Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego - II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego - II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-27
  • Numer ogłoszenia552475-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552475-N-2019 z dnia 2019-05-27 r.

Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego - II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, krajowy numer identyfikacyjny 83120533900000, ul. ul. Ogrodowa  20 , 39-460  Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 464 910, e-mail zdp_nowa_deba@poczta.onet.pl, faks 158 463 033.
Adres strony internetowej (URL): zdpt.nowadeba.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
zdpt.nowadeba.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
zdpt.nowadeba.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego - II
Numer referencyjny: ZD.2620.02.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego - II”. Zadanie zostało podzielone na 4 części: Zadanie Nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1092R relacji Trześń - Furmany w zakresie budowy chodnika na odcinku Trześń Zabrody - Furmany - etap II; Zadanie Nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1092R relacji Trześń - Furmany w zakresie budowy chodnika w miejscowości Trześń od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1090R do skrzyżowania z drogą gminną dz. nr ewid. 719/2 – etap I; Zadanie Nr 3 – Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1090R i 1092R w miejscowości Trześń; Zadanie Nr 4 – Budowa deptaka pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 1112R dojazd do stacji kolejowej Chmielów - etap III

II.5) Główny kod CPV: 45232451-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dla Zadania Nr 1 - co najmniej dwa zadania obejmujące roboty brukarskie i odwodnieniowe o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto. dla Zadania Nr 2 - co najmniej dwa zadania obejmujące roboty brukarskie i odwodnieniowe o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. dla Zadania Nr 3 - co najmniej dwa zadania obejmujące roboty brukarskie i odwodnieniowe o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto. dla Zadania Nr 4 - co najmniej dwa zadania obejmujące roboty brukarskie i odwodnieniowe o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie posiadała uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów. Warunki zmiany: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na złe warunki atmosferyczne, - jednoczesny brak możliwości realizacji innych robót, niezależnych od warunków atmosferycznych. b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. c) koniecznością usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, warunkiem zmiany będzie wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi te okoliczności; d) koniecznością uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących powodować wstrzymanie robót; e) zmianą obowiązujących przepisów prawa; f) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, dotyczących sposobu i zakresu wykonania zamówienia, a także sposobu rozliczania lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w przypadkach, gdy zaistnieje okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Zmiany umowy są również możliwe w sytuacjach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt. 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-11, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1092R relacji Trześń - Furmany w zakresie budowy chodnika na odcinku Trześń Zabrody - Furmany - etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym (wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej): 0.133 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek na zatoce postojowej: 266.000 m2 Nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi z bezpośrednim przerzutem gruntu uzyskanego z ukopu; grunt kat.I-II: 100.000 m3 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm w gruncie kat. II-VI (zjazdy): 11.000 m2 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI (chodnik): 189.000 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 200.000 m2 Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm (chodnik i zjazdy): 200.000 m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 31,5/63 mm gr. 20 cm (zjazdy): 11.000 m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 15 cm (chodnik i zjazdy): 200.000 m2 Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem – kostka szara 70%, kostka kolorowa 30%: 189.000 m2 Zjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem: 11.000 m2 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem beton C12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową: 127.000 m Krawężniki betonowe wystające i obniżone o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem: 139.000 m Ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara wraz z cięciem krawędzi nawierzchni asfaltowej: 26.600 m2 Podbudowy betonowe C12/15, pielęgnacja piaskiem i woda, warstwa po zagęszczeniu gr. 15 cm (ściek z kostki): 26.600 m2 Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem (wpusty uliczne krawężnikowe, boczne): 3.000 kpl. Przykanaliki z rur PEHD SN8 śr. 200 mm wraz z umocnieniem wylotu płytami ażurowymi (1,5 m2 na każdy wylot): 7.500 m Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm (opaska pomiędzy chodnikiem i ogrodzeniami): 66.500 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232451-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancj i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1092R relacji Trześń - Furmany w zakresie budowy chodnika w miejscowości Trześń od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1090R do skrzyżowania z drogą gminną dz. nr ewid. 719/2 – etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów: 0,1204 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na odległość do 30 m, grubość warstwy do 30 cm: 240,8 m2 Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I – II z transportem urobku na nasyp samochodami samowyładowczymi wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą (wykonanie poszerzenia nasypów): 265,14 m3 Wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych, który składa się z ławy fundamentowej z żelbetonu, rur żelbetowych fi 1000 mm łączonych kielichowo, kl. obc. A: 6 m Wykonanie ścianek czołowych żelbetowych z betonu klasy B-20 dla przepustu rurowego fi 1000 mm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian posadowionych na ławach żelbetowych: 4,518 m3 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach jezdni lub chodników w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm: 240,8 m2 Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm (chodnik): 240,8 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0/31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm (chodnik): 240,8 m2 Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie wraz z obsianiem trawą - opaska gruntowa szer. śr. 0,5 m: 10,85 m3 Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 cm wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka cem - piaskowa 5 cm: 100,8 m2 Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych fi 60,3 x 3,2 mm, wys. 110 cm o rozstawie słupków z rur co 1,5 m: 68 m Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego z zastosowaniem farby akrylowej białej z elementami odblaskowymi (Przejście dla pieszych P-10): 10 m2 Ustawienie znaków drogowych pionowych, lica znaków z filii odblaskowej II generacji na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm (Znaki D-6): 2 szt. Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (B-15) gr. 15 cm i podsypki cementowo – piaskowej gr. 5 cm: 26 m Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (B-15) gr. 15 cm i podsypki cementowo – piaskowej gr. 5 cm: 218,8 m Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm – chodnik; szara: 192,64 m2; kolor: 48,16 m2 Wykonanie przełożenia chodnika (obniżenie) z kostki brukowej betonowej wraz z wykonaniem koryta, odtworzeniem podbudowy z kruszywa łamanego i podsypki (Przejście dla pieszych): 12 m2 Ułożenie ścieku przychodnikowego z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 (B-15) i podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm z przycięciem nawierzchni asfaltowej piłą: 5,2 m2 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza:0,1204 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232451-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancj i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3 – Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1090R i 1092R w miejscowości Trześń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie jezdni wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej: 0.090 ha Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm mechanicznie: 32.000 m2 Rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe i ławy betonowe wraz z wywozem gruzu do 10 km: 2.188 m3 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm w gruncie kat. II-VI poszerzenia: 6.250 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 6.250 m2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm: 6.250 m2 Warstwa dolna podbudowy z mieszanki mineralnej 0/63 mm gr. 30 cm: 6.250 m2 Kanały z rur żelbetowych "WIPRO" II klasa zbrojenia łączonych na uszczelkę gumową o śr. 800 mm: 2.300 m Ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe z betonu C16/20, szerokości do 0,6 m - z zastosowaniem pompy do betonu: 4.608 m3 Ścianki czołowe żelbetowe z betonu C16/20 przepustów o wymiarach 2,4 x 2,4 x 0,30 m: 1.728 m3 Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-III (piasek naturalny kopany z dowozu): 9.375 m3 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 50 cm w gruncie kat. II-VI poszerzenia: 22.000 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 22.000 m2 Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.15 cm: 22.000 m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm z mieszanki mineralnej 31,5/63 mm: 22.000 m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.20 cm z mieszanki mineralnej 0/32 mm: 22.000 m2 Podbudowa z betonu asfaltowego AC11W 50/70 gr. 7 cm na poszerzeniach: 22.000 m2 Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową: 54.000 m2 Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej geosytntetykiem (kompozytem) o wytrzymałości 50/50 kN: 54.000 m2 Nawierzchnie ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grubości 5 cm: 54.000 m2 Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową malowane mechanicznie, grubowarstwowe (zgodnie z projektem organizacji ruchu): 8.000 m2 Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 39 kg: 34.000 m Profilowanie skarp rowu drogowego: 30.000 m2 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm: 25.000 m2 Wykonanie poboczy z mieszanki mineralnej 0/31,5 mm gr. 15 cm: 32.000 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232451-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancj i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4 – Budowa deptaka pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 1112R dojazd do stacji kolejowej Chmielów - etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą: 0,19 km Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą koparek, grubość warstwy do 20 cm ze składowaniem i odwozem na koszt Wykonawcy: 26 m3 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą koparek, grubość warstwy do 20 cm z wbudowaniem na miejscu: 4,5 m3 Rozebranie podbudowy, betonowej mechanicznie, grubość 15 cm z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 151 m2 Rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe i ławy betonowe wraz z odwozem w miejsce wskazane przez inwestora do 10 km: 0,5 m3 Rozebranie poręczy ochronnych rurowych składowanie i ponowny montaż: 2 m Rozebranie podbudowy, z kruszywa kamiennego mechanicznie, grubość podbudowy 15 cm z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 15 m2 Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej: 8 m2 Nawierzchnie bitumiczne, cięcie na głębokość 6-10 cm: 190 m Rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 176 m Obrzeża trawnikowe 8x30 cm na podsypce piaskowej - rozebranie z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 177 m Rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych, chodniki, na podsypce piaskowej, płyty 50x50x7 cm z segregacją, płyty pełnowartościowe z ułożeniem w palety i odwozem na plac składowy Zamawiającego a uszkodzone z odwozem i utylizacją na koszt Wykonawcy: 184,5 m2 Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5 m, kategoria gruntu I-III przekopy kontrolne w okolicy sieci uzbrojenia terenu: 2,5 m3 Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, zużycie na miejscu: 33,13 m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, kategoria gruntu I-III ze składowaniem i odwozem na koszt Wykonawcy: 72,5 m3 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny: 476,06 m2 Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 po zagęszczeniu 15 cm: 390 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych, frakcji 0/31,5 warstwa po zagęszczeniu 15 cm: 229 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 0/63, warstwa po zagęszczeniu 20 cm: 161 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara: 191 m2 Nawierzchnia i z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa (czerwona): 151 m2 Przełożenie kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - regulacja pionowa: 8 m2 Krawężniki wraz z wykonaniem ław, betonowe 15x30 cm, ława betonowa klasy C12/15, podsypka cementowo-piaskowa: 195,9 m Obrzeża betonowe, 30x8 cm, ława betonowa klasy C8/10, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową: 193,9 m Nadzór właściciela sieci PSG (zbliżenie do istn. sieci gazowej): 1 szt. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa: 2 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4cm, masa grysowa: 2 m2 Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, kategoria gruntu I-II wraz z częściowym zasypaniem i częściowym odwozem na koszt Wykonawcy: 253,62 m3 Podłoże z materiałów sypkich, (pospółka) grubości 10 cm: 144 m2 Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna betonowa, Fi 500 mm z osadnikiem bez syfonu: 6 szt Studnie rewizyjne z kręgów betonowych Fi 1000 mm, głębokość do 2 m: 6 szt Kanały z rur typu PEHD Fi 400 mm: 180 m Zasypka wykonywana gruntem uzyskanym staraniem Wykonawcy, wraz z zagęszczeniem warstwami- kategoria gruntu I-II: 83,5 m3 Przykanaliki z rur typu PEHD, Fi 200 mm: 24 m Podbudowy z mieszanki związanej cementem C1,5/2, warstwa po zagęszczeniu 25 cm: 37,38 m2 Podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C50/30 frakcji 0/63, warstwa po zagęszczeniu 25cm: 37,38 m2 Ścieki uliczne z kostki betonowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej i ławie z betonu klasy C12/15; 37 m Wlot kolektora jako ścianki czołowe dla rur Fi 400 cm: 1 szt Demontaż istniejącego oznakowania składowanie i ponowny montaż: 1 szt Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, malowanie mechaniczne: 21 m2 Poręcze ochronne U -11a: 14 m Humusowanie i obsianie skarp, obsianie w ziemi urodzajnej: 100 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232451-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancj i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI