„ Przebudowa dróg osiedlowych: Syców ul. Garncarska, Syców ul. Sportowa, Wioska i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Przebudowa dróg osiedlowych: Syców ul. Garncarska, Syców ul. Sportowa, Wioska i Stradomia Wierzchnia ” z podziałem na 4 zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSyców
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyGMINA SYCÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Przebudowa dróg osiedlowych: Syców ul. Garncarska, Syców ul. Sportowa, Wioska i Stradomia Wierzchnia ” z podziałem na 4 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SYCÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Przebudowa dróg osiedlowych: Syców ul. Garncarska, Syców ul. Sportowa, Wioska i Stradomia Wierzchnia ” z podziałem na 4 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c1efd07-f9c0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001319/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg osiedlowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https:
//eo4iy2u03l/skrytka oraz poczty elektronicznej zp@sycow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie
p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
1.1.Komunikacja ustna dopuszczalna jest tylko w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w
szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia
zainteresowania.
2.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych, udostępnianym na
stronach portalu internetowego Urzędu oraz na stronie internetowej Zamawiającego
http://www.bip.sycow.pl
3. Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https:
//eo4iy2u03l/skrytka oraz poczty elektronicznej zp@sycow.pl
5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1 56 – 500 Syców reprezentowany przez Burmistrza
Pani/Pana dane osobowe będą w celu: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – celem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres: a. AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. b. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, AD przechowuje protokół postępowania wraz z
załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego . c. AD przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i
możliwość odczytania zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art.358ust. 1 Ustawa pzp). Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;- na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit. c RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.20.P.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 690000 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 576430 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi w miejscowości Syców ul. Garncarska, dz.nr 71/8,115/2, 70/4,
69/5, 68/9, 90/3, 113 i 68/3.
Inwestycja realizowana jest na dwóch odcinkach drogi: prostym o dł. 119,92 i w kształcie litery
„L”o dł. 142,83m, na terenie miejscowości Syców w terenie zabudowanym w pasie drogi gminnej
w którym wykonano wcześniej konstrukcję jezdni oraz część chodnika z kostki betonowej.
Aktualna warstwa jezdna ma szerokość około 4,8m i jest wykonana z kamienia łamanego. Jest
w dość dobrym stanie technicznym i posiada prawidłowe spadki poprzeczne. Na odcinku
119,92m projektuje się wyrównanie istniejącej nawierzchni kamieniem łamanym i ułożenie
warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Na odcinku w kształcie litery „L” projektuje się
wymianę istniejącej konstrukcji jezdni z dostosowaniem niwelety do istniejącego chodnika oraz
krawężnika na włączeniu w drogę gminną. Ponadto projektuje się zjazdy i dojścia do furtek oraz
odwodnienie do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Pas drogowy leży w obszarze ochrony konserwatora zabytków – uzyskano stosowne
uzgodnienie.
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z chudego betonu oraz kamienia łamanego,
- wyrównanie istniejącej konstrukcji jezdni kamieniem łamanym,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – szerokość jezdni 4,50m,
- montaż krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
- montaż ścieku przy krawężnikowego z kostki betonowej na ławie betonowej,
- wykonanie odwodnienia – wpustów ulicznych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji
deszczowej,
- regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych (studni itp.)
- wykonanie zabezpieczenia przewodów energetycznych rurami dwudzielnymi typu AROT,
- wykonanie zabezpieczenia przewodów gazowych rurami stalowymi dwudzielnymi.
Poza wyżej opisanymi zmianami projekt przebudowy drogi nie powoduje żadnych innych zmian
w zabudowie działek, na których będzie realizowana, ani w zabudowie działek sąsiednich.
Cała inwestycja nie wiąże się z koniecznością wyburzeń budynków mieszkalnych. Inwestycja nie
będzie wiązała się z koniecznością dokonania niezbędnych wykupów działek.
Z uwagi na długość odcinka drogi podlegającego przebudowie decyzja o środowiskowych
uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia nie jest wymagana.
Kruszywo uzyskane z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego. Część kruszywa należy wykorzystać do utwardzenia poboczy a pozostałą część przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości 5 km.

4.2.5.) Wartość części: 383911 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać
od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub
oświadczeń.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając
o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z
okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy.
W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie
zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach,
określonych w ustawie.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która
zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru
oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia
treści ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi w miejscowości Syców ul. Sportowa , dz. nr 4/5 i 5/2
Inwestycja realizowana jest na terenie miasta Syców w terenie zabudowanym w pasie drogi
gminnej.
Przebudowa obejmuje swym zakresem odcinek 147,62mb od krawędzi jezdni drogi powiatowej
nr 1495P dz. nr 30 do wysokości dz. nr 95 (jezdnię należy doprowadzić 2m przed granicą działki
nr 95) oraz zjazd z drogi powiatowej.
Droga gminna posiada nawierzchnię szer. od 3,50 do 3,80m utwardzoną kamieniem łamanym.
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą o śr. gr. 8cm z kamienia łamanego 0/31,5mm,
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm z betonu asfaltowego.
Poza wyżej opisanymi zmianami, projekt przebudowy drogi nie powoduje żadnych innych zmian
zabudowie działek, na których będzie realizowana, ani w zabudowie działek sąsiednich.
Cała inwestycja nie wiąże się z koniecznością wyburzeń budynków mieszkalnych. Inwestycja nie
będzie wiązała się z koniecznością dokonania niezbędnych wykupów działek.
Z uwagi na długość odcinka drogi podlegającego przebudowie decyzja o środowiskowych
uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia nie jest wymagana.

4.2.5.) Wartość części: 47235 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Przebudowa drogi w miejscowości Stradomia Wierzchnia , dz.nr 641
Inwestycja realizowana jest na terenie miejscowości Stradomia Wierzchnia w terenie
zabudowanym w pasie drogi gminnej. Szerokość pasa drogowego wynosi od 5,0 do 12,0m.
Projektuje się wykonanie podbudowy z kamienia łamanego i ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego i umocnienie poboczy kamieniem łamanym.
Pas drogowy nie leży w obszarze ochrony konserwatora zabytków.
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kamienia łamanego,
- wykonanie koryta pod konstrukcje jezdni i poboczy,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – szerokość jezdni 3,50m,
- wyprofilowanie i umocnienie poboczy o szerokości 0,50mm kamieniem łamanym,
- wyrównanie poboczy gruntowych,
- regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych (studni itp.),
- zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami dwudzielnymi typu AROT.
Poza wyżej opisanymi zmianami projekt przebudowy drogi nie powoduje żadnych innych zmian w zabudowie działek, na których będzie realizowana, ani w zabudowie działek sąsiednich.
Cała inwestycja nie wiąże się z koniecznością wyburzeń budynków mieszkalnych. Inwestycja nie będzie wiązała się z koniecznością dokonania niezbędnych wykupów działek.
Z uwagi na długość odcinka drogi podlegającego przebudowie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia nie jest wymagana.
Kruszywo uzyskane z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego. Część kruszywa należy wykorzystać do utwardzenia poboczy a pozostałą część przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości 5 km.

4.2.5.) Wartość części: 32884 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać
od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub
oświadczeń.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając
o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z
okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy.
W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie
zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach,
określonych w ustawie.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która
zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru
oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia
treści ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Przebudowa drogi w miejscowości Wioska , dz.nr 9 i 56
Inwestycja realizowana jest na terenie miejscowości Wioska w terenie zabudowanym w pasie drogi gminnej w którym wykonano wcześniej konstrukcję jezdni. Aktualna warstwa jezdna ma
szerokość około 4,2m i jest wykonana z kamienia łamanego. Jest w dość dobrym stanie technicznym i posiada prawidłowe spadki poprzeczne. Projektuje się wyrównanie istniejącej nawierzchni kamieniem łamanym i ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, umocnienie poboczy kamieniem łamanym i pospółką.
Pas drogowy nie leży w obszarze ochrony konserwatora zabytków.
Cała inwestycja wiąże się z koniecznością wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego
wraz z poboczami z kamienia łamanego. Inwestycja nie będzie wiązała się z koniecznością dokonania niezbędnych wykupów działek.
Droga znajduje się w strefie ograniczonej prędkości oznakowanej znakami D-42 i D-43. Brak oznakowania poziomego drogi gminnej.
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje:
- wyrównanie istniejącej konstrukcji jezdni kamieniem łamanym,
- wyprofilowanie i umocnienie poboczy o szerokości 0,50mm kamieniem łamanym,
- wyrównanie poboczy gruntowych warstwą pospółki szer. 0,5m i gr. 10cm (za poboczem kamiennym),
- regulacja wysokościowa

4.2.5.) Wartość części: 112440 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać
od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub
oświadczeń.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając
o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z
okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy.
W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie
zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach,
określonych w ustawie.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która
zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru
oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia
treści ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w ust. 5 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę
budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o min. Długości 60 mb a
robota ta została wykonana w sposób należyty.
2. dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą
kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności drogowej – mogącą wykazać się doświadczeniem tj. , w okresie
ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru nad min 1 zadaniem w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa i/lub remont drogi o minimalnej długości 60 mb.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, mogą być
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wg załącznika nr 5 do SWZ.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta ( stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ), kosztorys ofertowy – scalony – wg załącznika nr 1a do SWZ, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do SWZ, oświadczenie wykonawców występujących wspólnie - wg załącznika nr 4 do SWZ zobowiązanie innego podmiotu ( jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w ust. 6 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI