Przebudowa dróg powiatowych – 4 zadania: • Zadanie I.: Przebudowa drogi powiatowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg powiatowych – 4 zadania: • Zadanie I.: Przebudowa drogi powiatowej nr 3638W (ul. Klonowa) w miejscowości Zbuczyn polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni,” • Zadanie II.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec,” • Zadanie III.: „Remont drogi powiatowej nr 3614W Suchożebry – Brzozów,” • Zadanie IV.: „Remont drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Siedlecki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-05
  • Numer ogłoszenia536538-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536538-N-2020 z dnia 2020-05-05 r.

Powiat Siedlecki: Przebudowa dróg powiatowych – 4 zadania: • Zadanie I.: Przebudowa drogi powiatowej nr 3638W (ul. Klonowa) w miejscowości Zbuczyn polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni,” • Zadanie II.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec,” • Zadanie III.: „Remont drogi powiatowej nr 3614W Suchożebry – Brzozów,” • Zadanie IV.: „Remont drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siedlecki, krajowy numer identyfikacyjny 71158165300000, ul. ul. Piłsudskiego  40 , 08-110  Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025-6447216, , e-mail starostwo@powiatsiedlecki.pl, , faks 025-6447155.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatsiedlecki.pl; www.bip.powiatsiedlecki.pl.
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiatsiedlecki.pl; www.bip.powiatsiedlecki.pl.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiatsiedlecki.pl; www.bip.powiatsiedlecki.pl.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08 - 110 Siedlce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych – 4 zadania: • Zadanie I.: Przebudowa drogi powiatowej nr 3638W (ul. Klonowa) w miejscowości Zbuczyn polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni,” • Zadanie II.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec,” • Zadanie III.: „Remont drogi powiatowej nr 3614W Suchożebry – Brzozów,” • Zadanie IV.: „Remont drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec.”
Numer referencyjny: PR.272.23.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie I: Przebudowa drogi powiatowej nr 3638W (ul. Klonowa) w miejscowości Zbuczyn polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni.” Przedmiotem zamówienia objęta jest przebudowa drogi powiatowej nr 3638W w miejscowości Zbuczyn (ul. Klonowa) o długości 1201 m polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni. Zakres robót obejmuje:a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - inwentaryzacja geodezyjna, b) wycinkę drzew i krzewów,c) wykonanie rozbiórki elementów zagospodarowania pasa drogowego,d) wykonanie robót ziemnych,e) wykonanie przebudowy istniejących zjazdów na posesje, zjazdów publicznych na drogi boczne,f) wykonanie ciągu pieszo- rowerowego, g) wykonanie bitumicznej nakładki wzmacniającej, h) wykonanie ścieków podchodnikowych,i) zabezpieczenie skarp nasypu płytami ażurowymi,j) wykonanie poboczy, k) oczyszczenie i remont przepustu, oczyszczenie rowów przydrożnych w granicy pasa drogowego,l) ustawienie balustrady zabezpieczającej.Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zadanie II.: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec.”Przedmiotem zamówienia objęta jest budowa chodnika z kostki brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 3616W przy ul. Długiej w Strzale na odcinku od drogi krajowej w kierunku miejscowości Purzec długości 945 m . Zakres robót obejmuje:a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - inwentaryzacja geodezyjna, b) wykonanie koryta pod chodnik,c) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,d) ustawienie krawężników betonowych,e) ustawienie obrzeży betonowych ,f) wykonanie ulepszonego podłoża,g) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego, h) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej.Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz plan orientacyjny stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dodatkowo, Zamawiający w tym samym postępowaniu – (Zadanie IV.) przewiduje wykonanie remontu nawierzchni na tym samych odcinku o długości 1150 m. Wobec powyższego, wymagana będzie ścisła współpraca oraz koordynacja prac obydwu Wykonawców.Zadanie III.: „Remont drogi powiatowej nr 3614W Suchożebry – Brzozów.”Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 3614W Suchożebry – Brzozów(ul. Brzozowska) na odcinku długości 690 m. Zakres robót obejmuje:a) frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej,b) wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym,c) wykonanie warstwy ścieralnej ze skropieniem międzywarstwowym,d) wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa niezwiązanego.Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz plan orientacyjny stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zadanie IV: „Remont drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec.”Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej nr 3616W (ul. Długiej w m. Strzała) długości 1 150 m.Zakres robót obejmuje:a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - inwentaryzacja geodezyjna, b) wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym,c) wykonanie warstwy ścieralnej ze skropieniem międzywarstwowym,d) wykonanie poboczy z mieszanki z kruszywa niezwiązanego,e) wykonanie oznakowania pionowego,f) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - przejście dla pieszych.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz plan orientacyjny stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dodatkowo, Zamawiający w tym samym postępowaniu – (Zadanie II.) przewiduje wykonanie chodnika na tym samych odcinku o długości 945 m. Wobec powyższego, wymagana będzie ścisła współpraca oraz koordynacja prac obydwu Wykonawców. Wszystkie elementy i materiały możliwe do powtórnego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego i należy je przewieźć na plac Zamawiającego w miejscowości Broszków, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń, woj. mazowieckie lub na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary mają charakter pomocniczy. Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robór niezbędny do wykonania prac, niezależnie od tego, czy roboty zostały uwzględnione w przedmiarze, czy też zostały pominięte.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza dostarczył przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy, jako element pomocniczy zestawień.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż:Zadanie I – 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100 gr.),Zadanie II – 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 gr.),Zadanie III – 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 gr.),Zadanie IV – 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 gr.).Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż na jedno zadanie zobligowany jest wykazać posiadanie w/w środków w wysokości nie mniejszej niż suma zadań, na których wykonanie składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonaną co najmniej jedną robotę budowlanę w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż:Zadanie I:- 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100 gr.),Zadanie II: - 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 gr.),Zadanie III: - 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 gr ),Zadanie IV: - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 gr).Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż na jedno zadanie zobligowany jest wykazać posiadanie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówieniao wartości nie mniejszej niż wartość największa zadania spośród zadań, na które wykonanie składa ofertę.b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert dysponowaniem co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uznane na podstawie przepisów Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2272).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, załącznik nr 10 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
ustala się wadium w wysokości:Zadanie I – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 gr.),Zadanie II – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 gr.),Zadanie III – 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 gr),Zadanie IV – 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 gr).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za wady 20,00
Termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa załącznik nr 6, 6a, 6b, 6c do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 3638W (ul. Klonowa) w miejscowości Zbuczyn polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objęta jest przebudowa drogi powiatowej nr 3638W w miejscowości Zbuczyn (ul. Klonowa) o długości 1201 m polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu nakładki bitumicznej nawierzchni. Zakres robót obejmuje:a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - inwentaryzacja geodezyjna, b) wycinkę drzew i krzewów,c) wykonanie rozbiórki elementów zagospodarowania pasa drogowego,d) wykonanie robót ziemnych,e) wykonanie przebudowy istniejących zjazdów na posesje, zjazdów publicznych na drogi boczne,f) wykonanie ciągu pieszo- rowerowego, g) wykonanie bitumicznej nakładki wzmacniającej, h) wykonanie ścieków podchodnikowych,i) zabezpieczenie skarp nasypu płytami ażurowymi,j) wykonanie poboczy, k) oczyszczenie i remont przepustu, oczyszczenie rowów przydrożnych w granicy pasa drogowego,l) ustawienie balustrady zabezpieczającej.Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za wady 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objęta jest budowa chodnika z kostki brukowej w ciągu drogi powiatowej nr 3616W przy ul. Długiej w Strzale na odcinku od drogi krajowej w kierunku miejscowości Purzec długości 945 m . Zakres robót obejmuje:a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - inwentaryzacja geodezyjna, b) wykonanie koryta pod chodnik,c) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,d) ustawienie krawężników betonowych,e) ustawienie obrzeży betonowych ,f) wykonanie ulepszonego podłoża,g) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego, h) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej.Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz plan orientacyjny stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dodatkowo, Zamawiający w tym samym postępowaniu – (Zadanie IV.) przewiduje wykonanie remontu nawierzchni na tym samych odcinku o długości 1150 m. Wobec powyższego, wymagana będzie ścisła współpraca oraz koordynacja prac obydwu Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za wady 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Remont drogi powiatowej nr 3614W Suchożebry – Brzozów.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 3614W Suchożebry – Brzozów(ul. Brzozowska) na odcinku długości 690 m. Zakres robót obejmuje:a) frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej,b) wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym,c) wykonanie warstwy ścieralnej ze skropieniem międzywarstwowym,d) wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa niezwiązanego.Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz plan orientacyjny stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za wady 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Remont drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie – Przygody na odcinku Strzała – Purzec.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej nr 3616W (ul. Długiej w m. Strzała) długości 1 150 m.Zakres robót obejmuje:a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - inwentaryzacja geodezyjna, b) wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym,c) wykonanie warstwy ścieralnej ze skropieniem międzywarstwowym,d) wykonanie poboczy z mieszanki z kruszywa niezwiązanego,e) wykonanie oznakowania pionowego,f) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - przejście dla pieszych.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (dołączony jako element pomocniczy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz plan orientacyjny stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dodatkowo, Zamawiający w tym samym postępowaniu – (Zadanie II.) przewiduje wykonanie chodnika na tym samych odcinku o długości 945 m. Wobec powyższego, wymagana będzie ścisła współpraca oraz koordynacja prac obydwu Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za wady 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 - Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 w Jaktorowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI