Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II – przebudowa ulic: Szmaragdowa,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II – przebudowa ulic: Szmaragdowa, Toruńska, Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta oraz przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwinoujście
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Świnoujście
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-04
  • Numer ogłoszenia540086-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540086-N-2018 z dnia 2018-04-04 r.

Gmina Miasto Świnoujście: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II – przebudowa ulic: Szmaragdowa, Toruńska, Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta oraz przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: NBQ Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie ul. Tadeusza Wendy 10C na podstawie umowy nr WIM/72/2017
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Wspólne przeprowadzenie postępowania dotyczy realizacji zadania: Przebudowa ul. Szmaragdowej, Toruńskiej, Trentowskiego oraz Kasprowicza w Świnoujściu Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz ZWiK jest Gmina Miasto Świnoujście.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Świnoujście, krajowy numer identyfikacyjny 811684290, ul. ul. Wojska Polskiego  1/5 , 72-600   Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3212780, e-mail sekretariat@um.swinoujscie.pl, faks 91 3215995.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.swinoujscie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.um.swinoujscie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak - w formie pisemnej; osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem, itp
Adres:
Gmina Miasto Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, parter - Stanowisko Obsługi Interesantów,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II – przebudowa ulic: Szmaragdowa, Toruńska, Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta oraz przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu
Numer referencyjny: WIM.271..11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
tak - 6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II- przebudowa ulic: Szmaragdowej, Toruńskiej, Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta oraz Wojska Polskiego w Świnoujściu ramach której zostaną wykonane następujące części: Roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, której wykaz znajduje się w załączniku nr 2.3 do umowy. I. Na część I zamówienia składa się: a) Ulica Szmaragdowa – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 480 m (odcinek od ul. Sąsiedzkiej do ul. Zalewowej) w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni, zjazdów i chodników; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do projektowanej instalacji rozsączającej. b) Ulica Szmaragdowa – roboty ZWiK (ETAP III wg dokumentacji projektowej): Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i zewnętrznymi instalacjami wodociągowymi do budynków oraz sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul. Szmaragdowej (od skrzyżowania z ul. Sąsiedzką do skrzyżowania z ul. Zalewową). UWAGA! Roboty w zakresie budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej dotyczą jedynie odcinka ulicy Szmaragdowej w zakresie od skrzyżowania z ulicą Sąsiedzką do skrzyżowania z ulicą Zalewową – etap III. II. Na część II zamówienia składa się: a) Ulica Toruńska – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 345 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania zatoki postojowej dla samochodów osobowych; - wykonania zatoki przystankowej dla autobusu komunikacji miejskiej; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną. b) Ulica Toruńska – roboty ZWiK: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i zewnętrznymi instalacjami wodociągowymi do budynków w zakresie budowy: - przewodów sieci wodociągowej z rur PE100 o średnicy nominalnej Ø125 mm w ul. Toruńskiej (dz. nr 324 obręb 05 m. Świnoujście) od miejsca włączenia do istniejącego wodociągu PE o średnicy Ø 110 mm, oznaczonego w części graficznej opracowania punktem „01”, usytuowanego w pasie drogowym w ul. Szkolnej (dz. nr 503/5 obręb 09 m. Świnoujście), do oznaczonych w części graficznej opracowania punktów „50” i „53” w ul. Gdańskiej (dz. nr 227/3 obręb 05 m. Świnoujście); - odgałęzień o średnicy nominalnej Ø 63 mm od proj. sieci wodociągowej, z rur PE100 w ul. Grudziądzkiej (dz. nr 347 i 379 obręb 05 m. Świnoujście) na odcinku pomiędzy oznaczonymi na mapie punktami „28” – „28.3” i „29” – „29.4”; - hydrantów nadziemnych z podwójnym zamknięciem, zabezpieczonych w przypadku złamania o średnicy DN80 oznaczonych w części graficznej opracowania punktami „HP1”, „HP2” i „HP3” wraz z zasuwami odcinającymi; - przyłączy wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm od nowoprojektowanej sieci wodociągowej z rur PE100 w granicach działek nr: 339/2, 341/1, 346, 351/1, 351/2, 355/2, 356, 526, 528, 529, 532, 537, 538, 539, 541, 542 (obręb 05 m. Świnoujście); - przyłączy wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm od nowoprojektowanej sieci wodociągowej z rur PE100 do granicy działek nr 270, 348, 349, 350, 352, 353, 355/1, 376, 456, 457, 458, 521, 522, 523, 524, 527, 530, 531, 533, 534 (obręb 5 m. Świnoujście); - zewnętrznych instalacji wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm w granicach działek nr: 341/1, 351/2, 355/2, 356, 526, 528, 532, 537, 538, 539, 541, 542 (obręb 05 m. Świnoujście); - odcięcia i demontaż istniejących rurociągów wodociągowych (do demontażu należy przyjąć tylko kolidujące odcinki istniejącego wodociągu z nowoprojektowaną siecią). III. Na część III zamówienia składa się: a) Ulica Trentowskiego – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 185 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni, chodników i ścieżki rowerowej; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania kanalizacji deszczowej. UWAGA! Roboty w zakresie budowy ścieżki rowerowej i chodnika należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez JOTBE Jacek Błaszczyk, ul. Krasickiego 7, 63-220 Kotlin. b) Ulica Trentowskiego – roboty ZWiK: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Trentowskiego od ul. Uzdrowiskowej do ul. Słowackiego w Świnoujściu w zakresie ułożenie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w dz. nr 117/1, 67, 19 obr. nr 0002 w Świnoujściu. UWAGA! Roboty budowlane związane z przebudową ul. Trentowskiego muszą zostać zawieszone w okresach letnich tj. od 15.06 do dnia 15.09, w związku z czym należy założyć i przewidzieć taką organizację robót, która w niniejszym okresie pozwoli udostępnić odcinek do ruchu pojazdów i pieszych. IV. Na część IV zamówienia składa się: a) Ulica Kasprowicza – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 255 m (odcinek od ul. Nowowiejskiego do ul. Energetyków) w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania na odcinku od ul. Feliksa Nowowiejskiego do ul. Emilii Gierczak nowej geometrii oraz konstrukcji chodników o nawierzchni z kostki betonowej; - wykonania zjazdów do przyległych posesji; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. b) Ulica Kasprowicza – roboty ZWiK: - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Nowowiejskiego do ul. Gierczak - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków; - renowacja kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o śr. Ø 200 w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Nowowiejskiego w zakresie: • wykonanie inspekcji TV przed rozpoczęciem robót • przepompowanie ścieków na czas naprawy • montaż pakerów o długości L - 1m - 16 szt. • otwarcie przyłączy - 1 kpl. • montaż kształtki kapeluszowej -1 szt. • wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 1 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 2 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wymiana trójnika kamionkowego Φ 200/150 mm kąt 45O + łuk 45 O (kamionkowy) o śr. 200 mm w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wykonanie inspekcji TV po wykonaniu renowacji Wszystkie materiały podstawowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania muszą być zgodne z PN i PN-EN oraz muszą posiadać aprobatę techniczną (COBRTI – Instal). Wykonawca stosowne dokumenty załączy do protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości materiałów użytych do wykonania zadania. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest także uwzględnić: • opłaty za zajęcie pasa drogowego, • opłaty za organizacje ruchu, • opłaty za odtworzenie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć nawierzchnie do stanu pierwotnego zgodnie z ustaleniami z właścicielem pasa drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do oddania do zagospodarowania lub/i unieszkodliwienia powstałych odpadów. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z póź. zm.). Do dokumentów odbiorowych Wykonawca złoży oświadczenie o zagospodarowaniu odpadów. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac. Koszty powyższych prac należy ująć w cenie ofertowej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia obiektów budowlanych w toku realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego. W celu dokonania prawidłowej wyceny wymagana jest wizja lokalna w terenie w celu zapoznania się z terenem budowy oraz istniejącymi obiektami. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca. UWAGA! Dokumentacja projektowa zatwierdzona przez stosowny organ wraz ze stosownymi uzgodnieniami dotycząca: - budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków; - renowacji kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Nowowiejskiego; jest w trakcie opracowywania i zostanie dostarczona Wykonawcy najpóźniej w momencie podpisania umowy o roboty budowlane. Opis robót koniecznych do wykonania, niezbędnych do sporządzenia oferty został wskazany w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków zgodnie z opracowaniem projektowym sporządzonym przez ABRYS Technika Sp. z o.o., ul. Wiślana 46, 60-401 Poznań. Pozostały zakres niniejszego opracowania tj. odcinek od ul. Energetyków do ul. Powstańców Śląskich nie jest objęty przedmiotem opracowania i zostanie zrealizowany w późniejszym etapie. Zakres robót obejmuje wskazany na mapie obszar etapu I – zgodnie z mapą będącą częścią dokumentacji projektowej (kolor czerwony). UWAGA! Roboty budowlane związane z przebudową ul. Kasprowicza muszą zostać zawieszone w okresach letnich tj. od 15.06 do dnia 15.09, w związku z czym należy założyć i przewidzieć taką organizację robót, która w niniejszym okresie pozwoli udostępnić odcinek do ruchu pojazdów i pieszych. V. Na część V zamówienia składa się: Ulica Roosevelta – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 210 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania zatoki postojowej dla samochodów osobowych; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. VI. Na część VI zamówienia składa się: Przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu Przebudowa kompleksowa wjazdu do Urzędu Miasta w Świnoujściu w zakresie: - wykonanie robót drogowych związanych z wykonaniem zjazdu na drogę wewnętrzną do Urzędu Miejskiego w Świnoujściu wraz z wykonaniem miejsc postojowych oraz zjazdu w rejonie poczty; - wykonanie zabezpieczenia kabli energetycznych oświetlenia ulicznego; - budowa kanalizacji deszczowej. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje całości robót budowlanych objętych opracowaniem sporządzonym przez Pracownię Projektową mgr inż. Robert Mituta, Specjalność Drogowa: Projektowanie – Nadzór, ul. Frezjowa 47, 72-003 Dobra. Należy wykonać jedynie roboty budowlane związane z przebudową wjazdu na teren Urzędu Miejskiego w Świnoujściu, pozostały zakres zostanie zrealizowany w późniejszym etapie. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotowym postępowaniem został oznaczony na rysunku poglądowym stanowiącym załącznik do dokumentacji projektowej.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. a) Minimalny poziom zdolności: - Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż: - dla części nr I: Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Świnoujściu-1 000 000,00 (słownie: jeden milion złotych). - dla część nr II: Przebudowa ulicy Toruńskiej w Świnoujściu- 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych). - dla część nr III: Przebudowa ulicy Trentowskiego w Świnoujściu-300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). dla część nr IV: Przebudowa ulicy Kasprowicza w Świnoujściu- 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). - dla część nr V: Przebudowa ulicy Roosevelta w Świnoujściu- 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).- - dla część nr VI: Przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu-100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż suma wymagań dla każdej, części na którą składa ofertę, W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności: -zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości zamawiający rozumie: - dla części nr I: Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Świnoujściu- budowa lub przebudowa drogi o długości 500 m. - dla część nr II: Przebudowa ulicy Toruńskiej w Świnoujściu- budowa lub przebudowa drogi o długości 400 m. - dla część nr III: Przebudowa ulicy Trentowskiego w Świnoujściu- budowa lub przebudowa drogi o długości 200 m. - dla część nr IV: Przebudowa ulicy Kasprowicza w Świnoujściu- budowa lub przebudowa drogi o długości 300 m. - dla część nr V: Przebudowa ulicy Roosevelta w Świnoujściu- budowa lub przebudowa drogi o długości 200 m. - dla część nr VI: Przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu- budowa lub przebudowa drogi. Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych robót budowlanych dla więcej niż jednej części z zastrzeżeniem, że zakres, rodzaj oraz minimalna wartość robót w odniesieniu do poszczególnych części będzie zgodna z SIWZ Rozdział V 2.2a). Realizacja każdej z robót budowlanych powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie oraz prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: - dla części nr: V; VI: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. - dla części nr I; II; III oraz IV: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza wyznaczenie tych samych osób do realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1785 tekst.jedn.). Ww. dokument należy złożyć w oryginale. UWAGA: 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji (wykazu złożonych w danym postępowaniu ofert), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej na kwotę, o której mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 1) lit. a) w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku. b) wykaz robót budowlanych (w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wykonawca winien złożyć odrębny wykaz do każdej części) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębny wykaz dla każdego zadania. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 3) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne zobowiązanie do każdego zadania) zgodnie z Rozdziałem VII pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne oświadczenie do każdego zadania); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 7) wypełniony zakres rzeczowo finansowy (kosztorys ofertowy) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ (wykonawca wypełnia tą część załącznika, którego dotyczy oferta); 8) dowód wniesienia wadium (odrębnie dla każdej części) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść w wysokości: - dla części I: Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Świnoujściu- 60 000,00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), - dla części nr II: Przebudowa ulicy Toruńskiej w Świnoujściu- 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), - dla części nr III: Przebudowa ulicy Trentowskiego w Świnoujściu- 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł), - dla części nr IV: Przebudowa ulicy Kasprowicza w Świnoujściu- 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy z 00/100 zł), - dla części nr V: Przebudowa ulicy Roosevelta w Świnoujściu- 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), - dla części nr VI: Przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tej części. przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu do Zamawiającego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć wadium odrębne dla każdego zadania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 70,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umów. Zmiany zawartych umów mogą nastąpić zgodnie z § 14 umowy stanowiących załącznik nr 2A oraz 2B do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Świnoujściu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 480 m (odcinek od ul. Sąsiedzkiej do ul. Zalewowej) w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni, zjazdów i chodników; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do projektowanej instalacji rozsączającej. b) Ulica Szmaragdowa – roboty ZWiK (ETAP III wg dokumentacji projektowej): Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i zewnętrznymi instalacjami wodociągowymi do budynków oraz sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul. Szmaragdowej (od skrzyżowania z ul. Sąsiedzką do skrzyżowania z ul. Zalewową) UWAGA! Roboty w zakresie budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej dotyczą jedynie odcinka ulicy Szmaragdowej w zakresie od skrzyżowania z ulicą Sąsiedzką do skrzyżowania z ulicą Zalewową – etap III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 70,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ulicy Toruńskiej w Świnoujściu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ulica Toruńska – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 345 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania zatoki postojowej dla samochodów osobowych; - wykonania zatoki przystankowej dla autobusu komunikacji miejskiej; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną. b) Ulica Toruńska – roboty ZWiK: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i zewnętrznymi instalacjami wodociągowymi do budynków w zakresie budowy: - przewodów sieci wodociągowej z rur PE100 o średnicy nominalnej Ø125 mm w ul. Toruńskiej (dz. nr 324 obręb 05 m. Świnoujście) od miejsca włączenia do istniejącego wodociągu PE o średnicy Ø 110 mm, oznaczonego w części graficznej opracowania punktem „01”, usytuowanego w pasie drogowym w ul. Szkolnej (dz. nr 503/5 obręb 09 m. Świnoujście), do oznaczonych w części graficznej opracowania punktów „50” i „53” w ul. Gdańskiej (dz. nr 227/3 obręb 05 m. Świnoujście); - odgałęzień o średnicy nominalnej Ø 63 mm od proj. sieci wodociągowej, z rur PE100 w ul. Grudziądzkiej (dz. nr 347 i 379 obręb 05 m. Świnoujście) na odcinku pomiędzy oznaczonymi na mapie punktami „28” – „28.3” i „29” – „29.4”; - hydrantów nadziemnych z podwójnym zamknięciem, zabezpieczonych w przypadku złamania o średnicy DN80 oznaczonych w części graficznej opracowania punktami „HP1”, „HP2” i „HP3” wraz z zasuwami odcinającymi; - przyłączy wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm od nowoprojektowanej sieci wodociągowej z rur PE100 w granicach działek nr: 339/2, 341/1, 346, 351/1, 351/2, 355/2, 356, 526, 528, 529, 532, 537, 538, 539, 541, 542 (obręb 05 m. Świnoujście); - przyłączy wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm od nowoprojektowanej sieci wodociągowej z rur PE100 do granicy działek nr 270, 348, 349, 350, 352, 353, 355/1, 376, 456, 457, 458, 521, 522, 523, 524, 527, 530, 531, 533, 534 (obręb 5 m. Świnoujście); - zewnętrznych instalacji wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm w granicach działek nr: 341/1, 351/2, 355/2, 356, 526, 528, 532, 537, 538, 539, 541, 542 (obręb 05 m. Świnoujście); - odcięcia i demontaż istniejących rurociągów wodociągowych (do demontażu należy przyjąć tylko kolidujące odcinki istniejącego wodociągu z nowoprojektowaną siecią).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 70,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa ulicy Trentowskiego w Świnoujściu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ulica Trentowskiego – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 185 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni, chodników i ścieżki rowerowej; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania kanalizacji deszczowej. UWAGA! Roboty w zakresie budowy ścieżki rowerowej i chodnika należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez JOTBE Jacek Błaszczyk, ul. Krasickiego 7, 63-220 Kotlin. b) Ulica Trentowskiego – roboty ZWiK: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Trentowskiego od ul. Uzdrowiskowej do ul. Słowackiego w Świnoujściu w zakresie ułożenie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w dz. nr 117/1, 67, 19 obr. nr 0002 w Świnoujściu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 43231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 70,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA! Roboty budowlane związane z przebudową ul. Trentowskiego muszą zostać zawieszone w okresach letnich tj. od 15.06 do dnia 15.09, w związku z czym należy założyć i przewidzieć taką organizację robót, która w niniejszym okresie pozwoli udostępnić odcinek do ruchu pojazdów i pieszych.


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa ulicy Kasprowicza w Świnoujściu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ulica Kasprowicza – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 255 m (odcinek od ul. Nowowiejskiego do ul. Energetyków) w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania na odcinku od ul. Feliksa Nowowiejskiego do ul. Emilii Gierczak nowej geometrii oraz konstrukcji chodników o nawierzchni z kostki betonowej; - wykonania zjazdów do przyległych posesji; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. b) Ulica Kasprowicza – roboty ZWiK: - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Nowowiejskiego do ul. Gierczak - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków; - renowacja kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o śr. Ø 200 w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Nowowiejskiego w zakresie: • wykonanie inspekcji TV przed rozpoczęciem robót • przepompowanie ścieków na czas naprawy • montaż pakerów o długości L - 1m - 16 szt. • otwarcie przyłączy - 1 kpl. • montaż kształtki kapeluszowej -1 szt. • wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 1 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 2 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wymiana trójnika kamionkowego Φ 200/150 mm kąt 45O + łuk 45 O (kamionkowy) o śr. 200 mm w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wykonanie inspekcji TV po wykonaniu renowacji Wszystkie materiały podstawowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania muszą być zgodne z PN i PN-EN oraz muszą posiadać aprobatę techniczną (COBRTI – Instal). Wykonawca stosowne dokumenty załączy do protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości materiałów użytych do wykonania zadania. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest także uwzględnić: • opłaty za zajęcie pasa drogowego, • opłaty za organizacje ruchu, • opłaty za odtworzenie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć nawierzchnie do stanu pierwotnego zgodnie z ustaleniami z właścicielem pasa drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do oddania do zagospodarowania lub/i unieszkodliwienia powstałych odpadów. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z póź. zm.). Do dokumentów odbiorowych Wykonawca złoży oświadczenie o zagospodarowaniu odpadów. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac. Koszty powyższych prac należy ująć w cenie ofertowej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia obiektów budowlanych w toku realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego. W celu dokonania prawidłowej wyceny wymagana jest wizja lokalna w terenie w celu zapoznania się z terenem budowy oraz istniejącymi obiektami. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 70,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA! Dokumentacja projektowa zatwierdzona przez stosowny organ wraz ze stosownymi uzgodnieniami dotycząca: - budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków; - renowacji kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Nowowiejskiego; jest w trakcie opracowywania i zostanie dostarczona Wykonawcy najpóźniej w momencie podpisania umowy o roboty budowlane. Opis robót koniecznych do wykonania, niezbędnych do sporządzenia oferty został wskazany w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków zgodnie z opracowaniem projektowym sporządzonym przez ABRYS Technika Sp. z o.o., ul. Wiślana 46, 60-401 Poznań. Pozostały zakres niniejszego opracowania tj. odcinek od ul. Energetyków do ul. Powstańców Śląskich nie jest objęty przedmiotem opracowania i zostanie zrealizowany w późniejszym etapie. Zakres robót obejmuje wskazany na mapie obszar etapu I – zgodnie z mapą będącą częścią dokumentacji projektowej (kolor czerwony). UWAGA! Roboty budowlane związane z przebudową ul. Kasprowicza muszą zostać zawieszone w okresach letnich tj. od 15.06 do dnia 15.09, w związku z czym należy założyć i przewidzieć taką organizację robót, która w niniejszym okresie pozwoli udostępnić odcinek do ruchu pojazdów i pieszych. UWAGA: ze względu na okres wakacyjny zakres robót został podzielony następująco: - w okresie do 15.06.2018 r. zakres wykonywanych robót: chodniki, zjazdy. - w okresie po 15.09.2018 r. zakres wykonywanych robót: konstrukcja jezdni wraz z odwonieniem, siecią wodociągową, kanalizacją sanitarną.


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa ulicy Roosevelta w Świnoujściu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ulica Roosevelta – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 210 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania zatoki postojowej dla samochodów osobowych; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 70,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa kompleksowa wjazdu do Urzędu Miasta w Świnoujściu w zakresie: - wykonanie robót drogowych związanych z wykonaniem zjazdu na drogę wewnętrzną do Urzędu Miejskiego w Świnoujściu wraz z wykonaniem miejsc postojowych oraz zjazdu w rejonie poczty; - wykonanie zabezpieczenia kabli energetycznych oświetlenia ulicznego; - budowa kanalizacji deszczowej. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje całości robót budowlanych objętych opracowaniem sporządzonym przez Pracownię Projektową mgr inż. Robert Mituta, Specjalność Drogowa: Projektowanie – Nadzór, ul. Frezjowa 47, 72-003 Dobra. Należy wykonać jedynie roboty budowlane związane z przebudową wjazdu na teren Urzędu Miejskiego w Świnoujściu, pozostały zakres zostanie zrealizowany w późniejszym etapie. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotowym postępowaniem został oznaczony na rysunku poglądowym stanowiącym załącznik do dokumentacji projektowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 70,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 15,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI