożenie płyt typu PDTP na terenie Gminy Duszniki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg- ułożenie płyt typu PDTP na terenie Gminy Duszniki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDuszniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Duszniki
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-27
  • Numer ogłoszenia524196-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 524196-N-2018 z dnia 2018-02-27 r.

Gmina Duszniki: Przebudowa dróg- ułożenie płyt typu PDTP na terenie Gminy Duszniki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Duszniki, krajowy numer identyfikacyjny 63125836500000, ul. ul. Sportowa  1 , 64550   Duszniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2919075, 2919400, e-mail urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu, faks 612 919 131.
Adres strony internetowej (URL): www.duszniki.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.duszniki.eu - BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.duszniki.eu - BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - przez operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg- ułożenie płyt typu PDTP na terenie Gminy Duszniki
Numer referencyjny: RRG.271.1.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje : Część I – dwa zadania 1. Przebudowa ul. Kasztanowej w m. Niewierz Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 720 mb. Rozpoczyna się włączeniem w nawierzchnię bitumiczną, natomiast kończy się włączeniem do drogi powiatowej – ulica Długa. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami oraz pobocze o szer. 80 cm należy utwardzić kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 16cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr. 8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym. Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm, b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 3) zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 2. Przebudowa ul. Sportowej w m. Podrzewie Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 253 mb. Rozpoczyna się włączeniem w drogę powiatową (ulica Dusznicka), natomiast kończy się zjazdem w ulicę Makową. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami oraz pobocze o szer. 80 cm należy utwardzić kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 16cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr. 8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm, b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia w/w zadań określa dokumentacja wykonawcza oraz , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, STWOiR , SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego , ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Przewiduje się także, na zasadach określonych w Umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 2 niniejszego paragrafu. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 4. Zamawiający dopuszcza, na zasadach określonych w Umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 5. W przypadkach o którym mowa w pkt. 3 i 4 zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały – projektanta. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne (tzn. o zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 7. Strony ustalają, że udowodnienie równoważności w sytuacji, o którym mowa w pkt.6 następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 8. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu , koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej dwóch osób – pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy przewidzianych do wykonywania czynności polegających na realizacji robót budowlanych przy przebudowie drogi - wymagania do każdego zadania i części zamówienia. 10.Termin wykonania zamówienia : do 15 czerwca 2018 roku, z tym, że Wykonawca powinien wykonywać prace nie dłużej jak 2 m-ce na ulicy Kasztanowej i 1 m-c na ul. Sportowej w Podrzewiu. Część II – dwa zadania 1. Przebudowa ul. Topolowej w m. Sędzinko Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający ) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 335 mb. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami o szer. 80 cm należy utwardzić gruzem ceglano – betonowym lub kruszywem gr. 16 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Utwardzone pobocze stanowi istniejąca nawierzchnia drogi utwardzona gruzem ceglano – betonowym. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr.8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) ist. nawierzchnia z gruzu ceglano-betonowego 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 2. Przebudowa ul. Czereśniowa w m. Sędziny Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 341 mb. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami oraz pobocze o szer. 80 cm należy utwardzić kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 16cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr. 8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b)warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm, b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia w/w zadań określa dokumentacja wykonawcza oraz , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, STWOiR , SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego , ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Przewiduje się także, na zasadach określonych w Umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 2 niniejszego paragrafu. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 4. Zamawiający dopuszcza, na zasadach określonych w Umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 5. W przypadkach o którym mowa w pkt. 3 i 4 zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały – projektanta. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne (tzn. o zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 7. Strony ustalają, że udowodnienie równoważności w sytuacji, o którym mowa w pkt.6 następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 8. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu , koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej dwóch osób – pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy przewidzianych do wykonywania czynności polegających na realizacji robót budowlanych przy przebudowie drogi - wymagania do każdego zadania i części zamówienia. 10.Termin wykonania zamówienia : do 16 lipca 2018 roku, z tym, że Wykonawca powinien wykonywać prace nie dłużej jak 1 m-c na jednej drodze. Część III – dwa zadania 1. Przebudowa ul. Miodowa w m. Grzebienisko Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający ) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. .Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 332 mb. Rozpoczyna się włączeniem w drogę powiatową – ul. Szamotulska. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami o szer. 80 cm należy utwardzić gruzem ceglano – betonowym lub kruszywem gr. 16 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Utwardzone pobocze stanowi istniejąca nawierzchnia drogi utwardzona gruzem ceglano – betonowym. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr.8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym. Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5– kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) ist. nawierzchnia z gruzu ceglano – betonowego 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 2. Przebudowa drogi w m. Brzoza Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 184 mb. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami o szer. 80 cm należy utwardzić gruzem ceglano – betonowym lub kruszywem gr. 16 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Utwardzone pobocze stanowi istniejąca nawierzchnia drogi utwardzona gruzem ceglano – betonowym. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr.8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym. Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) ist. nawierzchnia z gruzu ceglano – betonowego 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia- dwóch zadań określa projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, STWOiR , SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego , ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Przewiduje się także, na zasadach określonych w Umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 2 niniejszego paragrafu. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 4. Zamawiający dopuszcza, na zasadach określonych w Umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 5. W przypadkach o którym mowa w pkt. 3 i 4 zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały – projektanta. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne (tzn. o jednakowych parametrach, bądź lepszych) niż wskazane. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 7. Strony ustalają, że udowodnienie równoważności w sytuacji, o którym mowa w pkt.6 następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 8. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu , koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej dwóch osób – pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy przewidzianych do wykonywania czynności polegających na realizacji robót budowlanych przy przebudowie drogi - wymagania do każdej części zamówienia i zadania. 10.Termin wykonania zamówienia : do 20 sierpnia 2018 roku, z tym, że Wykonawca powinien wykonywać prace nie dłużej jak 1 m-c na jednej drodze.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233220-7
45233150-5
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje zamówienie publiczne na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. Przebudowę dróg na terenie gminy Duszniki płytami drogowymi do 50 % wartości zamówienia. Udzielenie zamówienia zależne będzie od potrzeb i decyzji Zamawiającego, należytego wykonania zamówienia podstawowego oraz posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych na realizację zadania.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-20

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby poszczególne części były wykonane : Część I do 15.06.2018 r., część II do 16.07.2018 r., część III do 20.08.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: Część I a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg kostką brukową lub masą bitumiczną albo kruszywem lub gruzem betonowo-ceglanym o długości co najmniej 1000 mb o szer. 4-5 m lub o powierzchni co najmniej 4000 m kw ( dwa takie zadania lub może być jedno zadanie o długości 2000 mb ( 8000 m kw.) – Wykonawca opisze swoje doświadczenie na zał.nr 5 do SIWZ Część II a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg kostką brukową lub masą bitumiczną albo kruszywem lub gruzem betonowo-ceglanym o długości co najmniej 700 mb o szer. 4-5 m lub o powierzchni 2800 m kw. ( dwa takie zadania lub może być jedno zadanie o długości 1400 mb – 5600 m kw.) – Wykonawca opisze swoje doświadczenie na zał.nr 5 do SIWZ Część III a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg kostką brukową lub masą bitumiczną albo kruszywem lub gruzem betonowo-ceglanym o długości co najmniej 500 mb o szer. 4-5 m lub o powierzchni 2500 m kw (dwa takie zadania lub może być jedno zadanie o długości 1000 mb – 5000 m kw. ) – Wykonawca opisze swoje doświadczenie na zał.nr 5 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. 9. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa wskazanego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną określona w w/w warunkach. 11. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) w zakresie odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp . 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg wzoru zał.nr 6 do SIWZ 3) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)- wg wzoru zał.nr 6 do SIWZ 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – składane bez wezwania Zamawiającego , po otwarciu ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia , o których mowa w pkt .XIII.1. SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie żąda od Wykonawcy żadnych dokumentów . 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonej w pkt. X .1.3. SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty . Wykonawca składa wykaz wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, poza przypadkiem określonym w umowie. 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, to jest gdy: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie ; 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu Prawa zamówień publicznych 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Poza sytuacjami określonymi w ust. 2 przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany podwykonawców lub dalszych podwykonawców przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po akceptacji Zamawiającego – jeżeli zmiana taka nie wpłynie na warunki realizacji przedmiotu umowy. Zmiana może być dokonywana wielokrotnie na wniosek Wykonawcy. 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana może zostać dokonana w granicach zmiany wynikającej z przepisów. 3) w zakresie terminu realizacji zamówienia, terminu zapłaty wynagrodzenia lub harmonogramu rzeczowo - finansowego, gdy wystąpią ważne okoliczności niezależne od Wykonawcy skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia, o których mowa w § 2 ust. 2, w zakresie i przy zachowaniu wymagań określonych w § 2. 4) zmiany sposobu rozliczania umowy w zakresie zmiany wysokości lub terminu wypłaty wynagrodzenia i w konsekwencji wynagrodzenia końcowego (przy zachowaniu wysokości wynagrodzenia całkowitego) lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (w zakresie terminu płatności) na skutek powstania okoliczności, które nie były znane w momencie wszczynania postępowania lub wynikające ze zmian wprowadzonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 5) zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji technicznej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji technicznej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalający na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji lub lepszej jakości robót lub zwiększenia bezpieczeństwa 4. Strona umowy, która występuje z propozycją zmiany umowy w przypadkach określonych w § 1 ( roboty zaniechane, zamienne,dodatkowe ) oraz § 6 ust. 6, 7 niniejszej umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. W przypadku wniosku o zmianę wynagrodzenia, Strona wnioskująca zobowiązana jest przedstawić analizę, w jaki sposób zmiany wpływają na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Niewierzu i ul. Sportowej w Podrzewiu .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przebudowa ul. Kasztanowej w m. Niewierz Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 720 mb. Rozpoczyna się włączeniem w nawierzchnię bitumiczną, natomiast kończy się włączeniem do drogi powiatowej – ulica Długa. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami oraz pobocze o szer. 80 cm należy utwardzić kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 16cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr. 8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym. Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm, b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 3) zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 2. Przebudowa ul. Sportowej w m. Podrzewie Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 253 mb. Rozpoczyna się włączeniem w drogę powiatową (ulica Dusznicka), natomiast kończy się zjazdem w ulicę Makową. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami oraz pobocze o szer. 80 cm należy utwardzić kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 16cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr. 8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm, b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia w/w zadań określa dokumentacja wykonawcza oraz , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, STWOiR , SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego , ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Przewiduje się także, na zasadach określonych w Umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 2 niniejszego paragrafu. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 4. Zamawiający dopuszcza, na zasadach określonych w Umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 5. W przypadkach o którym mowa w pkt. 3 i 4 zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały – projektanta. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne (tzn. o zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 7. Strony ustalają, że udowodnienie równoważności w sytuacji, o którym mowa w pkt.6 następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 8. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu , koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej dwóch osób – pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy przewidzianych do wykonywania czynności polegających na realizacji robót budowlanych przy przebudowie drogi - wymagania do każdego zadania i części zamówienia. 10.Termin wykonania zamówienia : do 15 czerwca 2018 roku, z tym, że Wykonawca powinien wykonywać prace nie dłużej jak 2 m-ce na ulicy Kasztanowej i 1 m-c na ul. Sportowej w Podrzewiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233120-6, 45233150-5, 45233220-7, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ul. Topolowej w Sędzinku i ul. Czereśniowej w Sędzinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przebudowa ul. Topolowej w m. Sędzinko Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający ) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 335 mb. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami o szer. 80 cm należy utwardzić gruzem ceglano – betonowym lub kruszywem gr. 16 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Utwardzone pobocze stanowi istniejąca nawierzchnia drogi utwardzona gruzem ceglano – betonowym. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr.8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) ist. nawierzchnia z gruzu ceglano-betonowego 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 2. Przebudowa ul. Czereśniowa w m. Sędziny Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 341 mb. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami oraz pobocze o szer. 80 cm należy utwardzić kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 16cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr. 8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b)warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm, b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia w/w zadań określa dokumentacja wykonawcza oraz , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, STWOiR , SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego , ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Przewiduje się także, na zasadach określonych w Umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 2 niniejszego paragrafu. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 4. Zamawiający dopuszcza, na zasadach określonych w Umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 5. W przypadkach o którym mowa w pkt. 3 i 4 zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały – projektanta. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne (tzn. o zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 7. Strony ustalają, że udowodnienie równoważności w sytuacji, o którym mowa w pkt.6 następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 8. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu , koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej dwóch osób – pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy przewidzianych do wykonywania czynności polegających na realizacji robót budowlanych przy przebudowie drogi - wymagania do każdego zadania i części zamówienia. 10.Termin wykonania zamówienia : do 16 lipca 2018 roku, z tym, że Wykonawca powinien wykonywać prace nie dłużej jak 1 m-c na jednej drodze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233150-5, 45233120-6, 45233220-7, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa ul. Miodowej w Grzebienisku i drogi w Brzozie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przebudowa ul. Miodowa w m. Grzebienisko Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający ) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. .Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 332 mb. Rozpoczyna się włączeniem w drogę powiatową – ul. Szamotulska. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami o szer. 80 cm należy utwardzić gruzem ceglano – betonowym lub kruszywem gr. 16 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Utwardzone pobocze stanowi istniejąca nawierzchnia drogi utwardzona gruzem ceglano – betonowym. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr.8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym. Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5– kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) ist. nawierzchnia z gruzu ceglano – betonowego 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 2. Przebudowa drogi w m. Brzoza Inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie drogi śladowej z płyt betonowych PDTP (dostarcza Zamawiający) o wymiarach 120/80/16 (droga z dzieloną nawierzchnią) na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 184 mb. Wolną przestrzeń pomiędzy płytami o szer. 80 cm należy utwardzić gruzem ceglano – betonowym lub kruszywem gr. 16 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm. Utwardzone pobocze stanowi istniejąca nawierzchnia drogi utwardzona gruzem ceglano – betonowym. Na skrzyżowaniach jako wypełnienie należy zastosować kostkę brukową gr.8 cm koloru czerwonego na podbudowie betonowej gr. 20 cm, zgodnie z rysunkiem przekroju i szczegółami konstrukcyjnymi w projekcie wykonawczym. Parametry techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni jezdni: a) płyty betonowe typu PDTP gr. 16 cm (wypełnienie między płytami: nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 16 cm), b) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 2) pobocze utwardzone: a) ist. nawierzchnia z gruzu ceglano – betonowego 3) konstrukcja nawierzchni na skrzyżowaniach: a) warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm, na podsypce z kruszywa łamanego naturalnego 0/2 z cementem – gr. 3 cm, b) podbudowa zasadnicza z chudego betonu o Rm=6-9MPa gr. 20 cm, 4) konstrukcja na zjazdach indywidulanych: a) warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm. 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia- dwóch zadań określa projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, STWOiR , SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego , ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Przewiduje się także, na zasadach określonych w Umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 2 niniejszego paragrafu. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 4. Zamawiający dopuszcza, na zasadach określonych w Umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 5. W przypadkach o którym mowa w pkt. 3 i 4 zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały – projektanta. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne (tzn. o jednakowych parametrach, bądź lepszych) niż wskazane. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 7. Strony ustalają, że udowodnienie równoważności w sytuacji, o którym mowa w pkt.6 następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 8. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu , koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej dwóch osób – pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy przewidzianych do wykonywania czynności polegających na realizacji robót budowlanych przy przebudowie drogi - wymagania do każdej części zamówienia i zadania. 10.Termin wykonania zamówienia : do 20 sierpnia 2018 roku, z tym, że Wykonawca powinien wykonywać prace nie dłużej jak 1 m-c na jednej drodze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233120-6, 45233220-7, 45233150-5, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja ulicy Teatralnej w Gdańsku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Duszniki: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja ulicy Teatralnej w Gdańsku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI