Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2020 roku – II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2020 roku – II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-04
  • Numer ogłoszenia536568-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536568-N-2020 z dnia 2020-05-04 r.

Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2020 roku – II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, krajowy numer identyfikacyjny 83120533900000, ul. ul. Ogrodowa  20 , 39-460  Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 464 910, e-mail zdp_nowa_deba@poczta.onet.pl, faks 158 463 033.
Adres strony internetowej (URL): zdpt.nowadeba.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
zdpt.nowadeba.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
zdpt.nowadeba.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z/s w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39 - 460 Nowa Dęba

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2020 roku – II
Numer referencyjny: ZD.2620.02.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2020 roku - II”. Zadanie zostało podzielone na 5 części: Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska w zakresie budowy chodnika w miejscowości Kaczaki - etap V Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska w zakresie budowy chodnika na działce ewid. nr 139 – teren zamknięty kolejowyZadanie Nr 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska w zakresie budowy chodnika od drogi krajowej nr 9 do istniejącego chodnika w miejscowości Rozalin - etap IXZadanie Nr 4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1113R relacji Stale – Chmielów – Dąbrowica w zakresie budowy chodnika w miejscowości Cygany na odcinku od początku miejscowości Cygany do istniejącego chodnika – etap IIZadanie Nr 5 Budowa deptaka pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 1112R dojazd do stacji kolejowej Chmielów – etap IV

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232451-8
45233222-1
44132000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: - dwa zadania w zakresie budowy chodników o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto – w przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 1 - dwa zadania w zakresie budowy chodników o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 85 000,00 zł brutto – w przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 2- dwa zadania w zakresie budowy chodników o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto – w przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 3- dwa zadania w zakresie budowy chodników o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto – w przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 4- dwa zadania w zakresie budowy chodników o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto – w przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 5
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów. Warunki zmiany: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na złe warunki atmosferyczne, - jednoczesny brak możliwości realizacji innych robót, niezależnych od warunków atmosferycznych. b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. c) koniecznością usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, warunkiem zmiany będzie wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi te okoliczności; d) koniecznością uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących powodować wstrzymanie robót; e) zmianą obowiązujących przepisów prawa; f) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, dotyczących sposobu i zakresu wykonania zamówienia, a także sposobu rozliczania lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w przypadkach, gdy zaistnieje okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Zmiany umowy są również możliwe w sytuacjach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt. 2)-6) ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-19, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska w zakresie budowy chodnika w miejscowości Kaczaki - etap V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym (wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej): 0.293 kmUsunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek: 536 m2Nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi z bezpośrednim przerzutem gruntu uzyskanego z ukopu; grunt kat.I-II: 191.5 m3Koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm w gruncie kat. II-VI (zjazdy): 40 m2Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI (chodnik): 391.9 m2Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 431.9 m2Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm (chodnik i zjazdy): 431.9 m2Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 31,5/63 mm gr. 20cm (zjazdy): 40 m2Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 15cm (chodnik i zjazdy): 431.9 m2Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem – kostka szara: 391.9 m2Zjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem: 40 m2Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem beton C12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową: 293.5 mKrawężniki betonowe wystające i obniżone o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem: 293.5 mŚciek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, podsypka cementowo -piaskowa gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara wraz z cięciem krawędzi nawierzchni asfaltowej wraz z odkuciem do gł. 30 cm: 58.7 m2Podbudowy betonowe C12/15, pielęgnacja piaskiem i woda, warstwa po zagęszczeniu gr. 15 cm (ściek z kostki): 58.7 m2Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem (wpusty uliczne krawężnikowe, boczne): 3 kpl.Przykanaliki z rur PEHD SN8 śr. 200 mm wykonany pod chodnikiem z umocnieniem wylotu płytami ażurowymi (1,5 m2 na wylot, 3 szt. umocnień): 7.5 mPrzepusty rurowe pod zjazdami - rury PE SN8 o średnicy 40 cm na ławie z mieszanki mineralnej 0/63 mm gr. 35 cm: 8 mPrzepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm, prefabrykowane: 2 szt.Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm (opaska za chodnikiem): 100 m2Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm: 183.5 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45232451-8, 45233222-1, 44132000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska w zakresie budowy chodnika na działce ewid. nr 139 – teren zamknięty kolejowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą i przyjętą do zasobów PKP Rondo Mogilskie Kraków: 0,071 kmUsunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą koparek, grubość warstwy do 20 cm ze składowaniem z częściowym wbudowaniem w nasyp poza obrzeżem i częściowym odwozem na koszt Wykonawcy: 21,19 m3 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą koparek, grubość warstwy do 20 cm z wbudowaniem na miejscu za obrzeżem: 3,75 m3 Rozebranie podbudowy, z kruszywa kamiennego mechanicznie, grubość podbudowy do 15•cm wraz z odwozem w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 15 km: 12 m2Rozebranie przepustów rurowych, rury PVC Fi 80 cm wraz z przycięcie skosów 1:1,5 do kąta prostego: 2,4 m Rozebranie balustrady U-a 11: 4 m Regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki: 6 m2 Mechaniczne cięcie szczelin, w nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, głębokość cięcia 5 cm: 67 m Obrzeża trawnikowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem – rozebranie: 8 m Rozebranie krawężników betonowych 15/30 krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej: 4 m Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi, na miejscu z przerzutem w nasyp, kategoria gruntu I-III wraz z zagęszczeniem: 9,5 m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, kategoria gruntu I,II - dowóz na teren budowy staraniem Wykonawcy (grunt z zakupu) z wykonaniem nasypu i zagęszczeniem: 55,23 m3Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec statyczny: 160,38 m2 Krawężniki wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30 cm, ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa: 70 m Obrzeża betonowe, 30x8 cm, ława betonowa klasy C8/10, podsypka cementowo-piaskowa: 73 mPodbudowy z kruszyw naturalnych, (pospółka) warstwa grubości po zagęszczeniu 15 cm: 115 m2Podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa, po zagęszczeniu 10 cm: 13,2 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa, po zagęszczeniu 20 cm frakcji 0/63 mm: 25,2 m2Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa po zagęszczeniu 15 cm frakcja 0-31,5: 127 m2Ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kostka na ławie betonowej grubości 15 cm, układana w dwóch rzędach: 66 m Chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara: 115 m2 Chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa: 12 m2 Fundamenty i cokoły żelbetowe, fundament pod słupki balustrady: 0,83 m3 Balustrada typu U11a o rozstawie słupków co 2,0 m: 52 m Ręczne roboty ziemne odkrycie istn. przepustów, przekopy kontrolne przy zbliżeniu do sieci uzbrojenia terenu kategoria gruntu I-II: 20 m3 Podłoże z materiałów sypkich (piasek), grubości 10 cm: 5,6 m2 Części przelotowe PEHD przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi 80 cm montaż wraz z zasypaniem: 6 m Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "Krata", płyty 40x60x8cm obudowy wlotów wylotów przepustów umocnienie skarp i dna rowów wraz z kołkowaniem (2 kołki na płytę) wypełnienie otworów humusem i obsianie trawą: 80,5 m2 Plantowanie i obsianie skarp, obsianie trawą w ziemi urodzajnej wraz z pielęgnacją do zazielenienia: 11,79 m2 Regulacja pionowa podstawy sygnalizatora: 1 szt. Oczyszczanie przepustów z namułu, przepusty Fi 0,8 m: 12 m Nadzór nad robotami przedstawicieli administratora sieci: 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45232451-8, 45233222-1, 44132000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska w zakresie budowy chodnika od drogi krajowej nr 9 do istniejącego chodnika w miejscowości Rozalin - etap IX
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym (wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej): 0.100 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek: 200 m2Nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi z bezpośrednim przerzutem gruntu uzyskanego z ukopu, grunt kat.I-II: 100 m3Wykopy oraz przekopy wyk.na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.15 m3 w gr.kat. I-II (przełożenie rowu drogowego): 60 m3Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI (chodnik): 150 m2Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 150 m2Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm: 150 m2Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 15 cm (chodnik i zjazdy): 150 m2Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem – kostka szara 80%, kostka kolorowa 20%: 150 m2Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem beton C12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową: 102 m Krawężniki betonowe wystające i obniżone o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem: 100 m Ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara wraz z cięciem krawędzi nawierzchni asfaltowej wraz z odkuciem do gł. 30 cm: 20 m2Podbudowy betonowe C12/15, pielęgnacja piaskiem i woda, warstwa po zagęszczeniu gr. 15 cm (ściek z kostki): 20 m2Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem (wpusty uliczne krawężnikowe, boczne): 2 kpl.Przykanaliki z rur PE SN8 śr. 200 mm - przejścia pod chodnikiem wraz z wykończeniem wylotu płytkami betonowymi 1,5 m2: 4 mHumusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm (opaska za chodnikiem): 100 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45232451-8, 45233222-1, 44132000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1113R relacji Stale – Chmielów – Dąbrowica w zakresie budowy chodnika w miejscowości Cygany na odcinku od początku miejscowości Cygany do istniejącego chodnika – etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym (wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej): 0.284 kmUsunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek: 568 m2Nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi z bezpośrednim przerzutem gruntu uzyskanego z ukopu; grunt kat.I-II: 123.5 m3Koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm w gruncie kat. II-VI (zjazdy): 42.9 m2Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI (chodnik): 338 m2Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 380.9 m2Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm (chodnik i zjazdy): 380.9 m2Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 31,5/63 mm gr. 20 cm (zjazdy): 42.9 m2Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 10 cm (chodnik i zjazdy): 380.9 m2Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem – kostka szara 70%, kostka kolorowa 30%: 338 m2Zjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem: 42.9 m2Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem beton C12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową: 265 m Krawężniki betonowe wystające i obniżone o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem: 307 m Ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara wraz z cięciem krawędzi nawierzchni asfaltowej wraz z odkuciem do gł. 30 cm: 54.8 m2Podbudowy betonowe C12/15, pielęgnacja piaskiem i woda, warstwa po zagęszczeniu gr. 15 cm (ściek z kostki): 54.8 m2Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem (wpusty uliczne krawężnikowe, boczne): 6 kpl. Przykanaliki z rur PEHD SN8 śr. 200 mm wykonany przewiertem pod jezdnią wraz z umocnieniem wylotu płytami ażurowymi (1,5 m2 na wylot, 6 szt. umocnień): 42 mHumusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm (opaska za chodnikiem): 265 m2Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm: 200 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45232451-8, 45233222-1, 44132000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie Nr 5 – Budowa deptaka pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 1112R dojazd do stacji kolejowej Chmielów – etap IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą: 0,32 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą koparek, grubość warstwy do 20 cm ze składowaniem i odwozem na koszt Wykonawcy: 197,25 m3 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą koparek, grubość warstwy do 20 cm z wbudowaniem na miejscu: 3,75 m3 Rozebranie podbudowy, betonowej mechanicznie, grubość 15 cm z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 57 m2 Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe Fi 60 cm: 12 m Rozebranie podbudowy, z kruszywa kamiennego mechanicznie, grubość podbudowy 15 cm z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 68 m2 Nawierzchnie bitumiczne, cięcie na głębokość 6-10 cm: 327 m Rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 330 m Obrzeża trawnikowe 8x30 cm na podsypce piaskowej - rozebranie z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 330 m Rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych, chodniki, na podsypce piaskowej, płyty 50x50x7 cm z segregacją, płyty pełnowartościowe z ułożeniem w palety i odwozem na plac składowy Zamawiającego a uszkodzone z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 486 m2 Rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 8•cm, mechanicznie z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 14 m2 Rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe i ławy betonowe konstr. oporowe wraz z odwozem w miejsce wskazane przez inwestora do 10 km: 6 m3 Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5 m, kategoria gruntu I-III przekopy kontrolne w okolicy sieci uzbrojenia terenu: 48 m3 Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, zużycie na miejscu: 40,54 m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, kategoria gruntu I-III ze składowaniem i odwozem na koszt Wykonawcy: 138,11 m3 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny: 822,95 m2 Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 po zagęszczeniu 15 cm: 638 m2Podbudowy z kruszyw łamanych, frakcji 0/31,5 warstwa po zagęszczeniu 15 cm: 528 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych, frakcji 0/31,5 warstwa po zagęszczeniu 20 cm: 124 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara: 514 m2 Nawierzchnia i z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa (czerwona): 124 m2 Krawężniki wraz z wykonaniem ław, betonowe 15x30 cm, ława betonowa klasy C12/15, podsypka cementowo-piaskowa: 331 m Obrzeża betonowe, 30x8 cm, ława betonowa klasy C8/10, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową: 355 m Podbudowy z kruszyw łamanych, frakcji 31,5/63mm warstwa po zagęszczeniu 20 cm: 14 m2Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm: 14 m2 Podbudowy z AC P22 35/50, warstwa po zagęszczeniu 7 cm: 14 m2 Warstwa wiążąca z AC W16 50/70, grubość po zagęszczeniu 6 cm: 14 m2 Nawierzchnie z AC S11 50/70, grubość po zagęszczeniu 5 cm: 79,2 m2 Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, kategoria gruntu I-II wraz z częściowym zasypaniem i częściowym odwozem na koszt Wykonawcy: 166,74 m3 Podbudowy z gruntu stabilizowanego, cementem 50 kg/m2 (z dowozu w betoniarni), warstwa po zagęszczeniu 25 cm (wymiana przepustu): 10,8 m2 Podłoże z materiałów sypkich, (pospółka) grubości 10 cm: 91,2 m2 Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna betonowa, Fi 500 mm z osadnikiem bez syfonu: 6 szt. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych Fi 1000 mm, głębokość do 2 m: 3 szt. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych Fi 1000 mm, głębokość do 2 m: 1 szt.Kanały z rur typu PEHD Fi 400 mm: 62 m Kanały z rur typu PEHD Fi 315 mm: 28 m Przykanaliki z rur typu pehd, Fi 200 mm: 13 m Podbudowy z mieszanki związanej cementem C1,5/2, warstwa po zagęszczeniu 25 cm: 65,2 m2Podbudowy z mieszanki nie związanej z kruszywa frakcji 0/63, warstwa po zagęszczeniu 25 cm: 65,2 m2 Ścieki uliczne z kostki betonowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej i ławie z betonu klasy C12/15 (dwa rzędy kostki bruk szer. 0,2m): 326 m Obudowy wylotów przykanalika Fi 20 cm, (płytą typu jomb 8x60x40, 2m2 na szt.) km 0+929,00: 1 szt.Ułożenie ścieków, ściek prefabrykowany, na podbudowie betonowej C 12/15 wg KPED 01.03: 27 mPrzepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 60 cm wylewany zbrojony z betonu (beton C30/37 w ilości 2,42m3/szt.): 1 szt. Kanały z rur typu WIPRO łączonych na uszczelkę gumową, Fi 800 mm, żelbetowe: 13,5 mPrzepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 60 cm przedłużenie o 1 m: 1 m Ściek liniowy o nacisku 12,5 T na ławie betonowej C 12/15: 5 m Wylot kolektora jako ścianki czołowe dla rur Fi 315 cm: 1 szt. Demontaż istniejącego oznakowania składowanie i ponowny montaż: 1 szt.Poręcze ochronne U-11a (osadzone w ławie bet C12/15 0,25x0,25x0,8): 182 m Humusowanie i obsianie skarp, obsianie w ziemi urodzajnej: 203 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45232451-8, 45233222-1, 44132000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace termomodernizacyjne - Rabka-Zdrój, Jasło, Lubaczów, Przemyśl
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace termomodernizacyjne. Realizacja: Miejsce realizacji- Rabka-Zdrój, Jasło, Lubaczów, Przemyśl. W większości są to budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI