Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Stara Błotnica na odcinku Chruściechów – Pierzchnia o długości 2830 m oraz gminy Radzanów na odcinku Bukówno-Młodynie Dolne o długości 1700 m” część 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 109
1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Grupa Masovia Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482624412
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Traugutta 46/3
1.11.4.) Miejscowość: Radom
1.11.5.) Kod pocztowy: 26-600
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.11.9.) Numer telefonu: 514150342
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@grupamasovia.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.grupamasovia.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Stara Błotnica na odcinku Chruściechów – Pierzchnia o długości 2830 m oraz gminy Radzanów na odcinku Bukówno-Młodynie Dolne o długości 1700 m” część 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f48415-75b3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007038/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Stara Błotnica na odcinku Chruściechów – Pierzchnia o długości 2830 m oraz gminy Radzanów na odcinku Bukówno – Młodynie Dolne o długości 1700 m”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pzdpbialobrzegi.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pzdpbialobrzegi.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: A. Informacje ogólne1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:- miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ - złożenie ofert- oraz poczty elektronicznej, na adres: biuro@grupamasovia.pl4. adres skrzynki podawczej: EPUAP /PZDPBGI/5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji”.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), dostępnych pod linkiem: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 9. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.B. Złożenie oferty1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem postępowania (PZDP.271.1.2021).2. Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: biuro@grupamasovia.pl, przy czym nie jest możliwe złożenie na adres poczty e-mail oferty. Złożenie oferty następuje wyłącznie przez Mini Portal.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,700 km. Jezdnia, poszerzenie z szerokości 5,0 do szerokości 5,50m na całym odcinku. Konstrukcja poszerzenia, warstwa odsączająca z piasku o grubości 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm o grubości 20cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o grubości 8cm, geosiatka z włókna szklanego 50/50kN, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 3cm. Jezdnia, frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni na grubość do 3cm (ok. 30% całości), wyrównanie nawierzchni na całej szerokości masą mineralno - asfaltową AC16W w ilości 100kg/m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 3cm. Pobocza, wykonanie ścinki na całej długości, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm o grubości 10cm na szerokość 1,0m. Odwodnienie, oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów na całej długości przebudowy wraz z wymianą rur przepustowych i przyczółków pod zjazdami na całym zakresie. Zjazdy, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 15cm. Organizacja ruchu, montaż prefabrykowanego progu zwalniającego wraz z oznakowaniem pionowym, przestawienie istniejącego oznakowania pionowego, uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego (2szt), zakup i montaż wiaty przystankowej, wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ilości 24,0m2.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-53. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki do SWZ: - Załącznik nr 1a – Projekt organizacji ruchu- Załącznik nr 1b – Projekt wykonawczy- Załącznik nr 1c – Specyfikacje techniczne- Załącznik nr 1d – Przedmiar robót i kosztorys ofertowy.4. Przedmiar robót należy traktować jako materiały pomocnicze dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysów.5. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 13 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.6. Wykonane roboty budowlane i sprzęt zamontowany lub dostarczony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objęty będzie rękojmią i gwarancją, na zasadach określonych we wzorze umowy, przez okres min. 3 lat.Okres rękojmi i gwarancji stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres rękojmi i gwarancji, za co otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z Rozdz. VIII SWZ.7. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej.Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 8. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Powody braku podziału na części: zakres zamówienia – przebudowa drogi, ma charakter kompleksowej roboty budowlanej. Wyodrębnienie poszczególnych elementów tego zamówienia i udzielenie ich w ramach oddzielnych części mogłoby spowodować sytuację, w której każdy z elementów byłoby realizowany przez innego wykonawcę. Taki stan rzeczy implikowałby nadmierne trudności techniczne, a także poważne zagrożenie właściwemu wykonaniu zamówienia, wynikającego z potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców, z uwagi na to, że prace będą przebiegały na tym samym odcinku, a poszczególne elementy będą realizowane równocześnie. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.12. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości 5.350.000 euro.13. Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami cena 60% i okres gwarancji i rękojmi 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8