Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 / 38 111 61
1.5.8.) Numer faksu: 41/ 38 318 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890ee8a7-b22d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005913/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K w km 0+000 do km 2+981 w miejscowości Racławice, Janowiczki, Powiat Miechowski
1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1201K w km 0+000 do km 0+592, w miejscowości Miechów, Powiat Miechowsk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.zdpmiechow.pl/art,252,rok-2021.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.11.1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu: /zdp-miechow/SkrytkaESP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej postepowania@zdpmiechow.pl 11.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Powyższe formularze dostępne są w zakładce: „Katalog spraw”, sekcja „Inne sprawy urzędowe”, „Zamówienia publiczne”, „Złożenie, zmiana, wycofanie oferty oraz komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą” lub po wejściu na https://miniportal.uzp.gov.pl/, w menu (w górnym rogu strony), w zakładce „Formularze do komunikacji”.11.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi ) oraz regulaminie ePUAP.11.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulami¬nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu¬larzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.11.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowa¬niu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.11.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).11.8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w pkt 11.7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego, o przekazaniu wiadomości, na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.11.9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do ko¬munikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów Tel. (41)38-111-61, Fax. (41)38-318-27; z inspektorem ochrony danych osobowych w ZDP w Miechowie można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praz związanych z przetwarzaniem danych pisemnie na adres siedziby administratora oraz emailem: dane.osobowe@zdpmiechow.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018); Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowanie pochodzącymi ze środków zewnętrznych UE, Budżetu Państwa lub innych programów pomocowych; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SE.261.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K w km 0+000 do km 2+981 w miejscowości Racławice, Janowiczki, Powiat Miechowski. Zakres robót do wykonaniaRoboty drogowe1. Roboty przygotowawczeRoboty pomiaroweRozbiórka istniejących chodnikówRoboty rozbiórkowe2. Odwodnienie korpusu drogowegoKanalizacja deszczowaRowyPrzepusty zjazdowePrzepusty pod koroną drogi3. Jezdnia drogi powiatowej nr 1235KRoboty rozbiórkoweRoboty ziemnePodbudowa jezdni DP 1235KNawierzchnia DP 1235KPobocza4. Nawierzchnie granitowe5. SkrzyżowaniaPrzebudowa tarcz skrzyżowań6. Przebudowa zjazdu do remizy OSP7. Budowa/ przebudowa istniejących zjazdówZjazdy bitumiczne publiczneZjazdy bitumiczne indywidualneZjazdy z kostki brukowejPobocza na zjazdachChodnikiPerony autobusowe (podbudowa + nawierzchnia)8. Zatoka autobusowa/parkingowa9. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu10. Remont oświetlenia ulicznego w pasie DP 1235K w km 0+000-2+02011. Zabezpieczenie sieci wodociągowej12. Przebudowa ogrodzeń kolidujących z przebudowywanymi elementami DP 1235KTablice informacyjne- Montaż słupków z rur stalowych do tablic informacyjnych- Wykonanie tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu)- Montaż tablic informacyjnych na słupkach z rur stalowychPrzebudowa i zabezpieczenie linnii telekomunikacyjnej doziemnej i napowietrznej1. Przebudowa linii napowietrznej2. Przebudowa i zabezpieczenie kabli doziemnych3. Pomiary
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.17.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego..17.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 17.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.17.5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 17.4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
17.1. Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.17.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego..17.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 17.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.17.5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 17.4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1201K w km 0+000 do km 0+592 w miejscowości Miechów, Powiat Miechowski.Zakres robót do wykonaniaRoboty budowlane1. Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych2. Roboty rozbiórkowe- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki oraz płyt betonowych- Rozebranie krawężników betonowych- Rozebranie obrzeży trawnikowych- Frezowanie nawierzchni bitumicznej - Rozebranie przepustów rurowych i kanalizacji - Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych- Demontaż wpustów deszczowych- Demontaż studni rewizyjnych- Rozebranie słupków do znaków- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki 3. Roboty ziemne - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku - Umocnienie ścian wykopów balami drewnianymi 4. Budowa kanalizacji deszczowej- Podłoża, obsypki i zasypki z kruszyw naturalnych- Kanały z rur PCV - Studzienki ściekowe uliczne - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku- Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych z zagęszczeniem mechanicznym 5. Odbudowa jezdni po przekopach.- Wykonanie warstwy mrozochronnej z mieszanki niezwiązanej podbudowy (kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie)- Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 22P (warstwa wiążąca) - proj. grubość 7 cm - KR2 6. Wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej.- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem- Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne - siatka wzmacniająca - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - KR2- Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC 11S - KR37. Wykonanie pierścieni najazdowych km 0+428,00 - 0+440,00, 0+447,00 - 0+455,00, 0+503,00 – 0+509,00, 0+516,00 - 0+526,00 - strona prawa"- Wykonanie koryta - Profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonywane mechanicznie "Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej podbudowy (kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie), - Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem - Wykonanie podbudowy betonowej - Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej 8. Wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych km 0+420,00 - 0+427,00- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką betonową, zagęszczaną mechanicznie- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej 9. Przebudowa krawężnika wraz ze ściekiem przykrawężnikowym- Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe- Ułożenie krawężników kamiennych - Wykonanie ławy pod krawężniki- Ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej 10. Przebudowa chodnika na zjazdach indywidualnych - strona prawa- Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników- Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - Ułożenie obrzeży betonowych - Wykonanie ławy pod obrzeże- Wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej 11. Przebudowa chodnika na zjazdach indywidualnych - strona lewa- Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników- Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej 12. Przebudowa zjazdów publicznych - strona prawa - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem- Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne - siatka wzmacniająca - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - KR2- Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC 11S - KR313. Przebudowa chodnika - strona prawa- Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników- Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej 14. Przebudowa chodnika - strona lewa- Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników- Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej (rodzaj kostki i kolor uzgodniony z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków)15. Elementy bezpieczeństwa, Oznakowanie - Montaż mat ostrzegawczych typu Brajla dla osób niewidomych przy przejściach dla pieszych- Wykonanie oznakowania poziomego jezdni, grubowarstwowego, chemoutwardzalnego, gładkiego - Montaż słupków z rur stalowych do znaków drogowych, - Montaż pionowych znaków drogowych - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne- Montaż lustra drogowego - Montaż znaków drogowych podświetlanych, zasilanych baterią słoneczną z akumulatorem - Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu 16. Roboty Wykończeniowe- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych17. Zabezpieczenie kabli energetycznych rurami osłonowymi- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - Kopanie ręczne rowów dla kabli - Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego- Ułożenie rur osłonowych z PCW na dnie rowu kablowego - Uszczelnienie przepustu lub pustaka w rowie 18. Montaż oświetlenia przejścia dla pieszych- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - Kopanie ręczne rowów dla kabli - Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego - Ułożenie rur osłonowych z PCW - Uszczelnienie przepustu lub pustaka w rowie- Układanie bednarki w rowach kablowych- Łączenie przewodów uziemiających z bednarki w wykopie / spawanie- Układanie kabli wielożyłowych w rurach pustakach lub kanałach zamkniętych- Mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli - Montaż i stawianie słupów oświetleniowych wyposażony w złącza IZK- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - Montaż urządzeń rozdzielczych (zestawów) na fundamencie prefabrykowanym- Namiary geodezyjne powykonawcze linii kablowej i słupów oświetlenia ulicznego- Dopuszczenie do prac na czynnej sieci oświetlenia ulicznego przez pogotowie ZE19. Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej Orange Polska- Ręczne kopanie rowów dla kabli - Układanie rur ochronnych dwudzielnych w wykopie na rurociągu- Budowa ław betonowych zbrojonych- Ręczne zasypywanie rowów dla kabli- Układanie rur ochronnych dwudzielnych w wykopie na kanalizacji - Podwyższenie włazu studni - Nadzór właściciela sieci telekomunikacyjnej20. Zabezpieczenie sieci wodociągowej- Układanie rur ochronnych (osłonowych) z PE Tablice informacyjne- Montaż słupków z rur stalowych do tablic informacyjnych- Wykonanie tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu)- Montaż tablic informacyjnych na słupkach z rur stalowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.17.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego..17.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 17.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.17.5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 17.4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
17.1. Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.17.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego..17.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 17.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.17.5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 17.4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz osób - załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku składania oferty na jedno lub dwa zadania (części) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne i posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową, rozbudową, przebudową, odbudową, remontem (poza remontem cząstkowym) dróg publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej Z lub odpowiadającej tej klasie. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 2 000 000,00 zł brutto.Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.b) wykaz wykonanych robótNa potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz robót budowlanych - załącznik nr 6 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku składania oferty na jedno lub dwa zadania (części) jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie (poza remontami cząstkowymi) dróg publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej Z lub odpowiadającej tej klasie. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 2 000 000,00 zł brutto.Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach.2. wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości: Dla zad.1 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)Dla zad.2 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Pekao S.A. 76 1240 2294 1111 0010 5825 3558 z dopiskiem –„Wadium- zad.nr … i numer postępowania: SE.261.2.2021”5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.9.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy - Zał. 1c do SWZ9.4. W celu wykazania iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności wskazanych w rozdziale VIII SWZ, wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta/ wspólnika spółki cywilnej oddzielnie.9.5 W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale VI pkt 6.3 SWZ - w zakresie wykonanych robót, wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze „Projektowych postanowień umowy”, stanowiącym Zał. nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy