Przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w I półroczu 2019r....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w I półroczu 2019r. z podziałem na 2 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Miechowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-20
  • Numer ogłoszenia549784-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549784-N-2019 z dnia 2019-05-20 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie: Przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w I półroczu 2019r. z podziałem na 2 zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny 29994322100000, ul. ul. Warszawska  11 , 32-200  Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 811 161, , e-mail przetargi@zdpmiechow.pl, , faks 413 831 827.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpmiechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zdpmiechow.pl/art,191,rok-2019.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, sekretariat pok.nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w I półroczu 2019r. z podziałem na 2 zadania
Numer referencyjny: SE.261.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z Przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w I półroczu 2019r. z podziałem na 2 zadania: Zakres robót do wykonania: Zad.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1193K Chrapy – Przybysławice – Książ Wielki, odcinek Przybysławice – gr. gminy, gł. 4,703km, km 0+000-4+703. 1/ Roboty przygotowawcze 1.1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1.2. Mechaniczne karczowanie zagajników 1.3. Mechaniczne ścinanie poboczy – 10cm 1.4. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – zjazdy do ponownego odtworzenia 1.5. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12cm, rozebranie zjazdów betonowych 1.6. Ręczne rozebranie podbudowy z mas mineralno – bitumicznych o gr. 4cm, zjazdów bitumicznych 1.7. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych, rozebranie zjazdów z płytek chodnikowych 1.8. Rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 50cm – pod zjazdami 1.9. Rozebranie przepustów rurowych – ścianki czołowe i ławy betonowe 1.10. Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km 1.11. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 2km 2/ Roboty ziemne 2.1. Pogłębienie rowów koparkami przedsiębiernymi wraz transportem urobku na odl. 2km 3/ Odwodnienie 3.1. Oczyszczenie przepustów o śr. 1,0m z namułu wraz z odwozem na odl. do 1km 3.2. Przepusty rurowe pod zjazdami – rury betonowe o śr. 40cm; 50cm; 60cm 3.3. Odbudowy wlotów, wylotów przepustów pod zjazdami 3.4. Odwodnienie liniowe – na wjeździe do posesji 3.5. Umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi na podsypce cementowo – piaskowej 4/ Podbudowy 4.1. Korytowanie – poszerzenia, zjazdy, zatoka, chodniki 4.2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odcinającej na poszerzeniach i zatokach – gr. 10cm 4.3. Podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 20cm, warstwa dolna – poszerzenia 4.4. Podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 15cm, warstwa górna – chodniki 4.5. Podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 7cm 4.6. Podbudowa betonowa z dylatacją – gr. 12cm, zatoka – 20cm 4.7. Stabilizacja istniejącej nawierzchni bitumicznej jako podbudowa MCE gr.20cm wraz z doziarnieniem kruszywem 4.8. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 4.9. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej 5/ Nawierzchnie 5.1. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym AC 16W na istniejącej nawierzchni 5.2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca na poszerzeniach 4cm AC16W – 5cm po zagęszczeniu 5.3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa gr. 3cm; jezdnia, poszerzenia, zjazdy bitumiczne 4cm AC 11S 6/ Roboty wykończeniowe 6.1. Wzmocnienie poboczy destruktem bitumicznym z frezowania, ręcznie, gr. 5cm 6.2. Nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wys.18cm na podsypce cementowo – piaskowej – zatoka autobusowa 6.3. Umocnienie zjazdów z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. 8cm, zjazdy 15cm 7/ Elementy ulic 7.1. Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8cm 21-50 el./m2 7.2. Odtworzenie zjazdów z kostki 7.3. Wykonanie ławy betonowej pod obrzeża 7.4. Wykonanie obrzeży betonowych 30x8cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 7.5. Wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki 7.6. Krawężniki betonowe wystające 15x30cm – wykonanie na zatoce autobusowej i ograniczeniu dla Wjazdów 8/ Inne roboty 8.1. Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku 8.1. Demontaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30kg mocowanych na słupie lub ścianie 8.2. Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze 15-30kg mocowanych na słupie 8.3. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku 8.4. Podłączenie przewodów pojedynczych pod zaciski lub bolce Zad.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1155K Skała – Ostrysz – Ulina Wielka – Ulina Mała w m. Ulina Wielka, odc. od km 12+550 do km 13+535,31, dł. 985,31m. 1/ Roboty przygotowawcze 1.1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1.2. Zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny 1.3. Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów 2/ Roboty ziemne 2.1. Wykonanie wykopów w gruntach kat. I-V wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie 2.2. Wykonanie nasypów 3/ Odwodnienie 3.1. Wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych fi60cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych przepustów 3.2. Podniesienie murku czołowego nad przepustem w km 12+675,55 4/ Podbudowy 4.1. Wykonanie warstwy separacyjnej z kruszywa naturalnego (piasek), gr.10cm 4.2. Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego, gr. 30cm 4.3. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, gr. 20cm 4.4. Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem, gr. 30cm 5/ Nawierzchnie 5.1. Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego w grubości 15cm oraz 20cm 5.2. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wiążąca, gr.8cm 5.3. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wyrównawcza (1m3=2,1T) 5.4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, gr. 4cm 5.5. Wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami 5.6. Frezowanie nawierzchni asfaltowych na gr. 2cm i 6cm 5.7. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm, kostka czerwona 6/ Roboty wykończeniowe 6.1. Humusowanie z obsianiem skarp, gr. 10cm 6.2. Umocnienie skarp, rowów i ścieków płytami prefabrykowanymi ażurowymi 6.3. Ułożenie przepustów rurowych betonowych fi 40cm pod zjazdami wraz z wykonaniem ścianek czołowych 6.4. Oczyszczanie rowów z namułu z pogłębieniem i wyprofilowaniem dna i skarp rowu 7/ Elementy ulic 7.1. Oznakowanie pionowe - Wymiana słupków do znaków pionowych - Wymiana oznakowania pionowego – tablice znaków drogowych ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne - Oznakowanie przejścia dla pieszych – znaki aktywne 7.2. Oznakowanie poziome – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych 7.3. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych 8/ Inne roboty 8.1. Wykonanie murku oporowego 8.2. Przebudowa ogrodzenia kolidującego z chodnikiem 8.3. Przebudowa bramy wjazdowej kolidującej z chodnikiem 8.4. Wymiana opraw oświetlenia ulicznego I. KANALIZACJA DESZCZOWA 1/ Roboty ziemne – wykopy 1.1. Wykonanie pomiarów, wytyczenie trasy dróg w terenie - wykopy i przekopy wraz z wydobyciem urobku, - umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi 2/ Roboty montażowe 2.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 20cm 2.2. Kanały z rur typu PVC 2.3. Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, piasek 2.4. Próba szczelności kanałów rurowych 3/ Studzienki rewizyjne fi 1200mm 3.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 15cm 3.2. Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1200mm, gł. 3m 3.3. Studnie kanalizacyjne systemowe 4/ Roboty ziemne – zasypy 4.1. Zasypanie wykopów fundamentowych 4.2. Zagęszczanie nasypów 4.3. Kontrola drożności sieci II. STUDZIENKI WODOŚCIEKOWE 1/ Roboty ziemne – wykopy pod studzienki 1.1. Wykopy i przekopy wraz z wydobyciem urobku, 1.2. Umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi 2/ Roboty montażowe 2.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 15cm 2.2. Studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe w wpustem płaskim, fi 500mm, z osadnikiem bez Syfonu 2.3. Przebicie otworów w elementach z betonu 2.4. Przejście przez ściany komór tulejami stalowymi 3/ Roboty ziemne – wykopy pod przykanaliki - wykopy i przekopy wraz z wydobyciem urobku, - umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi 4/ Roboty montażowe 4.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 15cm 4.2. Kanały z rur typu HDPE, fi 200mm 4.3. Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, piasek 5/ Roboty ziemne – zasypy 5.1. Zasypanie wykopów fundamentowych 5.2. Zagęszczanie nasypów III. RURY OSŁONOWE 1.1. Zabezpieczenia rurami osłonowymi wraz z wykopem, oznakowaniem i zasypem

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45231000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-18

II.9) Informacje dodatkowe: Zakończenie robót nastąpi w terminie: zad. 1- do dnia 18.10.2019r. zad. 2- do dnia 18.10.2019r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykaz wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku składania oferty na jedno lub kilka zadań (części) jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną związaną z budową, rozbudową, przebudową, odbudową lub remontem (poza remontami cząstkowymi) drogi lub dróg publicznych (realizowanych w ramach jednej inwestycji) o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej L lub odpowiadającej tej klasie. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 1 500 000,00 zł brutto. UWAGA! Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku składania oferty na jedno lub kilka zadań (części), jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową, rozbudową, przebudową, odbudową, remontem (poza remontem cząstkowym), drogi publicznej o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej L lub odpowiadającej tej klasie o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto. Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa również dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4). - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy - wymagany dokument; zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wymagany dokument; zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ, Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kosztorys ofertowy (załącznik 2), Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a), Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, odpowiednio dla poszczególnych zadań: Zad.1- 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy) Zad.2- 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wydłużony okres udzielonej rękojmi 20,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-04, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zad.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1193K Chrapy – Przybysławice – Książ Wielki, odcinek Przybysławice – gr. gminy, dł. 4,703km, km0+000-4+703
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1193K Chrapy – Przybysławice – Książ Wielki, odcinek Przybysławice – gr. gminy, gł. 4,703km, km 0+000-4+703. 1/ Roboty przygotowawcze 1.1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1.2. Mechaniczne karczowanie zagajników 1.3. Mechaniczne ścinanie poboczy – 10cm 1.4. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – zjazdy do ponownego odtworzenia 1.5. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12cm, rozebranie zjazdów betonowych 1.6. Ręczne rozebranie podbudowy z mas mineralno – bitumicznych o gr. 4cm, zjazdów bitumicznych 1.7. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych, rozebranie zjazdów z płytek chodnikowych 1.8. Rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 50cm – pod zjazdami 1.9. Rozebranie przepustów rurowych – ścianki czołowe i ławy betonowe 1.10. Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km 1.11. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 2km 2/ Roboty ziemne 2.1. Pogłębienie rowów koparkami przedsiębiernymi wraz transportem urobku na odl. 2km 3/ Odwodnienie 3.1. Oczyszczenie przepustów o śr. 1,0m z namułu wraz z odwozem na odl. do 1km 3.2. Przepusty rurowe pod zjazdami – rury betonowe o śr. 40cm; 50cm; 60cm 3.3. Odbudowy wlotów, wylotów przepustów pod zjazdami 3.4. Odwodnienie liniowe – na wjeździe do posesji 3.5. Umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi na podsypce cementowo – piaskowej 4/ Podbudowy 4.1. Korytowanie – poszerzenia, zjazdy, zatoka, chodniki 4.2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odcinającej na poszerzeniach i zatokach – gr. 10cm 4.3. Podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 20cm, warstwa dolna – poszerzenia 4.4. Podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 15cm, warstwa górna – chodniki 4.5. Podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 7cm 4.6. Podbudowa betonowa z dylatacją – gr. 12cm, zatoka – 20cm 4.7. Stabilizacja istniejącej nawierzchni bitumicznej jako podbudowa MCE gr.20cm wraz z doziarnieniem kruszywem 4.8. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 4.9. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej 5/ Nawierzchnie 5.1. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym AC 16W na istniejącej nawierzchni 5.2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca na poszerzeniach 4cm AC16W – 5cm po zagęszczeniu 5.3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa gr. 3cm; jezdnia, poszerzenia, zjazdy bitumiczne 4cm AC 11S 6/ Roboty wykończeniowe 6.1. Wzmocnienie poboczy destruktem bitumicznym z frezowania, ręcznie, gr. 5cm 6.2. Nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wys.18cm na podsypce cementowo – piaskowej – zatoka autobusowa 6.3. Umocnienie zjazdów z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. 8cm, zjazdy 15cm 7/ Elementy ulic 7.1. Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8cm 21-50 el./m2 7.2. Odtworzenie zjazdów z kostki 7.3. Wykonanie ławy betonowej pod obrzeża 7.4. Wykonanie obrzeży betonowych 30x8cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 7.5. Wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki 7.6. Krawężniki betonowe wystające 15x30cm – wykonanie na zatoce autobusowej i ograniczeniu dla Wjazdów 8/ Inne roboty 8.1. Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku 8.1. Demontaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30kg mocowanych na słupie lub ścianie 8.2. Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze 15-30kg mocowanych na słupie 8.3. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku 8.4. Podłączenie przewodów pojedynczych pod zaciski lub bolce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużony okres rękojmi 20,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zad.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1155K Skała – Ostrysz – Ulina Wielka – Ulina Mała w m. Ulina Wielka, odc. od km 12+550 do km 13+535,31, dł. 985,31m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1/ Roboty przygotowawcze 1.1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1.2. Zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny 1.3. Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów 2/ Roboty ziemne 2.1. Wykonanie wykopów w gruntach kat. I-V wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie 2.2. Wykonanie nasypów 3/ Odwodnienie 3.1. Wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych fi60cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych przepustów 3.2. Podniesienie murku czołowego nad przepustem w km 12+675,55 4/ Podbudowy 4.1. Wykonanie warstwy separacyjnej z kruszywa naturalnego (piasek), gr.10cm 4.2. Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego, gr. 30cm 4.3. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, gr. 20cm 4.4. Wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem, gr. 30cm 5/ Nawierzchnie 5.1. Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego w grubości 15cm oraz 20cm 5.2. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wiążąca, gr.8cm 5.3. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wyrównawcza (1m3=2,1T) 5.4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, gr. 4cm 5.5. Wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami 5.6. Frezowanie nawierzchni asfaltowych na gr. 2cm i 6cm 5.7. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm, kostka czerwona 6/ Roboty wykończeniowe 6.1. Humusowanie z obsianiem skarp, gr. 10cm 6.2. Umocnienie skarp, rowów i ścieków płytami prefabrykowanymi ażurowymi 6.3. Ułożenie przepustów rurowych betonowych fi 40cm pod zjazdami wraz z wykonaniem ścianek czołowych 6.4. Oczyszczanie rowów z namułu z pogłębieniem i wyprofilowaniem dna i skarp rowu 7/ Elementy ulic 7.1. Oznakowanie pionowe - Wymiana słupków do znaków pionowych - Wymiana oznakowania pionowego – tablice znaków drogowych ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne - Oznakowanie przejścia dla pieszych – znaki aktywne 7.2. Oznakowanie poziome – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych 7.3. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych 8/ Inne roboty 8.1. Wykonanie murku oporowego 8.2. Przebudowa ogrodzenia kolidującego z chodnikiem 8.3. Przebudowa bramy wjazdowej kolidującej z chodnikiem 8.4. Wymiana opraw oświetlenia ulicznego I. KANALIZACJA DESZCZOWA 1/ Roboty ziemne – wykopy 1.1. Wykonanie pomiarów, wytyczenie trasy dróg w terenie - wykopy i przekopy wraz z wydobyciem urobku, - umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi 2/ Roboty montażowe 2.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 20cm 2.2. Kanały z rur typu PVC 2.3. Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, piasek 2.4. Próba szczelności kanałów rurowych 3/ Studzienki rewizyjne fi 1200mm 3.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 15cm 3.2. Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1200mm, gł. 3m 3.3. Studnie kanalizacyjne systemowe 4/ Roboty ziemne – zasypy 4.1. Zasypanie wykopów fundamentowych 4.2. Zagęszczanie nasypów 4.3. Kontrola drożności sieci II. STUDZIENKI WODOŚCIEKOWE 1/ Roboty ziemne – wykopy pod studzienki 1.1. Wykopy i przekopy wraz z wydobyciem urobku, 1.2. Umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi 2/ Roboty montażowe 2.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 15cm 2.2. Studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe w wpustem płaskim, fi 500mm, z osadnikiem bez Syfonu 2.3. Przebicie otworów w elementach z betonu 2.4. Przejście przez ściany komór tulejami stalowymi 3/ Roboty ziemne – wykopy pod przykanaliki - wykopy i przekopy wraz z wydobyciem urobku, - umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi 4/ Roboty montażowe 4.1. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, gr. 15cm 4.2. Kanały z rur typu HDPE, fi 200mm 4.3. Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, piasek 5/ Roboty ziemne – zasypy 5.1. Zasypanie wykopów fundamentowych 5.2. Zagęszczanie nasypów III. RURY OSŁONOWE 1.1. Zabezpieczenia rurami osłonowymi wraz z wykopem, oznakowaniem i zasypem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45231000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużony okres rękojmi 20,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników budowlanych do elewacji - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pracowników do elewacji. Realizujemy inwestycje na terenie Tarnowa. Są to niskie budynki deweloperskie. Czekam na kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI