Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego”
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1297N Różanki – Gałdowo – Gulb w msc. Mozgowo
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1339N Frednowy – Franciszkowo-Dziarny (dr. woj. 536)
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1269N gr. woj., (Trumieje) – Biskupiczki w msc. Butowo
1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1214N Kałduny – Rożental – Wałdyki w msc. Rożental
1.1.14 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1200N gr. wojew. (Kołodzieje)-Bałoszyce-Babięty Wlk.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
zadanie 1:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1297N Różanki – Gałdowo – Gulb w msc. Mózgowo”
Szerokość 5,00 mb, długość 561,00 mb
Inwestycja znajduje msc. Mózgowo gmina Iława, powiat iławski, województwo warmińsko-mazurskie. Inwestycja ta obsługuje teren zabudowy mieszkaniowej, gospodarstwa rolne. Istniejący teren leży w terenie zabudowy. Długość inwestycji wynosi 561,00 m. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową, która jest w złym stanie technicznym. Szerokość istniejącej drogi asfaltowej wynosi średnio 4,80-5,20 m. Droga posiada odwodnienie poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Wzdłuż jezdni po lewej stronie istniejący chodnik z kostki betonowej. Ruch pojazdów na drodze jest średni, przeważają pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze i ciężarowe. Istniejący teren nie leży w strefie ochrony środowiska, ochrony konserwatorskiej, oddziaływania górniczego. Trasa jezdni w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka, oraz konfiguracji terenu. Oś projektowanej jezdni dopasowano do istniejącego stanu technicznego. Cały odcinek jezdni zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni z drobnymi korektami, wraz z frezowaniem istniejącej nawierzchni śr. 4 cm. Na całym odcinku jezdni zachowano istniejący układ szerokości jezdni śr. 5,00 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 3 cm, na warstwie wiążąco/profilującej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na istniejącej nawierzchni. Istniejąca droga będzie obramowana od lewej strony istniejącymi krawężnikami (do pozostawienia), natomiast od prawej strony zaprojektowano pobocze z frezowiny gr. 12-15 cm, szerokość 1,00 m. W miejscach gdzie droga wymaga poszerzenia dodatkowo oprócz dwóch nowych warstw betonu asfaltowego przewidziano dodatkową warstwę z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 24 cm, na warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%. W ciągu drogi znajduje się istniejący chodnik z kostki betonowej, który należy pozostawić w obecnym stanie. Zjazdy na posesję po lewej stronie wykonane są z kostki betonowej, należy je wyregulować do nowej nawierzchni, natomiast istniejące zjazdy gruntowe z prawej strony należy wyregulować kruszywem 0/31,5 mm gr. 12 cm , wymiar 2x6 m, a zjazdy asfaltowe z prawej strony należy wyregulować betonem asfaltowym w-wa ścieralna gr. 3 cm, w-wa profilująca gr. 4 cm. Odwodnienie inwestycji poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącego systemu odwodnienia. Należy wykończyć istniejącą krawędź jezdni wzdłuż istniejących cieków w poprzek chodnika, na dł. 3m, poprzez ułożenie cieku z kostki betonowej gr. 6 cm, na betonie C 8 / 10 gr. 20 cm. Szerokość cieku 20 cm.
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
zadanie 2:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1214N Kałduny – Rożental – Wałdyki w msc. Rożental”
Szerokość 5,00 mb, długość 347,00 mb
Inwestycja znajduje się na terenie msc. Rożental gmina Lubawa, powiat iławski, województwo warmińsko-mazurskie. Inwestycja ta obsługiwać będzie teren zabudowy mieszkaniowej, gospodarstwa rolne. Istniejący teren leży w terenie zabudowy. Długość inwestycji wynosi 347,00 m. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową, która jest w złym stanie technicznym. Szerokość istniejącej drogi asfaltowej wynosi średnio 3,50-5,00 m. Droga posiada odwodnienie poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Ruch pieszy, samochodowy odbywa się po istniejących nawierzchniach. Wzdłuż jezdni po lewej stronie istniejący chodnik o nawierzchni betonowej. Ruch pojazdów na drodze jest średni, przeważają pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze i ciężarowe. Istniejący teren nie leży w strefie ochrony środowiska, ochrony konserwatorskiej, oddziaływania górniczego. Na całym odcinku jezdni zachowano istniejący układ szerokości jezdni śr. 5,00 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 4 cm, na warstwie wiążąco/profilującej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na istniejącej nawierzchni. Istniejąca droga będzie obramowana poboczami gruntowymi umocnionymi kruszywem 0/31,5 mm, zamiennie krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm, usytuowanie zgodnie z PZT. W miejscach gdzie droga wymaga poszerzenia, bądź naprawy przełomów dodatkowo oprócz dwóch nowych warstw betonu asfaltowego przewidziano dodatkową warstwę z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 24 cm, na warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%. W ciągu drogi znajdują się istniejące chodniki, zjazdy na posesję o nawierzchni betonowej, które należy rozebrać. Nowa nawierzchnia chodnika to kostka betonowa gr 8 cm (20% kolor), natomiast nowa nawierzchnia dla zjazdu na posesję to kostka betonowa gr. 8 cm (100% kolor). Projektowaną nawierzchnię należy ułożyć na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 4 cm, na podbudowie z mieszanki związanej cementem C8/10, w-wie odsączającej z piasku gr. 20 cm. Obramowanie nawierzchni od strony jezdni krawężnikiem najazdowym 15x22 cm, natomiast od strony posesji obrzeżem betonowym 8x30 cm. Należy wykonać płynne przejście z chodnika na zjazd – nie stosować obrzeży. Należy dokonać regulacji istniejących nawierzchni, dodatkowo należy wykonać regulację kruszywem 0/31,5 mm, ilości podano w przedmiarze robót. Pobocza gruntowe umocnione kruszywem 0/31,5 mm gr. 15 cm, szerokości 1,00 m. Odwodnienie inwestycji poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącego systemu odwodnienia.
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1339N Frednowy – Franciszkowo – Dziarny (dr. woj. nr 536)”
Szerokość 4,50-5,00 mb, długość 888,00 mb
Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest w powiecie iławskim, na terenie gm. Iława w miejscowości Frednowy. Przebudowę nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1339N relacji Frednowy – Franciszkowo – Mątyki – Dziarny ( dr. woj. nr 536 ) zaplanowano na dwóch odcinkach o łącznej dł. 888,00 mb. Na projektowanym odcinku km 0+000 – 0+495 droga o długości 495,00 mb posiada nawierzchnię z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni wynosi 4,50 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej i lewej stronie jezdni zarośnięte i nieregularne rowy. Nawierzchnia jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 0+314 istniejący przepust betonowy. Na drugim projektowanym odcinku drogi km 1+377 - 1+770 droga o długości 393,00 mb posiada nawierzchnię z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni wynosi 5,00 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej i lewej stronie jezdni nieregularne rowy. Nawierzchnia jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 1+424 istniejący przepust betonowy ograniczony po obu stronach drogi studniami.
W ramach planowanego zadnia przewiduje się przebudowę dwóch odcinków jezdni drogi powiatowej nr 1339N. Na pierwszym odcinku od km 0+000 do km 0+495 przebudowana zostanie istniejąca nawierzchnia bitumiczna jezdni wraz ze zjazdami publicznymi i indywidualnymi do posesji i na pola. Jezdnia zostanie poszerzona do 5,00 m. Poszerzenie o 0,5 m zaprojektowano przy prawej krawędzi jezdni. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane zapewniając sprawne odprowadzenie wód opadowych poza korpus drogi. Warstwy konstrukcyjne poszerzenia jezdni wykonane zostaną z warstwy odsączającej z pisaku o gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5mm łamanego o grubości 25 cm, warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Po wykonaniu warstwy wiążącej połączenia nowej i starej nawierzchni zostanie wzmocnione siatką do zbrojenia. Siatkę należy ułożyć na całej szerokości jezdni. Pobocza po obu stronach jezdni zostaną uzupełnione kruszywem 0/31,5 mm łamanym o grubości 15 cm. Szerokość pobocza 0,75 m.
W związku z przebudową drogi powiatowej nr 1339N istniejące zjazdy na drogi, pola i do posesji zostaną wykonane z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm. Pod zjazdami należy wyremontować przepusty. Wlot i wylot rur zabezpieczyć prefabrykowanymi ściankami czołowymi. Istniejący przepusty pod zjazdami należy oczyścić z namułu naniesionego płynącą wodą.
Na drugim odcinku od km 1+377 do km 1+770 przebudowana zostanie istniejąca nawierzchnia bitumiczna jezdni wraz ze zjazdami publicznymi i indywidualnymi do posesji i na drogi. Istniejąca szerokość jezdni pozostanie niezmieniona i będzie miła 5,00 m. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane zapewniając sprawne odprowadzenie wód opadowych poza korpus drogi. Istniejąca nawierzchnia jezdni zostanie wyrównana mieszanką mineralno – asfaltową AC11P gr. 3 cm. Na tak przygotowanej warstwie ułożona zostanie siatka do zbrojenia. Siatka wzmacniająca na całej szerokości jezdni. Na zabezpieczonym przed spękaniami podłożu ułożona zostanie warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S o gr. 4 cm. Pobocza po obu stronach jezdni zostaną uzupełnione kruszywem 0/31,5 mm łamanym C50/30 o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość pobocza 0,75 m.
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
zadanie 4:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1269N gr. woj. (Trumieje) – Biskupiczki w msc. Butowo”
Szerokość 5,00 mb, długość 995,00 mb
Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest w powiecie iławskim, na terenie gm. Kisielice w miejscowości Butowo w ciągu drogi powiatowej nr 1269N relacji gr. woj. (Turmieje) – Biskupiczki ( DK16 ) na odcinku o dł. 995,00 mb. Na projektowanym odcinku od km 0+000 do km 0+213 i 0+316 do km 0+796 posiada nawierzchnię z kostki brukowej granitowej 17/21 cm. Na odcinku od km 0+213 do km 0+316 i od km 0+796 do km 0+995 z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni z kostki brukowej ca. 5,00 – 5,10 m natomiast jezdnia bitumiczna na odcinku od km 0+796 do km 0+995 ma szerokość 3,80 – 4,00 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej stronie jezdni od km 0+000 do km 0+796 chodnik prawostronny o szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej. Na pozostałym odcinku drogi po prawej i lewej stronie nieregularne rowy. Nawierzchnia bitumiczna jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. Nawierzchnia z bruku granitowego również z dużymi nierównościami uniemożliwiającymi prawidłowy spływ wód opadowych z jezdni. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 0+274,4 i km 570,80 istniejące przepusty betonowe. Pod zjazdami lewostronnymi na pola i do posesji w ciągu istniejącego rowu przepusty betonowe.
W ramach planowanego zadnia przewiduje się przebudowę jezdni drogi powiatowej nr 1269N na odcinku od km 0+000 do km 0+995 w obrębie miejscowości Butowo.
Wykonawca robót dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z kostki brukowej granitowej od km 0+000 do km 0+796. Pozyskany materiał Wykonawca dostarczy na plac OD Susz mieszczący się w Karolewo 17. Istniejący chodnik prawostronny pozostanie bez zmian. Wykonana zostanie warstwa odsączająca z piasku o gr. 20 cm następnie podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/31,5 mm łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 25 cm. Po ułożeniu warstwy podbudowy należy dokonać korekty wysokości zjazdów na posesje przez istniejący chodnik. Podbudowę należy tak przygotować, żeby wysokość istniejącego krawężnika od nawierzchni warstwy ścieralnej wynosiła 10-12 cm. Warstwa podbudowy zostanie przykryta warstwą wiążącą z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Warstwa ścieralna jezdni zostanie wykonana z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm.
Istniejąca nawierzchnia bitumiczna jezdni od km 0+796 do km 0+995 zostanie przebudowana i poszerzona do 5,00 m. Poszerzenie o ok. 1,2 m zaprojektowano przy lewej krawędzi jezdni. Warstwy konstrukcyjne poszerzenia jezdni wykonane zostaną z warstwy odsączającej z pisaku o gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5mm łamanego o grubości 25 cm, warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Połączenie nowej i starej nawierzchni zostanie wzmocnione siatką do zbrojenia. Siatkę należy ułożyć na całej szerokości jezdni. Po ułożeniu siatki wzmacniającej całość jezdni zostanie wyrównana mieszanką mineralno – asfaltową AC11P gr. 3 cm. Następnie ułożona zostanie warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S o gr. 4 cm po zagęszczeniu. Pobocza z kruszywa 0/31,5 mm łamanego o grubości 15 cm wykonać po obu stronach. Szerokość pobocza 0,75 m.
Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane zapewniając sprawne odprowadzenie wód opadowych poza korpus drogi.
W związku z przebudową drogi powiatowej nr 1269N istniejące zjazdy lewo i prawostronne poza chodnikiem na drogi, pola i do posesji zostaną wykonane z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm. Pod zjazdami i pod drogą należy wyremontować przepusty. Wlot i wylot rur zabezpieczyć prefabrykowanymi ściankami czołowymi.
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
zadanie 5:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1200N gr. wojew. (Kołodzieje)-Bałoszyce-Babięty Wlk.”
Szerokość 5,50 mb, długość 995,00 mb
Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest w powiecie iławskim, na terenie gm. Susz w miejscowości Jakubowo Kisielickie. Inwestycja dotyczy przebudowy nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1200N relacji gr. woj. (Kołodzieje)-Bałoszyce-Babięty Wielkie dł. 995,00 mb od km 11+655 do km 12+650 w kierunku miejscowości Babięty Wielkie. Na projektowanym odcinku droga o długości 995,00 mb posiada nawierzchnię z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni wynosi ca. 4,80 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej i lewej stronie jezdni zarośnięte i nieregularne rowy. Nawierzchnia jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 12+485,4 istniejący przepust betonowy jednostronnie ograniczony barierą betonową. W obrębie przepustu istniejący wpust uliczny z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej studni.
W ramach planowanego zadnia przewiduje się przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej wraz ze zjazdami publicznymi i indywidualnymi do posesji oraz poszerzenie jezdni do 5,50 m. Poszerzenie o 0,7÷0,8 m zaprojektowano przy prawej i lewej krawędzi jezdni w zależności od przebiegu drogi w pasie drogowym. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane. Warstwy konstrukcyjne poszerzenia jezdni wykonane zostaną z warstwy odsączającej z pisaku o gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5mm łamanego o grubości 25 cm. Na poszerzeniu ułożona zostanie warstwa wiążąca z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Po wykonaniu warstwy wiążącej połączenia nowej i starej nawierzchni zostanie wzmocnione siatką do zbrojenia. Szerokość siatki wzmacniającej 1,95 m. Po ułożeniu siatki wzmacniającej całość jezdni zostanie wyrównana mieszanką mineralno – asfaltową AC11P gr. 3 cm. Na tak przygotowanej oczyszczonej i skropionej warstwie ułożona zostanie warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S o gr. 4 cm. Po obu stronach jezdni zostaną uzupełnione kruszywem pobocza 0/31,5 mm łamanym o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość pobocza 0,75 m. Istniejące zjazdy na drogi, pola i do posesji zostaną wykonane z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm. Konstrukcja zjazdów tożsama z konstrukcją jezdni na poszerzeniu. Pod zjazdami należy wyremontować przepusty. Wlot i wylot rury zabezpieczyć prefabrykowanymi ściankami czołowymi. Istniejący przepust w km 12+485,4 należy oczyścić z namułu naniesionego płynącą wodą. Skarpy przy przepuście zostaną po obu stronach umocnione płytami ażurowymi o wymiarach 8x60x40cm. Płyty ażurowe należy kołkować drewnianym palikiem 4,5x4,5x50 cm. Przestrzenie ażuru należy uzupełnić pospółką.
Na odcinku od zjazdu w km 12+460,9 do km 12+554,0 przy prawej krawędzi jezdni zaprojektowano krawężnik najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Woda spływająca przy krawężniku będzie wpadała do istniejącego wpustu ulicznego 60x40 cm zaprojektowanego do remontu.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do organizacji pracy dla zadania nr 5 aby zapewnić przejazd pełną szerokością jezdni w dniach 1-3 lipca 2022 r. z uwagi na odbywający się w tych dniach SUSZ TRIATHLON.
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Kompleksowy remont łazienki
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Wykańczanie wnętrz
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Malowanie ścian i sufitów
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Ogrodzenia
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Renowacje i remonty
Gamerki Małe (warmińsko-mazurskie)
Setgarden - poduszki ogrodowe
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Mój Prąd - Fotowoltaika i Magazyny Energii
Dywity (warmińsko-mazurskie)
RollHouse Sklep z żaluzjami, roletami, markizami oraz moskitierami
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Malowanie szpachlowanie fizelina
dzaiałdowo (warmińsko-mazurskie)