Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych ulica Podgórna od km 0+000 do 0+150 oraz ulica Grębowska w km 0+000 do 0+115”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Transportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627226531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdkrotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkrotoszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg powiatowych ulica Podgórna od km 0+000 do 0+150 oraz ulica Grębowska w km 0+000 do 0+115”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-729fb05f-855e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013347/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg powiatowych ulica Podgórna oraz ulica Grębowska w Koźminie Wielkopolskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Zakupowej (zwanej dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn2. Za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez funkcję „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po której pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: biuro@pzdkrotoszyn.pl5. Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty” wszelką korespondencję, której zgodnie z obowiązującymi przepisami, adresatem jest konkretny wykonawca.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek na bieżąco monitorować wszelką korespondencję umieszczaną przez zamawiającego w zakładce „komunikaty” i bezpośrednio na Platformie. System powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić co folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 poz.1320; dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7 ,MAC Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript.,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF,f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej-kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego”a) Akceptuje warunki korzystania z platforma zakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ”Regulamin” oraz uznaje go wiążący ,b) Zapoznał się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępne linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, tel. 62 722 65 31, e:mail: biuro@pzdkrotoszyn.pl ; www.pzdkrotoszyn.pl,1) Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Krotoszynie jest Pan Łukasz Rabenda, e-mail: iod@bhp.krotoszyn.net.pl, tel. 62 722 65 31, z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu pn.: Przebudowa dróg powiatowych ulica Podgórna od km 0+000 do 0+150 oraz ulica Grębowska w km 0+000 do 0+115 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz.2019 ze zm.) ,dalej „ustawą Pzp”;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8. Posiadają Pani/Pana:a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych**c) podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9. Nie przysługuje Pani/Pana:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-01/109/2021 , l.dz. 1269/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie dróg powiatowych, tj.: ulicy Podgórnej na długości 150 m oraz ulicy Grębowskiej na długości 115 m w Koźminie Wielkopolskim:a) ulica Podgórna stanowi pas drogi powiatowej nr 5182P Zakres obejmuje odcinek na długości 150 m, rozebranie krawężników betonowych: 292,00 m, rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych: 336,70 m2, rozebranie nawierzchni jezdni z brukowca: 856,35m2, regulacja pionowa studzienek zaworów wodociągowych i gazowych: 28,00 szt. rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x30 cm: 292,00 m, ława pod krawężniki betonowe z betonu B-10: 17,52 m3, krawężniki kamienne wystające 20x35 cm na podsypce cem.- piaskowej: 292,00 m, wjazdy do posesji wraz z włączeniem ul Św. Wawrzyńca: warstwy odsączające o grub. 10 cm: 130,40 m2,warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm:130,400 m2, rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 20x35 cm: 63,00 m, ława pod krawężniki betonowa zwykła 15x15 cm z betonu B-15:m3 1,418 m3, krawężniki betonowe wtopione 12x25 cm na wjazdach do posesji od strony posesji: 63,00 m, nawierzchnia wjazdów z kostki kamiennej granitowej czarnej o wysokości 8cm na podsypce cementowo- piaskowej, kostka ułożona w deseń łukowy, układanie kostki w kształcie łuku o wierzchołkach zwróconych w kierunku wzniesienia długość cięciwy łuków 1,20 do 1,70 wraz z włączeniem ul. Św. Wawrzyńca: 130,40 m2,warstwa górna podbudowy pod chodniki z kruszyw łamanych gr. 10 cm: 318,50 m2 chodniki /opaski/ szer.3 kostki +3 kostki- średnio/ z kostki kamiennej granitowej szarej o wysokości 8 cm – wjazdy do posesji: 52,20 m2 , chodniki z płyt betonowych 40x60x8 cm i 40x40x8cm na podsypce cementowo -piaskowej, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm pod nawierzchnię ulicy o Rm=5 MPa: 856,35 m2 , podbudowa z kruszywa łamanego-warstwa dolna o grub. 15 cm: 856,35 m2 , nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej granitowej szarej wysokości 16 cm: 856,35 m2.Szczegółowy zakres robót dla ww. zakresu robót budowlanych stanowi załącznik 2 do SWZ. - kosztorys ofertowyb)ulica Grębowska stanowi pas drogi powiatowej nr 5183P Zakres obejmuje odcinek na długości 115 m, rozebranie krawężników betonowych: 230,00 m, rozebranie chodników z płyt betonowych 281,20 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca: 703,00 m2 , regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych: 15,00 szt. rowki pod krawężnik i ławy krawężnikowe: 230,00 m, ława pod krawężnik betonowa z oporem z betonu B-10: 6,90 m3, krawężniki kamienne uliczne 20x35 cm: 230,00 m, warstwy odsączające gr. 10 cm pod wjazdy do posesji: 74,00 m2, rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 20x35 cm od strony posesji: 36,00 m, ława pod krawężniki betonowa 15x15 cm betonu B-15: 0,810 m3 , krawężniki wtopione 12x25 od strony wjazdów do posesji: 36,00 m, nawierzchnia wjazdów z kostki kamiennej granitowej o wysokości 8 cm: 51,50 m2, nawierzchnia z kostki granitowej szarej o wysokości 8 cm: 22,50 m2, warstwy odsączające o grub. 10 cm pod chodniki: 281,20 m2, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 10 cm: 281,20 m2 , chodniki opaski /szer.3 kostki + 3 kostki-średni / z kostki kamiennej granitowej szarej o wysok. 8 cm: 50,40 m2 , chodniki z płyt betonowych 40x60x8 cm i 40x40x8 cm: 230,80 m2 , podbudowa gr. 12 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa: 703,00 m2 , nawierzchnia jezdni z kostki rzędowej granitowej szarej o wysokości 16 cm: 703,00 m2.Szczegółowy zakres dla ww. zakresu robót budowlanych stanowi załącznik nr 2a do SWZ – kosztorys ofertowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zakres powyższego zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności:- roboty budowlane w zakresie nawierzchni chodników , wjazdów do posesji , nawierzchni ulic oraz podbudowy do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7