Przebudowa dróg powiatowych nr 4590P i 4592P na odcinku Kolonia Skarszewek - Tykadłów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 4590P i 4592P na odcinku Kolonia Skarszewek - Tykadłów - Goliszew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyPOWIAT KALISKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00071916
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa dróg powiatowych nr 4590P i 4592P na odcinku Kolonia Skarszewek - Tykadłów - Goliszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜POWIAT KALISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 250854636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Plac Świętego Józefa 5

1.5.2.) Miejscowość: ˜Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜625014222

1.5.8.) Numer faksu: ˜627572622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜biurorozwoju@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.powiat.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa dróg powiatowych nr 4590P i 4592P na odcinku Kolonia Skarszewek - Tykadłów - Goliszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d1cf1587-c37d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003455/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg powiatowych nr 4590 P i 4592 P na odcinku Kolonia Skarszewek- Tykadłów- Goliszew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://www.bip.powiat.kalisz.pl/bipkod/013

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub adresu mailowego: biurorozwoju@powiat.kalisz.pl - z zastrzeżeniem ust. XVII pkt 2 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub adresu mailowego: biurorozwoju@powiat.kalisz.pl z zastrzeżeniem ust. XVII pkt 2 SWZ.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal – ePuap, dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wOgłoszenie nr 2021/BZP 00044675/01 z dnia 2021-04-302021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanezwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowychprzetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznegobędzie Powiat Kaliski - Starosta Kaliski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac ŚwiętegoJózefa 5,62-800 Kalisz, nr tel. (62) 501-43-01, email: starosta@powiat.kalisz.pl.2) Dane kontaktoweInspektora ochrony danych: tel. (62)5014233,email: iod@powiat.kalisz.pl, adres do korespondencji -Starostwo Powiatowe w Kaliszu Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz.3) Dane osobowe będąprzetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawąprawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraznastępujące przepisy prawa:-ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, -ustawa z dnia14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 r. poz. 164).4) Daneosobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będąprzechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres przechowywania dokumentacjipostępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną, a w przypadku zamówieńwspółfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zmawiający zobowiązany jest doprzechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UniiEuropejskiej.5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o:-przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 rokuPrawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),-przepisy ustawy z dnia 6 września2001 r. o dostępnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.),-przepisy właściwe dlainstytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.6) Dane osobowe pozyskane w związku zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkimzainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówieniapublicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜7) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o którychmowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochronąprywatności zgodnie z art. 18 ustawy Pzp. 8) Podanie danych osobowych w związku z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiemniezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówieniaZmawiający może zadać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niejprzepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania określonych w tych przepisach danych wynikająz ustawy Pzp np. brak możliwości udziału w postępowaniu.9) W związku z jawnością postępowania oudzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mogą być przekazywane do państw z pozaEuropejskiego Obszaru Gospodarczego. 10) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku zprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której danedotyczą następujące uprawnienia:-prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,-prawodo sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie-zamówienia publicznego lub jegozałączników,-prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nienastępuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramachsprawowania władzy publicznej,-prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisyodrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,-prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych,(na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu.12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu.13) Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania iuzupełnienia podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do archiwumzakładowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.272.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Przebudowa dróg powiatowych nr 4590P i 4592P na odcinku Kolonia Skarszewek - Tykadłów - Goliszew”.Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przebudowę dróg powiatowych nr 4590P i 4592P na odcinku Kolonia Skarszewek - Tykadłów - Goliszew o łącznej długości 12,77 km. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną roboty budowlane obejmujące m.in.: projekt tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z tym projektem, roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, regulacje pionową urządzeń, remont przepustów drogowych, remont odwodnienia drogi, poszerzenia drogi na łukach, poszerzenie nawierzchni jezdni, roboty nawierzchniowe (warstwa wyrównawcza, warstwa wiążąca, warstwa ścieralna), przebudowa skrzyżowań, budowa ronda, budowa placu manewrowego, budowa peronów autobusowych, budowa chodników z kostki brukowej betonowej, budowa zjazdów, elementy bezpieczeństwa ruchu, montaż barier ochronnych, docelowe oznakowanie pionowe i poziome, obsługę geodezyjną w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) Kryterium cena – 60 %Sposób oceny - oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów w kryterium „cena”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtańszej wg poniższego wzoru: AC = CN/CB x 60 punktówgdzie:AC – ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cenaCN – cena najniższa ze wszystkich złożonych ofertCB – cena w ofercie badanej2) Kryterium okres rękojmi za wady – 40 % Sposób oceny: Wykonawca może zaoferować 5, 6 lub 7 letni okres rękojmiza wady na wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilość punktów (R)odpowiadającą zaoferowanemu okresowi rękojmi jn.:a) 5 lat rękojmi - R = 0 punktów, b) 6 lat rękojmi - R = 20 punktów,c) 7 lat rękojmi - R = 40 punktów.Wykonawca może zaproponować termin rękojmi w pełnych latach tj.: 5, 6 lub 7. Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi krótszego niż 5 lat. Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi dłuższego niż 7 lat. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać max 40 punktów.W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie okresu rękojmi (niezgodnie z zaleceniami Zamawiającego), np.: brak wskazania okresu rękojmi, lub wskazanie błędnego okresu rękojmi, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres rękojmi zostanie przyjęty okres 5 lat. 2. Zamawiający spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybierze najkorzystniejszą, która otrzyma najwięcej punktów w zastosowanych kryteriach, obliczonych według poniższego wzoru:AB = AC + Rgdzie:AB – łączna ilość punktów przyznana badanej ofercieAC – ilość punktów w kryterium cena przyznana badanej ofercieR – ilość punktów za okres rękojmi przyznana badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda,b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która pełnić będzie funkcję kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania, tj. do dostarczenia na wezwanie: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł,2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Wykonawca sporządza ofertę na Formularzu oferty (sporządzonym wg formularza określonego w załączniku nr 1 do SWZ). Ponadto wraz z formularzem oferty Wykonawca składa oświadczenia, o których mowa w ust. XIII pkt 1 SWZ oraz wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia: 1) kosztorys ofertowy z cenami netto za wykonanie robót w poszczególnych pozycjach. Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy ściśle wg załącznika nr 2 do SWZ przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych robót. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym będzie zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z kosztorysu ofertowego i Specyfikacji warunków zamówienia. Kosztorys należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty.2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. XVII pkt 5 SWZ,4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, 5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaką część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. 7) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr: 70 8404 0006 2104 0018 4250 0035 (w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i znak postępowania),2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz nr przedmiotowego postępowania,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kaliski, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz,7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum).5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust XIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:a) warunek określony w ust. IX pkt 2 ppkt 4 lit. a) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia (doświadczenie nie podlega sumowaniu), b) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w ust. X SWZ. 6. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zwartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:1) przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w ramach art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp i zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp o czas potrzebny na opracowanie lub zmianę dokumentacji projektowej, jej uzgodnienie oraz o czas potrzebny na wykonanie robót,2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku konieczności wykonania robót o których mowa w ppkt 1, 3) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczności wstrzymania robót przez organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, o okres tego wstrzymania,4) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,5) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót budowlanych o czas ich występowania, co wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego, wpisem do dziennika budowy,6) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiły Wykonawcy wykonanie robót – w takim przypadku termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas powstałej przerwy w pracach,7) w przypadku wystąpienia niezależnie od Wykonawcy warunków uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia – w takim przypadku termin wykonania zostanie przedłużony o czas powstałej przerwy w pracach, 8) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku ogłoszenia stanu klęski żywiołowej przez właściwy organ, na terenie objętym realizacją robót, powodującą wstrzymanie robót, o czas tego wstrzymania,9) powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, 10) powierzenia realizacji części zakresu innym Podwykonawcom niż przedstawieniw ofercie,11) rezygnacji z Podwykonawstwa,12) zmiany osoby pełniącej funkcję Kierownika budowy, 13) zmian podyktowanych zmianami przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowieńdo zmienionych przepisów i realizacji celu umowy,14) zmian podyktowanych okolicznościami związanymi z wystąpieniem COVID-19, a wpływającymi na należyte wykonanie niniejszej umowy,15) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o kwotę wnikającą ze zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP za pośrednictwem miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI