Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKarczew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055565
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f0f5dee-b4ac-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.soldea.pl/epz/epz/twojepostepowanieuzupelnienia.php?idPostepowania=734

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/tablica.php

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określonew SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php? s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych poprzez wykonanie nakładek asfaltobetonowych na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim – Wykonanie nakładki asfaltobetonowej na drodze powiatowej Nr 2767W ul. Wyszyńskiego w Józefowie, 2) Informacje w zakresie drogi powiatowej Nr 2767W ul. Wyszyńskiego w Józefowie:a) Prace należy wykonać na odcinku od ronda na skrzyżowaniu z ul. Wawerską do ronda na skrzyżowaniu z ul. 3 Maja w Józefowie,b) Frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4g) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,h) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,i) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,j) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,k) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,l) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,45m) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 39

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuoraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrociegospodarczym – Zamawiający nie stawia warund) zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienia, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie/ przebudowie lub remoncie drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni z wykorzystaniem mieszanki SMA na drodze co najmniej kategorii min. Z, która i informację o tym, czy usługa została wykonana zgodnie z umową, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi posiadającym: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej, bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiada doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniem polegającym na budowie/ rozbudowie / przebudowie/ remoncie drogi publicznej minimum klasy Z

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: u: b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonanezgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymagazłożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego wSIWZc) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich uprawień idoświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 3, 4, 5, 6 podstaw wykluczenia z postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnieniawarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunkówudziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie z którego wynika, które elementy dostawy wykonują poszczególniwykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana lub odstąpienie od Umowy może nastąpić na zasadach określonych w przepisachKodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określonych w niniejszejUmowie. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie wformie aneksu podpisanego przez stronny.3. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpićwyłącznie w sytuacjach: a) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia realizacjiprzedmiotu umowy, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanieprzedmiotu umowy, w sytuacji:- wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (wczęści lub w całości) na żądanie Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy iobiektywnie uzasadnionych na okres trwający łącznie ponad 48 godzin,- wystąpienianiesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robótbudowlanych,- wystąpienia awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lubzaniechania Wykonawcy,- wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotuumowy zgodnie z jej postanowieniami w tym niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy(w części lub w całości) bądź wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w częścilub w całości) przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.b) Zamianyosobowe:- zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniejrównoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innychustawach,- zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a odktórych wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące siędoświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg określony w SWZ,- zmiany osobypełniącej funkcję Inspektora nadzoru.c) Zmiany organizacji spełnienia świadczenia w zakresiezmiany zasad dokonywania odbiorów świadczonych robot budowlanych. d) Zmiany terminu płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.e) Zmiany wysokościwynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.f) Zmiany umowy wprzypadku wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi z powodu zmian wprowadzonych do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php? s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI