Przebudowa dróg rolniczych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obiekt Wygiełdów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg rolniczych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlesno
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyPowiat Oleski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg rolniczych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532463350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pieloka 21

1.5.2.) Miejscowość: Olesno

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatoleski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatoleski.pl/9/strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg rolniczych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44be7753-16d9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000952/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego - obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Scalanie gruntów obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodniez art. 61 ust. 1 u.p.z.p., komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w
tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się
przyużyciu środków komunikacji elektronicznej.2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się za
pośrednictwem systemu teleinformatycznego, wskazanego w rozdziale drugim SWZ. Postępowanie
prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej
(dalej jako „platforma”) podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings3.Zaleca
się posiadanie konta użytkownika na Platformie w przypadku komunikacji z Zamawiającym
zapośrednictwemplatformy.4.Posiadanie konta na platformie oraz składanie ofert w postępowaniach
niewiąże się z żadnymi kosztami dla Wykonawców.5.Założenie lub posiadanie na platformie
konta użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę warunków
aktualnego„Regulaminuplatformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, udostępnionego
nastroniehttps://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin”.6.Wymagania techniczne
i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów
i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
„Regulaminieplatformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” dostępnym w zakładce
„Regulamin” oraz w instrukcjach dla Wykonawców dostępnych w zakładce „Instrukcje”
stronyhttps://platformazakupowa.pl.7.Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.8.W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania wymaga się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.9. Za
datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.10. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do
konkretnego Wykonawcy11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami
w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych
osobowych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie jest Starosta Oleski.2. Inspektorem ochrony danych w
Starostwie Powiatowym w Oleśnie jest Adam Łąka, tel. 343750629, adres email:iod@powiatoleski.pl.3.
Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.4. Dane osobowe będą przechowywane przez cały
czas trwania umowy.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa.6.Osobie, której dane dotyczą
przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich
usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego.7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich nie podanie może
uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
zdolności oferenta do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem oferenta z
postępowania lub odrzuceniem jego oferty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.272.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) przebudowa dróg rolniczych:
a) droga D-13 naw. bitumiczna szer. jezdni 3,0m dł. odcinka 539,18 mb
b) droga D-14 naw. bitumiczna szer. jezdni 3,0m dł. odcinka 160,47 mb
c) droga D-16 naw. bitumiczna szer. jezdni 4,0m dł. odcinka 151,25 mb
d) droga D-17 naw. bitumiczna szer. jezdni 4,0m dł. odcinka 1620,88 mb
e) droga D-19 naw. bitumiczna szer. jezdni 3,0m dł. odcinka 330,83 mb
f) droga D-22 naw. bitumiczna szer. jezdni 3,0m dł. odcinka 71,84 mb
g) droga D-28 naw. bitumiczna szer. jezdni 4,0m dł. odcinka 148,69 mb
h) droga D-29 naw. bitumiczna szer. jezdni 4,0m dł. odcinka 309,35 mb
i) droga D-7 naw. tłuczniowa szer. jezdni 3,0m dł. odcinka 1017,61 mb
j) droga D-8 naw. tłuczniowa szer. jezdni 3,0m dł. odcinka 153,12 mb
k) droga D-25 naw. tłuczniowa szer. jezdni 2,5m dł. odcinka 43,56 mb
l) droga D-24 naw. tłuczniowa szer. jezdni 2,5m dł. odcinka 163,12 mb
2) budowa drogi rolniczej:
droga rolnicza D-30 naw. tłuczniowa szer. jezdni 2,5m dł. odcinka 408,96 mb
3) sadzenie w pasie drogi rolniczej D-17 155 szt. drzew owocowych wysokopiennych stare odmiany.
4) rekultywacja działek rolniczych nr 376, 489, 126, 551 w m Wygiełdów o łącznej powierzchni 0,356 ha.
5) konserwacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 3404 mb.
6) budowa przepustu na rowie melioracyjnym pomiędzy działkami 370 i 490.
7) wykonanie 8 sztuk zjazdów do pól.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60%;Termin Gwarancja (G) – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania22-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI