Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów, Białobrzegi, Promna i Wyśmierzyce”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 109
1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 613 23 38
1.5.8.) Numer faksu: 48 613 23 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów, Białobrzegi, Promna i Wyśmierzyce”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b43a3d60-8b21-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036208/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów, Białobrzegi, Promna i Wyśmierzyce.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pzdpbialobrzegi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pzdpbialobrzegi.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:- miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ - złożenie ofert- oraz poczty elektronicznej, na adres: pzdpbialobrzegi@post.pl lub adres skrzynki podawczej: EPUAP /PZDPBIALOBRZEGI/ Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. B.Złożenie oferty1.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdz. V SWZ, w formie elektronicznej a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).W postępowaniu we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem postępowania (PZDP.271.1.2022).Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: pzdpbialobrzegi@opost.pl, przy czym nie jest możliwe złożenie na adres poczty e-mail oferty. Złożenie oferty następuje wyłącznie przez Mini Portal.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. nr 1 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1616W Goszczyn – Daltrozów od km 2+585 do km 3+965 w miejscowości Broniszew”.
odcinek 1,380 km. rozbiórka konstr. jezdni 633,00m2, bud. sieci telekom. 24,00m, wyk. koryta pod konstr. zjazdów łącznie 1348,00m2, wyk.koryta pod konstr. chodnika 1864,00m2, wyk. nasypów 48,00m3, wyk. kan. deszcz.30,00m, wyk. drenażu 58,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10, 15 i 25cm łącznie 3968,00m2, wyk. w-wy wiążącej o gr. 6cm i w-wy ścier. o gr. 4cm z BA 633,00m2, umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi i elem. korytkowymi łącznie 370,00m2, wyk.przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 9szt/63,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 18,00szt, wyk. poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 1509,00m2, oczyszczenie rowów 648,00m, wyk. oznakowania poziomego grubowar. łącznie 243,31m2, ustawienie oznak. pionowego 10 słupków/14 tablic, ustawienie barier U-12a 85,00m, ustawienie słupów oświetl. solarnych 2,00szt, ustawienie krawężników 15x30cm na ławie z bet. C12/15 1253,00m, wyk. chodników z kostki bruk. kolor. gr. 6cm 1985,00m2, ustawienie obrzeży 8x30cm 1330,00m, wyk. zjazdów z kostki bruk. szarej o gr. 8cm 704,00m2, wyk. zjazdów z BA gr. 4cm 646,00m2, regulacje zasuw i studni 5,00szt, montaż wiaty 1,00kpl.
Zad. nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1120W Młodynie Górne – Kadłub – Stara Błotnica od km 0+000 do km 8+660”.
Odcinek 8,660 km, karczowanie drzew o śr. 36-55 i ponad 56cm łącznie 118,00szt., karczowanie krzaków 5189,00m2, rozbiórka konstr.jezdni, chodników i zjazdów łącznie 3562,00m2, rozbiórka przepustów i rowu krytego 231,00m, rozbiórka krawężników wraz z ławą bet. i obrzeży łącznie 420,00m, rozbiórka barier stalowych łącznie 164,00m, rozbiórka wiat 3,00szt., rozbiórka znaków ze słupkami 16słupków/33 tarcze, wyk. koryta pod konstr. jezdni 20/40cm łącznie 7575,00m2, wyk. koryta pod konstr. zjazdów gr 20cm 6811,00m2, wyk. koryta pod konstr. chodników i peronów gr. 15cm 6960,00m2, wyk. nasypów 1004,00m3, wyk. przepustów pod drogą z rur o śr. 100cm wraz z przyczółkami 3szt./30,00m, wyk.przepustów pod drogą z rur o średnicy 80cm wraz z przyczółkami 3szt./34,00m, wyk. przepustów pod drogą z rur o śr. 50cm wraz z przyczółkami 2szt./18,00m, wyk. kan. deszcz. o śr.160mm ze studz. 500mm 2 stud./65,00m, wyk.sączków drenarskich 60,00m, wyk. w-wy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 20124,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 7829,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15cm łącznie 12046,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10cm 503,00m2, wyk. w-wy ścieralnej z BA o gr. 3cm 50004,00m2, wyk.w-wy ścieralnej z BA o gr. 4cm 6847,00m2, wyk. w-wy wiążącej z BA o gr. 6cm 7402,00m2, wyk. w-wy wyrównawczej z BA 75kg/m2 2503,00t., frezowanie naw.bitum. na gr. do 3cm 8989,00m2, wyk. nawierzchni płytami ażurowymi 24,00m2, wyk. przepustów pod zjazdami z rur o śr. 40cm 226szt/1816,00m, wyk. przepustów z rur o śr.50cm 4szt/47,00m, wyk. rowu krytego z rur o śr. 50cm 3szt/352,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o śr.40cm 452,00szt, ustawienie przyczółków do przepustów o śr. 50cm 10,00szt. montaż stud. bet. o śr. 1000mm/ głęb. do 1,5m 12,00 kpl., wyk. poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75-1,00m 9732,00m2, oczyszczenie rowów 13495,00m, oczyszczenie przepustów o śr. do 50cm 281,00m, wyk. oznak. poziomego grubow. łącznie 1486,40m2, ustawienie oznak. pionowego 58 słupków/100 tablic, ustawienie barier U-11a 74,00m, ustawienie barier SP-04 160,00m, ustawienie krawężników 15x30cm na ławie z bet. C12/15 4052,00m, wyk. chodników z kostki bruk. gr. 6cm 113,00m2, przełożenie chodników z kostki bruk. gr. 6cm 440,00m2, ustawienie obrzeży 8x30cm 84,00m, wyk. zjazdów z kruszywa o gr. 15cm 1612,00m2, przełożenie zjazdów z kostki bruk.j o gr. 8cm 566,00m2, wyk. zjazdów z BA gr. 4cm 5199,00m2, reg. zasuw i studni 31,00szt, montaż wiaty 3,00kpl.
Zadanie nr 3 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1121W Białobrzegi – Sucha - Branica od km 3+956 do km 8+340”.
Odcinek 4,384km, karczowanie drzew o średnicy 36-55cm 55,00szt i ponad 56cm 35,00szt., karczowanie krzaków 12413,00m2, rozbiór. konstr.jezdni, chodników i zjazdów łącznie 2016,00m2, rozbiór.przepustów 2szt/14,00m, rozbiór. krawężników wraz z ławą bet. i obrzeży łącznie 318,00m, rozbiór. znaków ze słupkami słupki/12tarcze, wyk.koryta pod konstr. jezdni 40cm 288,00m2, wyk. koryta pod konstr. naw. gr 20cm 3136,00m2, wyk.koryta pod konstr.chodników i peronów gr. 15cm 7064,00m2, wyk. koryta pod konstr. zjazdów z kruszywa gr. 10cm 574,00m2, wyk.nasypów 195,00m3, wyk. przepustów pod drogą z rur o śr.100cm wraz z przyczółkami 1szt./10,00m, wykonanie przepustów pod drogąz rur o śr. 80cm wraz z przyczółkami 1szt./10,00m, wyk. kan. deszcz. o śr. 160mm ze stud. 500mm 3stud./84,00m, wyk. sączków drenarskich 54,00m, wyk. w-wy odsącz. z piasku gr. 10cm łącznie 10428,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 1391,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15cm łącznie 9320,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10cm 121,00m2, wyk. w-wy ścieralnej z BA o gr. 3cm 17645,00m2, wyk.w-wy ścieralnej z BA o gr. 4cm 6943,00m2, wyk.w-wy wiążącej z BA o gr. 6cm 1376,00m2, wyk. w-wy wyrów. z BA 75kg/m2 1186,00t., frezowanie naw. bitum. na gr. do 3cm 2632,00m2, wyk.naw. płytami ażurowymi 22,00m2, wyk. przepustów pod zjazdami z rur o śr. 40cm 23szt/186,00m, wyk. rowu krytego z rur o średnicy 40cm 1szt/18,00m, ustaw.przyczółków do przepustów o śr. 40cm 47,00szt, montaż stud. bet. o ś. 1000mm/ głęb. do 1,5m 2,00 kpl., wyk.poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75 3201,00m2, oczyszczenie rowów 2700,00m, wyk.oznak. poziom. grubow. łącznie 950,40m2, ustawienie oznak. piono. 27 słupków/38 tablic, ustaw. barier U-12a 16,00m, ustaw. barier SP-04 22,00m, ustawienie krawężników 15x30cm na ławie z bet. C12/15 4011,00m, wyk. chodników z kostki bruk. gr. 6cm 121,00m2, przełożenie chodników z kostki bruk. gr. 6cm 708,00m2, ustaw. obrzeży 8x30cm 4312,00m, wyk. zjazdów z kruszywa o gr. 15cm 574,00m2, przełożenie zjazdów z kostki bruk. o gr. 8cm 151,00m2, wyk.zjazdów z BA gr. 4cm 2377,00m2, reg. zasuw i studni 12,00szt.
Zadanie nr 4 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1107W Wyśmierzyce – Paprotno - Olszowa od km 0+115 do km 3+430”.
Ocinek 3,315 km, karczowanie drzew o średnicy do 55cm 46,00szt., karczowanie krzaków i przycinanie gałęzi łącznie 20915,00m2, rozbiór. konstr. jezdni i zjazdów łącznie 862,00m2, rozbiór. przepustów 80/100cm 40,00m, rozbiór. barier stal. i bet. łącz.114,00m, rozbiór.znaków ze słupkami 1słupek/4 tarcze, bud. kan. teletech. i studzienek 93,00m/3 stud., wyk.koryta pod konstr. jezdni gr. 115cm 793,00m2, wyk. koryta pod konstr. zjazdów gr 10cm 333,00m2, wyk. nasypów 210,00m3, wyk. przepustów pod drogą z rur o śr. 100cm wraz z przyczółkami 1szt./10,00m, wyk. przepustów pod drogą z rur o śr. 80cm wraz z przyczółkami 3szt./30,00m, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 3698,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15cm łącznie 88,00m2, wyk. podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10cm 6,00m2, wyk. w-wy ścier. z BA o gr. 3cm 18432,00m2, wyk. w-wy wiążącej z BA o gr. 4cm 3499,00m2, wyk. w-wy wyrów. z BA 100kg/m2 1498,00t., frezowanie naw. bit. na gr. do 3cm 271,00m2, umocnienie skarpy kamieniem 12,00m2, wyk. przepustów pod zjazdami z rur o śr. 40cm 8szt/69,00m, ustaw. przyczółków do przepustów o śr. 40cm 16,00szt., wyk. poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75cm 4973,00m2, oczyszczenie rowów 3845,00m, wyk. oznak. pozio. grubow. łącznie 784,90m2, ustawienie oznak. pion.19 słupków/41 tablic, ustawienie barier SP-04 368,00m, wyk. chodników z kostki bruk.gr. 6cm 6,00m2, ustaw. obrzeży 8x30cm 10,00m, wyk. zjazdów z kruszywa o gr. 15cm 245,00m2, wyk. zjazdów z BA gr. 4cm 88,00m2.
Zadanie nr 5 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1121W w Białobrzegach, ul. Żeromskiego”.
Odcinek 1,121 km, karczowanie drzew o średnicy do 46cm 15,00szt., karczowanie krzaków 90,00m2, rozbiór. konstr. jezdni, chodników i zjazdów łącznie 493,00m2, rozbiór. krawężników z ławą bet. i obrzeży łącznie 522,00m, rozbiór. znaków ze słupkami 2słupki/2 tarcze, wyk. koryta pod konstr. jezdni gr. 40cm łącznie 416,00m2, wyk. koryta pod konstr. naw. gr. 20cm 107,00m2, wyk, koryta pod konstr. chodników gr. 30cm 351,00m2, , wyk. kan. deszcz. o śr. 160mm ze studz.i 500mm 4 stud./19,00m, wyk. syst. rozsączającego 20,00m3, wyk. w-wy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 412,00m2, wyk. w-wy odsączającej z piasku gr. 15cm łącznie 462,00m2, wyk. podbud. z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 107,00m2, wyk. podbud. z kruszywa 0/31,5mm o gr. 20cm 34,00m2, wyk. podbud. z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15cm 321,00m2, wyk. podbud. z GSC 2,5 MPa o gr. 10cm 321,00m2, wyk. podbud. z GSC 5 MPa o gr. 15cm 351,00m2, wyk. w-wy ścier. z BA o gr. 3cm 5343,00m2, wyk. w-wy wiążącej z BA o gr. 6cm 100,00m2, wyk. w-wy wiążącej z BA o gr. 4cm 265,00m2, wyk. wa-wy wyrównawczej z BA w ilości 50kg/m2 249,00t., frezowanie naw. bitum. na gr. do 3cm 5085,00m2, wyk. nawierzchni z kostki bruk. gr. 8cm 158,00m2, wyk. oznakowania poziomego grubowarstwowego łącznie 722,30m2, ustawienie oznakowania pionowego 14słupków+2 wysięgi/26 tablic, ustawienie barier U-12a 8,00m, ustawienie krawężników 15x30 na ławie bet. C12/15 317,00m, wyk. chodników z płyt bet z wypustkami gr 5cm 67,00m2, wyk. chodników z kostki bruk. gr. 6cm 284,00m2, przełożenie chodników z kostki bruk. gr. 6cm 200,00m2, ustawienie obrzeży 8x30cm 202,00m, wyk. trawników 95,00m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami cena 60% i okres gwarancji i rękojmi 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub odbudowie lub budowie drogi, o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto.
b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia, kierownikiem robót w specjalności drogowej, pełniącym jednocześnie funkcję kierownika budowy, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową (licząc wstecz od terminu składania ofert), a także posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego;
b) Sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda oświadczenia wedle załącznika 3a oraz na wezwanie:a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy b) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie:- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy .c ) Oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy d) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Udział podmiotów trzecich: 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa
wyżej 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3b do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa
w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu (na wzorze Załącznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (na wzorze Załącznika nr 3c do SWZ).Na wezwanie wykonawca złoży:a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w który upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. -
Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 6 do SWZb) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. nr: 86 1500 1647 1216 4005 2188 0000 z adnotacją „wadium – postępowanie PZDP.271.1.2022”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu z wadium.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do
wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 10 ppkt 3, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami
Rozporządzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje, na podstawie ustawy , możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy, w zakresie:
Zmianie mogą podlegać postanowienia umowy, których nie udało się przewidzieć przed wszczęciem postępowania, takie jak: a)roboty dodatkowe ,
b)zakres prac z uwagi na konieczne zmiany w projekcie, c)przedłużenie terminu wykonania umowy:-o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany;-o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych;-o czas związany z oczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub innych podmiotów właściwych do wydania koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca;-o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia;-w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót;-konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów;-konieczność przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót lub wykopalisk archeologicznych;-gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie należytemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków publicznych gdy wystąpią zdarzenia losowe uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: działanie siły wyższej, klęska żywiołowa, akt terroru, katastrofa wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiającego lub przez właściwy organ w szczególności w przypadku wystąpienia: niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy. Zmiana technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych. Zmiana parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego.6.Zmiana podwykonawcy robót z zastrzeżeniem § 11 ust. 3. W przypadku wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy (o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić), Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy i potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć tych okoliczności, wymienione w art. 15 r ustawy z dnia 02 marca 2020 r. (tekst. jedn. Dz. U. z 2021r. poz.2095z późn.zm.), stosując się do postanowień określonych w tym przepisie. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy jest zobowiązany podjąć kroki prawne opisane w cytowanej ustawie.Zamawiający przewiduje zmianę harmonogramu realizacji robót, zmiana nie wymaga formy aneksu. W przypadku zmiany przepisów mających wpływ na realizacje zamówienia, umowa zostanie zmieniona w tym zakresie.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, o których mowa w pkt 2, stosując kryteria oceny ofert określone w Rozdz. VIII SWZ. Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą sumę punktów za wszystkie kryteria łącznie.