III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający określa swoje wymagania następująco: a) - w zakresie zdolności technicznej: Zamawiający wymaga, aby w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - Wykonawca wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, tj: Za dwie roboty budowlane Zamawiający uzna prace polegające na budowie lub rozbudowie dróg publicznych lub przebudowie dróg publicznych, polegające w szczególności na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o dług. co najmniej 3.000 mb każda - dotyczy wszystkich części zamówienia - wykazane roboty winny być uwierzytelnione stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Aby umożliwić Zamawiającemu ocenę spełniania powyższego warunku, Wykonawca winien przedstawić takie wykonane roboty, które charakteryzują się określonymi powyżej cechami i są istotne dla Zamawiającego z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia. b) - w zakresie zdolności zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoby które będą przez niego skierowane do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do czynności w zakresie co najmniej: - do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności: inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, która spełnia następujące wymagania: 1) posiada co najmniej 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy/robót w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) 2) posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę, posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub odpowiednią ilość osób łącznie spełniających powyższe wymagania
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie ich uzyskać – inne dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wykaz ten składa przynajmniej jeden z wykonawców. • jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) . 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia. - okoliczności wskazane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci postanowień w niniejszej umowie - okoliczności wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu określonej technologii realizacji prac (np. intensywnych opadów deszczu, niskich temperatur i innych), powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzonych przez Inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy lub w oparciu o sporządzoną notatkę służbową, 2) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, 3) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego/zamiennego, które będzie miało istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia zadania, 4) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, 5) braku możliwości realizacji świadczenia wskutek okoliczności i przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, a w szczególności w przypadku wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego lub konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i/lub uzyskania zmiany pozwolenia na prowadzenie robót, 6) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności zmierzających do przyspieszenia zakończenia robót, zmniejszających koszty, poprawiających sprawność, jakość, efekt robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej, jeżeli będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 7) napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 8)innych od wyżej przywołanych, niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, 4. Odstąpienie przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną a wykonaniem w zamian robót niezbędnych dla właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi kosztorys różnicowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany dotyczące realizacji dodatkowych robót budowlanych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 lub pkt 3 7. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, 2) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, 8. Zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Zastosowanie mają wówczas przepisy art. 36b i 36ba ustawy Pzp. 9.Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (jeżeli dotyczy a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (jeżeli dotyczy a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia), 10.Jeżeli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który bierze udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca – Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 11. Dopuszczalne są zmiany dotyczące realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 12. Dopuszczalne są zmiany, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu przepisów art. 144 ust. 1e ustawy Pzp 13. Dopuszczalne są zmiany, których łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 14. W razie zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 1-13 Zamawiający i Wykonawca mogą w drodze stosownego aneksu zmienić postanowienia zawartej umowy. 15. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zgody lub akceptacji Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Aleksandrów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich d od 10% do 30% powierzchni - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych - Koryta gł. 40 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni - Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grub. 10 cm - Warstwa dolna podbudowy z kruszywa gr. 23cm - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie 75 kg/m2 (1495*5.1*0.075) - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (w-wa ścieralna) (1495*5.0) - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 folia II generacji - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.4 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odl. do 1 km samochodami ROWY - Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm -Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - Pobocze z kruszywa 0/31.5, gr w-wy po zagęszczeniu 8 cm (1495x2x0,75)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111200-0, 45233220-7, 45112100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Kres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Aleksandrów (2) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45112100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Czarnocin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - rozebranie ław pod krawężniki z betonu - rozebranie istniejącego kanału z rur betonowych śr. 30 cm - rozebranie istniejących przepustów rurowych na zjazdach - rozebranie ścianek czołowych przepustów rurowych -przecięcie nawierzchni piłą spalinową -rozebranie nawierzchni z mas min.-bit. gr. 6 cm mechanicznie -rozebranie nawierzchni ręcznie z kostki betonowej -rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm na podsypce pisakowej - wywiezienie gruzu sam. samowyładowczymi oraz utylizacja -wyk. koryta na całej szerokości chodników głębokości 30 cm - koryta wyk. na cal szerokości zjazdów mechanicznie gł. 33 cm - roboty ziemne wyk. koparkami w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem - wykonanie wykopów pod przepusty i rów - formowanie nasypów – zasypywanie rowów - zagęszczanie nasypów -ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na ławie z oporem - regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej -regulacja pionowa zaworów wodociągowych - wykonanie w-wy mrozoodpornej z mieszanki związanej cementem C 1,5/2 MPa gr. 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. (0-31,5) w-wy po zagęszczeniu 15 cm -skropienie podbudowy emulsją asfaltową -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asf. AC 11S gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. w-wy po zagęszczeniu 4 cm - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. w-wy po zagęszczeniu 4 cm -ławy fundamentowe z kruszywa pod przepusty rurowe -przepusty z rur PCV śr. 40 cm - wyk. ścianek czołowych przepustu rurowego Ø40 cm - wyk. ścianek czołowych przepustu rurowego Ø60 cm - formowanie nasypów z pisaku -zagęszczenie nasypów -wyk. studzienki ściekowej ulicznej betonowej o średnicy 500 mm - przykanaliki wpustów z rur PCV o śr. zew. 160 mm - studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1200 mm głęb. 2,0m -wykonanie kolektora deszczowego z rur PCV o śr. 40 cm i 60 cm na ławach fundamentowych -odtworzenie nawierzchni drogi po przepustach i przykanalikach - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - montaż poręczy ochronnych łańcuchowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45111200-0, 45232130-2, 45132000-4, 45233221-4, 45112100-6, 45233280-5, 45233150-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Gorzkowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 3915E na odcinku Plucice – Krzemieniewice w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 1,55 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 2. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1514E w m. Gorzkowice, ul. Piotrkowska w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 1,014 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - frezowanie istniejącej nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm - regulacja wysokościowa urządzeń kanalizacyjnych Zadanie 3. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1514E w m. Sobaków w zakresie utwardzenia pobocza tłuczniem i masą mineralno bitumiczną ” - długość odcinka 1,25 km - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 25 cm - warstwa klinowania tłucznia masą mineralno-bitumiczna AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232140-2, 45111200-0, 45233129-9, 45233220-7, 45112100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Grabica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2931E na odcinku Górki Duże - Rusociny w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 1,285 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 2. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1906E na odcinku Boryszów - Grabica w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 2,178 km -Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych -Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiałów z rozbiórki na odl 1 km - -Ręczne czyszczenie nawierzchni - ubytki nawierzchni -Wyrównanie lokalnych nierówności (ubytki) masą mineralno-bitumiczną -Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją -Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą min.-bit. AC 16W w ilości 50 kg/m2 -Warstwa ścieralna z masy min.-bit grysowo-żwirowych AC 11S, grub. warstwy po zagęszczeniu – 4 cm -Pobocze z kruszywa 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 3. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1906E w zakresie przebudowy chodnika w m. Grabica” - długość odcinka 0,266 x 2 km -Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych wraz z inwentaryzacja geodezyjną -Rozebranie krawężników betonowych 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej -Rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej -Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i ręcznym wyładowaniu sam. ciężarowym na odl. 1km. Materiał z rozbiórki będący w dobrym stanie stanowi własność Inwestora -Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodników w gruncie kat.I-IV gł. 20 cm -Wywóz ziemi samochodami skrzyniowymi na odl. do 1 km (grunt kat. III) 774.0*0.1 -Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na nawierzchni w gruncie kat. III-IV -Ława pod krawężnik betonowa z oporem -Ustawienie krawężnika 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej -Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową -Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznie - średnia grubość w-wy do 10 cm - nawierzchnia zjazdów 244.0*0.1 -Warstwy odsączające z pisaku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczenie ręcznie- grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm - chodniki 820.0 -Regulacja wysokościowa urządzeń telekomunikacyjnych -Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zjazdy -Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ciemnoszarej gr.6 cm na podsypce cementowo-piaskowej -chodniki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45111200-0, 45233222-1, 45233129-9, 45112100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Moszczenica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1508E na odcinku Raciborowice - Baby w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 0,435 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 2. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1511E na odcinku Baby - Wolbórz w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 0,226 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 3. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1511E w zakresie przebudowy chodnika w m. Baby” - długość odcinka 0,226 km - roboty pomiarowe - roboty ziemne - ustawienie krawężnika 15x30 z wykonaniem ław betonowych - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo-piaskowej - wykonanie chodnika szerokości 2,0 m z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - wykonanie wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 10 cm i podsypce cementowo-piaskowej - regulacja wysokościowa urządzeń telekomunikacyjnych Zadanie 4. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1531E na odcinku Srock – Gościmowice w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 2,060 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 5. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2932E na odcinku Srock – Podolin w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 0,177 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 6. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1533E w m. Gazomia Nowa w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 1,1 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111200-0, 45233222-1, 45233220-7, 45112100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rekojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Ręczno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1513E na odcinku Ręczno – Łęg Ręczyński w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 1,750 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 2. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1517E na odcinku Majkowice - Zbyłowice w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 1,250 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 3. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1518E na odcinku Stobnica – Trzy Morgi w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 0,840 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45112100-6, 45233129-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Rozprza |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1913E na odcinku Krzyżanów - Milejowiec w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 6,0 km - roboty pomiarowe - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o gr. 3 cm - rozbiórka podbudowy z kamienia na podsypce piaskowej gr. ok. 25 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45111200-0, 45111000-8, 45112100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Sulejów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. „Remont drogi powiatowej Nr 1913E Bełchatów – Ujazd na odcinku Przygłów - Koło” - długość odcinka 1,0 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 75 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 2. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1522E na odcinku Piotrków – Koło w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 1,9 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-32, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm Zadanie 3. „Przebudowa dróg powiatowych Nr 1524E na odcinku Sulejów – Łęczno i Nr 1525E na odcinku przez m. Łęczno” - długość odcinka 1,333 km - roboty przygotowawcze - jezdnia i utwardzone pobocze a) roboty ziemne b)podbudowa c) nawierzchnia - oczyszczenie rowów z namułu - pobocza a) roboty ziemne b) nawierzchnia - oznakowanie poziome i pionowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45233221-4, 45111200-0, 45111000-8, 45233150-5, 45233280-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Wola Krzysztoporska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1913E na odcinku Siomki - Krzyżanów w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 0,3 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 75 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-31.5 gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojm |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Wolbórz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1509E na odcinku Kuznocin - Lubiatów w zakresie wykonania nawierzchni” - długość odcinka 2,0 km - roboty pomiarowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - warstwa wyrównawcza z masy mineralno-bitumicznej AC 16W w ilości 75 kg/m2 - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm - pobocze z kruszywa 0-31.5, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: